Unstoppable, ultrakill, humiliaton, holyshitquote:
UT2004 demo, De oefen levels zijn zoveel makkelijkerquote:Op woensdag 18 april 2007 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar hebbie hem nou gedownload?
Binnenkort weer eens knallen?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
EXAMEN GEBOEKT..!Q
O MY
god!![]()
eerst volgende examen kon pas over 2 maanden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- wel aangenomen btw voor promotie.![]()
Dat moet nog blijken.quote:
Ben jij een kloon vanquote:Op woensdag 18 april 2007 19:30 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13307/5aabac1a/index.htmlWat was het leven toch kleurloos vroeger, gelukkig brengt ONZE generatie daar wat verandering in
Neh, denk eerder dat die dvdk tussen OPM en jouw leeftijd ligt.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:44 schreef Worldbeater het volgende:
Ben jij een kloon van [[url=http://members.chello.nl/c.vandekallen/rd1.gif]afbeelding][/url] ?![]()
Verloren vanquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef -XX- het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa ik kmeot getroost worden! (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
EXAMEN GEBOEKT..!Q
O MY
god!![]()
eerst volgende examen kon pas over 2 maanden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- wel aangenomen btw voor promotie.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt hopeloos dat CBR gebeuren![]()
Je had ook meteen dat examen aan moeten vragen als de rijschool weet dat die wachttijden zo lang zijn![]()
![]()
![]()
En had ik dat niet gezegd met de meet.![]()
En welk gedeelte lijkt nou eigenlijk op Rib-i volgens jou?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Rib-i weer 's gespot bij Guus Meeuwis ..
Excuses voor de slechte kwaliteit, mijn telefoon begreep het geloof ik ook niet helemaal.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:02 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
HET SPIJT MEEEEEEEEE, DAT IK NIET NAAR JE GELUISTERD HEB![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaf heden zal ik uwe adviezen met ene warm hart aanvaren.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef -XX- het volgende:
U heeft een hang naar waanin ^ Blijkt^WTF !!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[spoiler] Jij ben echt leuk [/sub]
Primaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat je met die andere spoiler bedoelde gaat ook compleet langs me heen
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
eejquote:
eej gastquote:
eej man, alles goedquote:
Ja johquote:
Relekst voor jequote:
vfrquote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kuipje![]()
maar zelden kom je echt mooie kuipjes tegen die de boel goed afmaken, ipv afbreken
![]()
Nee, moest plotseling naar Belgie. Moet morgenvroeg halverwege Belgie zijn bij een klant. Dan zit ik daar liever in de buurt in een hotelquote:
Hebben we gemist hoe oud je bent en wat voor werk je doet?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, moest plotseling naar Belgie. Moet morgenvroeg halverwege Belgie zijn bij een klant. Dan zit ik daar liever in de buurt in een hotel
jou joah.. ging om dat een kuip lelijk is, en brommert met kuip dus ook.. nou vfr, enorme kuip, maar vet ding, oude modellen dan welquote:
En ik zie net fs180 posten bij de mannen.quote:De voorvork paste zowat in het frame. Heb een bus laten draaiien om hem mooi
centrisch er in te laten vallen. Was eigenlijk niet zoveel werk.
Het gaat over stuurkuipjes ja.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:28 schreef fs180 het volgende:
jou joah.. ging om dat een kuip lelijk is, en brommert met kuip dus ook.. nou vfr, enorme kuip, maar vet ding, oude modellen dan wel![]()
stuur zit bij je kuipquote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat over stuurkuipjes ja.![]()
[afbeelding]
Je hebt het over de drummerquote:Op woensdag 18 april 2007 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[[url=http://braadslee.nl/guus/DSC00560s.JPG]afbeelding][/url]
Rib-i weer 's gespot bij Guus Meeuwis ..
Excuses voor de slechte kwaliteit, mijn telefoon begreep het geloof ik ook niet helemaal.
Hierquote:Op woensdag 18 april 2007 20:55 schreef -XX- het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa ik kmeot getroost worden! (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat ergens anders aan te denken als troost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ketting al gesmeerd?quote:![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat ergens anders aan te denken als troost.Ga maar zitten, hier je troost. Ik blijf even staan.
![]()
En misschien is dit ook wat voor -XX-![]()
[afbeelding]
Dus snel naar Kruidvat, want op=op. [afbeelding]Ik dacht dat je een beetje fatsoenlijke pruik kreeg, maar 't is dus gewoon een kartonnen plaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ketting al gesmeerd?![]()
......
Wel heel erg matig....
Nog nietquote:
Direct na het rijden doen, als de ketting nog warm is.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog niet
Gisteren ben ik wel even langs de plaatselijke motorboer gereden om wat kettingreiniger/vet te halen. Vanmiddag maar eens kijken of dat allemaal gaat lukken..
Het proberen waard.quote:Ook viel het mij op dat hij zo rond de 4500 toeren wat begint in te houden, dus voor de zekerheid heb ik meteen maar wat carburateurreiniger gehaald. Ik moet vanmiddag toch weer tanken, dus dan kan ik dat flesje ook meteen leeggieten in de tank
Kettingreiniger kan ook gewoon als de ketting nog warm is?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Direct na het rijden doen, als de ketting nog warm is.
Dan wordt het kettingvet ook warm, en loopt beter je schakels in.
En met name de volgende rit er minder snel uit.![]()
[..]
Het proberen waard.![]()
*WB slentertnaar de Aldi, en daarna naar de sportschool*
Het grootste verschil zit tussen de orenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, en wat vinden jullie? Is 98 tanken nu beter dan 95? En zo ja/nee, waarom (niet) ?
Dat was de vraag niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef worldpimber het volgende:
Ik tank gewoon 95 en volgens mij zijn er 2 hier die V-power tanken![]()
Weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.![]()
Een hoger octaangetal heeft alleen zin als het motorblok daar op ontworpen is, of als deze flink misbruikt wordt en in het brandstofsysteem voorzien is van een pingelsensor. Een moderne motorfiets met carburateurs kan al helemaal niet beter lopen op 98 dan op 95. De afstelling van een carburateur verandert immers niet dynamisch.
V-power is dan weer een ander soort brandstof met een octaangetal van 97, met speciale reinigende (en met octaan 100 in Duitsland enigzins smerende) eigenschappen. Of het werkt.. schoonmaken misschien iets.
Tankte het vanaf het begin, maar nu nog maar soms.
(is weer verdacht van verdamping tegen de rubberpakkingen..)
Was leuk je gekend te hebben, vaarwelquote:Ik ben weg..........
Was mijn portemonnee aan het zoeken, maar die zit sinds dinsdag bij vriendinnetje in de tas.
Geen verse groente vanavond.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat ergens anders aan te denken als troost.Ga maar zitten, hier je troost. Ik blijf even staan.
![]()
En misschien is dit ook wat voor -XX-![]()
[afbeelding]
Dus snel naar Kruidvat, want op=op. [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ketting al gesmeerd?![]()
![]()
![]()
![]()
Als k thuis ben zal ik mijn fotoshop kunsten eens los laten.
Sowieso schrijf je zo.
Succes!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als k thuis ben zal ik mijn fotoshop kunsten eens los laten.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welkom![]()
N/L/P?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam Locatie en Penislengte...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Succes!
Maar ik weet nou nog steeds niet wat je hier bedoelde!
[..]
Zo danquote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Naam Locatie en Penislengte...
Je bent al de zoveelste die gevraagd is, dus het kan zijn dat -XX- Er een XXL tourtocht van maakt
Was 't stuk danquote:Op donderdag 19 april 2007 13:53 schreef bvvt het volgende:
Hey, FOK doet 't weer
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Was leuk je gekend te hebben, vaarwelThe end is near
![]()
![]()
Noooooooooooooooooooh!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:11 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als k thuis ben zal ik mijn fotoshop kunsten eens los laten.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
P: Ik ben wel eens uitgescholden voor 'lul', dus ja, in dat geval is m'n penislengte 2.04m!
JA!!!!!!quote:
Dat is dan wel weer grappig.quote:Ik ging een keer met een toerrit mee.
Reed een man die op z'n 60e nog z'n rijbewijs had gehaald en vervolgens een Goldwing had gekocht.
Kwam ie in de Eiffel aanrijden met Hazes vol uit de speakers......![]()
Hij had een klemmetje op z'n stuur, waar z'n sigaar in ging als de bochten er aan kwamen.![]()
Dus oh grote heilige die alleen meer kennis dan mij heeft vanwege zijn hogere leeftijd, ..., kan ik beter Euro98 tanken?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
Dat was de vraag niet.![]()
Een hoger octaangetal heeft alleen zin als het motorblok daar op ontworpen is, of als deze flink misbruikt wordt en in het brandstofsysteem voorzien is van een pingelsensor.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
Het gaat over stuurkuipjes ja.![]()
[afbeelding]
Vast welquote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Geerd het volgende:
Gaan er nog mensen naar de MF meet op 6 mei?
Ik was al zo toen ik 17 was, je weet toch dat je aftakelt na je dertigste.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:00 schreef worldpimber het volgende:
Dus oh grote heilige die alleen meer kennis dan mij heeft vanwege zijn hogere leeftijd, ..., kan ik beter Euro98 tanken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 98 tanken als je motor pingelt.
Niet noodzakelijkerwijze omdat je met een verkeerd tandwiel rondrijdt.![]()
Bij veel lastwissel tot vol gas zou je het moeten merken. Maar in een moderne Kwaak.. don't think so.
Lees dat dit maar ff mijn zoon.
El Torro mag even onder een dekje. .. tegen de felle zon.![]()
![]()
Hoogmoed komt voor jou ook ná de val zo te zien. Hier nog zo'n debiel, hoe kan je zo over jezelf schrijven ...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
Had ik maar al mijn talenten benut als wonderkind.
quote:
Dacht ik dat er nog wat binnen mijn kennis gebied ontbrakquote:Een hoger octaangetal heeft alleen zin als het motorblok daar op ontworpen is, of als deze flink misbruikt wordt
Ja, dat dacht ik ook altijd dat ik het al wist, maar kreeg het steeds op mijn neus.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef worldpimber het volgende:Pa, dat gedeelte wist ik al
![]()
Maar omdat je dit zei:
Dacht ik dat er nog wat binnen mijn kennis gebied ontbrak
Jij hoogbegaafd? Sinds je die bril draag zeker?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef worldpimber het volgende:
Tong80Ik ben hoogbegaafd maar de wereld zag het niet en daarom ben ik nu werk-, leven- en kansloos.
![]()
Conclusie: Ik heb geen pingelsensorquote:Op donderdag 19 april 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ja, dat dacht ik ook altijd dat ik het al wist, maar kreeg het steeds op mijn neus.
Door schade en schande onwijs geworden mijn zoon.
....... maar maak de besproken zin even helemaal af voordat je oordeelt.
De essentie zit voor jou in het laatste stukje.![]()
Je arm gaat er niet diep genoeg in, dus je mist een belangrijk deel.
[afbeelding]
![]()
quote:Jij hoogbegaafd? Sinds je die bril draag zeker?![]()
Anders lees ik ff een heel topic in twee minuten. [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
inderdaad
en dan nog, vfr-en zijn alleen goed voor een achterbrug
![]()
vandaar dus - super tool van tiscaliequote:Op donderdag 19 april 2007 15:49 schreef fs180 het volgende:
"Een veel voorkomend gevolg van onveilig internetten is een trage computer. Dit is niet direct schadelijk, maar wel erg hinderlijk! Op basis van jouw antwoorden op de vragen blijkt dat jij 78% kans hebt op een trage computer. Je loopt een heel groot risico."
dat terwijl mn pc de snelste is in dit huis, terwijl het maar en 1.6ghz dingetj isnog nooit een virus gehad
Idd. Je hebt ook geen injectie.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef worldpimber het volgende:
Conclusie: Ik heb geen pingelsensor
De smileypagina openen duurde te lang.quote:Net was het nog 3 minuten, maar dat vond je zeker niet puik genoeg
Dat zag in tweede instantie ook zonder deze reactie.quote:In die reactie maakte ik een sketch waarin Tong80 de hoofdrol speelde
Open deur om een reactie te geven daar.quote:En jouw reactie daar...
Ik proef een vijandigheid jegens mij.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:49 schreef fs180 het volgende:
"Een veel voorkomend gevolg van onveilig internetten is een trage computer. Dit is niet direct schadelijk, maar wel erg hinderlijk! Op basis van jouw antwoorden op de vragen blijkt dat jij 78% kans hebt op een trage computer. Je loopt een heel groot risico."
dat terwijl mn pc de snelste is in dit huis, terwijl het maar en 1.6ghz dingetj isnog nooit een virus gehad
quote:Een veel voorkomend gevolg van onveilig internetten is een trage computer. Dit is niet direct schadelijk, maar wel erg hinderlijk! Op basis van jouw antwoorden op de vragen blijkt dat jij 10% kans hebt op een trage computer. Je bent voldoende beveiligd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |