Waar wil je dan mee beginnen?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kom altijd degene tegen die niet op fok zittenStelletje nolifers
Dat is t juist,quote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar wil je dan mee beginnen?
Hoi, Neuken?
"hoi neuken" is wel bestequote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef jordeeeh het volgende:
Stiekem kom ik nooit buiten en ga ik dit weekend voor de 1e keer uit
Dat is dan wel weer zoquote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
"hoi neuken" is wel beste
nee heb je, ja kan je krijgen
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef saaw het volgende:
[..]
heb hem verplaatst en nou word janetje boos
Ik gaf ook een serieus antwoordquote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Volgens mij was het een serieuze vraag
Nja toen ik het over FOK! had liepen er 70 FOK!ers om me heen op de FOK! meetquote:Op woensdag 18 april 2007 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik kom altijd degene tegen die niet op fok zittenStelletje nolifers
ik vind me zelf wel zo gek.. dat een keer te testenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:14 schreef saaw het volgende:
hoi neuken werkt wel
ik zou iig lachen en 'misschien' antwoorden, maar dan heb je dus wel een gesprek gestart
daarna standaard
'alles goed?'
'wat doe je zoal?'
dan begint ze vanzelf wel te vertellen
Surequote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik vind me zelf wel zo gek.. dat een keer te testen
Sorry ga nooit uitquote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gaf ook een serieus antwoord![]()
jahoor..quote:
Jamaar jamaar ik spreek jou zaterdag toch helemaal nietquote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jahoor..
als fiets me zaterdag opfuckt.. dan zie ik et me nog wel doen
Daar hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Okequote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jahoor..
als fiets me zaterdag opfuckt.. dan zie ik et me nog wel doen
Nee houd deze maar, we herkennen je nu al een klein beetjequote:Op woensdag 18 april 2007 23:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ik spreek jou zaterdag toch helemaal niet![]()
Trouwens, nog een serieuse vraag:
Wat dachten jullie toen jullie mijn UI voor eerst zagen? Kinderlijk? Natuurlijk dachten jullie dat
Zou ik een andere nemen?![]()
Daarom vraag ik t ookquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee houd deze maar, we herkennen je nu al een klein beetje![]()
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee houd deze maar, we herkennen je nu al een klein beetje![]()
Ja maar dat zeg je tegen mij, nee ik ben nauwelijks in de stad te vinden, het spijt me voor de meeste mensen hier, maar ik vind er geen drol aan...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen![]()
![]()
Je zegt: jij kansloze nerd hou je bek wanneer ga jij nou uit man jij FOK! alleen maar![]()
Beetje assertief zijn nijnja ja![]()
Hou die pokemon maarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daarom vraag ik t ook
Btw, mn 1e zin van vorige bericht slaat nergens op, had niet goed gelezen
Jaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
idd
ik herken users aan hun UI niet aan de nick
Limp Bizkit - Hot Dogquote:
Jaa zoiets zou jij dus tegen mij moeten zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg je tegen mij, nee ik ben nauwelijks in de stad te vinden, het spijt me voor de meeste mensen hier, maar ik vind er geen drol aan...
Ik vind ava een gekke afkortingquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef saaw het volgende:
waarom zegt iedereen ineens UI ipv gewoon ava
K zeg t ook maar omdat iedereen t hier zegt hoor. Moet er toch op 1 of andere manier bij proberen te horenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef saaw het volgende:
Geen idee, het is idd gewoon avaquote:Op woensdag 18 april 2007 23:36 schreef saaw het volgende:
Juistquote:
Das flink watquote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[afbeelding]
nu nog plaatjes erin en tekeningen erbij.. dan vind ik et weer een puick verslag
Wat is er jochiequote:
Nou gewoon.. beetje hoofdpijn van gisterochtend nogquote:
Hmkayquote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou gewoon.. beetje hoofdpijn van gisterochtend nog
+ morgen school, Urkers![]()
Snuivers?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zeg "Urkers"
Dan moet jij zeggen: AAH GADVERDAMME, VISSTINKERDSIQ-LOZE INCEST MENSEN
Urkers
| Forum Opties | |
|---|---|