als ik niet zo lui was he... dan probeerde ik het nu meteen uitquote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Pheno het volgende:
I truelly don't care. Volgens mij kunnen we in GC ook gewoon R&P SC heten
De lounge valt daar niet onder. Waarom wij dan welquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef nixxx het volgende:
blugh.. in GC werken ze nog met [afbeelding]
[Nomads #1]quote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[LinkerSC #1]
laat mij nou ff klagenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lounge valt daar niet onder. Waarom wij dan wel
Hokjesquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
De mods zijn blijkbaar bang dat het negatief wordt (van wat ik er van begrijp) en dat snap ik ook wel. Maar ik weet ook dat dat niet jullie bedoeling is. Maar wat willen jullie dan wel precies?
Net zoals wijquote:
geen hokje kan ons houdenquote:
Nixxx!quote:
In de Oudegracht gegooid.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:36 schreef Copycat het volgende:
TwistedDarling, wat heb je met Twisted gedaan?
Wij wilden gewoon onze posts kwijt kunnen in het centrale medicshe topic. Posts die hier niet op zijn plek zijn ein in het medische topic teveel offtopic waren.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef TwistedDarling het volgende:
En berney, voorlopig blijf je iig bij ons langswaaien en moet je je eerst behelpen met de topics die er nu zijn in R&P. Is er door de users daar al eens een concreet concept opgezet voor een topic(reeks) waar jullie precies behoefte aan hebben?
De mods zijn blijkbaar bang dat het negatief wordt (van wat ik er van begrijp) en dat snap ik ook wel. Maar ik weet ook dat dat niet jullie bedoeling is. Maar wat willen jullie dan wel precies?
Valt dat niet onder milieuvervuiling? (Niets ten nadele van Twisted, hoor.)quote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef TwistedDarling het volgende:
In de Oudegracht gegooid.
op sterven na dood denk ikquote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nixxx!
Leeft twisted_plant eigenlijk nog?
Ach, ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Wat de users willen boeit hier blijkbaar niet. Mening van de mods is wil en wet. Desnoods verplaatsen ze de slowchat ook nog eens naar GC. Gebrek aan respect.![]()
Gewoon doorposten. Gaat hier ook al tijden goed. Toch, CC?quote:
Dat was in jouw oldbie tijd toch ook al zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Wat de users willen boeit hier blijkbaar niet. Mening van de mods is wil en wet. Desnoods verplaatsen ze de slowchat ook nog eens naar GC. Gebrek aan respect.![]()
Newsflash: Het internet is geen democratie.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Wil je een Leffe? of liever een sapje?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Larissa het volgende:
Niet in R&P.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
Dat was in jouw oldbie tijd toch ook al zo?
Cc!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef webspider het volgende:
Gewoon doorposten. Gaat hier ook al tijden goed. Toch, CC?
Ach, van R&P naar GC, van GC naar GC SC, van GC SC naar US SC. En dan toch weer een R&P SC. En nu weer naar GC. Ik zie een trend....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon doorposten. Gaat hier ook al tijden goed. Toch, CC?
En Fok! zeker nietquote:Op woensdag 18 april 2007 20:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Newsflash: Het internet is geen democratie.
Sapje graag. Verse jus. Dank je.quote:
Ik denk dat de Oudegracht er stukken leefbaarder van wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt dat niet onder milieuvervuiling? (Niets ten nadele van Twisted, hoor.)
We moeten naar het Heatwave forum. Huuuuu....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc!
Maar er is toch helemaal geen oordeel geveld over deze slowchat? Of loop ik weer eens mijlenver op de feiten achter?
ik dacht al zoietsquote:
Van betrouwbare to-be-mod bron vernomen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc!
Maar er is toch helemaal geen oordeel geveld over deze slowchat? Of loop ik weer eens mijlenver op de feiten achter?
Zijn wij eigenlijk wel jong genoeg?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We moeten naar het Heatwave forum. Huuuuu....
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oudegracht er stukken leefbaarder van wordt.
From L.A. to New York - from New York to L.A. From L.A. to New York - from New York to L.A. From L.A. to New York - from New York to L.A. Zo krijgt het wel iets mondiaals!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ach, van R&P naar GC, van GC naar GC SC, van GC SC naar US SC. En dan toch weer een R&P SC. En nu weer naar GC. Ik zie een trend....
huuuuuuuuuuu dat had ik me nog niet eens gerealiseerd...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We moeten naar het Heatwave forum. Huuuuu....
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
Joey?quote:
Nah, ik zei betrouwbaarquote:
nee hoorquote:
Ik vond het idee achter het medicatietopic wel goed. Als je dergelijke medicijnen gebruikt zit je niet op commentaar van n00bs te wachten natuurlijk. Ik snapte ook niet helemaal waarom het zo'n probleem was dat het daar wat persoonlijker werd.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:37 schreef berney het volgende:
[..]
Wij wilden gewoon onze posts kwijt kunnen in het centrale medicshe topic. Posts die hier niet op zijn plek zijn ein in het medische topic teveel offtopic waren.
een middenweg is er blijkbaar niet.
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van betrouwbare to-be-mod bron vernomen.
Linkje? Of ging de postduif via PM?quote:
Ik denk zelf dat het in de bekende doofpot gestopt gaat worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond het idee achter het medicatietopic wel goed. Als je dergelijke medicijnen gebruikt zit je niet op commentaar van n00bs te wachten natuurlijk. Ik snapte ook niet helemaal waarom het zo'n probleem was dat het daar wat persoonlijker werd.
Ik weet het ook niet meer, ik hoop dat er binnen afzienbare tijd toch iets voor jullie komt.
Herhaling van zettenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, van R&P naar GC, van GC naar GC SC, van GC SC naar US SC. En dan toch weer een R&P SC. En nu weer naar GC. Ik zie een trend....
Spot er maar weer mee.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja, morgen moet ik naar de dokter voor medicatie!![]()
Kan ik ook mee doen.![]()
Godt kennende is het voor een soa ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
gezien de inhoud soms kunnen we ook wel naar KPD
GC geloof ik, en anders hoor je het wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Maar waar gaan 'wij' straks naar toe? voor het geval ik jullie straks zoeken moet?
Dat zullen we vanzelf wel zien. Het hangt van de modwind af.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Maar waar gaan 'wij' straks naar toe? voor het geval ik jullie straks zoeken moet?
Ik zet geen userfotos.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben voor US.
We mochten toch al niet offtopic Slowchatten hier. Dan passen we daar beter.
leugens! jij bent al jaaaaren 18quote:
Iets zegt me dat je de history van mij of nixxx kunt bekijken, dan komt het zeker goedquote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Mooi, dan houd ik die voor de websitequote:
ssst!quote:
hihihih mijn vader ookquote:
Jij mag vreemdgaan van Anna, zolang het maar met minderjarige maagdelijke meisjes is?quote:
Ik zou niet durven!quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van betrouwbare to-be-mod bron vernomen.
geilquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef nixxx het volgende:
nachtzuster..
Hoe laat en waar ik nog maagd ben?quote:
Nosh schreef het ook al in het vorige SC-topic.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe laat en waar ik nog maagd ben?
Wat is dat nu weer voor een vreemde vraag?
Nou ja, 24/7 en op kruishoogte, dus.
maakt t eigenlijk wat uit?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nosh schreef het ook al in het vorige SC-topic.
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:30 schreef Pheno het volgende:
I truelly don't care. Volgens mij kunnen we in GC ook gewoon R&P SC heten
Doe maar.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef nixxx het volgende:
nachtzuster..
whehehehehhee!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
jij neukt ook alles met een gat hequote:
is hij een kloon van je?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik neuk nietquote:
dat bedoelde ik niet,quote:
zolang je niet pijpt....quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef webspider het volgende:
Hoe laat en waar we er iets aan gaan doen, dus..
Ik rook niet. Ook geen pijp.quote:
toen de vissen nog liepenquote:
moet nog rijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef nixxx het volgende:
biertijd en een whisky voor de dames
en je poep nog met een lange oe schreefquote:
Je vergeet oefenen. Veel oefenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij begint gewoon meteen met spanking! Daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Eerst mijn bloemetje laten plukken, dan trouwen, kinderen en dan misschien een keer zoiets kinky's.
quote:Het is hier wel weer vertrouwd gezellig!
![]()
Shit, dat doe ik nog steeds.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
en je poep nog met een lange oe schreef
Douchze! leuk dat je er weer even was.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij begint gewoon meteen met spanking! Daar ben ik nog helemaal niet aan toe. Eerst mijn bloemetje laten plukken, dan trouwen, kinderen en dan misschien een keer zoiets kinky's.
Bah. Ik ga douchen!
Het is hier wel weer vertrouwd gezellig!
![]()
1 van de 7 geitjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
blonde haren, blauwe ogen
uit een sprookjesboek geslopen
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef nixxx het volgende:
blonde haren, blauwe ogen
uit een sprookjesboek geslopen
Zei ik dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Je hebt smaak, nixxx. Je hebt smaak.
Nee.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jij mag vreemdgaan van Anna, zolang het maar met minderjarige maagdelijke meisjes is?
hihihih jouw account is gehacktquote:
Dat is ook diabloIIquote:Op woensdag 18 april 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
Iron Maiden.
ook een ***cursequote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
Iron Maiden is een way of life.
op t moment dat ze zeker weten dat t doodbloedquote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef Pheno het volgende:
Wanneer doen ze nu -> GC?
Dat zal niet zo lang meer duren denk ik. Zou ik meteen een R&P ban krijgen als ze me aan de FA's doorgeeft?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer de nieuwe mod er is.
Dat kan ik!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef Pheno het volgende:
Wanneer doen ze nu -> GC?
be my guest, hebben we dat ook gehad.quote:
Kansloos. Dan moet t echt de nek omgedraaid worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t moment dat ze zeker weten dat t doodbloed
En ons geen kans geven ceremonieel van c_c en kras&p afscheid te nemenquote:
Baggertopics openen kan altijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef webspider het volgende:
[..]
En ons geen kans geven ceremonieel van c_c en kras&p afscheid te nemen
Neuh, krijg ik weer gezeikquote:Op woensdag 18 april 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
be my guest, hebben we dat ook gehad.
De kans dat gebeurd is minder groot dan de kans dat Plato en petitlapin(2) die elkaar gelijk gevenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Kansloos. Dan moet t echt de nek omgedraaid worden.
Nah Pheno, dat word de volgende sc dan maar meteen in gc openenquote:
Tss, doe dat maar op hclquote:Op woensdag 18 april 2007 21:33 schreef nixxx het volgende:
mwahahahhaa sterf nihlathak
Is goed. Hoe gaan we het noemen?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nah Pheno, dat word de volgende sc dan maar meteen in gc openen
SinCles?quote:
fransquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Thisbe het volgende:
Stoppen ze er mee?
Et pour moi, le jour sera comme la nuit![]()
we hebben geen draagvlak meer. Nooit gehad eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Thisbe het volgende:
Stoppen ze er mee?
Et pour moi, le jour sera comme la nuit![]()
LinkerSCquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neeeeee....
LINKERSLOWCHAT.
of
Heatwave's kliek.
Och, het was sarcasme. Het kan me weinig schelen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Pheno het volgende:
we hebben geen draagvlak meer. Nooit gehad eigenlijk
Nog steeds geschokt door de gebeurtenissen?
Heb ik wat te vertellen dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
LinkerSC it is.
Ben ik nu in de war of had je iets met een verkeersongeluk?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och, het was sarcasme. Het kan me weinig schelen eigenlijk.
Welke gebeurtenissen?
Of Heatwave.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik wat te vertellen dan?![]()
Je weet wel dat je het risico loopt dat SCH een vaste poster gaat worden?![]()
Frenkie had singles naar GC gekickt en er mocht geen SC in R&Pquote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ach, wij hebben ook slechts deze SC een keer gekaapt nadat ze Singles hadden vermoord he?
Minor detail....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ach, wij hebben ook slechts deze SC een keer gekaapt nadat ze Singles hadden vermoord he?
O, dat. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken! Het helpt ook mee dat het donker was, en ik dus niet zo goed meer weet hoe hij eruit zag.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ben ik nu in de war of had je iets met een verkeersongeluk?
Er zijn altijd nog andere SC's die gekaapt kunnen worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
je vergeet het gedeelte USSC nogquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frenkie had singles naar GC gekickt en er mocht geen SC in R&P
Toen kwam er toch een SC en ging singles later dicht dus eigenlijk kwam iedereen terug.
Bekend verhaal?![]()
![]()
Zijn hier nog gewillige jonge meisjes dan?quote:
Het gaat om het principe. 2 pubermods die de users niet serieus nemen. En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?quote:
Ok, dan zal ik het niet meer noemen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, dat. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken! Het helpt ook mee dat het donker was, en ik dus niet zo goed meer weet hoe hij eruit zag.
Allebei mooie vrouwen uit Nijmegen. Ik neem het je niet kwalijk. Nu heb ik thaleia wel ontmoet en thisbe niet. Dat scheelt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef nixxx het volgende:
zal ik eens verklappen dat ik Thisbe en thaleia constant door elkaar haal?
Maar de offtopicheid!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. 2 pubermods die de users niet serieus nemen. En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?
Komt dat door onze namen?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef nixxx het volgende:
zal ik eens verklappen dat ik Thisbe en thaleia constant door elkaar haal?
Daar is FB voor.quote:
schat. het gaat hier helemaal niet over de in jouw ogen pubermods.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. 2 pubermods die de users niet serieus nemen. En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?
Ze beginnen allebei met th.quote:
ik heb het genoegen van beiden nog niet mogen beleven.. al heb ik thisbe wel een beetje gestalktquote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei mooie vrouwen uit Nijmegen. Ik neem het je niet kwalijk. Nu heb ik thaleia wel ontmoet en thisbe niet. Dat scheelt.
Die komen vanzelf wel als we in GC posten. En dan komt hij ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn hier nog gewillige jonge meisjes dan?
Nee hoor, na het sluiten van singles zijn er slechts enkele een paar dagen/weken daar gaan posten.quote:
wie stalk jij niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb het genoegen van beiden nog niet mogen beleven.. al heb ik thisbe wel een beetje gestalkt
Het is een slowchat! Wat maakt het uit waar het daar over gaat?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Ynske het volgende:
schat. het gaat hier helemaal niet over de in jouw ogen pubermods.
t gaat erom dat er hier niet R&P gerelateerd gesproken word, iets waar FA's niet blij mee zijn
mogelijk.. al komt thaleia hier echt nooit he... toch..?? of heb ik nu wanen?quote:
thaleia ben ik zelfs een keer in het wild tegengekomen, bij een Radiohead concert in Arnhem. Oh. En volgens mij zag ik Dr.Flash vandaag op Utrecht Centraal.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb het genoegen van beiden nog niet mogen beleven.. al heb ik thisbe wel een beetje gestalkt
Dat is nog voor mijn tijd geweest dan, want ik ben in singles begonnen te posten toen frenkie geen mod was, maar het was wel in R&Pquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frenkie had singles naar GC gekickt en er mocht geen SC in R&P
Toen kwam er toch een SC en ging singles later dicht dus eigenlijk kwam iedereen terug.
Bekend verhaal?![]()
![]()
Hmm, mogen we in GC wel een kliek vormen? Zo onuitnodigend zijn voor andere users etc?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel als we in GC posten. En dan komt hij ook.
We posten hier niet over R&P kwaaltjes dus dan hoor je niet in dit forum. Ofzoiets.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
erg rigoreuze oplossing voor depressies....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het is een slowchat! Wat maakt het uit waar het daar over gaat?
En er was vraag om een topic voor mensen die zich depressief voelden en ook dat werd de nek omgedraaid.
bij mijn weten is t bij bijna alle sc's wel zo dat er iets van t onderwerp in naar voren komtquote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het is een slowchat! Wat maakt het uit waar het daar over gaat?
jamaar das om zelfkwelling en zelfmedelijden te voorkomenquote:En er was vraag om een topic voor mensen die zich depressief voelden en ook dat werd de nek omgedraaid.
Dus zit toch complete dagen in de trein?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
thaleia ben ik zelfs een keer in het wild tegengekomen, bij een Radiohead concert in Arnhem. Oh. En volgens mij zag ik Dr.Flash vandaag op Utrecht Centraal.
Achtervolgd door een paard en een 15-jarig meisje?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
thaleia ben ik zelfs een keer in het wild tegengekomen, bij een Radiohead concert in Arnhem. Oh. En volgens mij zag ik Dr.Flash vandaag op Utrecht Centraal.
Fles zie je of in of nabij een trein (niet ervoor) of op de manege. Schijnt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals GC?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mijn weten is t bij bijna alle sc's wel zo dat er iets van t onderwerp in naar voren komt
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus zit toch complete dagen in de trein?
Of op de manage uiteraard!![]()
Mij. Ik ben immers zijn kloon.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fles zie je of in of nabij een trein (niet ervoor) of op de manege. Schijnt.
Nee, alleen F&F slowchat is ontopic. In sex posten ze alleen maar hoe geil ze zijn en hoe graag ze Erodome willen neuken. In Muziek gaat het ook niet over Muziek. In FTR vast ook niet. In Dig gaat het ook over van alles (en daar heb je ook specifieke SC's naast). Etc...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mijn weten is t bij bijna alle sc's wel zo dat er iets van t onderwerp in naar voren komt
[..]
jamaar das om zelfkwelling en zelfmedelijden te voorkomen
Huuuuu.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
hoe graag ze Erodome willen neuken
Ik heb weleens aan een meisje in de kroeg gevraagd 'ben jij thaleia?'quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Je bent gewoon verliefd op Gexqon.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geprobeerd af te kicken van Fok! trouwens. Zonder succes. Ik mis gewoon het gezeik op Danny en de Apple SC.
Daar staat maar 1 berichtje. Iets over aanvragen.quote:
Dat forum heb ik nooit toegang toe gekregen.quote:
het lijkt me echt erg als je bij een sollicitatie gesprek bent.. heel leuk en goed gesprek.. en dan bij het weggaan zegt je interviewer.. "tot in de slowchat nixxx"quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb weleens aan een meisje in de kroeg gevraagd 'ben jij thaleia?'![]()
En ik ben één keer in het wild aangesproken door Leonoor op een bedrijvendag. Ik schrok me kapot.Gelukkig noemde ze me niet Thisbe.
Zou ik die foto's mogen deeplinken?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar staat maar 1 berichtje. Iets over aanvragen.
Die zit dan ook nog best vaak op GoT in het Appleforumquote:
daar ligt twisted_fok al... rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem graag de Oude Gracht in tiefen, maar dat is zonde van de Gracht.
degene waar ik mee gesproken heb bij mijn sollgesprek is ook een fokkerquote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
het lijkt me echt erg als je bij een sollicitatie gesprek bent.. heel leuk en goed gesprek.. en dan bij het weggaan zegt je interviewer.. "tot in de slowchat nixxx"![]()
en het gaat er in tot aan de stoeptegelsquote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gemiddeld amsterdammertje is 3x zo groot als erodome.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
degene waar ik mee gesproken heb bij mijn sollgesprek is ook een fokker
Waar hij inmiddels ook wordt uitgekotst geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit dan ook nog best vaak op GoT in het Appleforum
zou je ze eerst moeten vinden. tot de trouwfotos toequote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou ik die foto's mogen deeplinken?
En dan hoop je heel hard dat je geen vieze of stomme dingen gepost hebt! Na die ontmoeting met Leonoor was ik trouwens blij dat mijn gebruikersnaam niet BiAtCH4U of iets dergelijks is.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef nixxx het volgende:
het lijkt me echt erg als je bij een sollicitatie gesprek bent.. heel leuk en goed gesprek.. en dan bij het weggaan zegt je interviewer.. "tot in de slowchat nixxx"![]()
Dat is dan ook niet zo lastigquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar hij inmiddels ook wordt uitgekotst geloof ik.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
en het gaat er in tot aan de stoeptegels
geilquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ze al gevonden.
Dat gaat al mis bij nixxxquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dan hoop je heel hard dat je geen vieze of stomme dingen gepost hebt!
Verdammt malquote:
een dell verkleedt als mac?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vraag mij altijd af wat zo'n type als Gexqon bezielt.
wie is Leonoor?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dan hoop je heel hard dat je geen vieze of stomme dingen gepost hebt! Na die ontmoeting met Leonoor was ik trouwens blij dat mijn gebruikersnaam niet BiAtCH4U of iets dergelijks is.![]()
quote:
Een fokker Nixxx! Wel een beetje opletten!quote:
742 inmiddels.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:57 schreef Anthraxx het volgende:
Zolang het geen mods zijn die je aannemen zit je goed.
"Even zien hoeveel notes je hebt. WouterB? Hmm, 380. Sorry, we hebben je niet nodig."
Zo te horen geen vrouw, anders had nixxx het wel gewetenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een fokker Nixxx! Wel een beetje opletten!
ik ga het nu toch maar vragen: wat zijn die notes?!? Zoiets als: Thisbe doet braaf mee in de klas, af en toe luistert ze niet zo goed. Maar ze speelt wel leuk met de andere kindertjes.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik ga het nu toch maar vragen: wat zijn die notes?!? Zoiets als: Thisbe doet braaf mee in de klas, af en toe luistert ze niet zo goed. Maar ze speelt wel leuk met de andere kindertjes.
Nee, meer als:quote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik ga het nu toch maar vragen: wat zijn die notes?!? Zoiets als: Thisbe doet braaf mee in de klas, af en toe luistert ze niet zo goed. Maar ze speelt wel leuk met de andere kindertjes.
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, voordat jullie het afvragen...
Ik heb GEEN behoefte aan Porno. Maar omdat ik ook in de D&D kliek zit en tot het D&D forum toegang heb krijg ik automatisch ook toegang tot Keiharde Porno voor Danny met Knorretje.
zoiets. Iets met commentaar bij users geven als ze over de scheef gaan. of flauwiteiten, die de mods bij je zetten. Zoiets als postopkrikken en zoquote:Op woensdag 18 april 2007 22:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog gespeeld. Het leeft nog steedsquote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?![]()
ZIt er ook nog leven in?![]()
Ik heb het dus ook nog nooit kunnen zienquote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog gespeeld. Het leeft nog steeds.
Het leuke waren de reacties toen we van het crewforum naar een besloten forum gingen. Toen reageerde de helft van de crew met "Nu kunnen we niet meer lurken".
Vanaf nu wordt ze gestalked.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef nixxx het volgende:
Voornaam: Leonoor
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 23-10-1982
Opleiding: Informatiekunde (UvA) / Rechten (UU)
Beroep:
Hobbies/interesses: Hockey, koken, lezen, tennis
Statistieken
Laatste bezoek: 2 uur, 11 minuten geleden.
Aantal posts: 1585 (gemiddeld 2 per dag)
ah te weinig posts heeft ze
Als het nou toch een groepje is dat met elkaar klikt snap ik niet waarom dat dan weer geweerd moet worden. Maar goed, ik snap wel meer hier niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
We posten hier niet over R&P kwaaltjes dus dan hoor je niet in dit forum. Ofzoiets.
Is hij ondertussen weer thuis? Of wifi'd hij vanaf het station?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Q. het volgende:
Ah, dat was inderdaad Dr_Flash op de roltrap bij spoor 4 vanmiddag..
Zoals elke normale user dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:06 schreef Larissa het volgende:
[..]
Als het nou toch een groepje is dat met elkaar klikt snap ik niet waarom dat dan weer geweerd moet worden. Maar goed, ik snap wel meer hier niet.![]()
Ik ga haar vast waarschuwen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:05 schreef Pheno het volgende:
Vanaf nu wordt ze gestalked.
Ik snap heel Fok! tegenwoordig niet meer. Alles wat er nu gebeurt is jaren te laat. En als ze iets doen is het meestal maar half af. Ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:06 schreef Larissa het volgende:
[..]
Als het nou toch een groepje is dat met elkaar klikt snap ik niet waarom dat dan weer geweerd moet worden. Maar goed, ik snap wel meer hier niet.![]()
Verstandig!quote:
Ik hoorde er pas vorig weekend over, en hoewel je D&D moet spelen in een ambiance van paardenstaarten, nekbaarden en vaalzwarte draken t-shirts, ben ik nerd genoeg om nét iets te lang na te denken hoeveel baggeraars onder de noemer 'chaotic evil' vallen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog gespeeld. Het leeft nog steeds.
Het leuke waren de reacties toen we van het crewforum naar een besloten forum gingen. Toen reageerde de helft van de crew met "Nu kunnen we niet meer lurken".
De paardenstaart heb ik afgeknipt.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik hoorde er pas vorig weekend over, en hoewel je D&D moet spelen in een ambiance van paardenstaarten, nekbaarden en vaalzwarte draken t-shirts, ben ik nerd genoeg om nét iets te lang na te denken hoeveel baggeraars onder de noemer 'chaotic evil' vallen.
Weet je wat ik het meest tragische vind aan Fok? Het feit dat dit waarschijnlijk de enige succesvolle site is waaraan niks verdiend wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap heel Fok! tegenwoordig niet meer. Alles wat er nu gebeurt is jaren te laat. En als ze iets doen is het meestal maar half af. Ofzo.
Wanbeleid. Op een bizarre schaal. Best triest.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je wat ik het meest tragische vind aan Fok? Het feit dat dit waarschijnlijk de enige succesvolle site is waaraan niks verdiend wordt.![]()
Het is dan ook een uit de hand gelopen amateur site.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je wat ik het meest tragische vind aan Fok? Het feit dat dit waarschijnlijk de enige succesvolle site is waaraan niks verdiend wordt.![]()
Omdat het groepje ook op een andere plek kan klikken.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:06 schreef Larissa het volgende:
[..]
En na jaren verdienen ze eindelijk geld. Een beetje.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanbeleid. Op een bizarre schaal. Best triest.
Jammer dat het ze niet lukt dat amateuristische niveau te ontstijgen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dan ook een uit de hand gelopen amateur site.
Het is inmiddels best professioneel geworden, en de eigenaar zou er veel geld voor kunnen krijgen. Maar stel dat Danny het zou verkopen, ik zie het helemaal gebeuren dat hij afgezet wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer servers.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het ze niet lukt dat amateuristische niveau te ontstijgen.
Ik denk dat de grootste kans om het te verkopen allang zijn langsgekomen. Het is nu wachten tot het doodbloed. Ergens in 2009 ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is inmiddels best professioneel geworden, en de eigenaar zou er veel geld voor kunnen krijgen. Maar stel dat Danny het zou verkopen, ik zie het helemaal gebeuren dat hij afgezet wordt.
Ligt er maar net aan. Veel potentiele kopers kicken op de cijfertjes, maar een specifieke doelgroep zoals bijvoorbeeld Partyflock heeft, dat zal Fok nooit hebben. Dat, en de userbase is nét wat recalcitranter.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Het is inmiddels best professioneel geworden, en de eigenaar zou er veel geld voor kunnen krijgen. Maar stel dat Danny het zou verkopen, ik zie het helemaal gebeuren dat hij afgezet wordt.
er leven toch twee mensen vanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En jullie hoeven er toch niet op te klikken? Heb je er ook geen "last" van.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Omdat het groepje ook op een andere plek kan klikken.
Maar goed, de illusie van ontopic SC heb ik niet, en ik ben oprecht benieuwd of users als Berney ook hier hun draai kunnen vinden, dus wat mij betreft staat hij hier op het moment prima.
En ja, ik besef dat ik hiermee alle melodramatiek teniet doe, maar die melodramatiek was vrij onnodig geweest als bepaalde juichposts achterwege bleven totdat er een knoop door gehakt was.
Iets wat vrij onmogelijk is, met mods die het eigenlijk 'wel best' vinden, zoals het nu is.
Werkt knor?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
Twee? Danny en ... ?
Ik vermoed dat het geen fantastisch inkomen is.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
er leven toch twee mensen van
Dus ergens zal wat verdiend worden.
Je hebt de foto's van hun huis ook gezien?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen fantastisch inkomen is.
Niet om vervelend te doen hoor, maar waar bemoei je je eigenlijk mee. Gezien ik je hier nog niet eerder heb zien posten?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef Larissa het volgende:
[..]
En jullie hoeven er toch niet op te klikken? Heb je er ook geen "last" van.![]()
Hoe zag het eruit dan?quote:
Zelfde gezeik als we al een tijd hebben denk ik. En waar ik niets aan kan doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar even vragen aan Q wat er nu dan weer met Stom is, ik had een hele mooie post getypt maar die is weg. Error enzo.
Ik heb hier wel eerder gepost. Wat lul je nou??quote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen hoor, maar waar bemoei je je eigenlijk mee. Gezien ik je hier nog niet eerder heb zien posten?
Maar goed, gezien het onderwerp nog steeds niet is afgelopen ga ik gelijk maar weer.
Ik wilde alleen maar even vragen aan Q wat er nu dan weer met Stom is, ik had een hele mooie post getypt maar die is weg. Error enzo.
Ik vermoed dat het de laatste tijd aardig meer aan het opkomen is.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het geen fantastisch inkomen is.
Ik zeg toch ook dat IK je hier niet eerder heb gezien.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:21 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eerder gepost. Wat lul je nou??
Omdat jij mij niet eerder hebt zien posten mag ik me er niet mee bemoeien? You lost me.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zeg toch ook dat IK je hier niet eerder heb gezien.
Trusten. Puik plan trouwens, jammer dat het er voorlopig niet inzit.quote:
Tja, we won't shoot the messengerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
En ja, ik besef dat ik hiermee alle melodramatiek teniet doe, maar die melodramatiek was vrij onnodig geweest als bepaalde juichposts achterwege bleven totdat er een knoop door gehakt was.
Iets wat vrij onmogelijk is, met mods die het eigenlijk 'wel best' vinden, zoals het nu is.
K&W? Sorry, ik weet niet wat dat is.quote:
Ik ben blij dat sommige mensen nog idealen, hobbies en goede hoop hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Thisbe het volgende:
Je zult er ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik Godt! Ik denk dat ik het zelf allang verkocht zou hebben.![]()
Bij idealen denk ik meer aan:wereldvrede, waterputten slaan in Equatoriaal Guinee, het Higgsdeeltje vinden of de nobelprijs voor de literatuur winnen. En vogeltjes kleien is een minder vermoeiende en tijdrovende hobby.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben blij dat sommige mensen nog idealen, hobbies en goede hoop hebben.
Dat jij die gedachtes hebt zegt meer over jou dan over de gemiddelde nederlander.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bij idealen denk ik meer aan:wereldvrede, waterputten slaan in Equatoriaal Guinee, het Higgsdeeltje vinden of de nobelprijs voor de literatuur winnen. En vogeltjes kleien is een minder vermoeiende en tijdrovende hobby.
Daar is anders ook goed geld mee te verdienen hoor. Zwart, vooral.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wereldvrede!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef Thisbe het volgende:
Ik denk juist dat wereldvrede een ideaal is van de gemiddelde Nederlander, net als willen helpen in Afrika. Ik ben daar veel te cynisch voor.
Ik wacht wel met spanning op het moment dat dat verdraaide Higgsdeeltje tevoorschijn komt, het is de hoogste tijd
En toegeven aan mijn rationele kant die blijft zeuren dat overdag neerploffen op willekeurig uitgezochte plekken niet de allerbeste manier is om de dag door te komen?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef Larissa het volgende:
Moet jij trouwens niet eens naar bed, Nosh?
Je start een wereldvrede?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wereldvrede!![]()
Als die gaat komen dan start ik een oorlogje, just for the fun of it!![]()
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je start een wereldvrede?Dat had ik nou nooit achter je gezocht.
![]()
12.. en ik schop en duik er dan zelf nog even in.. kinderen van die leeftijd zijn erg zelfverzorgend tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:44 schreef Nosh het volgende:
En toegeven aan mijn rationele kant die blijft zeuren dat overdag neerploffen op willekeurig uitgezochte plekken niet de allerbeste manier is om de dag door te komen?
Echt niet.
Zelfde vraag terug trouwens, geen 14-jarige die om 7 uur eruit geschopt moet worden?
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:45 schreef Thisbe het volgende:
Stomme Godt, snel editten hè?
Oh god. Ik word er uit gezelfstandigd door een 12-jarige.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
12.. en ik schop en duik er dan zelf nog even in.. kinderen van die leeftijd zijn erg zelfverzorgend tegenwoordig.
Het aloude cliché van doorhalende studenten met een slecht gevoel voor planning wordt anders ook nog altijd in ere gehouden.quote:Ik heb trouwens niet veel slaap nodig. Dat heb je als je ouder wordt he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |