jaa het is best goed te doen eigenlijk..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smaakt het dan ook echt naar aarbei ?![]()
Ik had altijd zown ranzige smaak waarvan je de hele dag met een verzuurde kromme bek liep![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef lauwert het volgende:
[..]
jaa het is best goed te doen eigenlijk..
maar ben toch blij dat echte aardbeien anders smaken
ik heb een keer met zon behandeling de wacht kamer ondergekotst.. sindsdien kon die het ook met een kwastje op me tanden smerenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Consider yourself lucky![]()
Tering wat was dat gruuwlijk altijd![]()
Naja, sealen was ook niet altijd leuk, vooral als ze met die lasers uitschieten en lekker op je tong/tandvlees/wangen gaan staan fikkenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Consider yourself lucky![]()
Tering wat was dat gruuwlijk altijd![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb een keer met zon behandeling de wacht kamer ondergekotst.. sindsdien kon die het ook met een kwastje op me tanden smeren
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Naja, sealen was ook niet altijd leuk, vooral als ze met die lasers uitschieten en lekker op je tong/tandvlees/wangen gaan staan fikken
Heb nooit tandsteen gehadquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of tijdens het tandsteen verwijderen ook even lekker je tandvlees de vernieling in helpen![]()
uhuhquote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Dat was een smeerboel zeker![]()
Hoe beter je je tanden poetst hoe minder, komt door tandplak. Ook niet te zoet eten helptquote:
Bonsoir, madamequote:
Ik ookquote:
Kijk eens in het PUB FC topicquote:
FC?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens in het PUB FC topic![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/941394
ForumCrew![]()
al gedaanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kijk eens in het PUB FC topic![]()
Ik werd benegerd dus ik dacht wie weet zagen ze het nietquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik werd benegerd dus ik dacht wie weet zagen ze het niet
Okequote:
Precies, maargoed, nu niet meer, wie heeft er nog wat mee gemaaktquote:
wat een gezeik om dat ene topic zegquote:
Ja gaat nergens overquote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef saaw het volgende:
[..]
wat een gezeik om dat ene topic zeg
net alsof het zo interessant was
Gebruik ik mijn klonen tenminste eens een keer goedquote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
oeeeeh fiets.. waarom reageer je met je step in dat topic?
quote:
Nouuu over FOK!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
Mensjes k heb een vraag eh.
Als jullie ergens uitgaan, bijv discotheek.. je ziet een leuk meisje/jongen. Nouja je begint er beetje mee te praten enzo, maar waar praat je dan over?
Ik ben altijd snel uitgepraat omdat ik nooit weet waar k over moet praten met een onbekende
ten eerste >quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
Als jullie ergens uitgaan, bijv discotheek.. je ziet een leuk meisje/jongen. Nouja je begint er beetje mee te praten enzo, maar waar praat je dan over?
Ik ben altijd snel uitgepraat omdat ik nooit weet waar k over moet praten met een onbekende
heb hem verplaatst en nou word janetje boosquote:Op woensdag 18 april 2007 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Najah geen aandacht meer aan besteden![]()
Volgens mij was het een serieuze vraagquote:
haha in een discotheek vind ik dat ook altijd lastig ja..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
-kom je hier vakerquote:Op woensdag 18 april 2007 23:03 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha in een discotheek vind ik dat ook altijd lastig ja..
maar als je dezelfde persoon op een normale dag buiten tref.. dan rollen de zinnen over me tong
nee dat niet.. gewoon hoi enzquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
-kom je hier vaker
-lekker weer he vandaag (dit is een pauperzin)
-waar kom je vandaan
-etc :")
U riep?quote:
De rest niet danquote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef Agorias het volgende:
[..]
-kom je hier vaker
-lekker weer he vandaag (dit is een pauperzin)
-waar kom je vandaan
-etc :")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |