quote:Op maandag 23 april 2007 09:12 schreef Logician het volgende:
Hen trouwens net ff de webcam van boven gehaald en op proffesorische manier geinstalleerd zodat jullie mee kunnn genieten als ze bevalt(laptop)
Wat een raar verhaal Logician, hebben ze het niet al gestrooid?quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef Logician het volgende:
Even een vraagje tussen door, matisse ligt altijd op het dak van het schuurtje van de buren.
Een oud stel, en ze komen net bij me, hij lag er raar bij, ik roep hem niets aan de hand.
Ik zei tegen het vrouwtje, ik ga weer terug naar binnen mijn zoontje ligt ziek op de bank.
Zegt ze ja hallo daar kunnen wij niets aan doen he je moet hem gewoon binnen houden, wij gaan gif strooien voor de ratten dus zorg maar dat je beest daar niet meer komt
Ik ben serieus gewoon de deur uitgelopen, en zit nu een beetje met een raar gevoel in mijn maag.
Mogen mensen dat zomaar doen??
En nee nog steeds geen kittens, zal straks wel even wat foto's maken
ik heb ook een muizenprobleem gehad in de tuin (die beesten neucqen wat af!quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef Logician het volgende:
Ja idd... het zijn echt een beetje nare mensen...![]()
Dat staat ze nu al ruim een week. Volgens mij vliegt ze weg als je er een naald in steektquote:
Schuimrubber op de muren voor het geval ze door de kamer gaan schietenquote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Heeeyyyyy dikkie dik!!!
Mwaaahhhhahaaa ze is wel errug gezwolle ja!!
Ik zou dr voor de zekerheid maar alvast een netje achter hangen![]()
Wat een dikke buik!quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Logician het volgende:
Nou ik hou matisse gewoon even binnen ..
Heb net even snel een foto gemaakt van nainadikkiedik
[afbeelding]
Er staat een foto in de OPquote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef Smittend het volgende:
Sorry misschien is deze vraag al beantwoord maarre hoe ziet de papa eruit ?
Je bedoelt 3 kittens of 3 topics?quote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef Napster het volgende:
Ik ga voor 3
Dat zou Matisse moeten zijn, haar witte Maine Coon.quote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef Smittend het volgende:
Sorry misschien is deze vraag al beantwoord maarre hoe ziet de papa eruit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |