Da's nog een tijdje te gaan! Ik gok op vrijdagochtend 5:30 (sorry...vroeg op dus!), maar hoop natuurlijk op vanmiddag.............quote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef TheYoung1 het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een "pool" opzetten he. Kijken wie het kortste qua tijd en datum bij de bevalling zit!?
Ik gok op zondag 22 april om 16:44....
Moederkoek? Iiieeeeuuuuwwwquote:Op donderdag 19 april 2007 12:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Ochja, voor de winaar ligt er een zakje verse moederkoekjes te wachten![]()
ohw dat is al bijnaquote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef Logician het volgende:
nog steeds niets hier... op deze manier gok ik op zomer 2008 ofzo ...
Je gokt gewoon bewust verkeert om die eventuele moederkoekkies te ontlopen hequote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef Logician het volgende:
nog steeds niets hier... op deze manier gok ik op zomer 2008 ofzo ...
Okequote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Logician het volgende:
Een pol is leuk
ticootje, Het hangt er allemaal van af hoeveel kittens er zijn, als het er 4 zijn en je nog intresse hebt zou je eventueel kunnen komen kijken tegen die tijd ..(ik wil ze liever niet voor 12wk weg doen).
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef senesta het volgende:
Poes hoogzwanger! Deel 2
Poll staat er, stemmen maar!
Oh.... wat spannend. Ik moet wel even overleggen hier hoor. (We hebben al 3 katten, een hond en een konijn)quote:Op donderdag 19 april 2007 17:20 schreef Logician het volgende:
Een pol is leuk
ticootje, Het hangt er allemaal van af hoeveel kittens er zijn, als het er 4 zijn en je nog intresse hebt zou je eventueel kunnen komen kijken tegen die tijd ..(ik wil ze liever niet voor 12wk weg doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |