Ik zit nooit op kantoor gelukkigquote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef JAM het volgende:
1.Een -wal? Heeft iemand van jullie op een -wal gewoond?
2.Lien, vertel ons eens over die twee fantastische ideeën voor een roman.
3.Als jullie op kantoor zitten, tillen jullie je nietmachine dan ook wel eens boven je hoofd en laten jullie hem dan ook van die hoogte op je bureau naar beneden kletteren - BAMRIKKETIKTEKTANMAMAMTDAN! - en dan dat je collega bijna een hartaanval krijgt van de schrik, kutwijf, kutwijf, teringhoer, godverdegodverredomme, was het maar zo'n feest?
Wat moet ik me voorstellen bij een schrijversbuurt, Lien? Een buurt waar allemaal schrijvers wo(o)n(d)en?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben in een schrijversbuurt geboren.
Ik zal voor Isa een ban aanvragen, ok??quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela! Moderators, jullie stukken vreten! Houd eensop met doorposten na een slotje!
Dat klinkt niet Japansquote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef JAM het volgende:
Een van mijn eerste vriendinnetjes woonde op een -rade.
Nou, dat zal ik je vertellen, JAM. Dat is een buurt waar alle straten zijn vernoemd naar... Nee, dit leg ik niet goed uit. Ik kom hier later op terug.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een schrijversbuurt, Lien? Een buurt waar allemaal schrijvers wo(o)n(d)en?
Valkeniershof?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik woon in de roofvogelwijk
Alleen net mijn straat heeft dan weer niet de naam van een vogel
Nee, Landweerstraat-Noordquote:
zeuren in FBquote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Z het volgende:
Wat zou je moeten doen om de pijl [afbeelding] in het quickreply rijtje te krijgen?
Dat lijkt wel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, Landweerstraat-Noord
Misschien dat deze straat er al eerder was dan de wijk??
In Den Bosch?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben geboren op de 12e Reit.. Of nu ja, daar woonde m'n ouders, ik ben in het ziekenhuis geboren, alleen daar weet ik het adres niet van
Daarna heb ik 1x in een laan gewoond, verder alleen maar straten
De Firefox-extensie van whoops of Lynx666 installeren.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:23 schreef Z het volgende:
Wat zou je moeten doen om de pijl [afbeelding] in het quickreply rijtje te krijgen?
Landweer klinkt in ieder geval van zeer voor 1940.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, Landweerstraat-Noord
Misschien dat deze straat er al eerder was dan de wijk??
Hoi. Lang niet gezien.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:29 schreef broer het volgende:
[..]
De Firefox-extensie van whoops of Lynx666 installeren.
Niet alles nee. Een hele hoop niet, Lien. Dat heb je goed begrepen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Lienekien het volgende:
JAM leest nooit terug? Heb ik dat nou laatst goed begrepen?
Da's meestal het eerste dat ik even ga uitzoeken.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen nog maar in straten gewoond...en 2 van die straten zijn naar mensen vernoemd waar ik geen idee van heb wie dat waren of wat voor belangrijks ze gedaan hadden dat er een straat naar ze is vernoemd.
Ja, ik probeer het altijd geheim te houden. Maar ik ben geboren in Den Boschquote:
Je reageert soms niet op antwoorden op vragen die je stelde. Vandaar. Beetje hit & miss.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Niet alles nee. Een hele hoop niet, Lien. Dat heb je goed begrepen.
Maar Den Bosch is toch best leuk?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik probeer het altijd geheim te houden. Maar ik ben geboren in Den Bosch
Lichtgroenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ex-schoonouders woonden op Rood 16. En je kon in die buurt ook op Lichtgroen en Paars wonen.
Ik kon het niet vindenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:32 schreef Gellius het volgende:
Da's meestal het eerste dat ik even ga uitzoeken.
Mijn moeder in een -burg. Nu jij weer.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ha! Ik aan een -gracht. Niet zomaar een -gracht ook.
Erik, doe een TOP-Oss sjaaltje om je nek, en ga eens door Den Bosch wandelen...quote:
In het kader van lidwoordenverrring hebben we natuurlijk ook de De Savornin Lohmannaan en het het de Savornin Lohmanplein.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden
Ik heb bijv. in een De Vriessestraat gewoond. Ik bleef ook steevast opschrijven dat ik in de De Vriessestraat woonde, maar iedereen schreef terug dat ik in de Vriessestraat woonde. Maar wie nou die meneer of mevrouw De Vriesse was...
Oh, ik ben niet op de hoogte van enige rivaliteit.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Erik, doe een TOP-Oss sjaaltje om je nek, en ga eens door Den Bosch wandelen...
Dan bel ik vast 112...
Met een FC Den Bosch sjaaltje door Oss wandelen heeft hetzelfde effect trouwens
Den Haagquote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef JAM het volgende:
In het kader van lidwoordenverrring hebben we natuurlijk ook de De Savornin Lohmannaan en het het de Savornin Lohmanplein.
Nou, dan is dit een snelle manier om er kennis van te nemenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet op de hoogte van enige rivaliteit.
Is dat de scheepvaartbuurt?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef Frollo het volgende:
En wat vinden jullie van de In de Betouwstraat in mijn mooie Nijmegen?
Dat je dus zegt: 'Rockcafé Genesis zit in de In de Betouwstraat.'
Zo óók mijn vader!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef Gellius het volgende:
Mijn moeder op 'n -eiland.
Is dat een sollicitatie?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef Frollo het volgende:
Ik wil ook kunnen doorposten na een slotje.
Anders ik wel. En edithistory lezen. En notes lezen. En "achter de schermen" kunnen. En posts kunnen editen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef Frollo het volgende:
Ik wil ook kunnen doorposten na een slotje.
Mijn vader dan weer niet. Die was wel wijzer.quote:
Een schrijver, wellicht?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Neen, het was een Nijmeegse historicus als ik me niet vergis.
Niet bepaald, Forum Admin. Bijna de hoogste rang in de FOK!hiërarchiequote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Gellius het volgende:
Mijn vader dan weer niet. Die was wel wijzer..
Wat is een FA trouwens? Een soort forumstagiar?
Ik zal aan je denken als ik stop Erikquote:Op woensdag 18 april 2007 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders ik wel. En edithistory lezen. En notes lezen. En "achter de schermen" kunnen. En posts kunnen editen.
Ik krijg een vaag vermoeden dat dat nog wel eens heel lang zou kunnen durenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik stop Erik
28 april, a.s.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een vaag vermoeden dat dat nog wel eens heel lang zou kunnen duren.
FOT heeft toch niet zo lang geleden een modwissel gehad?? Heb je daar niet gesolliciteerd??quote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik krijg een vaag vermoeden dat dat nog wel eens heel lang zou kunnen duren.
Ik blijf maar zeggen dat Genesis in de 'In de Betóuwstraat' zit, terwijl het volgens mij toch echt in de 'In de Bétouwstraat' zit. Kan er niet aan wennen...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:37 schreef Frollo het volgende:
En wat vinden jullie van de In de Betouwstraat in mijn mooie Nijmegen?
Dat je dus zegt: 'Rockcafé Genesis zit in de In de Betouwstraat.'
Wat moet ik op FOT? Ik heb nietzo'n binding met de users daar (nou is dat hier ook niet echt overweldigend, maar goed), ik ben niet echt op de hoogte van fotografie, en ik vind het subforum zelf vaak wat zeikerig.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
FOT heeft toch niet zo lang geleden een modwissel gehad?? Heb je daar niet gesolliciteerd??
Het Sprookjesbos in Eindhoven!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef it_was_me het volgende:
Ik ben geboren in een straat eindigend op --weg. In de loop der tijd heeft de straat een naamsverandering ondergaan en is het --dijk geworden. Na mijn huwelijk ben ik op een --donk gaan wonen. En sinds onze verhuizing woon ik aan de --man. Klinkt raar die laatse maar ik woon dan ook bij kooltjevuur, assepoester, roverbruidegom en gelaarsde kat en meer van dat soort straten.
Je maakt zulke leuke fot's! Dat moet je.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet ik op FOT? Ik heb nietzo'n binding met de users daar (nou is dat hier ook niet echt overweldigend, maar goed), ik ben niet echt op de hoogte van fotografie, en ik vind het subforum zelf vaak wat zeikerig.
Bestáát Genesis überhaupt nog wel?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:43 schreef broer het volgende:
Ik blijf maar zeggen dat Genesis in de 'In de Betóuwstraat' zit, terwijl het volgens mij toch echt in de 'In de Bétouwstraat' zit. Kan er niet aan wennen...
Dat lukt me daar prima zonder mod te zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je maakt zulke leuke fot's! Dat moet je.
Je komt er toch regelmatig??quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet ik op FOT? Ik heb nietzo'n binding met de users daar (nou is dat hier ook niet echt overweldigend, maar goed), ik ben niet echt op de hoogte van fotografie,
quote:en ik vind het subforum zelf vaak wat zeikerig.
Wat maakt dat nou uit?? Ik weet niks van taal afquote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lukt me daar prima zonder mod te zijn. En ik weet niks van al die technische dingetjes af, ik doe altijd maar wat met foto's en bewerken enzo
.
Ik dacht dat Phil Collins toch al aardig wat jaren op de solotour was.quote:
Ja, maar niet om te socializen. Alleen om foto's te dumpenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je komt er toch regelmatig??
Maar ik krijg altijd het ideedat jij qua kunst toch wel aardig op de hoogte bent, en je schildert enzo. Allemaal super TTK'erig.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?? Ik weet niks van taal af
Maar wel van K K Kunst.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit?? Ik weet niks van taal af
Geen idee. Daar ben ik ooit eens één keer geweest. Daarna nooit meer. Ik nam enkel jouw voorbeeld over.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef Frollo het volgende:
Bestáát Genesis überhaupt nog wel?
Phil ... gaaaaap ... Col ... kan ogen ... niet ... openhouden ... lins bedoel je?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik dacht dat Phil Collins toch al aardig wat jaren op de solotour was.
Ach, dat geeft toch niks. Als je maar door kan posten na een slotje, en achter de schermen kan toch??!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar niet om te socializen. Alleen om foto's te dumpen.
Precies. Er zijn toch nooit relletjes in FOTquote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ach, dat geeft toch niks. Als je maar door kan posten na een slotje, en achter de schermen kan toch??!
Waarom wissel je het tijdstip niet eens af? Dat houdt je scherp!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef JAM het volgende:
Woei, nog een kwartiertje en dan is 't weer tijd voor m'n powerfwap.
Van kunstgeschiedenis weet ik ook niet veel hoor. Do2 heeft er meer kennis en verstand van.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik krijg altijd het ideedat jij qua kunst toch wel aardig op de hoogte bent, en je schildert enzo. Allemaal super TTK'erig.
Precies!!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies. Er zijn toch nooit relletjes in FOT
Ik was heel benieuwd wanneer de 1ste het zou melden. Maar idd Sprookjesbosch.quote:
Nee joh. Alles gaat helemaal vlekkeloosquote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies. Er zijn toch nooit relletjes in FOT
Ja, ik zat daar wel over na te denken trouwens. Sterker nog, ik zat er over na te denken om eens een middagje over te slaan, maar wat moet ik dan? Wat moet ik dan doen?!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom wissel je het tijdstip niet eens af? Dat houdt je scherp!
Daar woon ik vlakbijquote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik was heel benieuwd wanneer de 1ste het zou melden. Maar idd Sprookjesbosch.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Achja, ik heb ook nooit gesolliciteerd om mod te worden, ik werd gewoon opgeroepen
Dat is tof.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook nooit gesolliciteerd om mod te worden, ik werd gewoon opgeroepen
Ik weet het nog goed. Het was op een zaterdagochtend, ik zette mijn computer aan, en ene Saskia had mij toegevoegd op msn. Ik kreeg nog de vraag of ik deze persoon wou blokkeren.., maar nee, ik was te nieuwsgierig..quote:
Ja, ik vind het vreemd dat ze dat gewoon doen. Want het is toch je collega. Iemand waarmee je één lijn moet trekken.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik was al lang blij dat ik het zelf mocht bepalen wie medemod werdOp sommige fora krijg je soms gewoon een mod toegewezen die is uitgezocht door de FA's en dergelijke terwijl je helemaal niet met die persoon kan opschieten
![]()
Ik heb jou ook op msn (nog bedankt voor The Eels liedjesquote:Op woensdag 18 april 2007 14:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. Het was op een zaterdagochtend, ik zette mijn computer aan, en ene Saskia had mij toegevoegd op msn. Ik kreeg nog de vraag of ik deze persoon wou blokkeren.., maar nee, ik was te nieuwsgierig..
Wel kunstzinnig.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
He Isa, daar heeft Eril wel een goed idee!! Misschien moesten wij ook eens één lijn gaan trekken!!
Geduld Erik!!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op msn (nog bedankt voor The Eels liedjes!), maar dé vraag is nog niet gekomen
.
Ik wil best eenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
He Isa, daar heeft Erik wel een goed idee!! Misschien moesten wij ook eens één lijn gaan trekken!!
Groot in de breedte jaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geduld Erik!!
En pindakaas eten, daar worden kleine jongens groot van!!
Ik wilde gewoon iemand uit TTK zelf en niet iemand die de FA's wel kennen, maar die nauwelijks in TTK komt. Of iemand die op de sollicitaties afkomt om te kunnen posten na een slotjequote:Op woensdag 18 april 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind het vreemd dat ze dat gewoon doen. Want het is toch je collega. Iemand waarmee je één lijn moet trekken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil best een
Ja, dan is die lijn er alleen nog amar om niet overheen te gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Doe het wel snel!!
28 April is het over met de pret!
Ach, ik had gewoon geluk dat Erik er toen nog niet wasquote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iemand uit TTK zelf en niet iemand die de FA's wel kennen, maar die nauwelijks in TTK komt. Of iemand die op de sollicitaties afkomt om te kunnen posten na een slotje
Dagonet was er voor mij als ik het goed onthouden heb....quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jouw eerste medemod (yvonne toch?) die heeft het wel ver geschopt. Heb jij nooit aspiraties naar meer macht?
Ja, maar niet als eerste toch? Want ik heb in yvonnes interbiew gelezen dat ze helemaal hyperblij was toen ze met isa mod van het toenmalige LIT werd.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dagonet was er voor mij als ik het goed onthouden heb....
ff checken..
Ik? Welneequote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jouw eerste medemod (yvonne toch?) die heeft het wel ver geschopt. Heb jij nooit aspiraties naar meer macht?
Yvonnequote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar niet als eerste toch? Want ik heb in yvonnes interbiew gelezen dat ze helemaal hyperblij was toen ze met isa mod van het toenmalige LIT werd.
Ja, Yvonne was als eerste.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar niet als eerste toch? Want ik heb in yvonnes interbiew gelezen dat ze helemaal hyperblij was toen ze met isa mod van het toenmalige LIT werd.
Oja, toen moesten we een week wachten voor een dubbel topic op slot ging enzoquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook nog een tijdje alleen mod geweest.
Er was ook een tijd dat Isa afwezig was (iets met een konijn en een kabel ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oja, toen moesten we een week wachten voor een dubbel topic op slot ging enzo
Toen kwam Dagonet om te helpen, en daarna was ik de lul
Zo word je dus nooit mod he Erik...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was ook een tijd dat Isa afwezig was (iets met een konijn en een kabel ofzo), en toen duurde eht bij jou net zo lang voordat je reageerde
!
Hey, dat was nadat ik zei dat ik ging stoppen. En toen mocht dat niet en kreeg ik er een tweede moderator bijquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oja, toen moesten we een week wachten voor een dubbel topic op slot ging enzo
Toen kwam Dagonet om te helpen, en daarna was ik de lul
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was ook een tijd dat Isa afwezig was (iets met een konijn en een kabel ofzo), en toen duurde eht bij jou net zo lang voordat je reageerde
!
Eels - checkout blues.mp3, die luisterde ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat was nadat ik zei dat ik ging stoppen. En toen mocht dat niet en kreeg ik er een tweede moderator bijYou can checkout anytime you like, but you can never leave...dat idee.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eels - checkout blues.mp3, die luisterde ik.
Ik heb alle cd's Isa, dus dat gaat een lange lijn wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Als we die ______________________ gaan trekken mag je de hele tijd Eels opzetten, afgesproken?![]()
Zou je ja zeggen??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog nooit gevraagd voor het moderatorschap.
F&F.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarbij dan? En waarom zei je nee?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
PopeOfTheSubspace, doodverwensing, 48 uur.
Dat is toch niet erg? Het schijnt een veelvoorkomende eigenschap te zijn van F&F-mods.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het veel te serieus nemen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef broer het volgende:
Dat is toch niet erg? Het schijnt een veelvoorkomende eigenschap te zijn van F&F-mods.
Onze Lienekien!!quote:
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.quote:
Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet van Lotje getikt.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Onze Lienekien!!
Ze heeft al 2 goede ideeën
Alleen ze wil niet zeggen waar de romans grofweg over gaan helaas
Volgens mij zei ik precies dat!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.
Stel je toch voor dat iemand zou zeggen: wat goed, ga ermee aan de slag, ben benieuwd!
Dat kán gewoon helemaal niet.![]()
Waarom zou je het niet zeggen??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet van Lotje getikt.
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet zeggen??
Iedereen blijft er om vragen Lienekien, dus benieuwt zijn we zeker.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ook dat er maar stom sarcastisch over gedaan wordt, Lienekien.
You go, girl.
Twee ideeën voor één roman? Of voor twee romans?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.![]()
Zelfs met 'de grote lijnen'?!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.![]()
Twee verschillende ideeën. In principe.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef broer het volgende:
[..]
Twee ideeën voor één roman? Of voor twee romans?
In het laatste geval veroordeel je jezelf wel tot vele jaren eenzaamheid.
Dat sowieso. Maar dat heeft hier dan weer niets mee te maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
De mannen zijn gewoon jaloers.
Toen moesten we een column schrijven voor een tweedejaars vak over literatuurkritiek.quote:
Hebben ze je gedachten gestolen, Lien?!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onzin. Heb er verschillende keren interesse in getoond, alleen komt er geen enkele reactiequote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Niet je man en kinderen. Wij!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:46 schreef Lienekien het volgende:
Mijn man en kinderen moeten het dan maar een tijdje zonder me stellen.
Nou, poe-poe, jongens, jongens, oei-oei-oei! Schiet ze dood, Lien, schiet ze hartstikke dood.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen moesten we een column schrijven voor een tweedejaars vak over literatuurkritiek.![]()
Welnee, maar wie geheimzinnig gaat zitten doen in een LPT die vraagt er wel een beetje om toch? Ik hoop dat Lienekien een, nee twéé prachtige romans gaat schrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig ben ik maar een jongetje.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dat dus!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Welnee, maar wie geheimzinnig gaat zitten doen in een LPT die vraagt er wel een beetje om toch? Ik hoop dat Lienekien een, nee twéé prachtige romans gaat schrijven.
Waar dan wel mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat heeft hier dan weer niets mee te maken.
Nou, sorry hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Onzin. Heb er verschillende keren interesse in getoond, alleen komt er geen enkele reactie
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Weet je wat het is Lien, het is zo lekker nietszeggend allemaal. 'Ik heb twee verschillende ideeën. In principe.', en dan? En dan? Kom op, vooruit met die geit, voor de boeg ermee, biecht op!
't Is ook nog maar de vraag hoe coherent die twee in principe verschillende ideeën van Lienekien zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.
In structuur zit juist mijn kracht.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:53 schreef JAM het volgende:
[..]
't Is ook nog maar de vraag hoe coherent die twee in principe verschillende ideeën van Lienekien zijn.
(Ik zou niet weten) waarom niet(.) ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat ik iemand dood zou kunnen laten gaan.
Welke was dat, Lien? Ging dat over masturbatie?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In structuur zit juist mijn kracht.
Jouw eerste of tweede reactie was trouwens behoorlijk beschamend, JAM. Ik zal die niet licht vergeten.
'Dat kún jij toch helemaal niet!'quote:Op woensdag 18 april 2007 15:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Welke was dat, Lien? Ging dat over masturbatie?
Waar zitten de zwaktes, Lien? Kracht interesseert me niet. Zwakte wil ik zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In structuur zit juist mijn kracht.
Jouw eerste of tweede reactie was trouwens behoorlijk beschamend, JAM. Ik zal die niet licht vergeten.
Dat heb ik met film... Ik zou graag een film maken.......quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat was om je te motiveren, Lien, ik had gehoopt op een tegenbericht als: 'Wacht maar mannetje, wacht maar.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Dat kún jij toch helemaal niet!'![]()
Ik zou ook graag een film maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat heb ik met film... Ik zou graag een film maken.......
Lienekien, als je roman(s) af zijn, mag ik dan de filmrechten hebben??
En als jij in het Boymans exposeert, mag ik dan op de opening komen?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik voel me verantwoordelijk voor mijn verbeelding.quote:
Andersom lijkt me zowaar nòg interessanter.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef broer het volgende:
Overigens zou het wel interessant zijn om te zien wat eruit komt als JAM met een idee van Lienekien aan de haal gaat.
Ik heb wél een coherent idee voor een film.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
"Hij besloot nog maar eens wat te gaan sjorren aan zijn piemel. Het was tenslotte alweer bijna een etmaal her sinds hij zijn zaad over de baas zijn sanitair had laten druipen."quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Andersom lijkt me zowaar nòg interessanter..
Volgens mij zou het beide kanten op hoe dan ook een mismaakt kindje opleveren.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef JAM het volgende:
Andersom lijkt me zowaar nòg interessanter..
Ik ook niet. Je bent als lezer ook veel beter af, denk ik. Hoewel ik nog wel eens een mooie historische studie zou willen schrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat zijn allemaal weer van die christenkrampen waar je je ook helemaal geen zorgen om moet maken, Claudia. Tegenover wie? Jezelf? De anderen? God? Of Zeus, koning van alle Goden? Of wellicht het vliegende spaghettimonster?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me verantwoordelijk voor mijn verbeelding.
uiteraard!!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als jij in het Boymans exposeert, mag ik dan op de opening komen?![]()
Hij heeft mijn archiefje niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef broer het volgende:
Overigens zou het wel interessant zijn om te zien wat eruit komt als JAM met een idee van Lienekien aan de haal gaat.
quote:
Ik zou graag een verslag van een autopsie willen schrijven. Ik denk dat dat wel in mijn straatje ligt, pathaloog-anatoom JAM.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je bent als lezer ook veel beter af, denk ik. Hoewel ik nog wel eens een mooie historische studie zou willen schrijven.
dump the guy!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik ken al een filmmaker.
Ten dele wel, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef broer het volgende:
[..]
Het worden romans die gebaseerd zijn op ware feiten?
Ik nodig heel TTK uit hoor, lijkt me geen enkel probleemquote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Gaat dat zo makkelijk? Wat wil je van mij weten/hebben als ik ook naar de opening wil komen
?
Ik krijg een rolletje, ik vóél het!quote:
Nee. Wel een Oost-Duitse.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Komt er een Braziliaanse schone in voor??
Nee hoor, je hoeft alleen maar iemand anders te vinden over wiens of wier boeiende leven je kunt schrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me ook wel tof om een biografie te schrijven, alleen moet ik dan wel eerst een boeiend leven achter de rug hebben.
Anders schrijf je toch iemand anders zijn biografie?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me ook wel tof om een biografie te schrijven, alleen moet ik dan wel eerst een boeiend leven achter de rug hebben.
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een ook een lieve jongen uit Breda??
Er schuilt in jou een Geert Mak, maar dan een die wél interessant is.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je bent als lezer ook veel beter af, denk ik. Hoewel ik nog wel eens een mooie historische studie zou willen schrijven.
Wil je mijn archiefje hebben, Lien? Dan kan je daarmee aan de slag. Er staat werkelijk een prachtig idee voor een roman in. Een soort surrealistische-masturbatie-road-story-existentialistische-filosofie-kaskraker.quote:
En humor heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er schuilt in jou een Geert Mak, maar dan een die wél interessant is.
Jammer....quote:
Dat is een optie.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef JAM het volgende:
Gaat die Oost-Duitse dood, Lien?
Er kunnen autobiografische elementen in voorkomen, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jammer....
Is er dan wel iemand die constant kanker roept??
Ik zag Geert Mak wel eens met een wekelijks programma op tv. Iets over jongens die een wandeling maakte in Friesland in 1890 ofzo?? Lang geleden iig..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er schuilt in jou een Geert Mak, maar dan een die wél interessant is.
Ik heb geen last van christenkrampen; God vermoorden is geen enkel probleem voor me geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat zijn allemaal weer van die christenkrampen waar je je ook helemaal geen zorgen om moet maken, Claudia. Tegenover wie? Jezelf? De anderen? God? Of Zeus, koning van alle Goden? Of wellicht het vliegende spaghettimonster?
Blijvertje, blijvertje, dat vliegende spaghettimonster.
quote:
Ja, ik wou in het vorige topic nog reageren op die 18 jaar die je melde... Maar ik was te laatquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er kunnen autobiografische elementen in voorkomen, ja.
Dat ging over de eerbiedwaardige en nog immer zeer leesbare Jacob van Lennepquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zag Geert Mak wel eens met een wekelijks programma op tv. Iets over jongens die een wandeling maakte in Friesland in 1890 ofzo?? Lang geleden iig..
Ik vind het wel prettig kijken
Maar ik heb nog nooit een boek van de beste man gelezen...
Ja, God, ik ken de 10 verschillen tussen Gellius en Geert Mak niet, hoor. Ik heb nog nooit iets van Geert Mak gelezen. Dat weiger ik.quote:
Waarom Claudia?? Op tv leek het mij wel een ok persoonquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, God, ik ken de 10 verschillen tussen Gellius en Geert Mak niet, hoor. Ik heb nog nooit iets van Geert Mak gelezen. Dat weiger ik.
Ik zou zeggen wees blij dat je de kanker niet als potentieel autobiografisch element in je repertoire hebt, JAM.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef JAM het volgende:
God, het gaat toch niet over de kanker hè, dat boek van je?.
Je schiet weer eens door, JAM.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef JAM het volgende:
Weet je wat het is, Lien, niet om je af te vallen of het persoonlijke leed dat je hebt ervaren te bagetelliseren (goede spelling?), maar er zijn al zóóóvééél verhalen en romans en novelles en wat dan ook over de kanker, dat kan écht niet meer hoor.
Van Lennep inderdaad. Mak maakt in de serie een voettocht door Nederland, aan de hand van de verslagen van Van Lennep, die rond 1825 dezelfde reis maakte.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat ging over de eerbiedwaardige en nog immer zeer leesbare Jacob van Lennep. Ik heb de serie niet gezien, maar Van Lennep is de moeite waard hoor.
Dat is wat jij er altijd van wil maken, Lien, ook ik zou prima de kanker op kunnen nemen als autobiografisch element, maar dat zal ik gewoon nooit doen in fictie, simpelweg omdat ik me moeilijk kan voorstellen dat iemand anders dat ten eerste iets boeit en ten tweede omdat dat iets is wat ik helemaal niet met anderen zou willen delen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wees blij dat je de kanker niet als potentieel autobiografisch element in je repertoire hebt, JAM.![]()
Er is een 2DVD-box van zie ik. Het was een leuk programma hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat ging over de eerbiedwaardige en nog immer zeer leesbare Jacob van Lennep. Ik heb de serie niet gezien, maar Van Lennep is de moeite waard hoor.
Ja, ik heb onlangs de dichtbundel Heimwee naar mijn spijkerbroek maar weggegooid.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:19 schreef JAM het volgende:
Weet je wat het is, Lien, niet om je af te vallen of het persoonlijke leed dat je hebt ervaren te bagetelliseren (goede spelling?), maar er zijn al zóóóvééél verhalen en romans en novelles en wat dan ook over de kanker, dat kan écht niet meer hoor.
Dat is geenszins de bedoeling, een doelgroepenboekje. Bedankt ook, want ik zat even om dat woord verlegen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Gellius het volgende:
D'r mag best kanker in een boek voorkomen van mij hoor, maar een boek dat kanker als hoofdthema heeft - mwnèh. Dat wordt het gelijk weer zo'n doelgroepenboekje waar je weer geen mening over mag hebben als je niet zelf kanker gehad hebt of iemand van héél dichtbij enzovoorts. Maar ja, ik hou van Flaubert.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Gellius het volgende:
D'r mag best de kanker in een boek voorkomen van mij hoor, maar een boek dat de kanker als hoofdthema heeft - mwnèh. Dat wordt het gelijk weer zo'n doelgroepenboekje waar je weer geen mening over mag hebben als je niet zelf de kanker gehad hebt of iemand van héél dichtbij enzovoorts. Maar ja, ik hou van de Flaubert.
Ja, laten we het hierop houden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef Gellius het volgende:
D'r mag best kanker in een boek voorkomen van mij hoor, maar een boek dat kanker als hoofdthema heeft - mwnèh.
Jij degradeert naar de eerste divisie. Doeg.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat is wat jij er altijd van wil maken, Lien, ook ik zou prima de kanker op kunnen nemen als autobiografisch element, maar dat zal ik gewoon nooit doen in fictie, simpelweg omdat ik me moeilijk kan voorstellen dat iemand anders dat ten eerste iets boeit en ten tweede omdat dat iets is wat ik helemaal niet met anderen zou willen delen.
Voor je het weet zit je met een jaarlijkse kankerboekenweek. Met een kankerboekenweekgeschenk dat je helemaal niet wil hebben.quote:
De kleine blonde dood.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ik heb onlangs de dichtbundel Heimwee naar mijn spijkerbroek maar weggegooid.
Wat vind jij de beste roman over kanker, JAM?
Lien, wat zou je willen schrijven over de kanker?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij degradeert naar de eerste divisie. Doeg.![]()
Nee, ik kàn dat werk maar niet ter hand nemen. Het is vergeven van de woekerende typografische baldadigheden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga voor A heartbreaking work of staggering genius.
Al gelezen, Gellius?
Verwacht je serieus dat ik daar serieus op inga?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Lien, wat zou je willen schrijven over de kanker?
Hou er nu maar over op, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef JAM het volgende:
Ik vind het een erg lastig thema, Lien, gezien de literaire traditie waar ook jij deel van uit zal maken vraag ik me af; wat wil je nog over de kanker zeggen, wat nog niet gezegd is?
Ja, natuurlijk. Als je dat niet kan of wil doen, zal je ook serieus je vraagtekens moeten zetten bij het al dan wel of niet opnemen van de kanker in je roman, want daar zal je die vraag ook moeten beantwoorden.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verwacht je serieus dat ik daar serieus op inga?
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nee, ik kàn dat werk maar niet ter hand nemen. Het is vergeven van de woekerende typografische baldadigheden.
Het een heeft niks te maken met het ander.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Als je dat niet kan of wil doen, zal je ook serieus je vraagtekens moeten zetten bij het al dan wel of niet opnemen van de kanker in je roman, want daar zal je die vraag ook moeten beantwoorden.
Kijk, zoiets zou wellicht nog interessant zijn, in ieder geval gedurfd en verfrissend. Over kanker in zijn meer gangbare verschijningsvormen (als ziekte, als metafoor voor het menselijk lijden in de bredere zin) is er wel genoeg, lijkt me.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef LXIV het volgende:
Een boek met de kanker als metafoor voor de geslachtsdaad. Dat zou nog wel kunnen.
Ik zie niet in waarom niet. Als je het erin opneemt, schrijf je erover. De vraag is: 'Wat wil/ga je erover schrijven.' Dat lijkt me toch zonneklaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het een heeft niks te maken met het ander.
Ik ben blij dat iemand het ziet.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:35 schreef Gellius het volgende:
Overigens, over typografische baldadigheden gesproken: is het je wel eens opgevallen dat de naam claudia_x precies de vorm en de positie van een kroontje op het hoofd van je avatar heeft?
Ik zit er nog over na te denken. Ik vind het geen gemakkelijke vraag. Het is moeilijk om uit te leggen wat er mis is met iemand die je vrijwel niet kent.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Claudia, nu heb je me nog niet verteld wat er mis is met Geert Mak??
Het is opzettelijk?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zit er nog over na te denken. Ik vind het geen gemakkelijke vraag. Het is moeilijk om uit te leggen wat er mis is met iemand die je vrijwel niet kent.
Ik heb zijn historische ridderroman "De Roos van Dekama" met heel veel plezier gelezen. Ferdinand Huyck ook, al is dat veel langer geleden. Maar één van zijn leukste boeken vind ik die waarin hij alle uithangborden die hij op zijn vele wandelingen tegenkwam beschreef en catalogiseerde.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, en Gellius, wat kan je aanraden van Jacob van Lennep ??
Van hem heb ik ooit het leven uit een dag gelezen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef LXIV het volgende:
Ik heb trouwens een boek van AFT van der Heijden met me meegenomen.
Wat een kutboek zeg. Alles is gelogen, zeg ik je. Woord voor woord. Ondanks dat het slechts over allemaal aannemelijke, allerdaagse dingen gaat, kan ik er helemaal niks van geloven.
Bij iedere zin van hem galmt het door mijn hoofd:'Dit is gewoon niet zo, dit is een leugen', terwijl wat er verteld wordt in wezen allemaal zo aannemelijk en reeel als de pest is. Wat een kutboek, wat een kutschrijver.
Wanneer ik Reve lees. Dan denk ik altijd:'zo is het precies'. Zelfs bij die halfzachte flikkerpraat of het meest onwaarschijnlijke gewauwel over Katholieke dieren. Die kan dus schrijven, die Reve.
Zo. En wat vond je ervan?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van hem heb ik ooit het leven uit een dag gelezen.
Vreemd. En niet motiverend om meer van hem te gaan lezen.quote:
Nou, dat zou ik heel erg aardig vinden. Zeker nu mijn voorraad, tenminste kwalitatief, onvoldoende blijkt om de oorlog te doorstaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Zal ik je een boek opsturen, LXIV?
Hoe lang zit je daar nog?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik heel erg aardig vinden. Zeker nu mijn voorraad, tenminste kwalitatief, onvoldoende blijkt om de oorlog te doorstaan.
Stuur je adres maar.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik heel erg aardig vinden. Zeker nu mijn voorraad, tenminste kwalitatief, onvoldoende blijkt om de oorlog te doorstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |