quote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Achja, ik heb ook nooit gesolliciteerd om mod te worden, ik werd gewoon opgeroepen
Dat is tof.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Achja, ik heb ook nooit gesolliciteerd om mod te worden, ik werd gewoon opgeroepen
Ik weet het nog goed. Het was op een zaterdagochtend, ik zette mijn computer aan, en ene Saskia had mij toegevoegd op msn. Ik kreeg nog de vraag of ik deze persoon wou blokkeren.., maar nee, ik was te nieuwsgierig..quote:
Ja, ik vind het vreemd dat ze dat gewoon doen. Want het is toch je collega. Iemand waarmee je één lijn moet trekken.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik was al lang blij dat ik het zelf mocht bepalen wie medemod werdOp sommige fora krijg je soms gewoon een mod toegewezen die is uitgezocht door de FA's en dergelijke terwijl je helemaal niet met die persoon kan opschieten
![]()
Ik heb jou ook op msn (nog bedankt voor The Eels liedjesquote:Op woensdag 18 april 2007 14:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. Het was op een zaterdagochtend, ik zette mijn computer aan, en ene Saskia had mij toegevoegd op msn. Ik kreeg nog de vraag of ik deze persoon wou blokkeren.., maar nee, ik was te nieuwsgierig..
Wel kunstzinnig.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
He Isa, daar heeft Eril wel een goed idee!! Misschien moesten wij ook eens één lijn gaan trekken!!
Geduld Erik!!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op msn (nog bedankt voor The Eels liedjes!), maar dé vraag is nog niet gekomen
.
Ik wil best eenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
He Isa, daar heeft Erik wel een goed idee!! Misschien moesten wij ook eens één lijn gaan trekken!!
Groot in de breedte jaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geduld Erik!!
En pindakaas eten, daar worden kleine jongens groot van!!
Ik wilde gewoon iemand uit TTK zelf en niet iemand die de FA's wel kennen, maar die nauwelijks in TTK komt. Of iemand die op de sollicitaties afkomt om te kunnen posten na een slotjequote:Op woensdag 18 april 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind het vreemd dat ze dat gewoon doen. Want het is toch je collega. Iemand waarmee je één lijn moet trekken.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil best een
Ja, dan is die lijn er alleen nog amar om niet overheen te gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Doe het wel snel!!
28 April is het over met de pret!
Ach, ik had gewoon geluk dat Erik er toen nog niet wasquote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iemand uit TTK zelf en niet iemand die de FA's wel kennen, maar die nauwelijks in TTK komt. Of iemand die op de sollicitaties afkomt om te kunnen posten na een slotje
Dagonet was er voor mij als ik het goed onthouden heb....quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jouw eerste medemod (yvonne toch?) die heeft het wel ver geschopt. Heb jij nooit aspiraties naar meer macht?
Ja, maar niet als eerste toch? Want ik heb in yvonnes interbiew gelezen dat ze helemaal hyperblij was toen ze met isa mod van het toenmalige LIT werd.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dagonet was er voor mij als ik het goed onthouden heb....
ff checken..
Ik? Welneequote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jouw eerste medemod (yvonne toch?) die heeft het wel ver geschopt. Heb jij nooit aspiraties naar meer macht?
Yvonnequote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar niet als eerste toch? Want ik heb in yvonnes interbiew gelezen dat ze helemaal hyperblij was toen ze met isa mod van het toenmalige LIT werd.
Ja, Yvonne was als eerste.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar niet als eerste toch? Want ik heb in yvonnes interbiew gelezen dat ze helemaal hyperblij was toen ze met isa mod van het toenmalige LIT werd.
Oja, toen moesten we een week wachten voor een dubbel topic op slot ging enzoquote:Op woensdag 18 april 2007 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook nog een tijdje alleen mod geweest.
Er was ook een tijd dat Isa afwezig was (iets met een konijn en een kabel ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oja, toen moesten we een week wachten voor een dubbel topic op slot ging enzo
Toen kwam Dagonet om te helpen, en daarna was ik de lul
Zo word je dus nooit mod he Erik...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was ook een tijd dat Isa afwezig was (iets met een konijn en een kabel ofzo), en toen duurde eht bij jou net zo lang voordat je reageerde
!
Hey, dat was nadat ik zei dat ik ging stoppen. En toen mocht dat niet en kreeg ik er een tweede moderator bijquote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oja, toen moesten we een week wachten voor een dubbel topic op slot ging enzo
Toen kwam Dagonet om te helpen, en daarna was ik de lul
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was ook een tijd dat Isa afwezig was (iets met een konijn en een kabel ofzo), en toen duurde eht bij jou net zo lang voordat je reageerde
!
Eels - checkout blues.mp3, die luisterde ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat was nadat ik zei dat ik ging stoppen. En toen mocht dat niet en kreeg ik er een tweede moderator bijYou can checkout anytime you like, but you can never leave...dat idee.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eels - checkout blues.mp3, die luisterde ik.
Ik heb alle cd's Isa, dus dat gaat een lange lijn wordenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Als we die ______________________ gaan trekken mag je de hele tijd Eels opzetten, afgesproken?![]()
Zou je ja zeggen??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog nooit gevraagd voor het moderatorschap.
F&F.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarbij dan? En waarom zei je nee?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
PopeOfTheSubspace, doodverwensing, 48 uur.
Dat is toch niet erg? Het schijnt een veelvoorkomende eigenschap te zijn van F&F-mods.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het veel te serieus nemen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef broer het volgende:
Dat is toch niet erg? Het schijnt een veelvoorkomende eigenschap te zijn van F&F-mods.
Onze Lienekien!!quote:
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.quote:
Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet van Lotje getikt.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Onze Lienekien!!
Ze heeft al 2 goede ideeën
Alleen ze wil niet zeggen waar de romans grofweg over gaan helaas
Volgens mij zei ik precies dat!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.
Stel je toch voor dat iemand zou zeggen: wat goed, ga ermee aan de slag, ben benieuwd!
Dat kán gewoon helemaal niet.![]()
Waarom zou je het niet zeggen??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik ben toch niet van Lotje getikt.
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet zeggen??
Iedereen blijft er om vragen Lienekien, dus benieuwt zijn we zeker.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind ook dat er maar stom sarcastisch over gedaan wordt, Lienekien.
You go, girl.
Twee ideeën voor één roman? Of voor twee romans?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren geroepen dat ik twee geweldige ideeën heb voor een roman.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.![]()
Zelfs met 'de grote lijnen'?!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand er met mijn ideeën vandoor gaat.![]()
Twee verschillende ideeën. In principe.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef broer het volgende:
[..]
Twee ideeën voor één roman? Of voor twee romans?
In het laatste geval veroordeel je jezelf wel tot vele jaren eenzaamheid.
Dat sowieso. Maar dat heeft hier dan weer niets mee te maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
De mannen zijn gewoon jaloers.
Toen moesten we een column schrijven voor een tweedejaars vak over literatuurkritiek.quote:
Hebben ze je gedachten gestolen, Lien?!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onzin. Heb er verschillende keren interesse in getoond, alleen komt er geen enkele reactiequote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Niet je man en kinderen. Wij!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:46 schreef Lienekien het volgende:
Mijn man en kinderen moeten het dan maar een tijdje zonder me stellen.
Nou, poe-poe, jongens, jongens, oei-oei-oei! Schiet ze dood, Lien, schiet ze hartstikke dood.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen moesten we een column schrijven voor een tweedejaars vak over literatuurkritiek.![]()
Welnee, maar wie geheimzinnig gaat zitten doen in een LPT die vraagt er wel een beetje om toch? Ik hoop dat Lienekien een, nee twéé prachtige romans gaat schrijven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig ben ik maar een jongetje.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Dat dus!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Welnee, maar wie geheimzinnig gaat zitten doen in een LPT die vraagt er wel een beetje om toch? Ik hoop dat Lienekien een, nee twéé prachtige romans gaat schrijven.
Waar dan wel mee?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat heeft hier dan weer niets mee te maken.
Nou, sorry hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Onzin. Heb er verschillende keren interesse in getoond, alleen komt er geen enkele reactie
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef JAM het volgende:
Weet je wat het is Lien, het is zo lekker nietszeggend allemaal. 'Ik heb twee verschillende ideeën. In principe.', en dan? En dan? Kom op, vooruit met die geit, voor de boeg ermee, biecht op!
't Is ook nog maar de vraag hoe coherent die twee in principe verschillende ideeën van Lienekien zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.
In structuur zit juist mijn kracht.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:53 schreef JAM het volgende:
[..]
't Is ook nog maar de vraag hoe coherent die twee in principe verschillende ideeën van Lienekien zijn.
(Ik zou niet weten) waarom niet(.) ?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat ik iemand dood zou kunnen laten gaan.
Welke was dat, Lien? Ging dat over masturbatie?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In structuur zit juist mijn kracht.
Jouw eerste of tweede reactie was trouwens behoorlijk beschamend, JAM. Ik zal die niet licht vergeten.
'Dat kún jij toch helemaal niet!'quote:Op woensdag 18 april 2007 15:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Welke was dat, Lien? Ging dat over masturbatie?
Waar zitten de zwaktes, Lien? Kracht interesseert me niet. Zwakte wil ik zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In structuur zit juist mijn kracht.
Jouw eerste of tweede reactie was trouwens behoorlijk beschamend, JAM. Ik zal die niet licht vergeten.
Dat heb ik met film... Ik zou graag een film maken.......quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ook maar één coherent idee gehad voor een roman.
Dat was om je te motiveren, Lien, ik had gehoopt op een tegenbericht als: 'Wacht maar mannetje, wacht maar.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Dat kún jij toch helemaal niet!'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |