okayquote:
Hoelang moet je dat doen ?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik moet een bitje met een gekke substantie dr in In zodat mn glazuur aansterkt ofzeau, en das kut![]()
en dat doet pijn op mn tandvleesquote:
weekje dan weer teruhg naar tandarts dan fluoridequote:Op woensdag 18 april 2007 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoelang moet je dat doen ?![]()
ik maak ze echt.. te vaakquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders... dat helpt ook nog eens tegen een schrale keel![]()
![]()
Brrr * ril * smerig spulquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
weekje dan weer teruhg naar tandarts dan fluorideWheee
Goeie avondquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders... dat helpt ook nog eens tegen een schrale keel![]()
![]()
tis zó ranzig ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Brrr * ril * smerig spul![]()
![]()
En die tandarts maar zeggen jaa der zit een lekker smaakje aan![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
tis zó ranzig ja!
maar niet zo vies als dit spul
Oeh klinkt sappigquote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef saaw het volgende:
[puberjaren] hoe gęnant...echt geweldige verhalen erbij
![]()
Nopequote:
laat ze maar komen, kan ik weer op vakantiequote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm, met de gemiddelde consumptie in Delft moet daar flink wat binnen te halen zijn
tis net lijmquote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Zat er maar een lekker smaakje aan![]()
![]()
Gumball is coolquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker Gumball 3000 aan het kijken
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
zal ik nog eens iets over condooms vertellen? dit is werkelijk zo gęnant dat ik me diep schaam.
ik fietste naar school en ik zag in het voorbijgaan een condoom liggen. het pakje was nog heel dus ik het snel, rond om me heenkijkend terwijl ik remde en terugfietste of ik niemand zag, oppakte en in mijn binnenzak deed.
ik had al veel over condooms gehoord. ze ook, toen ik nog geen noemenswaardige erecties had, gevuld met water als waterbalon. maar nooit als seksueelgelieëerd product. mijn plan voor die avond was duidelijk: ik zou eigenhandig een condoom ombrengen en kijken hoe het voelde. noem het voor-neuken.
dus ik snel het eten gegeten, weinig interesse getoont voor de rest van het gezin en vroeg gaan slapen. "ik ga nog ff een boek lezen".
ik op mijn kamer. pak mijn jas, die ik omzichtig naar boven smokkelde en voel naar het condoom. hij zat nog veilig als een diamant in mijn jaszak.
ik nam hem in mijn handen en wilde het openscheuren. maar wat bleek in mijn jaszak was de verpakking van de condoom opengegaan.
dus ik het ding eruit halen, bleek ie te lekken en volgespoten te zijn.
de persoon die die condoom ooit gebruikt heeft, is een meester in het openmaken en terugstoppen.
haha hilarischquote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef saaw het volgende:
[puberjaren] hoe gęnant...echt geweldige verhalen erbij
![]()
ik heb altijd aardbei fluoridequote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Zat er maar een lekker smaakje aan![]()
![]()
whehe dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef Eltonno het volgende:
Dronken aangehouden worden zonder licht, vraagt de politiemeneer of je veel gedronken hebt.. Nee meneer.. Dan denken dat je wel even tegen die lantarenpaal kan leunen, finaal misgrijpen en vol op je bek gaan voor zijn neus...
Inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Wezzel het volgende:
[..]
dat forum is zo meesterlijkdie met dat condoom van straat meenemen is zo masterlijk
Ik ging vragen of ik geen bekeuring kreeg als m'n batterijen van mn lampje bijna leeg warenquote:
staan trouwens nog veel hele mooe bij.. gozer trok zich heletijd af in een handdoek, dacht dat er niks aan de hand was.. kreeg ie met sinterklaas een handdoek, met daarbij een briefje: omdat ie altijd zo kraakt en plakkerig isquote:
Smaakt het dan ook echt naar aarbei ?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Wezzel het volgende:
[..]
staan trouwens nog veel hele mooe bij.. gozer trok zich heletijd af in een handdoek, dacht dat er niks aan de hand was.. kreeg ie met sinterklaas een handdoek, met daarbij een briefje: omdat ie altijd zo kraakt en plakkerig is
Whehe, ik heb nooit fluoridebehandelingen gehadquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Smaakt het dan ook echt naar aarbei ?![]()
Ik had altijd zown ranzige smaak waarvan je de hele dag met een verzuurde kromme bek liep![]()
Ik mintquote:
quote:Fles was helemaal leeg (ik weet niet hoe ik het gedaan heb, nu zou ik dat allang niet meer kunnen )...Ging ik toch een partij over m'n nek...M'n kots was gewoon wit
Hele heg ondergekotst...Dus ik ben maar naar huis gegaan (100 meter verderop )...
Kom ik thuis, moet ik weer over m'n nek...Dus ik snel naar boven gerend naar de douche...En netjes in de wasbak m'n witte kots geloosd...Ik helemaal blij dat ik het gehaald had (terwijl ik ook beneden de WC had kunnen pakken ).
Blijkt dat m'n moeder naast me op de WC zit ...
Zij: Ben je weer dronken?
ik: Jep...
zij: ja je wordt nog eens een alcoholist blablablabla, helemaal boos
ik: jaja is goed, ik ga slapen
ik naar m'n kamer, trek m'n broek uit, flikker ik om tegen m'n bureau...Alles donderde naar beneden...
Wordt m'n pa wakker...
Vader: Heb je weer teveel gedronken?
ik: ja...
Vader: Oh dat deed ik vroeger ook wel eens
Consider yourself luckyquote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nooit fluoridebehandelingen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |