Dan zal het toch niet lang meer durenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef Logician het volgende:
Nog steeds geen kittens!Misschien zitten ze vastgeplakt ofzo?? (je ziet nu elke beweging die de kittens maken van een afstand door de buik heen! en ze kan ook al niet meer normaal dr achterste likken zonder telkens om te rollen
)
Mevrouw loopt al wel de hele ochtend te miauwen, iets wat ze normaal nooit doet, wie weet??
Ik ben ieg de hele dag thuis![]()
Tss, de vaders worden weer eens ouderwets buiten de deur gezet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Logician het volgende:
heb matisse net buiten gezet.. werd helemaal gek van hem..
Die begon spontaan mee te miauwen (en ja er staat zeker wel eten!)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Logician het volgende:
heb matisse net buiten gezet.. werd helemaal gek van hem..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tss, de vaders worden weer eens ouderwets buiten de deur gezet...![]()
quote:
Waarschijnlijk op een echo wel. Zul je zien dat ze waarschijnlijk aant pokeren zijn ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nog steeds geen kittens te zien?![]()
Poes heeft t voor elkaar jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:44 schreef Smittend het volgende:
Logician is de hele dag voor niks thuis gebleven.
![]()
Katten....Gotta love them
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:33 schreef Logician het volgende:
Het kan nogquote:Op donderdag 19 april 2007 19:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb vier gestemd en volgens mij word het morgenavond om 21:45.
Ow van sommige miauwen weet ik de betekenis wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
Dan is het toch jammer dat we niet weten wat miauw betekent.
Vooral die laatste ja........dat is zo'n apart geluid!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:20 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ow van sommige miauwen weet ik de betekenis wel.
Miauuuw : ik wil NU naar buiten !
MIAUW : Ik wil NU eten !
Mew : He, wat zeg je ?
Meauww : Ik wil NU aandacht !
Kekkk kkekke : Ow, wat zit daar een lekker vogeltje in de boom !
![]()
Goede timing.. kan de baas maandag weer lekker 'fris' aan het werkquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:59 schreef Ole het volgende:
die van nokwanda was ook in het weekend
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:20 schreef Smittend het volgende:
Kekkk kkekke : Ow, wat zit daar een lekker vogeltje in de boom !
![]()
Hier is het elke dag raak. De een doet het hier alleen wel en de ander probeert het, maar het lijkt nergens op (miauww-kekk-miauu-auw). Projecteer eens de zon dmv je horloge op de muur, dan is het hier een kekker-festijn! hihiquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Dat geluid ken ik nog niet. Kan me er weinig bij voorstellen. En dat terwijl ik op een boerderij met >20 katten geleefd heb.
Katten maken het ook vooral naar vogels/vliegjes/vlinders etc waar ze niet bij kunnen, als ze voor het raam zitten en niet naar buiten kunnen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]Dat geluid ken ik nog niet. Kan me er weinig bij voorstellen. En dat terwijl ik op een boerderij met >20 katten geleefd heb.
klinkt ontzettend bekend, alleen de mijne zeggen: meh meh meh mehquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:13 schreef Quoi het volgende:
Hier is het elke dag raak. De een doet het hier alleen wel en de ander probeert het, maar het lijkt nergens op (miauww-kekk-miauu-auw). Projecteer eens de zon dmv je horloge op de muur, dan is het hier een kekker-festijn! hihi
Die van mij doen het nu continu. Ik weet nu waardoor; er zit een duivennest in de goot. Ik vraag me wel af, hoe weten ze wat een vogel is en dat ze die willen vangen? Ze zijn nog nooit buiten geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:58 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Katten maken het ook vooral naar vogels/vliegjes/vlinders etc waar ze niet bij kunnen, als ze voor het raam zitten en niet naar buiten kunnen bijvoorbeeld.
Als je het eens gezien/gehoord hebt dan ken je het wel, het is een soort klappertanden waarbij gelijktijdig geluidjes worden uitgestoten. Heel schattig.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:51 schreef Twinkly het volgende:
Zet 'm op poessie![]()
![]()
we zijn zo nieuwsgierig!! (in Ouders gebruiken ze die jompelmeisjes toch om de bevalling op te wekken
)
Ik heb een filmpje gevonden "kekekekekkekekeke!"Mijn katten miauwen er niet bij.
http://www.youtube.com/watch?v=CQVvWM3Zj1o
Hehehe, wat apart zeg! Heb al genoeg kattegeluiden gehoord, maar volgens mij nooit iets wat hier veel op lijkt, in elk geval niet langdurig zoals dit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:51 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb een filmpje gevonden "kekekekekkekekeke!"Mijn katten miauwen er niet bij.
http://www.youtube.com/watch?v=CQVvWM3Zj1o
jah joh, de mijne kan ook soms een straalmotor aanzettenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef LintuxCx het volgende:
Wel een kat gehad die zo hard kon spinnen dat je dat binnen nog kon horen.
Vroeger bij mijn ouders heel wat katten gehad en ze deden dit allemaal voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef LintuxCx het volgende:
Hehehe, wat apart zeg! Heb al genoeg kattegeluiden gehoord, maar volgens mij nooit iets wat hier veel op lijkt, in elk geval niet langdurig zoals dit.
Wel een kat gehad die zo hard kon spinnen dat je dat binnen nog kon horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |