Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet van Lotje getikt.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Onze Lienekien!!
Ze heeft al 2 goede ideeën
Alleen ze wil niet zeggen waar de romans grofweg over gaan helaas
Volgens mij zei ik precies dat!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.
Stel je toch voor dat iemand zou zeggen: wat goed, ga ermee aan de slag, ben benieuwd!
Dat kán gewoon helemaal niet.![]()
Waarom zou je het niet zeggen??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet van Lotje getikt.
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet zeggen??
Iedereen blijft er om vragen Lienekien, dus benieuwt zijn we zeker.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ook dat er maar stom sarcastisch over gedaan wordt, Lienekien.
You go, girl.
Twee ideeën voor één roman? Of voor twee romans?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.![]()
Zelfs met 'de grote lijnen'?!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.![]()
Twee verschillende ideeën. In principe.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef broer het volgende:
[..]
Twee ideeën voor één roman? Of voor twee romans?
In het laatste geval veroordeel je jezelf wel tot vele jaren eenzaamheid.
Dat sowieso. Maar dat heeft hier dan weer niets mee te maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
De mannen zijn gewoon jaloers.
Toen moesten we een column schrijven voor een tweedejaars vak over literatuurkritiek.quote:
Hebben ze je gedachten gestolen, Lien?!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onzin. Heb er verschillende keren interesse in getoond, alleen komt er geen enkele reactiequote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Niet je man en kinderen. Wij!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:46 schreef Lienekien het volgende:
Mijn man en kinderen moeten het dan maar een tijdje zonder me stellen.
Nou, poe-poe, jongens, jongens, oei-oei-oei! Schiet ze dood, Lien, schiet ze hartstikke dood.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen moesten we een column schrijven voor een tweedejaars vak over literatuurkritiek.![]()
Welnee, maar wie geheimzinnig gaat zitten doen in een LPT die vraagt er wel een beetje om toch? Ik hoop dat Lienekien een, nee twéé prachtige romans gaat schrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig ben ik maar een jongetje.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dat dus!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Welnee, maar wie geheimzinnig gaat zitten doen in een LPT die vraagt er wel een beetje om toch? Ik hoop dat Lienekien een, nee twéé prachtige romans gaat schrijven.
Waar dan wel mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat heeft hier dan weer niets mee te maken.
Nou, sorry hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Onzin. Heb er verschillende keren interesse in getoond, alleen komt er geen enkele reactie
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Weet je wat het is Lien, het is zo lekker nietszeggend allemaal. 'Ik heb twee verschillende ideeën. In principe.', en dan? En dan? Kom op, vooruit met die geit, voor de boeg ermee, biecht op!
't Is ook nog maar de vraag hoe coherent die twee in principe verschillende ideeën van Lienekien zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.
In structuur zit juist mijn kracht.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:53 schreef JAM het volgende:
[..]
't Is ook nog maar de vraag hoe coherent die twee in principe verschillende ideeën van Lienekien zijn.
(Ik zou niet weten) waarom niet(.) ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat ik iemand dood zou kunnen laten gaan.
Welke was dat, Lien? Ging dat over masturbatie?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In structuur zit juist mijn kracht.
Jouw eerste of tweede reactie was trouwens behoorlijk beschamend, JAM. Ik zal die niet licht vergeten.
'Dat kún jij toch helemaal niet!'quote:Op woensdag 18 april 2007 15:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Welke was dat, Lien? Ging dat over masturbatie?
Waar zitten de zwaktes, Lien? Kracht interesseert me niet. Zwakte wil ik zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In structuur zit juist mijn kracht.
Jouw eerste of tweede reactie was trouwens behoorlijk beschamend, JAM. Ik zal die niet licht vergeten.
Dat heb ik met film... Ik zou graag een film maken.......quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.
Dat was om je te motiveren, Lien, ik had gehoopt op een tegenbericht als: 'Wacht maar mannetje, wacht maar.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Dat kún jij toch helemaal niet!'![]()
Ik zou ook graag een film maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat heb ik met film... Ik zou graag een film maken.......
Lienekien, als je roman(s) af zijn, mag ik dan de filmrechten hebben??
En als jij in het Boymans exposeert, mag ik dan op de opening komen?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik voel me verantwoordelijk voor mijn verbeelding.quote:
Andersom lijkt me zowaar nòg interessanter.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:59 schreef broer het volgende:
Overigens zou het wel interessant zijn om te zien wat eruit komt als JAM met een idee van Lienekien aan de haal gaat.
Ik heb wél een coherent idee voor een film.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
"Hij besloot nog maar eens wat te gaan sjorren aan zijn piemel. Het was tenslotte alweer bijna een etmaal her sinds hij zijn zaad over de baas zijn sanitair had laten druipen."quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Andersom lijkt me zowaar nòg interessanter..
Volgens mij zou het beide kanten op hoe dan ook een mismaakt kindje opleveren.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:00 schreef JAM het volgende:
Andersom lijkt me zowaar nòg interessanter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |