quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef kyraaa het volgende:
[..]
klinkt ontzettend bekend, alleen de mijne zeggen: meh meh meh meh![]()
om die stomme duiven van het balkon af te jagen. En dan heb je zon stomme duif die dan gewoon blijft zitten en dan springt mn kleine kimmy poes zo tegen het keiharde raam aan![]()
en dan pas vliegtie weg.... pwnd![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef Aventura het volgende:
Voor onder het wachten: kekkerfilmpje van mijn poes. Het lukte me niet om een close-up van haar bekje te maken, want zoals je ziet wil ze me dan steeds kopjes geven![]()
Ahh..wat een liefie.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef Aventura het volgende:
Voor onder het wachten: kekkerfilmpje van mijn poes. Het lukte me niet om een close-up van haar bekje te maken, want zoals je ziet wil ze me dan steeds kopjes geven![]()
Wat een lief geluidjequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:36 schreef Aventura het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een lief geluidje
Nou, Moshi's klets filmpje moet er dan ook tussen
Ha ha, volgens mij heerste er bij Purrr van Nok ook eerst wat verwarring over de plaats die ervoor bedoeld was.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:57 schreef Logician het volgende:
mevrouw heeft trouwens voor het eerst de "baardoos" gevonden!! ze ligt er alleen op ipv in
Dat is zo'n mutserig boodschappenwagentjequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:44 schreef Aventura het volgende:
Wow Scandalous, wat een beeldschone kat. Die ogen inderdaad! En zit ze nou in de wasmand?
(Je profiel geeft geen hints, doe eens hint gevenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef Napster het volgende:
Leuk, oud collega
Ik krijg over een maand mijn katje, Frodo![]()
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07166/S5002417.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ow, daarom was thuis blijven voor de katjes zo makkelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:19 schreef Logician het volgende:
Ja ik hoorde het@home is ook al de pineut, ben sinds woensdag "vrij" ...
En dan die voetjes zien. Okay... ze zijn wel harigquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef Napster het volgende:
Leuk, oud collega
Ik krijg over een maand mijn katje, Frodo![]()
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07166/S5002417.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Thnxquote:
Je snapt hetquote:Op zondag 22 april 2007 02:14 schreef Logician het volgende:
zal morgen de kids eens met de ontstopper laten spelen nou goed
Harige voeten is heel gewoon voor hobbits.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan die voetjes zien. Okay... ze zijn wel harig
wat een smakelijk beessie
Daarom had ik het ook over die harige voetjesquote:Op zondag 22 april 2007 19:26 schreef Smittend het volgende:
[..]
Harige voeten is heel gewoon voor hobbits.( Frodo = een hobbit ( LoTR))
Meet Mazzeltje.. ruim 6 uur na haar 2 zusjes gehaalt met zo'n keizersneetje...quote:
Whehehe, als een uitgezakte plumpudding langs het raam naar beneden gezakt?quote:Op zondag 22 april 2007 20:24 schreef Logician het volgende:
Mevrouw heeft net dr kop gestoten
Ze zat op de bankleuning toen ze een vogeltje in de tuin zag...
een harde knal en een gekrenkt poezen ego was het gevolg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |