Stuur nog een kaart, als enige fanquote:
Wil jij Catweazle nooit meer zo beledigenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Catweazle zit op de bank. Oh nee het is Brian.
Je had hem best al kunnen invullen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
..... komt er bijna aan!
Wel terechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef HellFreez het volgende:
Hoe kan die flikker zo hoog staan
we zijn niet fanatiek genoeg geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Waarom is er maar een % tussen Brian en Syl? Baaaaaaah!
Ik moet zeggen dat ik Jaap liever hoger zag dan Amanda en Brian dus kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt.quote:
Zoals het hoort.. (sorry oorwurmen)quote:
haha, omdat vetklep onderaan staatquote:
Omdat het grootste deel van de mensen die de gouden kooi kijkt niet eens weet wie sylvia is, dus kunnen ze er ook niet op stemmen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Juist en zal FLINK kelderen als hij zo doorgaat volgende maand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
Eric is dus nog beloond voor zijn loyaliteit toen Huub op de ontslagstoel zat
Er zijn maar weinig mensen die zijn "tactiek" kunnen waarderenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Toch had ik verwacht dat Jaap wel hoger zou eindigen.
Het underdog-syndroom werkt voor Jaap dus niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Toch had ik verwacht dat Jaap wel hoger zou eindigen.
Geef ik de katten ff eten, is de po-poll al weer voorbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef Bridale het volgende:
Huub 38
Eric 20
Sylvia 13
Brian 12
Natasia 7
Amanda 6
Jaap 4
elk 30 minuutjes ^_^quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
natas wilt 150 punten voor der kindjes
uhmm
2 kindjes zijn 300 punten ?
of wordt mevrouw blank voor getrokken?
o ja en dat flikker gedoe van amanda heeft hem heel wat stemmen opgeleverd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef Sporti het volgende:
Heel gay Nederland sms't voor Eric kennelijk![]()
Ik welquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:57 schreef petraa het volgende:
Snap ik ook niet dat Eric op 2 staat.
Niks nieuws onder de zon.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
De uitslag verbaast me niets. Huub is iets gezakt.... dat is vrij logisch na dat Jaap-pesten 'tijdperk'. Volgende keer staat hij weer tussen de 40 en 50 % . Eric tweede verbaast me nu ook niets. Dat gaat de volgende keer wel enorm zakken (hij kreeg nu punten omdat hij ook Huub in het spel heeft gehouden toen).quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef Sporti het volgende:
Walgelijk Eric als tweede............kots kots
Natas dr kinderen zijn 2 halen 1 betalen.... aanbieding van uncle John's discount centre...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
Mevrouw Blanc voorgetrokken? Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
Nee twee kinderen is hetzelfde al 1 volwassenequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
En belangrijker nog...Brainless wordt in de uitzendingen en op de talpa-site zeer overdreven positief neergezet. Alsof de redaktie bang is om hem te beschadigen. (toekomstige winnaar van DGK?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef Maanvis het volgende:
Omdat het grootste deel van de mensen die de gouden kooi kijkt niet eens weet wie sylvia is, dus kunnen ze er ook niet op stemmen.
Omdat Sylvia maar 1 procent minder rattig is dan Brian.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Alleen bij de neefjes van Huub waren ze 'achter' vreselijk oneerlijk! Die telden gewoon voor volwassen ( mochten met zijn drietjes maar 20 minuutjes komen! Ben ik nu nog boos over!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natas dr kinderen zijn 2 halen 1 betalen.... aanbieding van uncle John's discount centre...
Een schuldquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef Dogga het volgende:
maar goed
brian is dus de winnaar want die krijgt direct 100 van brian
dit mocht toch niet meer of hoe zit dat ?
Bleh!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, 2 kinderen gelden als 1 volwassene. Dus allebei een uur.
Vergeet even niet dat er nog niet op Nicolaas gestemd kon worden... als die er een week eerder ingekomen was en mensen dus wel op hem hadden kunnen stemmen dan had dat Huub een hoop stemmen minder opgeleverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De uitslag verbaast me niets. Huub is iets gezakt.... dat is vrij logisch na dat Jaap-pesten 'tijdperk'. Volgende keer staat hij weer tussen de 40 en 50 % . Eric tweede verbaast me nu ook niets. Dat gaat de volgende keer wel enorm zakken (hij kreeg nu punten omdat hij ook Huub in het spel heeft gehouden toen).
Zeker wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat er nog niet op Nicolaas gestemd kon worden... als die er een week eerder ingekomen was en mensen dus wel op hem hadden kunnen stemmen dan had dat Huub een hoop stemmen minder opgeleverd
mag ik dat ten zeerste betwijfelen ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat er nog niet op Nicolaas gestemd kon worden... als die er een week eerder ingekomen was en mensen dus wel op hem hadden kunnen stemmen dan had dat Huub een hoop stemmen minder opgeleverd
Je krijgt vast een uitnodigingquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat er lekker toch niet uit voor 1 juli / juni (ik verstond het niet).![]()
1 JUNIquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat er lekker toch niet uit voor 1 juli / juni (ik verstond het niet).![]()
Tsja, zo kun je je overal wel druk over maken, maar het blijven haar kinderen vs zijn neefjes, en dan kun je tien keer roepen dat het haar keuze is die villa in te gaan, ik zou niet weten waarom je haar kinderen, of één van haar kinderen (want dan moet ze een keuze tussen haar kinderen maken) daarvoor zou straffen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Alleen bij de neefjes van Huub waren ze 'achter' vreselijk oneerlijk! Die telden gewoon voor volwassen ( mochten met zijn drietjes maar 20 minuutjes komen! Ben ik nu nog boos over!
Jammerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
1 juli, dus toch weer uitgesteld ....... Jammerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: 1 juli is DIE huwelijk
1 juli is HET huwelijk als je er dan nog inzit vies vet volgevreten vet speenvarken!
JUNIquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: 1 juli is DIE huwelijk
1 juli is HET huwelijk als je er dan nog inzit vies vet volgevreten vet speenvarken!
wij zijn hier niet op de camping!...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Wat staat Amanda oneerbiedig sushi te eten. Het is geen kroket!
ik vond het nog hoogquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Amanda ook nog zo laag he.
Zou Cora alles met achter regelen nu? Ik heb niet het idee dat Jaap er echt mee bezig is. Van wat ik zo om me heen hoor is een huwelijk plannen echt gruwelijk veel werk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
1 JUNI
Volgens Jaap is álles al in kannen en kruiken.
Nico: "En waar ga je je huwelijksnacht doorbrengen dan? Hier?"
Jaap: "Ik neem aan..... kweenie..."
Nico: Zou je dat wíllen dan? Hiér?"
Jaap: "We zien wel."
Jaap kijkt weg.
Wie is Jaap?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is echt zo fokking dom en oninteressant..totale mayhem roept ie al vanaf het begin. Elke keer als hij wat doet of tv wil scoren komt Huub 5 minuten later met een veel genialer plan zoals met dat eten vannacht.
Ga naar de MacDonalds, bestel een MacJapio, en reageer je daar af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, hou je gore bek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer krijgt praatjes, met zijn 38 procent.![]()
Stuur je Jaabba nog een kaart als steun?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, hou je gore bek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer krijgt praatjes, met zijn 38 procent.![]()
hahaha, dat is met rosé.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wij zijn hier niet op de camping!...
WAT ZEI JE DAAR? WAT ZEI JE DAAR? WAT ZEI JE DAAR? JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN! SCHIJT JIJ MIJ EENS 2 KINDEREN UIT JE KUT..LELIJKE HEKS, GA JE GEZICHT STRIJKEN!quote:
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik dat dat heel erg gaat meevallen. Die gaat niet hoog scoren met zijn dronken kop.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof maar dat er grote verschuivingen zullen zijn de volgende stemmingsrondequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
WAT ZEI JE DAAR? WAT ZEI JE DAAR? WAT ZEI JE DAAR? JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN! SCHIJT JIJ MIJ EENS 2 KINDEREN UIT JE KUT..LELIJKE HEKS, GA JE GEZICHT STRIJKEN!
Omdat het nog steeds vriest in helquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef HellFreez het volgende:
Hoe kan die flikker zo hoog staan
Jaap zit dan allang thuisquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, dus het huwelijk is 1 July, dat is nog 2.5 maanden wachten totdat Jaap zichzelf laat zien. Wat een aanwinst voor het programma
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat méga-saaie domme varken nog zo lang de hand boven het hoofd willen houden. Zeker nu duidelijk is dat Jaap van de kijkers ook wel terug mag naar wherever zijn trog staat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou Cora alles met achter regelen nu? Ik heb niet het idee dat Jaap er echt mee bezig is. Van wat ik zo om me heen hoor is een huwelijk plannen echt gruwelijk veel werk.![]()
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat méga-saaie domme varken nog zo lang de hand boven het hoofd willen houden. Zeker nu duidelijk is dat Jaap van de kijkers ook wel terug mag naar wherever zijn trog staat.
Brian heeft ook gewonnen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Prospera het volgende:
Verloren
[afbeelding]
Gewonnen
[afbeelding]
En het is pokertijd![]()
Denk het niet, ze willen hem overduidelijk in het programma houden. De redaktie denkt echt dat de TV kijkers massaal naar dat huwelijk gaan kijkenquote:
Gamma.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is echt zo fokking dom en oninteressant..totale mayhem roept ie al vanaf het begin. Elke keer als hij wat doet of tv wil scoren komt Huub 5 minuten later met een veel genialer plan zoals met dat eten vannacht.
Vorige keer heb ik 2 x Sylvia en 1 x Huub gestemd... deze keer alleen 2 x Sylvia maar als ik de mogelijkheid had gehad op Nicolaas te stemmen dan had hij dat 3de SMSje gehadquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik dat dat heel erg gaat meevallen. Die gaat niet hoog scoren met zijn dronken kop.
Onbegrijpelijk... dat hele huwelijk is een farce.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk het niet, ze willen hem overduidelijk in het programma houden. De redaktie denkt echt dat de TV kijkers massaal naar dat huwelijk gaan kijken
Huh.. Noemt men dat niet dommigheid in de volksmond.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:10 schreef avonne het volgende:
Beste Amanda,
Het feit dat jij je mening niet door een ander laat beïnvloeden is voor mij juist het ENIGE wat ik aan je waardeer.
Waarschijnlijk heeft ze onbedoeld nog gelijk ook.... het is te irritant voor woorden dat je haar zelfs de meest simpele dingen nog niet uit kunt leggen... ze neemt idd van niemand iets aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Nicolaas; jij bent ook niet populair jij.
Amanda; dat komt omdat ik geen stelling aanneem.
Yeah right en de rest!
Ik denk dat Nicolaas daar wel eens volkomen gelijk in kan hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
Nicolaas zegt dat het einde van het spel nadert, (misschien wel voor Jaaps huwelijk), en dat hij denkt dat de kijker uiteindelijk zal beslissen.
Ik kan Nicolaas ook wel waarderen...al ziet hij er uit als een ariër. Na Huub en Sylvia zou hij mijn 3de zijn. Eric mag weg zoals hij u doet..walgelijk gewoon.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik 2 x Sylvia en 1 x Huub gestemd... deze keer alleen 2 x Sylvia maar als ik de mogelijkheid had gehad op Nicolaas te stemmen dan had hij dat 3de SMSje gehad
Nicolaas heeft gewoon iets, en ik hoef er geen verkering mee maar ik mag er graag naar kijken![]()
Nicolaas is vrij irritant vind ik maar op een leuke manier en hij zorgt voor actie in het spelquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik 2 x Sylvia en 1 x Huub gestemd... deze keer alleen 2 x Sylvia maar als ik de mogelijkheid had gehad op Nicolaas te stemmen dan had hij dat 3de SMSje gehad
Nicolaas heeft gewoon iets, en ik hoef er geen verkering mee maar ik mag er graag naar kijken![]()
Leedvermaak dus...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk... dat hele huwelijk is een farce.![]()
Aan de andere kant: ik ga wél kijken... om ze keihard uit te lachen.
Er is helemaal geen complotquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Nicolaas daar wel eens volkomen gelijk in kan hebben.
Ook iets voor Brian en consorten om over na te denken.![]()
Zoals wat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Lijkt me ook een beetje onzin om een bak geld uit te geven aan een huwelijk wat duidelijk kansloos is. Doe er lekker iets zinnigs mee.
Edit quoten op mezelfquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
3%tjes
Ik ben meer voor Nicolaas hoor![]()
Scheiding van Natasquote:
Er zijn meerdere varianten denkbaar.quote:
quote:
Cup DD is duur hoor...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Een liposuctie voor mij natuurlijk, en een stel nieuwe borsten.![]()
Elke dag opnieuw.quote:
In de politiek zijn peilingen dan ook altijd 'maar' peilingen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat een popu-poll altijd niet boeiend is volgens de mensen die er laag op scoren
Zelfbescherming.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat een popu-poll altijd niet boeiend is volgens de mensen die er laag op scoren
Alleen jammer dat hun koppen boekdelen spreken.......quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het weer uitgebreid over de poll, maar ze vinden het totaal niet boeiend![]()
![]()
Die alcoholist is er volgende keer echt niet meer bij.quote:
Zie mijn sig!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Lijkt me ook een beetje onzin om een bak geld uit te geven aan een huwelijk wat duidelijk kansloos is. Doe er lekker iets zinnigs mee.
Zie dat schmoelwerk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Ze zullen er in ieder geval wel iets van een finale aan breien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers DGK moet halen om rendabel te zijn. Wat ik ook vrees is dat het programma afloopt MIDDEN in de zomer omdat de kijkcijfers dan nog lager zullen zijn.
Het meeste geld wordt verdiend met verkopen aan het buitenland.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers DGK moet halen om rendabel te zijn. Wat ik ook vrees is dat het programma afloopt MIDDEN in de zomer omdat de kijkcijfers dan nog lager zullen zijn.
Dat huwelijk zal nooit geconsumeerd worden. Hoe willen die geslachtsdelen ooit contact maken. Als ze op elkaars buik liggen dan bungelen Cora's benen 2 meter in de lucht. Bovendien spatte de liefde er nou niet echt van af toen ze langskwam. Ze leek wel een tante die je niet op de mond wilde zoenen op verjaardagen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:14 schreef mootie het volgende:
Janken kreng!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De uitslag van de poll begint te werken .......
[afbeelding]
Die 500.000 was in de beginfase van het programma, sindsdien zijn er veel bezuinigingen doorgevoerd, zo zie je geen workshops meer, of allerlei peperdure uitjes/verrassingen. Eigenlijk alles in dat huis is inmiddels low-budget of gesponsord, dus die 500.000 zal nu wel 400.000 zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
Een van de eindredacteuren, namelijk mevrouw Pannekoek, heeft verklaard dat ze tevreden is met een half miljoen kijkers dagelijks. Ik denk dat we daaruit af kunnen leiden dat daar ongeveer het break even-point van DGK ligt.
misschien gebruiken ze wel een soort verlengsnoertje voor de daad, een soort tuinslangquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat huwelijk zal nooit geconsumeerd worden. Hoe willen die geslachtsdelen ooit contact maken. Als ze op elkaars buik liggen dan bungelen Cora's benen 2 meter in de lucht. Bovendien spatte de liefde er nou niet echt van af toen ze langskwam. Ze leek wel een tante die je niet op de mond wilde zoenen op verjaardagen.
Ghehehe, daarom is het alleen nog maar léuker, dat ze zo zitten te liegen. Wie denken ze trouwens voor de gek te houden?quote:
Jij moet komiek wordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zelfbescherming.
Toen de bejaarde overbuurvrouw tegen mij zei dat ze me een eikel zei, toen zei ik: "IK LUST JE RAUW! JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN! GA DAT MAAR AAN JE DODE MOEDER VERTELLEN! HOE DURF JE HET OVER MIJN KINDJES TE HEBBEN! MIJN KINDJES MIJN VERANTWOORDELIJKHEID. IK BEN HIER DE DIVA! JIJ BENT VEROT EN IK BEN EEN KINDJE VAN GOD"
En toen trapte ik de rem van haar rolstoel kapot en duwde haar van de heuvel af.
Hoe je me ook haat en voor wat voor reden dan ook, je hebt wel hele gave capsquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Normaal zijn ze rood doorlopen van de drank, dus geniet ervan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijke foto, alleen jammer dat ie van die groenige ogen heeft....
Das ook weer waar, maar ik hou nou eenmaal niet van groene ogenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Normaal zijn ze rood doorlopen van de drank, dus geniet ervan!![]()
Dat hoop ik. Het spel dat Nicolaas speelt heb ik na een paar dagen wel gezien. Hij stookt iedereen op met steeds weer hetzelfde praatje. Totaal niet verrassend en vtij vervelend zelfs. Tel daar bij op dat hij een zeer vervelende drokenlap is en hij mag er meteen uit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Die alcoholist is er volgende keer echt niet meer bij.
Nee, ik haat je niet. Ga alleen geen discussie met je aan en je weet best waarom.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe je me ook haat en voor wat voor reden dan ook, je hebt wel hele gave caps![]()
Maar als ik vandaag had kunnen stemmen.... was er heel veel bij Huub bijgekomen. En weet je dat ik denk..... dat ik niet de enige ben?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn blauwe ogen dat ik dat niet wist van die groene ogen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook weer waar, maar ik hou nou eenmaal niet van groene ogen![]()
Past in het grote masterplan van de allmighty Febo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft dus alle 300 cp gehouden.
Vreemd dat hij geen verdeelsleutel kreeg.
daarvoor kan hij straks cora en een getuige uitnodigen voor z'n huwelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Oeh, blauwe ogen... wanneer gaan we wat drinken??quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn blauwe ogen dat ik dat niet wist van die groene ogen...![]()
Je maakt te veel woorden vuil....zeg gewoon : "Ik mis Jaap!"quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat er geen stream op een boerende, vloekende Jaap staat ;-(
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar als ik als 'aardig' persoon kijk dan denk ik..JEZUS mensen haal Jaap uit de kooi.. hij kan dit niet aan.
Klopt had er ook nog wel een paar sms'jes tegenaan willen gooien.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar als ik vandaag had kunnen stemmen.... was er heel veel bij Huub bijgekomen. En weet je dat ik denk..... dat ik niet de enige ben?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap maakt een goed statement, niet meedoen met pokeren.
Pokeren bestaat uit Huub horen praten over Huub, en een aangeschoten Natasia die schreeuwend grapjes maakt.
Nee, geef mij dan maar dan de rust en de arrogantie van Nicolaas, en de eigenzinnigheid van Jaap.
Damned ik heb alle fun van de dag gemist en die nerds zitten nu alweer te pokerenquote:
Juist omdat er geen verdeelsleutel is, kon Japio deze kans aangrijpen een sociaal gezicht te tonen. Gewoon veel punten uitdelen. Om 'n dag later een zakje punten uit de grote pot te vragen voor de huwelijksaanzoek. Dan kweek je sympathie .......quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Je laat me toch niet alleen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MUTE?
Weg d'r mee...![]()
Als ze weer fatsoenlijk gaan rellen pleur ik 'm wel aan.
Nee, een stream op twee DGK-medewerkers die die achterlijke fucking pokertafel weer weg komen slepen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
wat wil je dan
1 steam op je typende vriend ?
tja vreemd........hij moet Cora van mora nog een aanzoek doen...en het script daarvoor is door elkaar geraakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Poker is een hype, ontkennen is zinloosquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef rooie3 het volgende:
Is er nog iemand die het pokeren leuk vind.
Ik vind het echt saai.
Het ontbreekt Jaap totaal aan sociale vaardigheden om zoiets te bedenken, en als een ander het zou voorstellen dan zou hij dat niet vertrouwen en zich afvragen wat die ander van hem wilquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist omdat er geen verdeelsleutel is, kon Japio deze kans aangrijpen een sociaal gezicht te tonen. Gewoon veel punten uitdelen. Om 'n dag later een zakje punten uit de grote pot te vragen voor de huwelijksaanzoek. Dan kweek je sympathie .......
Gebeurt altijd veel overdag door de week, 's avonds en in het weekend is het vaak boring. Jammer dat ik weer moet gaan werken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Damned ik heb alle fun van de dag gemist en die nerds zitten nu alweer te pokeren![]()
Daar is ie een kei in!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef pullup het volgende:
Ha Jaap is weer virtueel aan het tv maken zie ik![]()
Of je hebt niet genoeg contactpunten voor een aanzoek... Nou ja, dan maar niet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist omdat er geen verdeelsleutel is, kon Japio deze kans aangrijpen een sociaal gezicht te tonen. Gewoon veel punten uitdelen. Om 'n dag later een zakje punten uit de grote pot te vragen voor de huwelijksaanzoek. Dan kweek je sympathie .......
Ik denk dat dat ook voor hem wel het beste is. DIe jongen schept maar op over zijn plannetjes..maar er komt niks van terecht. Als hij een keer iets wil doen krijgt hij een waarschuwing op het scherm dat hij bij Huub uit de buurt wil blijven. Hij kan niks leuks bedenken of durft het niet, is geintimideerd door Nicolaas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef CartWOman het volgende:
Ze laten Jaap dus gewoon niet meer zien, gebeurt steeds vaker dat we 2 gelijke streams te zien krijgen.
Die rare bekken en z'n scheldwoorden... ze nemen 'm in bescherming?
Het is een grote egoist en dat zullen de anderen niet gaan vergeten dit, ik hoop voor hem dat hij er zuinig mee is want veel CP zal hij dan niet gauw meer bij krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeur niet Ik heb nu weekeind en het is minstens 10 graden lager dan toen ik moest werkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gebeurt altijd veel overdag door de week, 's avonds en in het weekend is het vaak boring. Jammer dat ik weer moet gaan werken.
Jammer dat het geen darthype is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Poker is een hype, ontkennen is zinloos![]()
Of hij doet dat ook virtueelquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Of je hebt niet genoeg contactpunten voor een aanzoek... Nou ja, dan maar niet!![]()
En dan te bedenken dat zijn hele familie en alles daaromheen zich voor 50.000 euro in de schulden heeft gestoken om non stop te mailen. En dan ben je nog steeds niet zo popi als Huub. Nog niet eens voor een derde zo populair! En haal je met je hele achterban meegerekend nog niet de Huub status!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft anders wel de allmighty huub grandioos aan waarschuwing geholpenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook voor hem wel het beste is. DIe jongen schept maar op over zijn plannetjes..maar er komt niks van terecht. Als hij een keer iets wil doen krijgt hij een waarschuwing op het scherm dat hij bij Huub uit de buurt wil blijven. Hij kan niks leuks bedenken of durft het niet, is geintimideerd door Nicolaas.
Sociaal superzwak, geen leuke verhalen, altijd zeuren, geen respect voor de redactie of mensen die langskomen (niet gaan douchen na het sporten en in zijn zweet nieuwe kleding aantrekken, zeiken over een fitnessapparaat)..Jaap ga nu maar eerst tv maken, dan kun je dingen gaan eisen.
nou ja ik zat verplicht binnen met een griepje van 't weekend, dus ik voel wel enigszins medelijdenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeur niet Ik heb nu weekeind en het is minstens 10 graden lager dan toen ik moest werken![]()
Shit kut (OT) maar tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou ja ik zat verplicht binnen met een griepje van 't weekend, dus ik voel wel enigszins medelijden
10 komt toch met een poker programma?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, een stream op twee DGK-medewerkers die die achterlijke fucking pokertafel weer weg komen slepen.![]()
zeg je nou dat geer en goor in dgk zijn geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef FdW het volgende:
[..]
10 komt toch met een poker programma?
Waarom voetbalvrouwen, waarom gore geer, waarom pokeren in DVK?
Allemaal promotie van 10 programma's!!!
Besef je nog niet dat het in de allereerste plaats gaat om TV maken?
Daarmee denkt men geld aan dit programma te verdienen.
Met TV beelden wordt het programma naar het buitenland verkocht..
Brain is altijd de onschuld zelfe .. Je ziet hem ook opbloeien als een of andere boodschap niet voor hem is (mists positief)quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef schatje het volgende:
Dat Jaap de vuile klusjes van Brian opknapt werkt natuurlijk ook niet in zijn voordeel.
Op TVquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
zeg je nou dat geer en goor in dgk zijn geweest![]()
Ja en de voetbalvrouwen ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
zeg je nou dat geer en goor in dgk zijn geweest![]()
Op pag. 1 staat het hele lijstjequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef Liess het volgende:
38 % , hoeveel CP is dat?
62% te weinig...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef Liess het volgende:
190 meende ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef Liess het volgende:
- % 0 cpt Nicolaasquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:38 schreef Liess het volgende:
Tien is een heerlijke proeftuin voor JdM and so what?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef FdW het volgende:
[..]
10 komt toch met een poker programma?
Waarom voetbalvrouwen, waarom gore geer, waarom pokeren in DVK?
Allemaal promotie van 10 programma's!!!
Besef je nog niet dat het in de allereerste plaats gaat om TV maken?
Daarmee denkt men geld aan dit programma te verdienen.
Met TV beelden wordt het programma naar het buitenland verkocht..
En heeft ie die 120 al aan Brian gegeven? (houdt ie dus nog niks over, niet meer wedden Huubje!)quote:
Als hij een beetje slim is verliest hij steeds expres als het nergens omgaat, anders wil niemand nog tegen hem om CP'squote:
[COS # 1169] Poker, poker, en de streamer zit voor jokerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef FdW het volgende:
Het is droevig maar wij, goudgerande streamerts tellen niet bij Sjon, snif, snif![]()
![]()
100 gegeven en over de 20 wordt nog gesproken met Carlosquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
[..]
En heeft ie die 120 al aan Brian gegeven? (houdt ie dus nog niks over, niet meer wedden Huubje!)
de 100 van de dansweddenschap heeft ie gegeven, de 20 van de Japio-weddenschap geeft ie als hij van Carlos hoort dat Jaap genoeg is afgevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
[..]
En heeft ie die 120 al aan Brian gegeven? (houdt ie dus nog niks over, niet meer wedden Huubje!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |