Is afhankelijk het soort vet, ik doe het om de 100 a 200 kmquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om de hoeveel kilometer wordt er aangeraden te ketting in te vetten? Sinds ik m'n motor heb, zijn er inmiddels bijna 2000 kilometers mee afgelegd... Ook weet ik niet wanneer de ketting voor het laatst is gedaan
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:49 schreef Worldbeater het volgende:
Ow ja........ koffiekoekje.. je vroeg een verslag van de Nike Air Pegasus.
[..]
Persoonlijk piccie: full length luchtdemping voor maximaal comfort, en minimale kans op blessures.![]()
[afbeelding]vroegaaah is gehad.. kut schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kudt... niet de juiste codec aanwezigquote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Worldbeater het volgende:
KoffiekoekjuH.. open einde komt omdat het niet't volledige filmpje was.
Blijkbaar was mijn download -en dus upload- niet compleet.![]()
Check wie dat post!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om de hoeveel kilometer wordt er aangeraden te ketting in te vetten? Sinds ik m'n motor heb, zijn er inmiddels bijna 2000 kilometers mee afgelegd... Ook weet ik niet wanneer de ketting voor het laatst is gedaan
Welke van de twee.. en vroeger is niet nu he. Dingen veranderen nagenoeg ieder jaar.quote:
quote:
Smeren wanneer je bijna denkt dat ie begint te glimmen, maar met dit weer zit er echt wel meer dan 500km tussen de smeerbeurten. Oftewel, beetje gokken, maar als ie glimt is het te laatquote:Op woensdag 18 april 2007 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:36 schreef worIdpimber het volgende:
Koffiekoekje is grappig [afbeelding] of ben ik het zelf [afbeelding]
Ik heb het opgenomenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
En dat nog wel onder mijn pseudoniem.. damn.. it did not work.![]()
Als je motor netjes binnenstaat, niet veel regen ziet, is duizend kilometer niet gekquote:Op woensdag 18 april 2007 13:12 schreef Worldfeeder het volgende:
Is afhankelijk het soort vet, ik doe het om de 100 a 200 km![]()
Nu echt weg
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Als je motor netjes binnenstaat, niet veel regen ziet, is duizend kilometer niet gek![]()
Het dubbele is wel erg nalatig.
Zodra je roest ziet ben je te laat![]()
Ik heb gelukkig Fatima die het voor mij doet.
Bukken!!!
En dan weet ze genoegje weet [afbeelding]
Zovaak?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:12 schreef Worldfeeder het volgende:
[..]
Is afhankelijk het soort vet, ik doe het om de 100 a 200 km![]()
Nu echt weg
Okee... zorgen dat ie niet gaat glimmen, lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef worIdpimber het volgende:
[..]
Als je motor netjes binnenstaat, niet veel regen ziet, is duizend kilometer niet gek![]()
Het dubbele is wel erg nalatig.
Zodra je roest ziet ben je te laat![]()
Ik heb gelukkig Fatima die het voor mij doet.
Bukken!!!
En dan weet ze genoegje weet [afbeelding]
Rij er eens op.. weg twijfel.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind die BMW trouwens wel puik, de verschillende BMW's blijven optie voor als ik functioneel ga rijden
En voor het jonge jaren funtioneel motorrijden zoek ik nog steeds na een passende streetfighter of andere naked.![]()
Twijfel..
Geen kloon quoten please.quote:
Worldbaeter heeft een kloon die bijna gelijk is aan mijn puikende naam. Zie de hoofdletter i in plaats van een L in worLdpimbahquote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, ik kom hier net kijken, hoe moet ik nou weer weten wie een kloon is en wie niet
Verwarrend topicquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Worldbeter heeft een kloon die bijna gelijk is aan mijn puikende naam. Zie de hoofdletter i in plaats van een L in worLdpimbah
OPM scoort toch wel dik, venijnige tactiek moet ie hebbenquote:Top 30 users die in topics hebben gepost waar worldpimber ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 392 hicham
02. 339 One_Punch_Mickey
03. 320 Worldbeater
03. 320 Makster
05. 300 BazzieK
06. 299 Roderick2085
07. 283 Fulcrum_X
08. 266 Mercy_symbol![]()
![]()
09. 245 ikookhier
10. 231 kratjuh
11. 221 hollander172![]()
![]()
12. 215 Rausdouwer
13. 210 -XX-
14. 206 bwt
15. 203 Rib-i
16. 200 Gawaine
17. 187 koffiekoekje
18. 180 ondeugend
19. 174 stinkie
20. 165 FemaleRebbel
21. 163 bvvt
22. 160 richardgie
23. 159 Alexxxxx
24. 133 Snelwagen
25. 122 dribbel79
26. 115 RB
26. 115 R2-D2
28. 089 yup
29. 080 Herr.Flick
29. 080 Patrick281
Worldfeeder, ik poste eerder.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, ik kom hier net kijken, hoe moet ik nou weer weten wie een kloon is en wie niet
Geef mij ff de schuld.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Worldbaeter heeft een kloon die bijna gelijk is aan mijn puikende naam. Zie de hoofdletter i in plaats van een L in worLdpimbah
Voor jou niet.quote:
En postinhoud? Dus alles meer dan een smiley en twee, drie woorden?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Mijn stats
[..]
OPM scoort toch wel dik, venijnige tactiek moet ie hebben![]()
Jouw statsmogelijkheden aanvragen: hier Meer info hier
En jij bent?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef bvvt het volgende:
Dam,n, lijkt wel weer op attack of the clones
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
Worldfeeder, ik poste eerder.
En jij bent??quote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef bvvt het volgende:
Anders verneuk je even mijn nummer 1 positie.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Mijn stats
Worldbeater + Patrick281 = 400 postings topics.quote:Positie, aantal topics, user
01. 392 hicham
02. 339 One_Punch_Mickey
03. 320 Worldbeater
03. 320 Makster
05. 300 BazzieK
29. 080 Patrick281
Gaat om aantal topic, niet om aantal posts, dus makster post langer in de fok mc. Toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Worldfeeder, ik poste eerder.
En normaal gaan nieuwe leden eerst een half jaar lurken, en weten al van de hoed en de rand.![]()
![]()
[..]
Geef mij ff de schuld.![]()
![]()
Ineens komt daar een Worldfeeder om de hoek kijken.![]()
[..]
Voor jou niet.![]()
[..]
En postinhoud? Dus alles meer dan een smiley en twee, drie woorden?![]()
OPM komt zelden, maar doet ook niet aan multi quoten.![]()
![]()
Check Makster dan maar eens. Komt soms dagen overdag niet.![]()
Eens was ik nummer drie van heel PTA. Incl. multi quote.![]()
![]()
pubertjes zijn zo rebels hequote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
En normaal gaan nieuwe leden eerst een half jaar lurken, en weten al van de hoed en de rand.![]()
![]()
Wat zeg je nu toch tegen je spiegelbeeld?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:58 schreef worldpimber het volgende:
En jij bent??
Kutkloon
Ga weg debiel![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Worldbeater het volgende:
Anders verneuk je even mijn nummer 1 positie. [afbeelding]
Worldbeater + Patrick281 = 400 postings. [afbeelding]
Neeh Makster + OPM posten sneaky een tvp om de stats jegens mij te beïnvloeden daar waar Wordlbeater nog wel eens rampetampend dan wel werkend een topic mist.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gaat om aantal topic, niet om aantal posts, dus makster post langer in de fok mc. Toch?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef worldpimber het volgende:+ Youssef + pimber0001 t/m 0009 + vetprob + Phatzak. [afbeelding]
Ik wist wel dat er iets niet klopte![]()
![]()
Ah, aantal topics.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:11 schreef worldpimber het volgende:
Neeh Makster + OPM posten sneaky een tvp om de stats jegens mij te beïnvloeden daar waar Wordlbeater nog wel eens rampetampend dan wel werkend een topic mist.![]()
![]()
Je steken zijn altijd zachtaardig, subtiel, doch onder de gordelquote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
In Engeland leerde hij praten inplaats van de hond uitlaten.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:18 schreef worldpimber het volgende:
Je steken zijn altijd zachtaardig, subtiel, doch onder de gordel
Ik ben dus de echtequote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had nog wel een reactie verwacht op dat filmpje.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef bvvt het volgende:
Past die van 50+ mb wel op photobucketquote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had nog wel een reactie verwacht op dat filmpje.![]()
Edit. tweede is gelijk.![]()
100 MB is toegestaan. Downloade eerst 47,5 Mb, en nu 85, maar in een ander formaat.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Past die van 50+ mb wel op photobucket
Op e-mail adres zoeken wordt het ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welkom, wie ben je en wat rij je?
Sta gewoon in de top 5quote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Mijn stats
[..]
Jouw statsmogelijkheden aanvragen: hier Meer info hier
Mailenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
100 MB is toegestaan. Downloade eerst 47,5 Mb, en nu 85, maar in een ander formaat.![]()
![]()
Quicktime is blijkbaar nog kleiner dan DivX.
[..]
Op e-mail adres zoeken wordt het ook niet.http://www.walla.com/
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ah, aantal topics.![]()
Vooral Roderick1234 was er vroeger goed in.
In Engeland leerde hij praten inplaats van de hond uitlaten.![]()
Wat kan je er mee winnen?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:56 schreef BazzieK het volgende:
Userstatestieken zijn wel geinig maar krijg er wel weer spamneigingen vanNet als toen ik ooit op een forum #1 posts wilde hebben en in 1 maand 10.000 postjes wegtikte
En ja dat was een dagtaak
Heb jij een Walla account Crouton Koffiekoekje?quote:
Damn, je bent er wel snel bij.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:20 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
heb hier veel te weinig tijd om in alle topic mee te spammen
![]()
1500quote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, heb een paar weken geleden een advertentie voor mijn moeders auto op Speurders gezet..
.. en nu staat hij er ineens niet meer op....... het was al zo verdacht stil.![]()
Iemand op zoek naar een bakkie met maar 102.000 kilometer voor 1.400 euro?![]()
De koning nerd kroonquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat kan je er mee winnen?![]()
En wees maar niet bang, je hebt genoeg userhistorie met alleen maar een.
Wat doe je...........quote:
Zelfspot is nieuw. Je gaat vooruit in die opleiding.quote:
Is het geen veiling bij opbodquote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat doe je..................... als je hem voor 1.500 verkoopt, mag je er 100 zelf houden.
![]()
[..]
Zelfspot is nieuw. Je gaat vooruit in die opleiding.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfspot is nieuw. Je gaat vooruit in die opleiding.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mochten ze willen.quote:
Ow, je had' em nog niet gewonnen.quote:
Het is een wisselbeker dus moet bezig blijvenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, je had' em nog niet gewonnen.![]()
je gelooft het vast niet als ik zeg dat ik net klaar was met dit topic bijlezenquote:
De auto staat serieus te koop op marktplaatsquote:Op woensdag 18 april 2007 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat mochten ze willen.![]()
Maar soms denken nieuwe users op Marktplaats dat ook.
Erg grappig soms.![]()
Je bent serieus aan het zoeken?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De auto staat serieus te koop op marktplaats
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens bougievonken kopen voor je brommert
[afbeelding]
Mwah, niet serieus aan het zoeken, maar een bestelwagentje zodat ik mijn instrumenten wat makkelijker mee kan nemen zou welkom zijnquote:
Beter steek je dat geld in een motorquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mwah, niet serieus aan het zoeken, maar een bestelwagentje zodat ik mijn instrumenten wat makkelijker mee kan nemen zou welkom zijn
Idd, eenmaal gaan posten..... dan ben je verloren.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef Roderick2085 het volgende:
je gelooft het vast niet als ik zeg dat ik net klaar was met dit topic bijlezen
al was het wel echt zo![]()
maar eigenlijk moet ik vanaf mijn stage niet posten... dan werk ik helemaal niet meer
Ik sprak uit eigen ervaring.......quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef Rib-i het volgende:
De auto staat serieus te koop op marktplaats
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter steek je dat geld in een motor![]()
Helaas past daar mijn Marshall kast niet inquote:Op woensdag 18 april 2007 15:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, eenmaal gaan posten..... dan ben je verloren.
Kon ik vorig jaar bij mijn oude werk drie maanden volhouden. Quality time.
De laatste drie maanden was ik verkocht.(
Got him)
[..]
Ik sprak uit eigen ervaring................. maar hij staat voorlopig gratis op Speurders.
![]()
En@Fok![TK] Ford Escor 1.4i met maar 102.000 kilometer ¤1.400,00
+t.![]()
Bij die autofappers hier is het trouwens pas echt slowchatten.
Misschien iets voor Bazziek. ----->--------->
----> *floep*
Tot zover de zinnige reacties.![]()
![]()
Moet je wat minder etenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helaas past daar mijn Marshall kast niet in
synoniemquote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet je wat minder eten![]()
Of was dat geen synoniem?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
synoniem3 lettergrepen en een ypsilon in het woord, denk je dat ik gestudeerd heb ofzo
![]()
Nee, dat ging ik je al afraden. Hoge laadvloer etc.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:01 schreef Rib-i het volgende:
Helaas past daar mijn Marshall kast niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die Marshall moet wel vervoerd worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesmolten Leerdammerquote:.. tempting om er nog twee te nemen.
![]()
Over 2 uurtjes maar ff hardlopen. Morgenochtend sportschool.
Ik sport zoveel, mag wat meer eten de laatste tijd.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar die Marshall moet wel vervoerd worden.
AanhangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet zoveel, mag wat meer sporten de laatste tijdquote:[..]
Gesmolten Leerdammer.. tempting om er nog twee te nemen.
![]()
Over 2 uurtjes maar ff hardlopen. Morgenochtend sportschool.
Ik sport zoveel, mag wat meer eten de laatste tijd.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
synoniem3 lettergrepen en een ypsilon in het woord, denk je dat ik gestudeerd heb ofzo
![]()
quote:Triumph 3 cilinder 900 met kenteken.
upsd voorvork + voor- en achterwiel Yamaha YZF1000 compleet ingebouwd
Monosit T595 inclusief undertail
Compleet 3-1 uitlaatsysteem eigen ontwerp
Fatbar superbikestuur afgemonteerd
Alle onderdelen van het blok aanwezig
inclusief koplamp (zie foto) + achterlicht (ledverlichting)
Kenker, komt hier nooit en dan de ene keer dat je hier komt meteen aan de rooie. Neem een voorbeeld aan Alexxxxxxxxxxquote:Op woensdag 18 april 2007 17:20 schreef ThaFreak het volgende:
worIdpimber
worldpimber
mocht de verkeerde zo gebanned worden mail dan eve![]()
ja was net ff geweest, maar vonkjes hadden ze niet meer, dus heb ik setje spaken meegenomen voor mn oldtimertjequote:Op woensdag 18 april 2007 15:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij eens bougievonken kopen voor je brommert
[afbeelding]
ben hier alleen op verzoekquote:Op woensdag 18 april 2007 17:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, komt hier nooit en dan de ene keer dat je hier komt meteen aan de rooie. Neem een voorbeeld aan Alexxxxxxxxxx![]()
![]()
Nee, live.nlquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb jij een Walla account Crouton Koffiekoekje?![]()
Op verzoekquote:
Tnxquote:Op woensdag 18 april 2007 17:20 schreef ThaFreak het volgende:
worIdpimber
worldpimber
mocht de verkeerde zo gebanned worden mail dan eve![]()
kuipjequote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
Geen idee of de motor van al dit werk ook daadwerkelijk beter is geworden.![]()
[..]
OPM!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kuipje![]()
maar zelden kom je echt mooie kuipjes tegen die de boel goed afmaken, ipv afbreken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardlopen.
![]()
Brrr...wat lelijk is dat ding geworden.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef Worldbeater het volgende:
Geen idee of de motor van al dit werk ook daadwerkelijk beter is geworden.![]()
[..]
Hejquote:
nepnosquote:
mooi als je dat zelf kunquote:o, uiteindelijk toch maar besloten mn zijkappen zelf te maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |