volgens mij speelde Riquelme afgelopen WK met nr. 10quote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij hebben ze het bij Argentinië ook met nummer 10, voor de rest zou ik het niet weten waar ze het hebben.
Wat vind je nou raar ? dat nr 14 niet meer word gebruikt bij Cruiff of nummer 4 van di tomasso het is niet te vergelijken met elkaar toch ?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef popolon het volgende:
In diverse sporten is het gebruikelijk dat sommige nummers nooit meer gebruikt worden, denk aan Gretzky, Jordan, Magic Jonhson en Babe Ruth bijvoorbeeld.
Dit zijn hele, hele grote spelers en dan is zoiets mooi. DiTomasso was nou niet echt een grote speler, no offence. Dus aan de ene kant vind ik zo'n verkiezing dan vreemd.
Ik ga nu zonder twijfel wat fans boos maken maar dat zij dan maar zo.
Is volgens mij ook gewoon een Amerikaans iets, het 'retiren' van nummers.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef popolon het volgende:
In diverse sporten is het gebruikelijk dat sommige nummers nooit meer gebruikt worden, denk aan Gretzky, Jordan, Magic Jonhson en Babe Ruth bijvoorbeeld.
Dit zijn hele, hele grote spelers en dan is zoiets mooi. DiTomasso was nou niet echt een grote speler, no offence. Dus aan de ene kant vind ik zo'n verkiezing dan vreemd.
Waarom?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dit een beetje een mosterd na de maaltijd-verhaal
Ik wordt... ZOMG!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef firecow het volgende:
Kansloos gedoe steeds
Ik wordt er echt STRONT ziek van Cruijff dit Cruijff dat Cruijff zus
Ja maar Cruijff zegt dit je maar Cruijff zegt dat het zo moet
Sodemieter eens op met die kerl.... Ja tuurlijk kon hij leuk voetballen maar dat was 30 jaar geleden.
Denk dat hij nu wel zijn roem heeft hoor...( ja maar Cruijff zegt van niet )
Cruijff de voetbal god zeker.... De god die zogenaamd alles BETER weet....
Bah![]()
Zo dat is eruit![]()
Het had natuurlijk al veel eerder moeten gebeurenquote:
Al mocht Malone wel met het nummer van Magic spelen....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef popolon het volgende:
Tja, dit is gewoon niet een Nederlands iets. Is volgens mij ook pas de eerste keer dat dit gebeurd om de prestaties van een speler te eren, in Nederland.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het had natuurlijk al veel eerder moeten gebeuren
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:06 schreef firecow het volgende:
Kansloos gedoe steeds
Ik wordt er echt STRONT ziek van Cruijff dit Cruijff dat Cruijff zus
Ja maar Cruijff zegt dit je maar Cruijff zegt dat het zo moet
Sodemieter eens op met die kerl.... Ja tuurlijk kon hij leuk voetballen maar dat was 30 jaar geleden.
Denk dat hij nu wel zijn roem heeft hoor...( ja maar Cruijff zegt van niet )
Cruijff de voetbal god zeker.... De god die zogenaamd alles BETER weet....
Bah![]()
Zo dat is eruit![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:31 schreef tong80 het volgende:
Neeskens had nummer 9 De Kromme nummer tien verder Watereus met 23.
Niet terug getrokken.
En alle zeikerds die op Cruijff schelden hier.
Hij was beter dan van Basten of Zidane. Helaas zijn jullie te jong om dat te beseffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |