Stuur nog een kaart, als enige fanquote:
Wil jij Catweazle nooit meer zo beledigenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Catweazle zit op de bank. Oh nee het is Brian.
Je had hem best al kunnen invullen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
..... komt er bijna aan!
Wel terechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef HellFreez het volgende:
Hoe kan die flikker zo hoog staan
we zijn niet fanatiek genoeg geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Waarom is er maar een % tussen Brian en Syl? Baaaaaaah!
Ik moet zeggen dat ik Jaap liever hoger zag dan Amanda en Brian dus kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt.quote:
Zoals het hoort.. (sorry oorwurmen)quote:
haha, omdat vetklep onderaan staatquote:
Omdat het grootste deel van de mensen die de gouden kooi kijkt niet eens weet wie sylvia is, dus kunnen ze er ook niet op stemmen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Juist en zal FLINK kelderen als hij zo doorgaat volgende maand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
Eric is dus nog beloond voor zijn loyaliteit toen Huub op de ontslagstoel zat
Er zijn maar weinig mensen die zijn "tactiek" kunnen waarderenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Toch had ik verwacht dat Jaap wel hoger zou eindigen.
Het underdog-syndroom werkt voor Jaap dus niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Toch had ik verwacht dat Jaap wel hoger zou eindigen.
Geef ik de katten ff eten, is de po-poll al weer voorbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef Bridale het volgende:
Huub 38
Eric 20
Sylvia 13
Brian 12
Natasia 7
Amanda 6
Jaap 4
elk 30 minuutjes ^_^quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
natas wilt 150 punten voor der kindjes
uhmm
2 kindjes zijn 300 punten ?
of wordt mevrouw blank voor getrokken?
o ja en dat flikker gedoe van amanda heeft hem heel wat stemmen opgeleverd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef Sporti het volgende:
Heel gay Nederland sms't voor Eric kennelijk![]()
Ik welquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:57 schreef petraa het volgende:
Snap ik ook niet dat Eric op 2 staat.
Niks nieuws onder de zon.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
De uitslag verbaast me niets. Huub is iets gezakt.... dat is vrij logisch na dat Jaap-pesten 'tijdperk'. Volgende keer staat hij weer tussen de 40 en 50 % . Eric tweede verbaast me nu ook niets. Dat gaat de volgende keer wel enorm zakken (hij kreeg nu punten omdat hij ook Huub in het spel heeft gehouden toen).quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef Sporti het volgende:
Walgelijk Eric als tweede............kots kots
Natas dr kinderen zijn 2 halen 1 betalen.... aanbieding van uncle John's discount centre...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
Mevrouw Blanc voorgetrokken? Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
Nee twee kinderen is hetzelfde al 1 volwassenequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
En belangrijker nog...Brainless wordt in de uitzendingen en op de talpa-site zeer overdreven positief neergezet. Alsof de redaktie bang is om hem te beschadigen. (toekomstige winnaar van DGK?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef Maanvis het volgende:
Omdat het grootste deel van de mensen die de gouden kooi kijkt niet eens weet wie sylvia is, dus kunnen ze er ook niet op stemmen.
Omdat Sylvia maar 1 procent minder rattig is dan Brian.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Alleen bij de neefjes van Huub waren ze 'achter' vreselijk oneerlijk! Die telden gewoon voor volwassen ( mochten met zijn drietjes maar 20 minuutjes komen! Ben ik nu nog boos over!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natas dr kinderen zijn 2 halen 1 betalen.... aanbieding van uncle John's discount centre...
Een schuldquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef Dogga het volgende:
maar goed
brian is dus de winnaar want die krijgt direct 100 van brian
dit mocht toch niet meer of hoe zit dat ?
Bleh!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, 2 kinderen gelden als 1 volwassene. Dus allebei een uur.
Vergeet even niet dat er nog niet op Nicolaas gestemd kon worden... als die er een week eerder ingekomen was en mensen dus wel op hem hadden kunnen stemmen dan had dat Huub een hoop stemmen minder opgeleverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De uitslag verbaast me niets. Huub is iets gezakt.... dat is vrij logisch na dat Jaap-pesten 'tijdperk'. Volgende keer staat hij weer tussen de 40 en 50 % . Eric tweede verbaast me nu ook niets. Dat gaat de volgende keer wel enorm zakken (hij kreeg nu punten omdat hij ook Huub in het spel heeft gehouden toen).
Zeker wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat er nog niet op Nicolaas gestemd kon worden... als die er een week eerder ingekomen was en mensen dus wel op hem hadden kunnen stemmen dan had dat Huub een hoop stemmen minder opgeleverd
mag ik dat ten zeerste betwijfelen ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet even niet dat er nog niet op Nicolaas gestemd kon worden... als die er een week eerder ingekomen was en mensen dus wel op hem hadden kunnen stemmen dan had dat Huub een hoop stemmen minder opgeleverd
Je krijgt vast een uitnodigingquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat er lekker toch niet uit voor 1 juli / juni (ik verstond het niet).![]()
1 JUNIquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat er lekker toch niet uit voor 1 juli / juni (ik verstond het niet).![]()
Tsja, zo kun je je overal wel druk over maken, maar het blijven haar kinderen vs zijn neefjes, en dan kun je tien keer roepen dat het haar keuze is die villa in te gaan, ik zou niet weten waarom je haar kinderen, of één van haar kinderen (want dan moet ze een keuze tussen haar kinderen maken) daarvoor zou straffen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Alleen bij de neefjes van Huub waren ze 'achter' vreselijk oneerlijk! Die telden gewoon voor volwassen ( mochten met zijn drietjes maar 20 minuutjes komen! Ben ik nu nog boos over!
Jammerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
1 juli, dus toch weer uitgesteld ....... Jammerquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: 1 juli is DIE huwelijk
1 juli is HET huwelijk als je er dan nog inzit vies vet volgevreten vet speenvarken!
JUNIquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap zegt: 1 juli is DIE huwelijk
1 juli is HET huwelijk als je er dan nog inzit vies vet volgevreten vet speenvarken!
wij zijn hier niet op de camping!...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Wat staat Amanda oneerbiedig sushi te eten. Het is geen kroket!
ik vond het nog hoogquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Amanda ook nog zo laag he.
Zou Cora alles met achter regelen nu? Ik heb niet het idee dat Jaap er echt mee bezig is. Van wat ik zo om me heen hoor is een huwelijk plannen echt gruwelijk veel werk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
1 JUNI
Volgens Jaap is álles al in kannen en kruiken.
Nico: "En waar ga je je huwelijksnacht doorbrengen dan? Hier?"
Jaap: "Ik neem aan..... kweenie..."
Nico: Zou je dat wíllen dan? Hiér?"
Jaap: "We zien wel."
Jaap kijkt weg.
Wie is Jaap?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is echt zo fokking dom en oninteressant..totale mayhem roept ie al vanaf het begin. Elke keer als hij wat doet of tv wil scoren komt Huub 5 minuten later met een veel genialer plan zoals met dat eten vannacht.
Ga naar de MacDonalds, bestel een MacJapio, en reageer je daar af.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, hou je gore bek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer krijgt praatjes, met zijn 38 procent.![]()
Stuur je Jaabba nog een kaart als steun?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, hou je gore bek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meneer krijgt praatjes, met zijn 38 procent.![]()
hahaha, dat is met rosé.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wij zijn hier niet op de camping!...
WAT ZEI JE DAAR? WAT ZEI JE DAAR? WAT ZEI JE DAAR? JE BENT POEP AAN MIJN SCHOEN! SCHIJT JIJ MIJ EENS 2 KINDEREN UIT JE KUT..LELIJKE HEKS, GA JE GEZICHT STRIJKEN!quote:
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik dat dat heel erg gaat meevallen. Die gaat niet hoog scoren met zijn dronken kop.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |