Normaal zijn ze rood doorlopen van de drank, dus geniet ervan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijke foto, alleen jammer dat ie van die groenige ogen heeft....
Das ook weer waar, maar ik hou nou eenmaal niet van groene ogenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Normaal zijn ze rood doorlopen van de drank, dus geniet ervan!![]()
Dat hoop ik. Het spel dat Nicolaas speelt heb ik na een paar dagen wel gezien. Hij stookt iedereen op met steeds weer hetzelfde praatje. Totaal niet verrassend en vtij vervelend zelfs. Tel daar bij op dat hij een zeer vervelende drokenlap is en hij mag er meteen uit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Die alcoholist is er volgende keer echt niet meer bij.
Nee, ik haat je niet. Ga alleen geen discussie met je aan en je weet best waarom.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe je me ook haat en voor wat voor reden dan ook, je hebt wel hele gave caps![]()
Maar als ik vandaag had kunnen stemmen.... was er heel veel bij Huub bijgekomen. En weet je dat ik denk..... dat ik niet de enige ben?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat er nog niet op Nicolaas gestemd kon worden... als die er een week eerder ingekomen was en mensen dus wel op hem hadden kunnen stemmen dan had dat Huub een hoop stemmen minder opgeleverd
Ik zweer op mijn blauwe ogen dat ik dat niet wist van die groene ogen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook weer waar, maar ik hou nou eenmaal niet van groene ogen![]()
Past in het grote masterplan van de allmighty Febo.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft dus alle 300 cp gehouden.
Vreemd dat hij geen verdeelsleutel kreeg.
daarvoor kan hij straks cora en een getuige uitnodigen voor z'n huwelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft dus alle 300 cp gehouden.
Vreemd dat hij geen verdeelsleutel kreeg.
Oeh, blauwe ogen... wanneer gaan we wat drinken??quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zweer op mijn blauwe ogen dat ik dat niet wist van die groene ogen...![]()
Je maakt te veel woorden vuil....zeg gewoon : "Ik mis Jaap!"quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat er geen stream op een boerende, vloekende Jaap staat ;-(
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar als ik als 'aardig' persoon kijk dan denk ik..JEZUS mensen haal Jaap uit de kooi.. hij kan dit niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |