Anders schrijf je toch iemand anders zijn biografie?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt me ook wel tof om een biografie te schrijven, alleen moet ik dan wel eerst een boeiend leven achter de rug hebben.
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Een ook een lieve jongen uit Breda??
Er schuilt in jou een Geert Mak, maar dan een die wél interessant is.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je bent als lezer ook veel beter af, denk ik. Hoewel ik nog wel eens een mooie historische studie zou willen schrijven.
Wil je mijn archiefje hebben, Lien? Dan kan je daarmee aan de slag. Er staat werkelijk een prachtig idee voor een roman in. Een soort surrealistische-masturbatie-road-story-existentialistische-filosofie-kaskraker.quote:
En humor heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er schuilt in jou een Geert Mak, maar dan een die wél interessant is.
Jammer....quote:
Dat is een optie.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:10 schreef JAM het volgende:
Gaat die Oost-Duitse dood, Lien?
Er kunnen autobiografische elementen in voorkomen, ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jammer....
Is er dan wel iemand die constant kanker roept??
Ik zag Geert Mak wel eens met een wekelijks programma op tv. Iets over jongens die een wandeling maakte in Friesland in 1890 ofzo?? Lang geleden iig..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er schuilt in jou een Geert Mak, maar dan een die wél interessant is.
Ik heb geen last van christenkrampen; God vermoorden is geen enkel probleem voor me geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat zijn allemaal weer van die christenkrampen waar je je ook helemaal geen zorgen om moet maken, Claudia. Tegenover wie? Jezelf? De anderen? God? Of Zeus, koning van alle Goden? Of wellicht het vliegende spaghettimonster?
Blijvertje, blijvertje, dat vliegende spaghettimonster.
quote:
Ja, ik wou in het vorige topic nog reageren op die 18 jaar die je melde... Maar ik was te laatquote:Op woensdag 18 april 2007 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er kunnen autobiografische elementen in voorkomen, ja.
Dat ging over de eerbiedwaardige en nog immer zeer leesbare Jacob van Lennepquote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zag Geert Mak wel eens met een wekelijks programma op tv. Iets over jongens die een wandeling maakte in Friesland in 1890 ofzo?? Lang geleden iig..
Ik vind het wel prettig kijken
Maar ik heb nog nooit een boek van de beste man gelezen...
Ja, God, ik ken de 10 verschillen tussen Gellius en Geert Mak niet, hoor. Ik heb nog nooit iets van Geert Mak gelezen. Dat weiger ik.quote:
Waarom Claudia?? Op tv leek het mij wel een ok persoonquote:Op woensdag 18 april 2007 16:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, God, ik ken de 10 verschillen tussen Gellius en Geert Mak niet, hoor. Ik heb nog nooit iets van Geert Mak gelezen. Dat weiger ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |