Stuur nog een kaart, als enige fanquote:
Wil jij Catweazle nooit meer zo beledigenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Catweazle zit op de bank. Oh nee het is Brian.
Je had hem best al kunnen invullen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
..... komt er bijna aan!
Wel terechtquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef HellFreez het volgende:
Hoe kan die flikker zo hoog staan
we zijn niet fanatiek genoeg geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Waarom is er maar een % tussen Brian en Syl? Baaaaaaah!
Ik moet zeggen dat ik Jaap liever hoger zag dan Amanda en Brian dus kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt.quote:
Zoals het hoort.. (sorry oorwurmen)quote:
haha, omdat vetklep onderaan staatquote:
Omdat het grootste deel van de mensen die de gouden kooi kijkt niet eens weet wie sylvia is, dus kunnen ze er ook niet op stemmen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
Waarom is er maar een % tussen Brian en Syl? Baaaaaaah!
Juist en zal FLINK kelderen als hij zo doorgaat volgende maand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
Eric is dus nog beloond voor zijn loyaliteit toen Huub op de ontslagstoel zat
Er zijn maar weinig mensen die zijn "tactiek" kunnen waarderenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Toch had ik verwacht dat Jaap wel hoger zou eindigen.
Het underdog-syndroom werkt voor Jaap dus niet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
Toch had ik verwacht dat Jaap wel hoger zou eindigen.
Geef ik de katten ff eten, is de po-poll al weer voorbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef Bridale het volgende:
Huub 38
Eric 20
Sylvia 13
Brian 12
Natasia 7
Amanda 6
Jaap 4
elk 30 minuutjes ^_^quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
natas wilt 150 punten voor der kindjes
uhmm
2 kindjes zijn 300 punten ?
of wordt mevrouw blank voor getrokken?
o ja en dat flikker gedoe van amanda heeft hem heel wat stemmen opgeleverd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef Sporti het volgende:
Heel gay Nederland sms't voor Eric kennelijk![]()
Ik welquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:57 schreef petraa het volgende:
Snap ik ook niet dat Eric op 2 staat.
Niks nieuws onder de zon.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
De uitslag verbaast me niets. Huub is iets gezakt.... dat is vrij logisch na dat Jaap-pesten 'tijdperk'. Volgende keer staat hij weer tussen de 40 en 50 % . Eric tweede verbaast me nu ook niets. Dat gaat de volgende keer wel enorm zakken (hij kreeg nu punten omdat hij ook Huub in het spel heeft gehouden toen).quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef Sporti het volgende:
Walgelijk Eric als tweede............kots kots
Natas dr kinderen zijn 2 halen 1 betalen.... aanbieding van uncle John's discount centre...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
Mevrouw Blanc voorgetrokken? Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
Nee twee kinderen is hetzelfde al 1 volwassenequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:59 schreef Dogga het volgende:
maar uhmm
uhmm
En belangrijker nog...Brainless wordt in de uitzendingen en op de talpa-site zeer overdreven positief neergezet. Alsof de redaktie bang is om hem te beschadigen. (toekomstige winnaar van DGK?)quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:58 schreef Maanvis het volgende:
Omdat het grootste deel van de mensen die de gouden kooi kijkt niet eens weet wie sylvia is, dus kunnen ze er ook niet op stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |