Minor detail....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ach, wij hebben ook slechts deze SC een keer gekaapt nadat ze Singles hadden vermoord he?
O, dat. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken! Het helpt ook mee dat het donker was, en ik dus niet zo goed meer weet hoe hij eruit zag.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Pheno het volgende:
Ben ik nu in de war of had je iets met een verkeersongeluk?
Er zijn altijd nog andere SC's die gekaapt kunnen worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ach, wij hebben ook slechts deze SC een keer gekaapt nadat ze Singles hadden vermoord he?
je vergeet het gedeelte USSC nogquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frenkie had singles naar GC gekickt en er mocht geen SC in R&P
Toen kwam er toch een SC en ging singles later dicht dus eigenlijk kwam iedereen terug.
Bekend verhaal?![]()
![]()
Zijn hier nog gewillige jonge meisjes dan?quote:
Het gaat om het principe. 2 pubermods die de users niet serieus nemen. En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?quote:
Ok, dan zal ik het niet meer noemen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O, dat. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken! Het helpt ook mee dat het donker was, en ik dus niet zo goed meer weet hoe hij eruit zag.
Allebei mooie vrouwen uit Nijmegen. Ik neem het je niet kwalijk. Nu heb ik thaleia wel ontmoet en thisbe niet. Dat scheelt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef nixxx het volgende:
zal ik eens verklappen dat ik Thisbe en thaleia constant door elkaar haal?
Maar de offtopicheid!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. 2 pubermods die de users niet serieus nemen. En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?
Komt dat door onze namen?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef nixxx het volgende:
zal ik eens verklappen dat ik Thisbe en thaleia constant door elkaar haal?
Daar is FB voor.quote:
schat. het gaat hier helemaal niet over de in jouw ogen pubermods.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. 2 pubermods die de users niet serieus nemen. En bovendien liggen ze allang op bed als er in dit topic gepost wordt dus wat hebben ze er helemaal voor last van?
Ze beginnen allebei met th.quote:
ik heb het genoegen van beiden nog niet mogen beleven.. al heb ik thisbe wel een beetje gestalktquote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Allebei mooie vrouwen uit Nijmegen. Ik neem het je niet kwalijk. Nu heb ik thaleia wel ontmoet en thisbe niet. Dat scheelt.
Die komen vanzelf wel als we in GC posten. En dan komt hij ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn hier nog gewillige jonge meisjes dan?
Nee hoor, na het sluiten van singles zijn er slechts enkele een paar dagen/weken daar gaan posten.quote:
wie stalk jij niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb het genoegen van beiden nog niet mogen beleven.. al heb ik thisbe wel een beetje gestalkt
Het is een slowchat! Wat maakt het uit waar het daar over gaat?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Ynske het volgende:
schat. het gaat hier helemaal niet over de in jouw ogen pubermods.
t gaat erom dat er hier niet R&P gerelateerd gesproken word, iets waar FA's niet blij mee zijn
mogelijk.. al komt thaleia hier echt nooit he... toch..?? of heb ik nu wanen?quote:
thaleia ben ik zelfs een keer in het wild tegengekomen, bij een Radiohead concert in Arnhem. Oh. En volgens mij zag ik Dr.Flash vandaag op Utrecht Centraal.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb het genoegen van beiden nog niet mogen beleven.. al heb ik thisbe wel een beetje gestalkt
Dat is nog voor mijn tijd geweest dan, want ik ben in singles begonnen te posten toen frenkie geen mod was, maar het was wel in R&Pquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frenkie had singles naar GC gekickt en er mocht geen SC in R&P
Toen kwam er toch een SC en ging singles later dicht dus eigenlijk kwam iedereen terug.
Bekend verhaal?![]()
![]()
Hmm, mogen we in GC wel een kliek vormen? Zo onuitnodigend zijn voor andere users etc?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel als we in GC posten. En dan komt hij ook.
We posten hier niet over R&P kwaaltjes dus dan hoor je niet in dit forum. Ofzoiets.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Larissa het volgende:
[..]
erg rigoreuze oplossing voor depressies....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het is een slowchat! Wat maakt het uit waar het daar over gaat?
En er was vraag om een topic voor mensen die zich depressief voelden en ook dat werd de nek omgedraaid.
bij mijn weten is t bij bijna alle sc's wel zo dat er iets van t onderwerp in naar voren komtquote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Larissa het volgende:
[..]
Het is een slowchat! Wat maakt het uit waar het daar over gaat?
jamaar das om zelfkwelling en zelfmedelijden te voorkomenquote:En er was vraag om een topic voor mensen die zich depressief voelden en ook dat werd de nek omgedraaid.
Dus zit toch complete dagen in de trein?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
thaleia ben ik zelfs een keer in het wild tegengekomen, bij een Radiohead concert in Arnhem. Oh. En volgens mij zag ik Dr.Flash vandaag op Utrecht Centraal.
Achtervolgd door een paard en een 15-jarig meisje?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
thaleia ben ik zelfs een keer in het wild tegengekomen, bij een Radiohead concert in Arnhem. Oh. En volgens mij zag ik Dr.Flash vandaag op Utrecht Centraal.
Fles zie je of in of nabij een trein (niet ervoor) of op de manege. Schijnt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals GC?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mijn weten is t bij bijna alle sc's wel zo dat er iets van t onderwerp in naar voren komt
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus zit toch complete dagen in de trein?
Of op de manage uiteraard!![]()
Mij. Ik ben immers zijn kloon.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fles zie je of in of nabij een trein (niet ervoor) of op de manege. Schijnt.
Nee, alleen F&F slowchat is ontopic. In sex posten ze alleen maar hoe geil ze zijn en hoe graag ze Erodome willen neuken. In Muziek gaat het ook niet over Muziek. In FTR vast ook niet. In Dig gaat het ook over van alles (en daar heb je ook specifieke SC's naast). Etc...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mijn weten is t bij bijna alle sc's wel zo dat er iets van t onderwerp in naar voren komt
[..]
jamaar das om zelfkwelling en zelfmedelijden te voorkomen
Huuuuu.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
hoe graag ze Erodome willen neuken
Ik heb weleens aan een meisje in de kroeg gevraagd 'ben jij thaleia?'quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Je bent gewoon verliefd op Gexqon.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geprobeerd af te kicken van Fok! trouwens. Zonder succes. Ik mis gewoon het gezeik op Danny en de Apple SC.
Daar staat maar 1 berichtje. Iets over aanvragen.quote:
Dat forum heb ik nooit toegang toe gekregen.quote:
het lijkt me echt erg als je bij een sollicitatie gesprek bent.. heel leuk en goed gesprek.. en dan bij het weggaan zegt je interviewer.. "tot in de slowchat nixxx"quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb weleens aan een meisje in de kroeg gevraagd 'ben jij thaleia?'![]()
En ik ben één keer in het wild aangesproken door Leonoor op een bedrijvendag. Ik schrok me kapot.Gelukkig noemde ze me niet Thisbe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |