*Kuch*quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:25 schreef wyccie het volgende:
Mag er een 'e' in de TT van Algemene kennis Quiz Deel 865 ?
(Als het topic nog niet vol is wanneer er een mod wakker is.)
Lukt mij ook niet helaas.quote:Deze post is 34536 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:43 schreef Etcetera het volgende:
is toch niet zo moeilijkje past de post aan, knipt alles eruit, en doet dan 'invoeren' dan ga je de post nog een keer editten en plakt alles erin, en doet dan op invoeren drukken.
als dat niet werkt dan weet ik het ook niet
Hey!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag.
Hetgeen pas overmorgen gebeurt omdat Laffer erenog niet is en Cynix wel wat beters te doen heeft
Gaat om deze: Algemene Kennis Quiz deel 953quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:04 schreef Waris7 het volgende:
kan iemand ajb de TT aanpassen van 't 955e AKQ topic
Luilak!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een heerlijk topicje eigenlijk. Jullie vragen 2 keer per week om een slotje ergens en die plaats ik dan 3 dagen later en dat is het zo'n beetje.
je favoriete subforum om te modden zekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een heerlijk topicje eigenlijk. Jullie vragen 2 keer per week om een slotje ergens en die plaats ik dan 3 dagen later en dat is het zo'n beetje.
Voor de zekerheid:quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteravond een AKQ SC topic geopend maar er is al een nieuwe want mijn TT was onvolledig, dus topic genaamd Texico mag dicht!
ik ben erweerquote:
<--- Ik dus.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:57 schreef Cynix ® het volgende:
Eén van uw favoriete mods...
goed dat je dat er ff bij zegtquote:
thanksquote:Op woensdag 12 september 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
't zou ideaal zijn als 243 242 werd en vervolgens alles fixen tot 249. Maar dat kunnen we jullie niet aandoen
ik raak helemaal overwerkt hierquote:Op woensdag 19 september 2007 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Jeu, gekkenhuis in dit forum zie ik! Kun je het nog even een dagje alleen af, laffer?
Vanavond ga ik weer voorzichtig bijspringen.quote:
You're back!!!quote:
quote:
Flauwquote:
Laten we een kloon aanmaken en gaan rellenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laten we een kloon aanmaken en gaan rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |