Zo staat ze dus met tussenposen nu sinds ong 30min.. dan blijft ze ong een halve minuut stokstijf zo staan en ijsbeerd ze weer verderquote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef Logician het volgende:
ik zie nog niets raars aan haar achterkant, dr buik is wel erg bewogen op dit moment, zie het v.a hier gewoon telkens van vorm veranderen.. (1,5mtr) en ze is heen en weer aan het lopen van dr kussen naar het eetbakje om de 5min.. en ze staat dan ineens stil.. oortjes plat en dan loopt ze weer verder... etc etc
maar ok ik zal wel weer spoken zien..
Klets. De moeder is een schatje!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:17 schreef Adelante het volgende:
Zoals gewoonlijk is de vader knapper dan de moeder.
terugvinddinges
Laten we het hopen, volgens mij genieten de kittens uitgebreid van hun huidige verblijfplekquote:Op donderdag 19 april 2007 07:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Maar in dit topic krijgen we nieuwe poesjes te zien, wedden?![]()
Dan moet dit topic niet volgepost worden met alleen maar tvp'squote:Op donderdag 19 april 2007 07:48 schreef lady-wrb het volgende:
als we deze niet als een idioot volposten wel, denk ik
(= ordinaire teeveepee)
Dan moeten ze meer posts in een topic toelaten!quote:Op donderdag 19 april 2007 08:16 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet dit topic niet volgepost worden met alleen maar tvp's
Ik kreeg promt een visioen van kittens die de kamer door vliegen, omdat ze door het drukken op de buik met een enorme kracht de baarmoeder uitvliegen...quote:Op donderdag 19 april 2007 08:11 schreef kastanova het volgende:
Kun je even dusdanig op haar buik drukken zodat ze er vóór 9:30 nog uit zijn?
het 2de onderaan de derde paginaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:02 schreef Ikook het volgende:
nog niets? Volgens mij duurde het bij Nokwanda ook tot het 3e topic...posten dus!![]()
![]()
Da's nog een tijdje te gaan! Ik gok op vrijdagochtend 5:30 (sorry...vroeg op dus!), maar hoop natuurlijk op vanmiddag.............quote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef TheYoung1 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een "pool" opzetten he. Kijken wie het kortste qua tijd en datum bij de bevalling zit!?
Ik gok op zondag 22 april om 16:44....
Moederkoek? Iiieeeeuuuuwwwquote:Op donderdag 19 april 2007 12:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Ochja, voor de winaar ligt er een zakje verse moederkoekjes te wachten![]()
ohw dat is al bijnaquote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef Logician het volgende:
nog steeds niets hier... op deze manier gok ik op zomer 2008 ofzo ...
Je gokt gewoon bewust verkeert om die eventuele moederkoekkies te ontlopen hequote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef Logician het volgende:
nog steeds niets hier... op deze manier gok ik op zomer 2008 ofzo ...
Okequote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Logician het volgende:
Een pol is leuk
ticootje, Het hangt er allemaal van af hoeveel kittens er zijn, als het er 4 zijn en je nog intresse hebt zou je eventueel kunnen komen kijken tegen die tijd ..(ik wil ze liever niet voor 12wk weg doen).
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef senesta het volgende:
Poes hoogzwanger! Deel 2
Poll staat er, stemmen maar!
Oh.... wat spannend. Ik moet wel even overleggen hier hoor. (We hebben al 3 katten, een hond en een konijn)quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Logician het volgende:
Een pol is leuk
ticootje, Het hangt er allemaal van af hoeveel kittens er zijn, als het er 4 zijn en je nog intresse hebt zou je eventueel kunnen komen kijken tegen die tijd ..(ik wil ze liever niet voor 12wk weg doen).
Dan zal het toch niet lang meer durenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Logician het volgende:
Nog steeds geen kittens!Misschien zitten ze vastgeplakt ofzo?? (je ziet nu elke beweging die de kittens maken van een afstand door de buik heen! en ze kan ook al niet meer normaal dr achterste likken zonder telkens om te rollen
)
Mevrouw loopt al wel de hele ochtend te miauwen, iets wat ze normaal nooit doet, wie weet??
Ik ben ieg de hele dag thuis![]()
Tss, de vaders worden weer eens ouderwets buiten de deur gezet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Logician het volgende:
heb matisse net buiten gezet.. werd helemaal gek van hem..
Die begon spontaan mee te miauwen (en ja er staat zeker wel eten!)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Logician het volgende:
heb matisse net buiten gezet.. werd helemaal gek van hem..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tss, de vaders worden weer eens ouderwets buiten de deur gezet...![]()
quote:
Waarschijnlijk op een echo wel. Zul je zien dat ze waarschijnlijk aant pokeren zijn ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nog steeds geen kittens te zien?![]()
Poes heeft t voor elkaar jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:44 schreef Smittend het volgende:
Logician is de hele dag voor niks thuis gebleven.
![]()
Katten....Gotta love them
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Logician het volgende:
Het kan nogquote:Op donderdag 19 april 2007 19:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb vier gestemd en volgens mij word het morgenavond om 21:45.
Ow van sommige miauwen weet ik de betekenis wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
Dan is het toch jammer dat we niet weten wat miauw betekent.
Vooral die laatste ja........dat is zo'n apart geluid!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ow van sommige miauwen weet ik de betekenis wel.
Miauuuw : ik wil NU naar buiten !
MIAUW : Ik wil NU eten !
Mew : He, wat zeg je ?
Meauww : Ik wil NU aandacht !
Kekkk kkekke : Ow, wat zit daar een lekker vogeltje in de boom !
![]()
Goede timing.. kan de baas maandag weer lekker 'fris' aan het werkquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:59 schreef Ole het volgende:
die van nokwanda was ook in het weekend
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:20 schreef Smittend het volgende:
Kekkk kkekke : Ow, wat zit daar een lekker vogeltje in de boom !
![]()
Hier is het elke dag raak. De een doet het hier alleen wel en de ander probeert het, maar het lijkt nergens op (miauww-kekk-miauu-auw). Projecteer eens de zon dmv je horloge op de muur, dan is het hier een kekker-festijn! hihiquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Dat geluid ken ik nog niet. Kan me er weinig bij voorstellen. En dat terwijl ik op een boerderij met >20 katten geleefd heb.
Katten maken het ook vooral naar vogels/vliegjes/vlinders etc waar ze niet bij kunnen, als ze voor het raam zitten en niet naar buiten kunnen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Dat geluid ken ik nog niet. Kan me er weinig bij voorstellen. En dat terwijl ik op een boerderij met >20 katten geleefd heb.
klinkt ontzettend bekend, alleen de mijne zeggen: meh meh meh mehquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:13 schreef Quoi het volgende:
Hier is het elke dag raak. De een doet het hier alleen wel en de ander probeert het, maar het lijkt nergens op (miauww-kekk-miauu-auw). Projecteer eens de zon dmv je horloge op de muur, dan is het hier een kekker-festijn! hihi
Die van mij doen het nu continu. Ik weet nu waardoor; er zit een duivennest in de goot. Ik vraag me wel af, hoe weten ze wat een vogel is en dat ze die willen vangen? Ze zijn nog nooit buiten geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:58 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Katten maken het ook vooral naar vogels/vliegjes/vlinders etc waar ze niet bij kunnen, als ze voor het raam zitten en niet naar buiten kunnen bijvoorbeeld.
Als je het eens gezien/gehoord hebt dan ken je het wel, het is een soort klappertanden waarbij gelijktijdig geluidjes worden uitgestoten. Heel schattig.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:51 schreef Twinkly het volgende:
Zet 'm op poessie![]()
![]()
we zijn zo nieuwsgierig!! (in Ouders gebruiken ze die jompelmeisjes toch om de bevalling op te wekken
)
Ik heb een filmpje gevonden "kekekekekkekekeke!"Mijn katten miauwen er niet bij.
http://www.youtube.com/watch?v=CQVvWM3Zj1o
Hehehe, wat apart zeg! Heb al genoeg kattegeluiden gehoord, maar volgens mij nooit iets wat hier veel op lijkt, in elk geval niet langdurig zoals dit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:51 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb een filmpje gevonden "kekekekekkekekeke!"Mijn katten miauwen er niet bij.
http://www.youtube.com/watch?v=CQVvWM3Zj1o
jah joh, de mijne kan ook soms een straalmotor aanzettenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef LintuxCx het volgende:
Wel een kat gehad die zo hard kon spinnen dat je dat binnen nog kon horen.
Vroeger bij mijn ouders heel wat katten gehad en ze deden dit allemaal voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef LintuxCx het volgende:
Hehehe, wat apart zeg! Heb al genoeg kattegeluiden gehoord, maar volgens mij nooit iets wat hier veel op lijkt, in elk geval niet langdurig zoals dit.
Wel een kat gehad die zo hard kon spinnen dat je dat binnen nog kon horen.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef kyraaa het volgende:
[..]
klinkt ontzettend bekend, alleen de mijne zeggen: meh meh meh meh![]()
om die stomme duiven van het balkon af te jagen. En dan heb je zon stomme duif die dan gewoon blijft zitten en dan springt mn kleine kimmy poes zo tegen het keiharde raam aan![]()
en dan pas vliegtie weg.... pwnd![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef Aventura het volgende:
Voor onder het wachten: kekkerfilmpje van mijn poes. Het lukte me niet om een close-up van haar bekje te maken, want zoals je ziet wil ze me dan steeds kopjes geven![]()
Ahh..wat een liefie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef Aventura het volgende:
Voor onder het wachten: kekkerfilmpje van mijn poes. Het lukte me niet om een close-up van haar bekje te maken, want zoals je ziet wil ze me dan steeds kopjes geven![]()
Wat een lief geluidjequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef Aventura het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een lief geluidje
Nou, Moshi's klets filmpje moet er dan ook tussen
Ha ha, volgens mij heerste er bij Purrr van Nok ook eerst wat verwarring over de plaats die ervoor bedoeld was.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:57 schreef Logician het volgende:
mevrouw heeft trouwens voor het eerst de "baardoos" gevonden!! ze ligt er alleen op ipv in
Dat is zo'n mutserig boodschappenwagentjequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:44 schreef Aventura het volgende:
Wow Scandalous, wat een beeldschone kat. Die ogen inderdaad! En zit ze nou in de wasmand?
(Je profiel geeft geen hints, doe eens hint gevenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef Napster het volgende:
Leuk, oud collega
Ik krijg over een maand mijn katje, Frodo![]()
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07166/S5002417.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ow, daarom was thuis blijven voor de katjes zo makkelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:19 schreef Logician het volgende:
Ja ik hoorde het@home is ook al de pineut, ben sinds woensdag "vrij" ...
En dan die voetjes zien. Okay... ze zijn wel harigquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef Napster het volgende:
Leuk, oud collega
Ik krijg over een maand mijn katje, Frodo![]()
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07166/S5002417.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Thnxquote:
Je snapt hetquote:Op zondag 22 april 2007 02:14 schreef Logician het volgende:
zal morgen de kids eens met de ontstopper laten spelen nou goed
Harige voeten is heel gewoon voor hobbits.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan die voetjes zien. Okay... ze zijn wel harig
wat een smakelijk beessie
Daarom had ik het ook over die harige voetjesquote:Op zondag 22 april 2007 19:26 schreef Smittend het volgende:
[..]
Harige voeten is heel gewoon voor hobbits.( Frodo = een hobbit ( LoTR))
Meet Mazzeltje.. ruim 6 uur na haar 2 zusjes gehaalt met zo'n keizersneetje...quote:
Whehehe, als een uitgezakte plumpudding langs het raam naar beneden gezakt?quote:Op zondag 22 april 2007 20:24 schreef Logician het volgende:
Mevrouw heeft net dr kop gestoten
Ze zat op de bankleuning toen ze een vogeltje in de tuin zag...
een harde knal en een gekrenkt poezen ego was het gevolg...
awwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meet Mazzeltje.. ruim 6 uur na haar 2 zusjes gehaalt met zo'n keizersneetje...
[afbeelding]
Zwaar prettig gestoord stuk schat van een poesje![]()
Lief.quote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Meet Mazzeltje.. ruim 6 uur na haar 2 zusjes gehaalt met zo'n keizersneetje...
[afbeelding]
Zwaar prettig gestoord stuk schat van een poesje![]()
Poessie was ineens 2 keer zo grootquote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef Logician het volgende:
tssskk.. maar je moet toegeven dat zelfs jij onder de indruk van dr enorme buik was
Waar, waar?quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Logician het volgende:
Hen trouwens net ff de webcam van boven gehaald en op proffesorische manier geinstalleerd zodat jullie mee kunnn genieten als ze bevalt(laptop)
Tijd voor nieuwe foto's?quote:
TOF!quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Logician het volgende:
Hen trouwens net ff de webcam van boven gehaald en op proffesorische manier geinstalleerd zodat jullie mee kunnn genieten als ze bevalt(laptop)
Leukquote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Logician het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Logician het volgende:
Wat een raar verhaal Logician, hebben ze het niet al gestrooid?quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef Logician het volgende:
Even een vraagje tussen door, matisse ligt altijd op het dak van het schuurtje van de buren.
Een oud stel, en ze komen net bij me, hij lag er raar bij, ik roep hem niets aan de hand.
Ik zei tegen het vrouwtje, ik ga weer terug naar binnen mijn zoontje ligt ziek op de bank.
Zegt ze ja hallo daar kunnen wij niets aan doen he je moet hem gewoon binnen houden, wij gaan gif strooien voor de ratten dus zorg maar dat je beest daar niet meer komt
Ik ben serieus gewoon de deur uitgelopen, en zit nu een beetje met een raar gevoel in mijn maag.
Mogen mensen dat zomaar doen??
En nee nog steeds geen kittens, zal straks wel even wat foto's maken
ik heb ook een muizenprobleem gehad in de tuin (die beesten neucqen wat af!quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef Logician het volgende:
Ja idd... het zijn echt een beetje nare mensen...![]()
Dat staat ze nu al ruim een week. Volgens mij vliegt ze weg als je er een naald in steektquote:
Schuimrubber op de muren voor het geval ze door de kamer gaan schietenquote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Heeeyyyyy dikkie dik!!!
Mwaaahhhhahaaa ze is wel errug gezwolle ja!!
Ik zou dr voor de zekerheid maar alvast een netje achter hangen![]()
Wat een dikke buik!quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Logician het volgende:
Nou ik hou matisse gewoon even binnen ..
Heb net even snel een foto gemaakt van nainadikkiedik
[afbeelding]
Er staat een foto in de OPquote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef Smittend het volgende:
Sorry misschien is deze vraag al beantwoord maarre hoe ziet de papa eruit ?
Je bedoelt 3 kittens of 3 topics?quote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef Napster het volgende:
Ik ga voor 3
Dat zou Matisse moeten zijn, haar witte Maine Coon.quote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef Smittend het volgende:
Sorry misschien is deze vraag al beantwoord maarre hoe ziet de papa eruit ?
Nog drie weken?quote:
Mafkatje!!!quote:Op maandag 23 april 2007 15:39 schreef Logician het volgende:
Oeh naam, vertel!
ik heb er ook al een paar in gedachten
Geen probleem als een muis dat gif eet en vervolgens door hond of kat opgegeten wordt?quote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb ook een muizenprobleem gehad in de tuin (die beesten neucqen wat af!) maar ik verstopte de bakjes met korrels zorgvuldig zodat geen kat of hond erbij kon...
Agossie, dat bekkiequote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Logician het volgende:
[offtopic] Ik moet hem gewoon ff plaatsen, mijn zoontje jasper is ziek thuis, wou perse 2 staartjes in en begon toen omdat hij zich niet lekker voelde een beetje te pruilen.. met deze foto als resultaat
[afbeelding]
[/offtopic]
Ze is toch niet buiten he!quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke plek om te bevallen...zet de wasmachine maar vast standby![]()
Niet als we blijven doorposten...quote:
ehrm...lijkt me niet handig wanneer dat gebeurt...maar dat is niet gebeurt.quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Geen probleem als een muis dat gif eet en vervolgens door hond of kat opgegeten wordt?
Mijn moeder had ook een kat die Nijntje heetquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:48 schreef Logician het volgende:
Ja Lepel vind ik zelf ook onwijs schattig, zou er zelf nooit opgekomen zijn
De naam "Naina" is destijds door de jongste gekozen, verbastering van nijntje
Gijs was een dikke zwarte, met een wit befje. Nu heet hij Elvis en heeft hij dus nieuw personeel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:26 schreef Logician het volgende:
whehehe
Naja we willen er sowieso eentje houden
Gijs
We woonden toen niet in Enschede, en de kat kwam uit Enschede, vandaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |