Lquote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef lauwert het volgende:
zundapjee hiiiier, zundappje daaaaaaaaaaar
Jij snapt het tenminstequote:
Waarquote:Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef eRrrrJeee het volgende:
lijk?
Je spraak komt enigzins vaag over, doe er eens wat aanquote:
Lquote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je spraak komt enigzins vaag over, doe er eens wat aan
Ach so. Details!quote:
Het is godverdomme Zundapp!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef Agorias het volgende:
zundapp!
Zündapp, maar nu neuk ik mierenquote:
de N achter 'dinge' ook niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
dat paste nie:P
nee die had ik al weggelaten anders kon zijn niet met een Nquote:
Sorryquote:
en in de lente?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef lauwert het volgende:
[..]
koud bier in de zomer is goed te doen
Hm, is nu een beetje laatquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
en we hebben gewoon al die tijd teveel voor ons bier betaald
achja carequote:Op woensdag 18 april 2007 21:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
en we hebben gewoon al die tijd teveel voor ons bier betaald
Hm, met de gemiddelde consumptie in Delft moet daar flink wat binnen te halen zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef seekfaM het volgende:
Ze adviseren iedereen om een schadevergoeding in tedienen
Was ist?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef liiszle het volgende:
wheheheh fucked.
ik moet een bitje met een gekke substantie dr in In zodat mn glazuur aansterkt ofzeau, en das kutquote:
Hmkayquote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik moet een bitje met een gekke substantie dr in In zodat mn glazuur aansterkt ofzeau, en das kut![]()
en dan stoppen ze met bier brouwen.. wattan?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef seekfaM het volgende:
Ze adviseren iedereen om een schadevergoeding in tedienen
ik heb wel iets anders... dat helpt ook nog eens tegen een schrale keelquote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik moet een bitje met een gekke substantie dr in In zodat mn glazuur aansterkt ofzeau, en das kut![]()
okayquote:
Hoelang moet je dat doen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
en dat doet pijn op mn tandvleesquote:
weekje dan weer teruhg naar tandarts dan fluoridequote:Op woensdag 18 april 2007 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoelang moet je dat doen ?![]()
ik maak ze echt.. te vaakquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders... dat helpt ook nog eens tegen een schrale keel![]()
![]()
Brrr * ril * smerig spulquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
weekje dan weer teruhg naar tandarts dan fluorideWheee
Goeie avondquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders... dat helpt ook nog eens tegen een schrale keel![]()
![]()
tis zó ranzig ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Brrr * ril * smerig spul![]()
![]()
En die tandarts maar zeggen jaa der zit een lekker smaakje aan![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
tis zó ranzig ja!
maar niet zo vies als dit spul
Oeh klinkt sappigquote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef saaw het volgende:
[puberjaren] hoe gênant...echt geweldige verhalen erbij
![]()
Nopequote:
laat ze maar komen, kan ik weer op vakantiequote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm, met de gemiddelde consumptie in Delft moet daar flink wat binnen te halen zijn
tis net lijmquote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Zat er maar een lekker smaakje aan![]()
![]()
Gumball is coolquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker Gumball 3000 aan het kijken
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
zal ik nog eens iets over condooms vertellen? dit is werkelijk zo gênant dat ik me diep schaam.
ik fietste naar school en ik zag in het voorbijgaan een condoom liggen. het pakje was nog heel dus ik het snel, rond om me heenkijkend terwijl ik remde en terugfietste of ik niemand zag, oppakte en in mijn binnenzak deed.
ik had al veel over condooms gehoord. ze ook, toen ik nog geen noemenswaardige erecties had, gevuld met water als waterbalon. maar nooit als seksueelgelieëerd product. mijn plan voor die avond was duidelijk: ik zou eigenhandig een condoom ombrengen en kijken hoe het voelde. noem het voor-neuken.
dus ik snel het eten gegeten, weinig interesse getoont voor de rest van het gezin en vroeg gaan slapen. "ik ga nog ff een boek lezen".
ik op mijn kamer. pak mijn jas, die ik omzichtig naar boven smokkelde en voel naar het condoom. hij zat nog veilig als een diamant in mijn jaszak.
ik nam hem in mijn handen en wilde het openscheuren. maar wat bleek in mijn jaszak was de verpakking van de condoom opengegaan.
dus ik het ding eruit halen, bleek ie te lekken en volgespoten te zijn.
de persoon die die condoom ooit gebruikt heeft, is een meester in het openmaken en terugstoppen.
haha hilarischquote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef saaw het volgende:
[puberjaren] hoe gênant...echt geweldige verhalen erbij
![]()
ik heb altijd aardbei fluoridequote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Zat er maar een lekker smaakje aan![]()
![]()
whehe dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef Eltonno het volgende:
Dronken aangehouden worden zonder licht, vraagt de politiemeneer of je veel gedronken hebt.. Nee meneer.. Dan denken dat je wel even tegen die lantarenpaal kan leunen, finaal misgrijpen en vol op je bek gaan voor zijn neus...
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Wezzel het volgende:
[..]
dat forum is zo meesterlijkdie met dat condoom van straat meenemen is zo masterlijk
Ik ging vragen of ik geen bekeuring kreeg als m'n batterijen van mn lampje bijna leeg warenquote:
staan trouwens nog veel hele mooe bij.. gozer trok zich heletijd af in een handdoek, dacht dat er niks aan de hand was.. kreeg ie met sinterklaas een handdoek, met daarbij een briefje: omdat ie altijd zo kraakt en plakkerig isquote:
Smaakt het dan ook echt naar aarbei ?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Wezzel het volgende:
[..]
staan trouwens nog veel hele mooe bij.. gozer trok zich heletijd af in een handdoek, dacht dat er niks aan de hand was.. kreeg ie met sinterklaas een handdoek, met daarbij een briefje: omdat ie altijd zo kraakt en plakkerig is
Whehe, ik heb nooit fluoridebehandelingen gehadquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smaakt het dan ook echt naar aarbei ?![]()
Ik had altijd zown ranzige smaak waarvan je de hele dag met een verzuurde kromme bek liep![]()
Ik mintquote:
quote:Fles was helemaal leeg (ik weet niet hoe ik het gedaan heb, nu zou ik dat allang niet meer kunnen )...Ging ik toch een partij over m'n nek...M'n kots was gewoon wit
Hele heg ondergekotst...Dus ik ben maar naar huis gegaan (100 meter verderop )...
Kom ik thuis, moet ik weer over m'n nek...Dus ik snel naar boven gerend naar de douche...En netjes in de wasbak m'n witte kots geloosd...Ik helemaal blij dat ik het gehaald had (terwijl ik ook beneden de WC had kunnen pakken ).
Blijkt dat m'n moeder naast me op de WC zit ...
Zij: Ben je weer dronken?
ik: Jep...
zij: ja je wordt nog eens een alcoholist blablablabla, helemaal boos
ik: jaja is goed, ik ga slapen
ik naar m'n kamer, trek m'n broek uit, flikker ik om tegen m'n bureau...Alles donderde naar beneden...
Wordt m'n pa wakker...
Vader: Heb je weer teveel gedronken?
ik: ja...
Vader: Oh dat deed ik vroeger ook wel eens
Consider yourself luckyquote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nooit fluoridebehandelingen gehad
jaa het is best goed te doen eigenlijk..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smaakt het dan ook echt naar aarbei ?![]()
Ik had altijd zown ranzige smaak waarvan je de hele dag met een verzuurde kromme bek liep![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaa het is best goed te doen eigenlijk..
maar ben toch blij dat echte aardbeien anders smaken
ik heb een keer met zon behandeling de wacht kamer ondergekotst.. sindsdien kon die het ook met een kwastje op me tanden smerenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Consider yourself lucky![]()
Tering wat was dat gruuwlijk altijd![]()
Naja, sealen was ook niet altijd leuk, vooral als ze met die lasers uitschieten en lekker op je tong/tandvlees/wangen gaan staan fikkenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Consider yourself lucky![]()
Tering wat was dat gruuwlijk altijd![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb een keer met zon behandeling de wacht kamer ondergekotst.. sindsdien kon die het ook met een kwastje op me tanden smeren
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Naja, sealen was ook niet altijd leuk, vooral als ze met die lasers uitschieten en lekker op je tong/tandvlees/wangen gaan staan fikken
Heb nooit tandsteen gehadquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of tijdens het tandsteen verwijderen ook even lekker je tandvlees de vernieling in helpen![]()
uhuhquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dat was een smeerboel zeker![]()
Hoe beter je je tanden poetst hoe minder, komt door tandplak. Ook niet te zoet eten helptquote:
Bonsoir, madamequote:
Ik ookquote:
Kijk eens in het PUB FC topicquote:
FC?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens in het PUB FC topic![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/941394
ForumCrew![]()
al gedaanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens in het PUB FC topic![]()
Ik werd benegerd dus ik dacht wie weet zagen ze het nietquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik werd benegerd dus ik dacht wie weet zagen ze het niet
Okequote:
Precies, maargoed, nu niet meer, wie heeft er nog wat mee gemaaktquote:
wat een gezeik om dat ene topic zegquote:
Ja gaat nergens overquote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef saaw het volgende:
[..]
wat een gezeik om dat ene topic zeg
net alsof het zo interessant was
Gebruik ik mijn klonen tenminste eens een keer goedquote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
oeeeeh fiets.. waarom reageer je met je step in dat topic?
quote:
Nouuu over FOK!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
Mensjes k heb een vraag eh.
Als jullie ergens uitgaan, bijv discotheek.. je ziet een leuk meisje/jongen. Nouja je begint er beetje mee te praten enzo, maar waar praat je dan over?
Ik ben altijd snel uitgepraat omdat ik nooit weet waar k over moet praten met een onbekende
ten eerste >quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
Als jullie ergens uitgaan, bijv discotheek.. je ziet een leuk meisje/jongen. Nouja je begint er beetje mee te praten enzo, maar waar praat je dan over?
Ik ben altijd snel uitgepraat omdat ik nooit weet waar k over moet praten met een onbekende
heb hem verplaatst en nou word janetje boosquote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Najah geen aandacht meer aan besteden![]()
Volgens mij was het een serieuze vraagquote:
haha in een discotheek vind ik dat ook altijd lastig ja..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
-kom je hier vakerquote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha in een discotheek vind ik dat ook altijd lastig ja..
maar als je dezelfde persoon op een normale dag buiten tref.. dan rollen de zinnen over me tong
nee dat niet.. gewoon hoi enzquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
-kom je hier vaker
-lekker weer he vandaag (dit is een pauperzin)
-waar kom je vandaan
-etc :")
U riep?quote:
De rest niet danquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
-kom je hier vaker
-lekker weer he vandaag (dit is een pauperzin)
-waar kom je vandaan
-etc :")
Ik kom altijd degene tegen die niet op fok zittenquote:
Waar wil je dan mee beginnen?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kom altijd degene tegen die niet op fok zittenStelletje nolifers
Dat is t juist,quote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar wil je dan mee beginnen?
Hoi, Neuken?
"hoi neuken" is wel bestequote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef jordeeeh het volgende:
Stiekem kom ik nooit buiten en ga ik dit weekend voor de 1e keer uit
Dat is dan wel weer zoquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
"hoi neuken" is wel beste
nee heb je, ja kan je krijgen
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef saaw het volgende:
[..]
heb hem verplaatst en nou word janetje boos
Ik gaf ook een serieus antwoordquote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volgens mij was het een serieuze vraag
Nja toen ik het over FOK! had liepen er 70 FOK!ers om me heen op de FOK! meetquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kom altijd degene tegen die niet op fok zittenStelletje nolifers
ik vind me zelf wel zo gek.. dat een keer te testenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef saaw het volgende:
hoi neuken werkt wel
ik zou iig lachen en 'misschien' antwoorden, maar dan heb je dus wel een gesprek gestart
daarna standaard
'alles goed?'
'wat doe je zoal?'
dan begint ze vanzelf wel te vertellen
Surequote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik vind me zelf wel zo gek.. dat een keer te testen
Sorry ga nooit uitquote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gaf ook een serieus antwoord![]()
jahoor..quote:
Jamaar jamaar ik spreek jou zaterdag toch helemaal nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jahoor..
als fiets me zaterdag opfuckt.. dan zie ik et me nog wel doen
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Okequote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jahoor..
als fiets me zaterdag opfuckt.. dan zie ik et me nog wel doen
Nee houd deze maar, we herkennen je nu al een klein beetjequote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ik spreek jou zaterdag toch helemaal niet![]()
Trouwens, nog een serieuse vraag:
Wat dachten jullie toen jullie mijn UI voor eerst zagen? Kinderlijk? Natuurlijk dachten jullie dat
Zou ik een andere nemen?![]()
Daarom vraag ik t ookquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee houd deze maar, we herkennen je nu al een klein beetje![]()
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee houd deze maar, we herkennen je nu al een klein beetje![]()
Ja maar dat zeg je tegen mij, nee ik ben nauwelijks in de stad te vinden, het spijt me voor de meeste mensen hier, maar ik vind er geen drol aan...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen![]()
![]()
Je zegt: jij kansloze nerd hou je bek wanneer ga jij nou uit man jij FOK! alleen maar![]()
Beetje assertief zijn nijnja ja![]()
Hou die pokemon maarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daarom vraag ik t ook
Btw, mn 1e zin van vorige bericht slaat nergens op, had niet goed gelezen
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
idd
ik herken users aan hun UI niet aan de nick
Limp Bizkit - Hot Dogquote:
Jaa zoiets zou jij dus tegen mij moeten zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg je tegen mij, nee ik ben nauwelijks in de stad te vinden, het spijt me voor de meeste mensen hier, maar ik vind er geen drol aan...
Ik vind ava een gekke afkortingquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef saaw het volgende:
waarom zegt iedereen ineens UI ipv gewoon ava
K zeg t ook maar omdat iedereen t hier zegt hoor. Moet er toch op 1 of andere manier bij proberen te horenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef saaw het volgende:
Geen idee, het is idd gewoon avaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef saaw het volgende:
Juistquote:
Das flink watquote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
nu nog plaatjes erin en tekeningen erbij.. dan vind ik et weer een puick verslag
Wat is er jochiequote:
Nou gewoon.. beetje hoofdpijn van gisterochtend nogquote:
Hmkayquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou gewoon.. beetje hoofdpijn van gisterochtend nog
+ morgen school, Urkers![]()
Snuivers?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zeg "Urkers"
Dan moet jij zeggen: AAH GADVERDAMME, VISSTINKERDSIQ-LOZE INCEST MENSEN
Urkers
Ik weet, vandaar mijn nick, enzoquote:
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb vandaag vrij genomen omdat ik te lam was om naar school te gaan
Gewoon lekker de dag in bed doorbrengen
Nee, je weet niet eens wat Urkers zijn ehquote:
Ik kom bij je in de buurtquote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef nijnja het volgende:
Hihi
Aantal posts: 8500 (gemiddeld 74 per dag)
En ze snuiven cokequote:Op woensdag 18 april 2007 23:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, je weet niet eens wat Urkers zijn eh
Allemaal familie van elkaar. Allemaal lomp mongolen hoofd
. Allemaal schreeuwen in hun kut dialect
Allemaal kinderachtig kutgedragAllemaal een vieze kotter in hun oor
Allemaal van Urk
Volgens mij ben ik je dan juist voorbij? Wacht ff jou bekijkenquote:
Nee, ik post de laatste tijd meer dan jijquote:Op woensdag 18 april 2007 23:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik je dan juist voorbij? Wacht ff jou bekijken
Ik sta gemiddeld wel ietsje hogerquote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, ik post de laatste tijd meer dan jij
En nu? Ben je er blij mee ofzo?quote:
Slaapsequote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef saaw het volgende:
kinders, ik ga een filmpje kijken
tot later en alvast weltruste![]()
Doei mama saawquote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef saaw het volgende:
Komt omdat ik vroeger een leven hadquote:
Whehequote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu? Ben je er blij mee ofzo?
Trustenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef saaw het volgende:
Opzichquote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En nu? Ben je er blij mee ofzo?
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef saaw het volgende:
Ik zit doordeweeks ook van 8 tot 5 ergens anders dan bij PCquote:Op donderdag 19 april 2007 00:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Komt omdat ik vroeger een leven had
Moet toch iets zeggenquote:
82 per dag jeweetsquote:Op woensdag 18 april 2007 23:57 schreef saaw het volgende:
Aantal posts: 11177 (gemiddeld 9 per dag)
ik heb een leven. sjezus, 70 per dag is echt achterlijk veel
meer maken!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb te weinig plaatjes voor me verslag
Ik gooi nooit plaatjes in een verslag?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb te weinig plaatjes voor me verslag
Soms moet je welquote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik gooi nooit plaatjes in een verslag?
mijn leraar geilt op plaatjesquote:Op donderdag 19 april 2007 00:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik gooi nooit plaatjes in een verslag?
Als je erg weinig tekst hebt ....quote:
Kijk das opzich ook slim... Ik moest vorig jaar een 'DAS-profiel' verslag doen ofzo. Moest je een test doen, en daar kwam dan uit of je Dominant, A...? of Sociaal was enzo, weet niet meer wat er bij mij uitkwam, maargoed, die wil dr dus ook altijd 1 plaatje bij. Nah goed, DAS-profiel, dit plaatje bij gedaan, kon die wel om lachen:quote:Op donderdag 19 april 2007 00:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
mijn leraar geilt op plaatjes
als je een top verslag heb zonder plaatjes heb je een 7
heb je een pauper verslag met veel plaatjes heb je een 8
en ik doe een mix
Maar die is zo traaaagquote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
rolling stones - paint it black.mp3
et orgineel![]()
The Agony Scene - Paint It Blackquote:Op donderdag 19 april 2007 00:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
rolling stones - paint it black.mp3
et orgineel![]()
The Offspringquote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
the offspring - come out and play.mp3
Bartquote:
Erikquote:
Goed plan. Maar eerst ff de 10000 tracks halenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben redelijk naar de klote
ff pak drinken leegzuipen en dan ga ik ook naar bed
Heb ik ook jaquote:Op donderdag 19 april 2007 00:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
lol
ik heb kei veel nummers waar niet alle info staat ingesteld.. en dan stuurd die niet door
kei irri
En dit topic ff vol maken dacht ikquote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Goed plan. Maar eerst ff de 10000 tracks halen
Huh watquote:Op donderdag 19 april 2007 00:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Goed plan. Maar eerst ff de 10000 tracks halen
Last.FMquote:
Nieuwe schijven?quote:
Jepsquote:
Relaxedquote:
Maxtor/Seagatequote:
Slaapse RJquote:
Hm, das wel nastyquote:Op donderdag 19 april 2007 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maxtor/Seagate
Maar ik heb hem gekocht als 16 MB versie en hij blijkt dus gewoon een 8 MB versie te zijn![]()
Relaxtquote:Op donderdag 19 april 2007 00:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm, das wel nasty
Heb hier twee WD Caviar Special Editions erin zitten, binnenkort ook wat extra's aanschaffen voor server, 3 van die dingen ofzo
Hoe kun jequote:
Truequote:
Haha okquote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
TrueMoet hoop data op, download bak voor de hele familie
Slaap zequote:Op donderdag 19 april 2007 00:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga ook maars pittenMorgen eerste uurtjes vrij nemen en dan 3 uurtjes naar school
![]()
Mogguh Merel
Druk druk druk manquote:
Duitsquote:
De Deutsche Industrie Norme nietquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:57 schreef jordeeeh het volgende:
EINZ ZWEI POLITEI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |