Perez mag van mij id basis ipv Babelquote:Op woensdag 18 april 2007 22:41 schreef StarGazer het volgende:
Perez viel prima in.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:44 schreef Roflbroek het volgende:
Vrijetrap van Sneijder
http://www.youtube.com/watch?v=LAHZRq7f__4#
Heb eind vorig seizoen al eens gepost dat ze hem beter hadden kunnen houden, maar ja Grygera bleef dus eigenlijk was ie overbodig..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:50 schreef S-Two het volgende:
Koenders was wel goed ja, misschien in de toekomst iets voor Ajax?
om de selectie breed te houden en dan verhuren was beter geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb eind vorig seizoen al eens gepost dat ze hem beter hadden kunnen houden, maar ja Grygera bleef dus eigenlijk was ie overbodig..
Tot vorig seizoen speelde die dus bij Ajax?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb eind vorig seizoen al eens gepost dat ze hem beter hadden kunnen houden, maar ja Grygera bleef dus eigenlijk was ie overbodig..
Ja een echte Amsterdammerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tot vorig seizoen speelde die dus bij Ajax?
Yep.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tot vorig seizoen speelde die dus bij Ajax?
Hmmsz.. zou dan toch wel zonde zijn geweest ja. Al weet ik niet hoe goed hij was toen die weg moest. Maar het blijft natuurlijk altijd moeilijk om dat op die leeftijd te beoordelen, al wordt de staff daar natuurlijk wel voor betaald.quote:
Ging er leuk in maar de keeper reageerde wel erg slap.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:44 schreef Roflbroek het volgende:
Vrijetrap van Sneijder
http://www.youtube.com/watch?v=LAHZRq7f__4#
Ach, als hij voor een prikkie op te halen valt in Waalwijk....quote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef VoreG het volgende:
Agh die gozer speelde vandaag een leuke wedstrijd, maar om hem nou gelijk terug te halen.
Finale met stamquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, als hij voor een prikkie op te halen valt in Waalwijk....
Voldoende strijd vanavond, al hield het voetballend niet echt over. Ogararu is de laatste weken ook flink weg aan het zakken, na een sterke periode. Veel te nonchalant.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef Luco het volgende:
Damn, nummer 14 wordt dus niet meer aan spelers gegeven.... Laatste die dat nummer heeft gehad is Roger
Zou een mooi compromis zijn, want hoe groots de prestaties van Johan Cruijff in het verleden waren, hoe dementerend hij tegenwoordig vaak over komt. Jammer, maar helaas.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:15 schreef toma het volgende:
[..]
die heeft Cruijff zelf gehaald (volgens mij dat hij daarom nr. 14 kreeg)
Misschien dat vanaf nu geen spelers meer worden gehaald op t advies van Cruijff.
Ja maar die kans man echt slecht dat hij naar huntelaar wou pasen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef devv05 het volgende:
Wat was de Mul weer slécht zeg ongelooflijk.
6 mei
`daar heb je dus niks aan op zaterdag.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:42 schreef Nega het volgende:
Eerste helft klote. Lekkere goal & volley van Davids. 2e Helft was oke. Netjes de wedstrijd uitgespeeld. Maar kan beter, Babel bakt er niks van, van Perez gaat meer dreiging uit, dus die gewoon in de basis zaterdag.
Best sneu ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:38 schreef kalinho het volgende:
wordt dat "Helemaal niets in Rotterdam" niet een beetje afgezaagd![]()
Belgie topics that way --->quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
`daar heb je dus niks aan op zaterdag.![]()
Zondag 6 mei 2007.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer is de finale voor de beker?
6 meiquote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer is de finale voor de beker?
iemand een idee wanneer kaartverkoop begint?quote:
Geen idee, zal eerst wel weer overleg gepleegd moeten worden met NS en lokale driehoek van Rotterdam.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
iemand een idee wanneer kaartverkoop begint?
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Dizzee het volgende:
vanaf zaterdag
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Geloof er niets van, zoals ik al zei: er zal nog veel overleg gepleegd moeten worden, alvorens de kaartverkoop begint. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk alweer bijna 6 mei 2007.quote:
tja mazzel met de lotingquote:Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef Pritt het volgende:
Naja, eigenlijk geen moment echt in de problemen gekomen.
Paar slappe momentjes maar verder goed gedaan, veel werklust, vel erop, zo zie ik het graag.
Wat zijn we trouwens zo idiote simpel in de finale gekomen.
Heel druk zelfs. En dikke spijt dat ik 114 zat, in plaats van Noord tweede ring. Als ik vooraf had geweten dat het zo tekeer was gegaan. Vond alleen die wave die wel drie keer rondging een beetje jammer, maargoed. Kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Was wel gekke sfeer, alleen ik werd gek van die 14 jarige kindjes in 410
Irritante gasten zijn dat
2 van die wijven: FUCK JAN VERTONGHEN
410 was wel ernstig druk vandaag, was wel leuk sfeertje opzich.
Heb je een club card of andere kaart? Dan gewoon kaarten halen en beide kaarten (voorrangs-uit en wat je nog meer hebt meenemen) meenemen, puur voor de zekerheid. Ben vorig jaar ook niet gecontroleerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok vraagje
Ik heb een voorrangs uitkaart
Maar staat niet op mijn naam heb ik overgekocht blabla
Kan ik hier wel kaarten mee halen voor de bekerfinale of gaan ze in de trein je ID kaart en je uitkaart vergelijken?
Ik moest lekker op de trap staan, nou dat doe ik ook nooit meer. Ben 3x bijna keihard op me bek gegaan door dat kut bier wat daar op die trap lagquote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heel druk zelfs. En dikke spijt dat ik 114 zat, in plaats van Noord tweede ring. Als ik vooraf had geweten dat het zo tekeer was gegaan. Vond alleen die wave die wel drie keer rondging een beetje jammer, maargoed. Kan niet alles hebben.
Nu al zin in 6 mei![]()
waren het mooie dames ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Was wel gekke sfeer, alleen ik werd gek van die 14 jarige kindjes in 410
Irritante gasten zijn dat
2 van die wijven: FUCK JAN VERTONGHEN
410 was wel ernstig druk vandaag, was wel leuk sfeertje opzich.
Aah ok jammer dat ze niet ouder warenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:03 schreef kevin6188 het volgende:
14 hooguit, zoals het gros van de dames vandaag volgens mij. In ieder geval de figuren die ik vandaag in en rond het stadion/metro heb gezien.
Maar het is bij zo'n bekerwedstrijd sowieso beetje ander soort publiek wat je ziet.
Zie trouwens net dat Ajax ergens eind juli in Glasgow oefent tegen de Rangers. Wil ik best heen, zeker als ik zelf nog niet op vakantie ben dan. Ken de data niet uit mijn hoofd. Volgens mij ben ik dan net weg![]()
Wat moet ik met dames van 14 jaarquote:
Voor mij stonden zeker 15 mensen van rond de 15, en ze dachten dat ze de bom warenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:09 schreef kevin6188 het volgende:
Whehe, wat het echt weer kidsday? Heb totaal niet gezien wat er op 410 stond eigenlijk
Ja maar je bent zelf ook jong geweest geef ze een kansquote:Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat moet ik met dames van 14 jaar![]()
Ze moeten 410 maar een keer 17+ maken want nu snap ik waaraan sommige mensen zich enorm ergeren![]()
Ik blijf ook liever op 425 als dit normaal ook zo is, daar zitten tenminste Amsterdammers etc en is het gewoon relaxed. Ik hoef niet op een creche te staan![]()
Het staat op ajax.nl dat de vvk zaterdag begint...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef MATERAZZl het volgende:
[..]
Geloof er niets van, zoals ik al zei: er zal nog veel overleg gepleegd moeten worden, alvorens de kaartverkoop begint. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk alweer bijna 6 mei 2007.
quote:Bekerfinale Ajax - AZ/NAC
Verkoopinformatie
Op dit moment beschikken wij nog niet over concrete informatie omtrent de kaartverkoop voor de finale. Wel is het zo dat alleen Ajax Club Cardhouders een kaart kunnen kopen voor deze wedstrijd. De verwachting is dat wij a.s. vrijdagmiddag 20 april het definitieve kaartverkoopschema kunnen gaan communiceren. Vermoedelijk zal de kaartverkoop a.s. zaterdag 21 april al van start gaan.
Reisinformatie
Het betreft in ieder geval een verplichte bus/ treincombi. Eerst zullen er kaarten worden verkocht voor de 8 beschikbare treinen en daarna zal de verkoop starten voor de buscombi. Iedereen is verplicht om vanaf de Amsterdam ArenA op te stappen.
Meer info volgt z.s.m.
Hoop toch wel dat het NAC word, tenminste beetje fanatieke aanhang. Als we tegen AZ moeten hoop ik echt dat iedereen tering aggresief word van de klappertjes actie van AZ.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:38 schreef JlGSAW het volgende:
Denk niet dat NAC kans maakt vanavond, dan AZ maar verslaan in de finale.
Het is maar waar je staat. Bij de vaste groep stonden nou juist minder "kinderen" dan normaal normaal het geval is tijdens losse-verkoop wedstrijdenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:47 schreef Gelderland het volgende:
wel lekker sfeertje, maar wat is 410 een kindervak zegOMG....
Dan ben jij voor AZ zeker?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
Matig, maar gewonnen. Gaat t imo om in de bekerquote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Was weer zeer matig.
2 goals uit dode spel momenten, wel zeer mooie vrije trap van Sneijder.
Heitinga....jezus hoe dom! En kom niet aanzetten met dat het pech is. Je staat daar voor maar 1 rede, de tegenstander verhinderen te scoren. Zeldzaam.
2 mooie acties gezien, Perez breed over de 16 op de Mul en de net mislukte lob van Klaas Jan.
Hopelijk gaat AZ door vanavond. Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
Bedoel je dan de thuiswedstrijd tegen NAC of de vorige keer tegen RKC Waalwijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet geweldig, maar het was iig feller dan de vorige keer.
Groen en gaal?quote:Maar ik erger me groen en gaal aan het vage wisselbeleid van HtC, echt het gaat nergens over.
Ajax-AZ (of AZ-Ajax) zijn 9 van de 10 x mooie wedstrijdenquote:Op donderdag 19 april 2007 08:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ajax-NAC in de kuip....ik heb liever wat sfeer en een tegenstander die ook uitverkoopt
Ja HtC en wisselsquote:Op donderdag 19 april 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet geweldig, maar het was iig feller dan de vorige keer.
Maar ik erger me groen en gaal aan het vage wisselbeleid van HtC, echt het gaat nergens over.
Tuurlijk Henkquote:18/4/2007 - Ten Cate: iets in mij zegt dat wij kampioen worden
Ajax coach Henk ten Cate heeft nog alle hoop op het behalen van de landstitel, zo liet hij weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. 'Het is niet op ratio gebaseerd, want PSV heeft nog steeds de beste papieren. Maar iets in mij zegt dat wij kampioen worden. PSV en AZ treffen nog clubs die zich moeten kwalificeren voor de playoffs of vechten tegen degradatie. Wij krijgen Sparta en Willem II die nergens meer om spelen. De titelstrijd wordt op de laatste speeldag beslist en wij gaan het redden.'
De wave is alleen leuk als het 1-4 staat in Enschede of 1-5 in Eindhoven, puur om het uitpubliek een beetje te jennen. Maar niet bij 2-1 voorsprong thuis tegen RKC Waalwijk, dat is gewoon zwaar kansloos.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:13 schreef SiemeN het volgende:
Lekker dat Mitea gescoord heeft, zal 'm goed doen.
Wel enigszins jammer van de wave..
Vandaar ook de "quote:Op donderdag 19 april 2007 09:15 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
De wave is alleen leuk als het 1-4 staat in Enschede of 1-5 in Eindhoven, puur om het uitpubliek een beetje te jennen. Maar niet bij 2-1 voorsprong thuis tegen RKC Waalwijk, dat is gewoon zwaar kansloos.
Ach ja. Hij kan in zijn positie moeilijk stellen dat hij Ajax het niet meer ziet halen. Als trainer heb je weing andere keuze dan de moed er in te houden denk ik zo. Hoewel dit natuurlijk wel erg optimistisch en natte vingerwerk is.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk Henk![]()
Houdt de moed erin jongen!
Als RKC Zondag van Willem II wint moet zullen die de laatste wedstrijd nog vol aan de bak moeten om nacompetitie te ontlopen.
FC Utrecht en Vitesse vechten toch ook beide voor een plek bij de eerste negen? Dus die zullen er ook vol voor gaan. Maar goed, PSV is weer compleet en komt zelden in de problemen uit bij FC Utrecht en thuis tegen Vitesse. Denk niet dat jullie het nog weggeven, maar een balletje kan raar rollen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk Henk![]()
Houdt de moed erin jongen!
Als RKC Zondag van Willem II wint moet zullen die de laatste wedstrijd nog vol aan de bak moeten om nacompetitie te ontlopen.
Tuurlijk, maar dan hoeft hij toch niet te gaan roepen dat ie voelt dat ze nog kampioen wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ach ja. Hij kan in zijn positie moeilijk stellen dat hij Ajax het niet meer ziet halen. Als trainer heb je weing andere keuze dan de moed er in te houden denk ik zo. Hoewel dit natuurlijk wel erg optimistisch en natte vingerwerk is.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan hoeft hij toch niet te gaan roepen dat ie voelt dat ze nog kampioen worden![]()
Zeg dan dat het gewoon nog open is en ajax nog steeds een (goede) kans heeft.
Dat ben ik wel met je eens, ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan hoeft hij toch niet te gaan roepen dat ie voelt dat ze nog kampioen worden![]()
Niks mis mee dat hij dat denkt.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zie jij liever Danny Blind of Henk ten Cate als trainer bij Ajax, HW?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Prima dat hij dat denkt, laat hem er GVD dan ook eens naar handelen...
Hij kan dat toch voelen? Weet jij veel, misschien is hij heel spiritueel aangelegd en mediteert hij veel?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sja, Blind wisselde net zo dramatisch, en HtC heeft net ff meer pit en inzicht.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zie jij liever Danny Blind of Henk ten Cate als trainer bij Ajax, HW?
Of misschien is hij gewoon nét iets te laat naar het toilet gegaan en voelt hij dat.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:44 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Hij kan dat toch voelen? Weet jij veel, misschien is hij heel spiritueel aangelegd en mediteert hij veel?
Eensquote:Op donderdag 19 april 2007 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, Blind wisselde net zo dramatisch, en HtC heeft net ff meer pit en inzicht.
We zullen het nu toch maar eens wat langer met een trainer uit moeten houden denk ik..
Dit seizoen is eigenlijk ook een beetje goedgekomen doordat PSV het zo heeft laten liggen na de winterstop.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:51 schreef JlGSAW het volgende:
Danny Blind deed ook maar wat, er was maar weinig lijn te ontdekken. Vorig seizoen is nog een beetje goedgekomen door de doeltreffendheid van Klaas Jan Huntelaar en Markus Rosenberg, niet door een tactische ingreep of iets dergelijks. Henk ten Cate is de goede man voor Ajax, al mag hij af en toe best weleens zwijgen, want altijd maar naar externe oorzaken wijzen is een teken van zwakte.
Ja, en? PSV stond zo'n stuk bovenaan, omdat Ajax het voor de winterstop zo had laten liggen. Dat is nu eenmaal een competitie, degene die na vierendertig wedstrijden bovenaan staat, is de terechte kampioen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:56 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dit seizoen is eigenlijk ook een beetje goedgekomen doordat PSV het zo heeft laten liggen na de winterstop.
Dat is toch meer de verdienste van PSV dan van Ajaxquote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef Pritt het volgende:
We doen dit keer tenminste nog tot het einde van de competitie mee om het kampioenschap, dat is al heel wat.
Lees die post van Jigsaw en post opnieuw.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:58 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat is toch meer de verdienste van PSV dan van Ajax![]()
Jaja 34 wedstrijden blabla.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:58 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Ja, en? PSV stond zo'n stuk bovenaan, omdat Ajax het voor de winterstop zo had laten liggen. Dat is nu eenmaal een competitie, degene die na vierendertig wedstrijden bovenaan staat, is de terechte kampioen.
PSV staat nu ook alleen maar bovenaan, omdat Ajax punten heeft laten liggen tegen Roda JC (uit), PSV (thuis), FC Twente (thuis), Sparta (uit), AZ (thuis), Vitesse (uit), NEC (uit), Excelsior (thuis), AZ (uit), SC Heerenveen (thuis) en RKC Waalwijk (uit), dus ook meer de verdienste van Ajax dan van PSV?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:58 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat is toch meer de verdienste van PSV dan van Ajax![]()
Ja daar gaat het me niet om ik heb geen zin in 5.000 man volk met klappertjes, liever de jongens uit Breda die zorgen voor een mooie sfeer in de kuip.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax-AZ (of AZ-Ajax) zijn 9 van de 10 x mooie wedstrijden
[..]
Gewoon John Goossens op links een kans geven die gast is supergoed.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Speed1971 het volgende:
Ja HtC en wissels
Maar ik snap die hele Babel hype toch niet. Ik zie veel liever Mitea of natuurlijk Perez op links
Ook waarquote:Op donderdag 19 april 2007 10:06 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
PSV staat nu ook alleen maar bovenaan, omdat Ajax punten heeft laten liggen tegen Roda JC (uit), PSV (thuis), FC Twente (thuis), Sparta (uit), AZ (thuis), Vitesse (uit), NEC (uit), Excelsior (thuis), AZ (uit), SC Heerenveen (thuis) en RKC Waalwijk (uit), dus ook meer de verdienste van Ajax dan van PSV?
zaterdagquote:Op donderdag 19 april 2007 10:11 schreef Ordinair het volgende:
Wanneer gaan de kaarten in de verkoop voor de finale?
Tuurlijk niet, is gewoon zelfde procedure als bij ieder andere uitwedstrijdquote:
Voor Clubcardhouders is de kaartverkoop toch pas 2 weken later o.i.d? En dan zijn er denk ik weinig kaarten meer over :’)quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, is gewoon zelfde procedure als bij ieder andere uitwedstrijd
Acht treinen, verder bussen. Als je in trein zit, kom je in onderste ring terecht en als je bus hebt, in bovenste.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Voor Clubcardhouders is de kaartverkoop toch pas 2 weken later o.i.d? En dan zijn er denk ik weinig kaarten meer over :’)![]()
Gaat de combi alleen met trein of ook met bussen richting R’dam???
Meer dan genoeg voor cc houders er zijn iets van 15.000 kaarten te vergeven meer dan genoegquote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef Gelderland het volgende:
[..]
En dan zijn er denk ik weinig kaarten meer over :’)![]()
Dat is inderdaad genoeg. Moet lukken!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor cc houders er zijn iets van 15.000 kaarten te vergeven meer dan genoeg
ok, dacht dat die combi's al gelijk uitverkocht waren bij seizoenscard/supportersclubcard houders.. en dat er voor de clubcardhouders niets meer over was!!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor cc houders er zijn iets van 15.000 kaarten te vergeven meer dan genoeg
Hij had beter kunnen blijven.quote:'Manchester City wil af van ex-Ajacied Trabelsi'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 19-apr-2007 10:18
Manchester City-manager Stuart Pearce ziet in het nieuwe seizoen geen rol weggelegd voor Hatem Trabelsi. Dat bericht The Times. Naast Trabelsi, deze jaargang goed voor twintig competitieduels, moeten Trevor Sinclair en Stephen Jordan uitkijken naar een andere club. Trabelsi speelde van 2001 tot 2006 voor Ajax, dat hem afgelopen zomer transfervrij moest laten vertrekken. (MA)
Wat mij betreft mag hij terugkomen, want van Ogararu word ik ook niet vrolijk de laatste weken.quote:
George Ogararu is minstens zo goed, ik mis Hatem Trabelsi niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag hij terugkomen.
Ik wel degelijk!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
George Ogararu is minstens zo goed, ik mis Hatem Trabelsi niet.
Missen is een groot woord maar hij was een zeer goede voetballer voor ons,quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gecharmeerd van Ogararu.. hij is alleen nog niet zo goed als trabelsi was. Maar ik ben eigenlijk wel een beetje Ogararufan!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Vond ik ook, z'n passing voorzetten zijn vooral op goed geluk.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ogararu was imho erg zwak bezig gisteren.
quote:Drie kampioensschalen beschikbaar
Uitgegeven: 19 april 2007 10:08
ZEIST - De voetbalbond KNVB houdt rekening met het zeldzame geval dat PSV, AZ en Ajax na 34 wedstrijden bovenaan eindigen in de eredivisie met evenveel punten en een gelijk doelsaldo.
Om die reden heeft de bond een derde kampioensschaal laten vervaardigen. Een woordvoerder van de bond bevestigde dat donderdag.
De competitie beleeft een enerverend slot. Met nog twee duels voor de boeg maken PSV, AZ en Ajax nog kans op de titel, ook al staat PSV er het beste voor. De Eindhovenaren hebben twee punten meer dan de Alkmaarders en de Amsterdammers.
Spannend
"Een replica van de schaal was er altijd al. Maar nu het zo spannend is, moeten we rekening houden met drie kampioenen. Vandaar een extra replica", aldus de woordvoerder. "En daar kunnen we natuurlijk niet mee wachten tot het laatste moment."
Wordt er bij een gelijke stand niet naar de onderlinge deuls gekeken dan. Blijkbaar dus niet o.Oquote:Maar nu het zo spannend is, moeten we rekening houden met drie kampioenen
quote:Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Speed1971 het volgende:
Hopelijk gaat AZ door vanavond. Wat is er mooier dan een Ajax-AZ in de Kuip
ja, dat zou mooi zijn zeg, gewoon onderling afspreken dat we alle 3 kampioen worden, en dat pikt de UEFA wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 11:06 schreef JlGSAW het volgende:
Er wordt toch wel naar doelsaldo gekeken, maar niet naar aantal doelpunten en onderling resultaat? Zou wel wat zijn, drie kampioenen. Krijgen we alsnog play-offs voor de (voorronde) CL-plaatsen of zouden we in dat geval drie clubs mogen afvaardigen?
Jij ziet liever een "inmaak" potje tegen NACquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Vanochtend maar even in de krant de uitslag opgezocht!
En voor wie ben je dan, als je Ajax - AZ wordt in de Kuip?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij ziet liever een "inmaak" potje tegen NAC![]()
Ik zie liever een aantrekkelijke wedstrijd met de ene aanvalsgolf na de ander. Ajax-AZ AZ-Ajax, altijd spectakel![]()
Ajax-AZ in de Kuip is voor mij al een prijs ansich![]()
OMG!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik zie liever een aantrekkelijke wedstrijd met de ene aanvalsgolf na de ander. Ajax-AZ AZ-Ajax, altijd spectakel![]()
Geen idee. Hangt van de wedstrijd af denk ik. Ik ben voor een mooie wedstrijd, hoop op een goede scheids en mooi weer. De rest is eigenlijk bijzaak voor mij op die dag. Maar dat zullen de meeste hier wel niet begrijpenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:20 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
En voor wie ben je dan, als je Ajax - AZ wordt in de Kuip?
Nee niet echt. Welk stadion zit je volgend jaar trouwens?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Geen idee. Hangt van de wedstrijd af denk ik. Ik ben voor een mooie wedstrijd, hoop op een goede scheids en mooi weer. De rest is eigenlijk bijzaak voor mij op die dag. Maar dat zullen de meeste hier wel niet begrijpen
In de Kuip, stilletjes aan het nagenietenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee niet echt. Welk stadion zit je volgend jaar trouwens?
welk vak heb je scc danquote:Op donderdag 19 april 2007 11:26 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
In de Kuip, stilletjes aan het nagenieten![]()
Heb een aantal business seats. Geef ze meestal weg aan klanten en of vrienden/familiequote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Sethje het volgende:
Ik vind je inderdaad redelijk apart. Welk vak heb je scc?
Dat verklaard al weer een hoopquote:Op donderdag 19 april 2007 11:35 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Heb een aantal business seats. Geef ze meestal weg aan klanten en of vrienden/familie
Nee. Mijn maatje zou het wel willen maar dat gaat nog even niet lukken.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef Ordinair het volgende:
En dan ga je zelf naar AZ of heb je de business seats in het DSB?
Zo spannend is het niet meer sinds RKC-uit toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Godver, de spanning word me echt teveel voor zondag.
We hebben wel nog wat recht te zetten en de beker voor hun neus wegkapen is natuurlijk een moment om van te genieten. Alleen het kan ook fout gaan en dan ben ik niet meer te genieten.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef devv05 het volgende:
Ajax - AZ in de Kuip vind ik ook wel een mooie finale.
Als je speelt zoals gisteren heb je nergens meer stress van. Kampioen word je dan never nooit meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Godver, de spanning word me echt teveel voor zondag.
Niet op eigen kracht nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je speelt zoals gisteren heb je nergens meer stress van. Kampioen word je dan never nooit meer.
hebben jullie al gewonnen van ze dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik hoop dat NAC donderdagavond de andere halve finale van AZ wint, verklaarde Ten Cate. Dat is niet omdat ik bij die ploeg heb gewerkt. NAC heeft de laatste jaren zoveel pech in het bekertoernooi gehad. Ik gun die club het wel.
Volhouden Henkie, je wilt gewoon een makkelijke tegenstander....![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je speelt zoals gisteren heb je nergens meer stress van. Kampioen word je dan never nooit meer.
Als je naar de stand van de ere divisie kijkt, en naar de afgelopen uitslagen tussen AZ-NAC (8-1) en de laatste (4-1) voor AZ dan kan je toch wel redeneren dat AZ de betere ploeg is. Of heb je twijfels?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hebben jullie al gewonnen van ze dan?.
Tuurlijk, maar het is nog niet gespeeld, AZ heeft ook zijn offdays gehad. Als een Ajacied er "ff" vanuitgaat dat we wel ff winnen in het arrogantquote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als je naar de stand van de ere divisie kijkt, en naar de afgelopen uitslagen tussen AZ-NAC (8-1) en de laatste (4-1) voor AZ dan kan je toch wel redeneren dat AZ de betere ploeg is. Of heb je twijfels?
Ik realiseer me dat bekervoetbal anders is dan de landstitel en dat er nog altijd Cupfighters bestaan, maar nee in eigen huis zie ik AZ het spel echt wel afmaken....
My two cents
En daarnaast was het gisteren echt niet zo slecht, zeker de tweede helft niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Sparta en Willem2 moet zelfs dan nog wel kunnen.
Inderdaad. Geef mij az maar in de finale!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef devv05 het volgende:
Ajax - AZ in de Kuip vind ik ook wel een mooie finale.
Tja, ze hebben nu ook Alex er weer bij...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben fokking bang dat die klote lampjes gaan winnen van utrecht
Ik weet ook wel zeker dat nu Alex er weer bij is Gomes ook weer stukken beter gaat keepen, de communicatie is terug aangezien niemand in de verdediging op Alex na kan communiceren met Gomes. Daar komt bij kijken dat Alex de spil van de verdediging is en dat komt er dus op neer dat PSV weer ouderwets goed gaat verdedigen...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nu ook Alex er weer bij...
Ali B doet weer meequote:Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben fokking bang dat die klote lampjes gaan winnen van utrecht
Beter dan Azië. Uitwedstrijden in Engeland, Schotland, Duitsland en België zijn top!quote:Oefenen in Schotland
Ajax speelt het einde van de voorbereiding twee wedstrijden in Schotland. Op 24 juli om 20.00 uur (lokale tijd) tegen de Rangers op Ibrox en op 28 juli om 15.00 uur (lokale tijd) in en tegen Falkirk.
Uitkaarten mochten vorig jaar eerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die kaartverkoop? Zaterdag meteen treinen in de verkoop voor SCC-houders, of zijn de (voorrangs)uitkaarthouders daarvoor nog aan de beurt? Zit ff te kijken namelijk hoe ik een SCC kan lenen, maar is een beetje lastig als die mensen dan niet naar Sparta-thuis kunnen
En aangezien dit een KNVB-evenement is gaat het altijd anders dan anders. En van vorig jaar kan ik me niet herinneren, want toen heb ik mijn eigen kaart niet gehaald...
Die juist wel, AZ nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Is Nac niet leuker als tegenstander? Of kunnen die de boel niet vol krijgen.
Natuurlijk is NAC leuker als tegenstander, want wat stellen de supporters van AZ nou voor?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Is Nac niet leuker als tegenstander? Of kunnen die de boel niet vol krijgen.
Ok, duidelijk. SCC-houders dus ergens dinsdag ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Uitkaarten mochten vorig jaar eerst.
*ratel, ratel*quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Natuurlijk is NAC leuker als tegenstander, want wat stellen de supporters van AZ nou voor?
Lange zijde en juichen voor de winnende club.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
maar er is ook een probleem voor de AZ supporters als zij de finale halen, de helft ervan is Ajax fan maar ok AZ fan, voor wie moeten ze nou zijn dan?
Die volley van Davids gisterquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jna het volgende:
Ik heb gister echt genoten van Gabri en Davids. Eindelijk weer spelers die willen knokken voor een bal.
Jaquote:
bron?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:57 schreef jna het volgende:
Goed nieuws dat Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Vurnon Anita en Jeffrey Sarpong volgend jaar vast bij het eerste zitten![]()
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:57 schreef jna het volgende:
Goed nieuws dat Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Vurnon Anita en Jeffrey Sarpong volgend jaar vast bij het eerste zitten![]()
http://www.ajaxonline.org/4867.htmquote:Vier talenten komende zomer naar A-selectie
--------------------------------------------------------------------------------
19 april 2007
Vier jonge Ajax-spelers zullen na dit seizoen de overstap maken naar de eerste selectie. Het gaat om Gregory van der Wiel (19), Mitchell Donald (18), Vurnon Anita (18) en Jeffrey Sarpong (18). Het kwartet spelers kreeg dit seizoen al speeltijd in de hoofdmacht van Ajax. Trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel verwachten dat de jongelingen komende zomer klaar zijn voor de A-selectie.
Het beleidsplan van Ajax schrijft voor dat minimaal vijftig procent van de eerste selectie moet bestaan uit zelf opgeleide spelers. Met name Van der Wiel en Donald maakten dit seizoen veel indruk op Ten Cate. Donald ging met Ajax mee op trainingskamp naar Zuid-Afrika en stond later in de basis in het verloren Champions League-duel met Werder Bremen. Van der Wiel debuteerde onlangs in Ajax 1 in het uitduel met FC Twente en slaagde erin direct te imponeren.
Dat denk ik niet.. aangezien het aanvragen wel even duurt en de voorverkoop al zaterdag start.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn cc is verlopen zag ik gisteren... Net aanvraag op de bus gedaan, hoop dat ik het ga redden voor de bekerfinale.
Hoe dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef MaxC het volgende:
Ik ben het eens met Speed1971, AZ-Ajax wordt een prachtige finale![]()
Ik heb al via KNVB een kaartje(7,50)
6 Mei![]()
Ik denk dat hij een amateur scheids kent ofzoquote:
Waarom een neutraal vak, de sfeer bij een bekerfinalequote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand ook hoe je aan kaarten voor neutrale vakken kan komen voor de bekerfinale?
Vorig jaar kwamen de eerste treinen toch pas rond 11 uur aan?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef PLAE@ het volgende:
Hoezo niet thuis kunnen komenje bent harstikke vroeg weer in A'dam. Je kan zelfs nog in Zuid-Limburg komen.
Ik woon in Kerkrade laatste intercity vanuit Amsterdam centraal vertrekt rond 22:30quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo kunnen jullie niet meer thuis komen dan?
Nee joh. Voordat het donker was nog. Weet de tijd zo niet meer precies ff navragen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen de eerste treinen toch pas rond 11 uur aan?
Moet wel lukken volgens mij hoor. 18.00 Finale, 19.45u afgelopen. (Verlenging? Penalty's? No wayquote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon tussen de Ajacieden zitten maar niemand wilt mee ivm die combi omdat we dan niet meer thuis kunnen komen
Ik denk dat de wedstrijd in het middag word gespeeld dus 6 uur zeker afgelopen 8 uur in Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik woon in Kerkrade laatste intercity vanuit Amsterdam centraal vertrekt rond 22:30
18.00 uur begint de wedstrijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik denk dat de wedstrijd in het middag word gespeeld dus 6 uur zeker afgelopen 8 uur in Amsterdam ofzo
Ik was verward met iets andersquote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij begint het feest juist al een aantal jaar om 18:00 uur.
typisch een gevalletje "teletekst-supporter met progressie".quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef denthemen het volgende:
BonJovi, heb je helemaal geen kaart dan of zo? Kom je nooit? Zo nee, waarom nu dan wel?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef PLAE@ het volgende:
Als ie in het echt net zo vervelend is als hier, mag het daar wel bij blijven van mij.
Waarschijnlijk met één of ander Surinaams festival of de Johan Cruijff-schaal.quote:
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Acht treinen, verder bussen. Als je in trein zit, kom je in onderste ring terecht en als je bus hebt, in bovenste.
Is ook zo, als je wilt, is bijna alles mogelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoor.
Hekje is zo openquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Is ook zo, als je wilt, is bijna alles mogelijk.
Stond bij elke ingang één dude die effe controleerde of je wel een eerste ring kaartje had of niet. Dus met een beetje handigheid sta je inderdaad gewoon op de eerste ring.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoor.
Jij ziet liever az, dat is het. Gast, koop een seizoenkaart van az en blijf lekker weg uit de Arena.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Die ME kreeg op een gegeven moment complete toiletpotten naar hun kopquote:Op donderdag 19 april 2007 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het was wel gezellig in dat omloopje daar beneden vorig jaar. En ik stond te pissen naast een aangenaam (maar wat rokerig) kampvuurtje op de wc's. Dat was allemaal prima te doen
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel heb aan al die azhomo's.
Dat is Roger alquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Urquhart het volgende:
Perez is de beste voetballer in de selectie, en die wordt gewoon kapot gemaakt door hem op de bank te houden en hem maar liefst 20 minuten te laten warmlopen voor een invalbeurt. Perez moet in de basis!
Ik schat Sneijder nog iets hoger in, en dat is meteen het nadeel voor Perez. Wesley staat op zijn plek.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Urquhart het volgende:
Perez is de beste voetballer in de selectie, en die wordt gewoon kapot gemaakt door hem op de bank te houden en hem maar liefst 20 minuten te laten warmlopen voor een invalbeurt. Perez moet in de basis!
11 uur jaquote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij 9 uur vorig jaar en ik was met de trein.
Zou best kunnen, waar zag je me?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef jna het volgende:
Volgens mij zag ik je gister denthemen, tenminste ik zag iemand die erg leek op die persoon van die foto tijdens Edgar z'n eerste training.
Noord, je reed naar beneden en had volgens mij een rood achtige rugtas. Klopt dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou best kunnen, waar zag je me?
ja dat zal ik geweest zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 17:24 schreef jna het volgende:
[..]
Noord, je reed naar beneden en had volgens mij een rood achtige rugtas. Klopt dat?
Was voor de wedstrijd trouwens
weer zo'n tt boefjequote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef markthemen het volgende:
ja bekerfinale was gruwelijk vorig jaar.. jezus wat was ik naar de klote![]()
Vertel mij wat. Maar goed, eerst mocht Babel voor de zoveelste keer weer heel matig spelen voordat Perez eindelijk mocht komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Urquhart het volgende:
Kan jij eigenlijk naar de bekerfinale, denthemen?quote:
Sta geparkeerd bedoel je zeker? No offence ofzo verder hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef denthemen het volgende:
ehmm ik "sta" () aan de linkerkant van het vak zeg maar, bij de cornervlag
Hehe daar sta ik geparkeerd jaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sta geparkeerd bedoel je zeker? No offence ofzo verder hoor
Wel beter, kon me van vorig jaar geen rolstoelvak of iets dergelijks voor de geest halen, dus was wel benieuwd.
Ga je dan ook met de trein enzo?
Qua uitwedstrijden moet ik het aangeven bij Ajax, ze hebben 6 weken voor een wedstrijd al een bespreking met de tegenstander en dan krijgen ze een aantal kaarten, dit jaar een aantal wedstrijden kunnen gaan, komend seizoen wil ik toch wel 80% van de uitwedstrijden bezoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef kevin6188 het volgende:
Ok, leuk. Tenminste, dat is de beste omschrijving die ik ervoor kan vinden. Helpt Ajax je met dat soort dingen enzo?
Het is voor jou...;quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij ziet liever az, dat is het. Gast, koop een seizoenkaart van az en blijf lekker weg uit de Arena.
Nah, als we toch al weer rond 14.00 uur in de Kuip zitten kan je net zo goed ff langslopen he. Is veel handiger. Schreeuwen doen we tijdens de wedstrijd wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
We zullen wel naar je schreeuwen op 6 mei
Ik schreeuw terugquote:Op donderdag 19 april 2007 17:47 schreef Jasza het volgende:
We zullen wel naar je schreeuwen op 6 mei
Dus dit seizoen was het eigenlijk nog niet geweldig geregeld of wel? Ging jij ook niet misschien in 1 of andere commissie zitten, speciaal voor dit soort zaken?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Qua uitwedstrijden moet ik het aangeven bij Ajax, ze hebben 6 weken voor een wedstrijd al een bespreking met de tegenstander en dan krijgen ze een aantal kaarten, dit jaar een aantal wedstrijden kunnen gaan, komend seizoen wil ik toch wel 80% van de uitwedstrijden bezoeken![]()
Ging je doodquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef kevin6188 het volgende:
Was ook niet zo'n beetje rook trouwens toen, terwijl maar 1/3 van de rookpotten mee naar binnen was gesmokkeld. En ik had geen sjaal bij me toen...
Missschien heeftie niet voor elke wedstrijd aangevraagd?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dus dit seizoen was het eigenlijk nog niet geweldig geregeld of wel? Ging jij ook niet misschien in 1 of andere commissie zitten, speciaal voor dit soort zaken?
Geen idee, dat vraag ik toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Missschien heeftie niet voor elke wedstrijd aangevraagd?
Dit jaar zonder potten.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef kevin6188 het volgende:
Was ook niet zo'n beetje rook trouwens toen, terwijl maar 1/3 van de rookpotten mee naar binnen was gesmokkeld. En ik had geen sjaal bij me toen...
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij 9 uur vorig jaar en ik was met de trein.
Hehequote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit jaar zonder potten.
en daar was dat shirt voor, snap dat dan.
Was 11 uur, was al donker joh.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me sterk eigenlijk
Toen moest de trein toch ook nog 's omrijden?
Ik stond volgens mij bijna daarnaast. Zat op zo'n hek, volgens mij waren daarnaast plekken voor rolstoelen enzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik schreeuw terug
BTW, kunnen mensen de beelden nog voor zich halen van de ajaxfilmsite? Beelden vanaf de zijkant dat je die rook zeg maar omhoog ziet komen en zo, die beelden heb ik gemaakt, daar zat ik dus
Had op dat moment geen shirt, later maar ff eentje teruggejat ergens. Die maar als 'sjaal' gebruikt toen we na afloop gingen zingen. Sjaal neem ik nu zeker wel mee.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit jaar zonder potten.
en daar was dat shirt voor, snap dat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |