De koning nerd kroonquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat kan je er mee winnen?![]()
En wees maar niet bang, je hebt genoeg userhistorie met alleen maar een.
Wat doe je...........quote:
Zelfspot is nieuw. Je gaat vooruit in die opleiding.quote:
Is het geen veiling bij opbodquote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat doe je..................... als je hem voor 1.500 verkoopt, mag je er 100 zelf houden.
![]()
[..]
Zelfspot is nieuw. Je gaat vooruit in die opleiding.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfspot is nieuw. Je gaat vooruit in die opleiding.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mochten ze willen.quote:
Ow, je had' em nog niet gewonnen.quote:
Het is een wisselbeker dus moet bezig blijvenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, je had' em nog niet gewonnen.![]()
je gelooft het vast niet als ik zeg dat ik net klaar was met dit topic bijlezenquote:
De auto staat serieus te koop op marktplaatsquote:Op woensdag 18 april 2007 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen.![]()
Maar soms denken nieuwe users op Marktplaats dat ook.
Erg grappig soms.![]()
Je bent serieus aan het zoeken?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De auto staat serieus te koop op marktplaats
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens bougievonken kopen voor je brommert
[afbeelding]
Mwah, niet serieus aan het zoeken, maar een bestelwagentje zodat ik mijn instrumenten wat makkelijker mee kan nemen zou welkom zijnquote:
Beter steek je dat geld in een motorquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mwah, niet serieus aan het zoeken, maar een bestelwagentje zodat ik mijn instrumenten wat makkelijker mee kan nemen zou welkom zijn
Idd, eenmaal gaan posten..... dan ben je verloren.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef Roderick2085 het volgende:
je gelooft het vast niet als ik zeg dat ik net klaar was met dit topic bijlezen
al was het wel echt zo![]()
maar eigenlijk moet ik vanaf mijn stage niet posten... dan werk ik helemaal niet meer
Ik sprak uit eigen ervaring.......quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef Rib-i het volgende:
De auto staat serieus te koop op marktplaats
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter steek je dat geld in een motor![]()
Helaas past daar mijn Marshall kast niet inquote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, eenmaal gaan posten..... dan ben je verloren.
Kon ik vorig jaar bij mijn oude werk drie maanden volhouden. Quality time.
De laatste drie maanden was ik verkocht.(
Got him)
[..]
Ik sprak uit eigen ervaring................. maar hij staat voorlopig gratis op Speurders.
![]()
En@Fok![TK] Ford Escor 1.4i met maar 102.000 kilometer ¤1.400,00
+t.![]()
Bij die autofappers hier is het trouwens pas echt slowchatten.
Misschien iets voor Bazziek. ----->--------->
----> *floep*
Tot zover de zinnige reacties.![]()
![]()
Moet je wat minder etenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas past daar mijn Marshall kast niet in
synoniemquote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet je wat minder eten![]()
Of was dat geen synoniem?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
synoniem3 lettergrepen en een ypsilon in het woord, denk je dat ik gestudeerd heb ofzo
![]()
Nee, dat ging ik je al afraden. Hoge laadvloer etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Rib-i het volgende:
Helaas past daar mijn Marshall kast niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die Marshall moet wel vervoerd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesmolten Leerdammerquote:.. tempting om er nog twee te nemen.
![]()
Over 2 uurtjes maar ff hardlopen. Morgenochtend sportschool.
Ik sport zoveel, mag wat meer eten de laatste tijd.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar die Marshall moet wel vervoerd worden.
AanhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet zoveel, mag wat meer sporten de laatste tijdquote:[..]
Gesmolten Leerdammer.. tempting om er nog twee te nemen.
![]()
Over 2 uurtjes maar ff hardlopen. Morgenochtend sportschool.
Ik sport zoveel, mag wat meer eten de laatste tijd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
synoniem3 lettergrepen en een ypsilon in het woord, denk je dat ik gestudeerd heb ofzo
![]()
quote:Triumph 3 cilinder 900 met kenteken.
upsd voorvork + voor- en achterwiel Yamaha YZF1000 compleet ingebouwd
Monosit T595 inclusief undertail
Compleet 3-1 uitlaatsysteem eigen ontwerp
Fatbar superbikestuur afgemonteerd
Alle onderdelen van het blok aanwezig
inclusief koplamp (zie foto) + achterlicht (ledverlichting)
Kenker, komt hier nooit en dan de ene keer dat je hier komt meteen aan de rooie. Neem een voorbeeld aan Alexxxxxxxxxxquote:Op woensdag 18 april 2007 17:20 schreef ThaFreak het volgende:
worIdpimber
worldpimber
mocht de verkeerde zo gebanned worden mail dan eve![]()
ja was net ff geweest, maar vonkjes hadden ze niet meer, dus heb ik setje spaken meegenomen voor mn oldtimertjequote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens bougievonken kopen voor je brommert
[afbeelding]
ben hier alleen op verzoekquote:Op woensdag 18 april 2007 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, komt hier nooit en dan de ene keer dat je hier komt meteen aan de rooie. Neem een voorbeeld aan Alexxxxxxxxxx![]()
![]()
Nee, live.nlquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij een Walla account Crouton Koffiekoekje?![]()
Op verzoekquote:
Tnxquote:Op woensdag 18 april 2007 17:20 schreef ThaFreak het volgende:
worIdpimber
worldpimber
mocht de verkeerde zo gebanned worden mail dan eve![]()
kuipjequote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
Geen idee of de motor van al dit werk ook daadwerkelijk beter is geworden.![]()
[..]
OPM!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kuipje![]()
maar zelden kom je echt mooie kuipjes tegen die de boel goed afmaken, ipv afbreken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardlopen.
![]()
Brrr...wat lelijk is dat ding geworden.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
Geen idee of de motor van al dit werk ook daadwerkelijk beter is geworden.![]()
[..]
Hejquote:
nepnosquote:
mooi als je dat zelf kunquote:o, uiteindelijk toch maar besloten mn zijkappen zelf te maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |