Heb je Amanda wel eens gezien met haar "jurkjes"quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Sylvia: die hond trekt helemaal krom door het jurkje.
Och...
Die was te laat en kan gesloten wordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Worden de COS-sen niet meer volgebaggerdpost?
[COS #1166] Met werkende streams.....
Yepquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:18 schreef Liess het volgende:
Weet Huub dat Gaby uitgenodigt is
Als hij het niet weet of niet wil, dan komt ze waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:18 schreef Liess het volgende:
Weet Huub dat Gaby uitgenodigt is
Zielig figuur die vreet straks in een week die kilo's er weer aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Ashrak het volgende:
Jaap beschuldigt Huub ervan de batterij te hebben gestolen ....
en... nog een keer...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Safaa weg. Palma mag van mij bij het oud vuil.
Je moet gewoon op dezelfde plek, dezelfde weegschaal en dezelfde tijd als het beginpunt wegen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
Die weegschaal moet eerst geijkt worden alvorens de wedstrijd ingaat![]()
![]()
Tis allemaal niet zo moeilijk he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon op dezelfde plek, dezelfde weegschaal en dezelfde tijd als het beginpunt wegen.
Weer een streamlockquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:23 schreef Polonium-120 het volgende:
aaaaaah!!!!!!!!!!!!!! jaap vol in beeld...
Die eerste weegschaal was onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon op dezelfde plek, dezelfde weegschaal en dezelfde tijd als het beginpunt wegen.
Hij dorst er zelf CP op te zettenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
Brian: Gefeliciteerd grote vriend.. ik was de enige die in je geloofde.
Klopt! Jaap heeft de vorige gemanipuleerd door hem te laten vallen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die eerste weegschaal was onbetrouwbaar
Dat worden er in elk geval geen 15 in 2 weken meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben nu benieuwd hoe hij zich nu gaat gedragen met eten en sporten.
Hij woog zich waarschijnlijk nu, zodat hij nu ook aan de sushi kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben nu benieuwd hoe hij zich nu gaat gedragen met eten en sporten.
Jaap lust geen sushi, vindt het koudquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij woog zich waarschijnlijk nu, zodat hij nu ook aan de sushi kan
weeegschaaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:27 schreef solara4 het volgende:
wat zette nico nou buiten
Hopen dat hij weer aankomt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat worden er in elk geval geen 15 in 2 weken meer.
Via Vol gaat het hier perfect.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams althans hij valt steeds weg, begint overnieuw of heb gene geluid. Heeft iemand anders die via VOL(garnierstreams ofzo) kijkt dit nog meer? Dus tot die tijd lees ik nog even mee.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams althans hij valt steeds weg, begint overnieuw of heb gene geluid. Heeft iemand anders die via VOL(garnierstreams ofzo) kijkt dit nog meer? Dus tot die tijd lees ik nog even mee.
Huub is er meteen 120 kwijt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef Polonium-120 het volgende:
redactie geen tv, maar popipoll ... laat de bewoners maar lekker zweten... en brian geen cp's...![]()
Kijken of maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pffff... TV kijken?
Dat kan ik zelf beter.
Waar hadden ze trouwens om gewed?quote:
Nee weddenschap dat Japio geen 10 kilo zou afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom die 20? Dat ging toch over dat hij Lieke zou scoren?
Ben ik het mee eens ....quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen geen CP meer weggeven toch? Dan moet dat ook niet via weddenschappen gebeuren, want dan gaan de bewoners namaak weddenschappen afsluiten, dan schiet je nog nergens mee op.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen geen CP meer weggeven toch? Dan moet dat ook niet via weddenschappen gebeuren, want dan gaan de bewoners namaak weddenschappen afsluiten, dan schiet je nog nergens mee op.
Dat zal "achter" nu wel niet zeggen want het is Brian die die punten krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
fantastisch, dus doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zal "achter" nu wel niet zeggen want het is Brian die die punten krijgt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef bunnyma het volgende:
Huub is uitgeput van het in en uitruimen van de kasten.![]()
Hij sukkelt mooi in slaap op de tieten van Natasja.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef FuTilE het volgende:
Mogen ze alleen programma's kijken die nóg dommer zijn dan De Gouden Kooi?
Top capquote:
het kegelen kan ze vergeten.... (ga ook even iets anders doen, I'LL be back)quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef bunnyma het volgende:
Huub is uitgeput van het in en uitruimen van de kasten.![]()
Hij sukkelt mooi in slaap op de tieten van Natasja.
Ik ben de gluuurbuuuur....quote:
Tas geeft Hupert al alle troost die het arme knulletje nodig heeft...quote:
Leuk heh zo'n avondje Talpa*quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef mazaru het volgende:
Nou, leuk hoor
Mijn streams doen het weer, en wat krijg je dan te zien? Mensen die tv zitten te kijken![]()
quote:
Das meer dan hier ... 2 woorden in 5 minuten ... paradijs.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag had ik streams willen hebben!
Maar toen hoorde ik eens in de vijf minuten twee haperende woorden![]()
By the dashboard light?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Das meer dan hier ... 2 woorden in 5 minuten ... paradijs.
Gewoon weer 80 kilo. Daar gaat haar doel. Wat een teleurstelling, geen buikwandcorrectie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Natasia soms weer zwanger zijn, zo'n bolle buik.......
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Geer en Goor op DGK-streams: grotere pulp is gewoon niet denkbaar.
Pulplady Natasja ligt in een deuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Een beetje het Droste-effect voor slechte televisie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Vanavond ook nog de popu poll.
Haha, da's een druk dagje monteren dan morgenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Haar zoontje kijkt ook altijdquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iedere zender die BB en/of DGK op de buis brengt vind ik een goede zenderquote:
Nee joh. Zouden wij toch nooit doen....quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thx![]()
![]()
of maak je ons blij met een dooie mus?
Hallo homo.....ik ben hem niet vergetenquote:
Heeft Natasja Gaby voor zichzelf uitgenodigd? Want anders kan Huub wel iedere stontvlieg een one way ticket voor de K*T van Natasja verkopen toch? Zou ik doen Huub. Foto van die vrouw ( die lesbienne) tot postertje laten verwerken en haar aanbieden op de keilerweg!quote:Inmiddels heeft Natasia de telefoon gepakt om Gaby uit te nodigen.
Natasia: Vanavond, ASAP of morgen.
Mooi dan eindigt hopelijk Huub zijn dag goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Hoe laat ongeveer? Kondigen we het vast aan in een nieuw topic..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Lief van je ...! Natas is haar zoontje nl. wel vergetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo homo.....ik ben hem niet vergeten![]()
Wij zijn het misschien niet vaak met elkaar eens, maar dit is nu al de tweede keer dat ik het helemaal met je eens ben!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een baggerzender eigenlijk, dat Tien.![]()
Ik krijg de indruk dat Jaap 's morgens, 's middags en 's avonds hetzelfde eetquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap trakteert zichzelf op een flink diner na het behalen van zijn opdracht
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee joh. Zouden wij toch nooit doen....![]()
Inderdaad! Bij een dergelijk geluid zo dichtbij, zou de adrenaline door m'n lijf pómpen.. gebalde vuisten, ogen wijd open, álles op standje "gevaar".quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Knap dat Huub zo doorslaapt op Natasia's borst terwijl ze zo aan het schateren is.
Niet echt scherp van je kleinschatje,quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
OK het is geen mus, maar tochquote:
Kwartiertje na Geer en Goor denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer? Kondigen we het vast aan in een nieuw topic..
Het was ironisch bedoeld, omdat DGK ook op Tien uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wij zijn het misschien niet vaak met elkaar eens, maar dit is nu al de tweede keer dat ik het helemaal met je eens ben!![]()
![]()
Topquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kwartiertje na Geer en Goor denk ik.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld, omdat DGK ook op Tien uitgezonden wordt.
We zijn het toch wel nog steeds eens?
Briliant !! Ik zag ook een shampoo reclame voor mooi glanzend haar voorbij komenquote:
Dat heet opwindingquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad! Bij een dergelijk geluid zo dichtbij, zou de adrenaline door m'n lijf pómpen.. gebalde vuisten, ogen wijd open, álles op standje "gevaar".
Thanks want ik was bijna afgehaakt voor vandaag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ben echt benieuwd hoe de stand is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef product het volgende:
jammer dat de gemoederen net weer wat bedaard zijn. Tis altijd het leukst als de Huub-haat in het huis het grootst is.....
Dank jullie weeeeeeeeel. Geweldig die schoonmaakster Safraa..heb zitten janken van het lachen! Hoe kwamen jullie aan haar? via het talpa forum?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef Soury het volgende:
Amanda vindt dat stomme roze moppentappende kutkonijn leuk![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef Soury het volgende:
Amanda vindt dat stomme roze moppentappende kutkonijn leuk![]()
Ik weet niet op welk soort opwinding jij doelt, maar als jouw vriendjes altijd met gebalde vuisten en wijd opengesperde ogen op jou liggen te pompen, dan hebben ze denk ik iets de diep met hun neus in jouw poeierdoos gezeten.quote:
Jaap had de vlam onder de wokpan aan laten staan tijdens zijn maaltijd, hij pakte hem net vastquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
Wat staat Jaap te doen????
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk soort opwinding jij doelt, maar als jouw vriendjes altijd met gebalde vuisten en wijd opengesperde ogen op jou liggen te pompen, dan hebben ze denk ik iets de diep met hun neus in jouw poeierdoos gezeten.![]()
maar natuurlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Document1 het volgende:
Komt die popupoll op tv? Misschien dat ik dan eindelijk ook eens een keer kijk
wat is dat voor een bagger?... is juicy ziek?...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap trakteert zichzelf op een flink diner na het behalen van zijn opdracht
[afbeelding]
Palma heeft toch fysiek geweld gebruiktquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
En de bekendmaking van het ontslag van Herma en Palma toch?
![]()
![]()
Gewoon om de boel weer even op te schudden en recht te trekken!
Schakelde net in en zag em weer eens in zn eentje staan mopperen en bekken trekken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vinger weer [s]ge[/sver]brandt?
Je denkt toch niet dat ze de 'trouwe' sms'ers de uitslag gaan onthoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Document1 het volgende:
Komt die popupoll op tv? Misschien dat ik dan eindelijk ook eens een keer kijk
En aansluitend de aanstelling van Nena als Hoofd Huishouding en Lieke als Personal Trainer!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
En de bekendmaking van het ontslag van Herma en Palma toch?
![]()
![]()
Gewoon om de boel weer even op te schudden en recht te trekken!
Ja terwijl huubje het veel beter kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
typerend dat ze zo kunnen lachen om Gordon en Joling.
Ach Natas ligt lekker als je moe bent (maatje 36)quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Wordt toch wel eng, dat geklef tussen Natasja en Huub![]()
Volgens mij scoren goor en geer een stuk hoger hoorquote:
Ik hoop op 90% voor Huub en 9% voor Sylviaquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef Dogga het volgende:
ik hoop op 35% voor huub en 25% voor sylvia
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij scoren goor en geer een stuk hoger hoor
Omdat ze zometeen op TV komenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:32 schreef Dogga het volgende:
waaarom gillen ze?
Die ligt te snurken.. Dat mocht toch niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Katewalker het volgende:
De fakkels? Nicolaas naar huis?
Ik probeerde nog een beetje redelijk te denkenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop op 90% voor Huub en 9% voor Sylvia
Waar is Nic eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Katewalker het volgende:
Neequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:34 schreef Marrije het volgende:
Scherp Syl.
okquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ligt te snurken.. Dat mocht toch niet.![]()
Ja, Frans Bauer en Jan Smith verkopen ook goed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij scoren goor en geer een stuk hoger hoor
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:34 schreef Marrije het volgende:
Scherp Syl.
zuchtquote:
popipoll om 22.00 uur denk ik...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Zo Geer en Goor afgelopen, laat het feest maar beginnen.![]()
![]()
Zitten die niet bij de trosquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Frans Bauer en Jan Smith verkopen ook goed.
ik zeg in de 30%quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt lachen, de COS populatie denkt dat Huub met grote cijfers gaat winnen.
Ik denk wel dat hij wint, maar met minder dan 30 procent.
Ik denk dat huub wel minder % heeft dan de laatste keer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:30 schreef Dogga het volgende:
ik hoop op 35% voor huub en 25% voor sylvia
En Safaa er in!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef Katewalker het volgende:
45%quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat huub wel minder % heeft dan de laatste keer.
hoeveel had hij toen?
amanda weer 0
Of er wordt iemand ritueel verbrand.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef petraa het volgende:
STaan er fakkels ???? Safra komt erin als nieuwe bewoonster ?????
Hier doet al heel lang alleen stream 3 het.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:37 schreef Gert het volgende:
Mijn streams zijn nog helemaal OK.
Maar dat zal zo wel weer anders zijn, zodra de stemming begint.![]()
Lees de OPquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
Voeding kapot en vier uur latereindelijk weer DGK.
heb ik gemist hoe Palma is vertrokken?
Iemand die het in een paar woorden kan vertellen?
Brian eerst, met als goeie 2 Eric dan !!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of er wordt iemand ritueel verbrand.
Ik opteer voor Eric.
Ik brian of jaap, vuurtje duurt dan lekker langquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik opteer voor Eric.
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:40 schreef itsme het volgende:
[..]
echt? nee die mag blij zijn als hij 32 procent krijgt.
JA strak planquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik opteer voor Eric.
Denk dat Huub wel redelijk stabiel blijft. Sylvia zou normaal "ietsjes" zakken, maar ze zal wel wat sympathie-stemmen krijgen ivm het overlijden van haar vader, dus denk dat zij ook wel stabiel blijft. Amanda zal uiteraard 1% of 0% krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat huub wel minder % heeft dan de laatste keer.
hoeveel had hij toen?
amanda weer 0
Gaan daar de fakkels voor aan dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:41 schreef solara4 het volgende:
misshien komt Gaby
Okayquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:41 schreef mootie het volgende:
Zullen we Syl ook even roepen?
Dat wilde ik er niet mee zeggen, maar laat maar.quote:
wat dan? huub heeft immuniteit .quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef getl0st het volgende:
Euhm.. ik denk dat Nicolaas zijn zin krijgt.. Huub naar huis
gewoon polletje!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef itsme het volgende:
[..]
wat dan? huub heeft immuniteit .
of waarschuwing of zo?
Ik weet niet waar het vandaan komt.. maar zag langskomen dat er fakkels stonden..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
Staan er echt fakkels?
Huub toch niet naar huis?
Huub is wel snel, maar zooo snel?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Natasia soms weer zwanger zijn, zo'n bolle buik.......
[afbeelding]
Wat zeg je nou?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:42 schreef getl0st het volgende:
Euhm.. ik denk dat Nicolaas zijn zin krijgt.. Huub naar huis
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef carpediem23 het volgende:
Bij mij werken de streams nog steeds niet, ik ga maar weer eens iets anders proberen.
Denk het wel. Ik denk dat die kans heel groot is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef blomst het volgende:
Staan er echt fakkels?
Huub toch niet naar huis?
Brian ligt wel erg voor de hand met dat haarquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik brian of jaap, vuurtje duurt dan lekker lang, of palma
Jaap brak dat glas.. dus geen paniek.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt.. maar zag langskomen dat er fakkels stonden..
Dat wil zeggen dat er iemand komt of weggaat..
Aangezien er ontslag is aangevraagd voor Huub vanwege het glas.. is de kans groot dat hij de villa uit moet..
Glas was door Jaap stuk gemaakt toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het vandaan komt.. maar zag langskomen dat er fakkels stonden..
Dat wil zeggen dat er iemand komt of weggaat..
Aangezien er ontslag is aangevraagd voor Huub vanwege het glas.. is de kans groot dat hij de villa uit moet..
het is niet wat ik hoop.. maar ik hou rekening met het ergste.. ALS die fakkels er echt staan..quote:
Je zou best eens gelijk kunnen hebben, arme Brian, die moet dan wel heel lang wachten op z'n CP's.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt lachen, de COS populatie denkt dat Huub met grote cijfers gaat winnen.
Ik denk wel dat hij wint, maar met minder dan 30 procent.
Dan stem ik voor Palma! Herinvoering van heksenverbranding!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian eerst, met als goeie 2 Eric dan !!![]()
ja maar jaap is beter met al dat vet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian ligt wel erg voor de hand met dat haar![]()
Je bent lief hoor maar ik deze url al tig keer aan JOU gepost. Misschien handig dat je het in je favo's zetquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:43 schreef Lieve het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams
Dat was een geintje van Nicolaas blijkbaar, er was helemaal geen glas...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef getl0st het volgende:
Voor zijn asociale wangedrag van afgelopen nacht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:45 schreef solara4 het volgende:
waarvoor moet huib een waaschuwing voor krijgen dan
Dan hoop ik dat de meerderheid DGK niet meer zal volgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik denk dat die kans heel groot is.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor zijn asociale wangedrag van afgelopen nacht.
Met als dieptepunt de moordpoging dmv het gooien van glas in het zwembad.
En Jaap daar de schuld van willen geven.
Petertje is eindelijk weer op gang...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub en Palma hebben het weer goedgemaaktquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
Voeding kapot en vier uur latereindelijk weer DGK.
heb ik gemist hoe Palma is vertrokken?
Iemand die het in een paar woorden kan vertellen?
dat trek die lul van een palma niet... niet vandaag...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
fakkels voor schoonmaakster van vanmiddag?![]()
Hij is zeker gezakt, Jaap doet er nu ook aan mee, en die zal ook stemmen hebben gekregen .quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Je zou best eens gelijk kunnen hebben, arme Brian, die moet dan wel heel lang wachten op z'n CP's.
Misschien kan de boodschap er achteraan dat oude weddenschappen om CP's niet meer ingelost mogen worden, dan hebben we pas echt een rel en moet Brian het via de gezamelijke CPdoos proberen!![]()
err, Jaap heeft gisternacht per ongeluk een glas stuk gemaakt, zo IS het.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dadelijk aangekondigd wordt dat de bewoners binnen een uur moeten stemmen wie van de onderste twee uit de popipoll het huis moet verlaten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de meerderheid DGK niet meer zal volgen.
Maar hij heeft verder niets stuk gemaakt o.i.d dus hoop het niet.
O, dus Palma is niet afgevoerd, jammerquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Huub en Palma hebben het weer goedgemaakt![]()
Oeh, dat zal wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dadelijk aangekondigd wordt dat de bewoners binnen een uur moeten stemmen wie van de onderste twee uit de popipoll het huis moet verlaten.![]()
Gaby was toch besteld door Natas? Asap............quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
fakkels voor schoonmaakster van vanmiddag?![]()
Die lafbek dekt zich in.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Huub zei van de week dat hij al blij zou zijn met 20% en verwacht ook gezakt te zijn.
Op die manier dekt die zichzelf alvast in, in stilte hoopt hij echter op 60 %quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
Huub zei van de week dat hij al blij zou zijn met 20% en verwacht ook gezakt te zijn.
Ja, alleen als het Jaap en Amanda zijn. Als het Eric is, hebben Huub en Syl een groot probleem.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dadelijk aangekondigd wordt dat de bewoners binnen een uur moeten stemmen wie van de onderste twee uit de popipoll het huis moet verlaten.![]()
Daar ben ik voor! Jaap of Amanda eruit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nope doen het ook nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Niet optimaal maar beter dan niks.
Dat zou nog eens mooi zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, zo'n innemende, vrolijke, actieve man moet wel scorenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij is zeker gezakt, Jaap doet er nu ook aan mee, en die zal ook stemmen hebben gekregen .
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was nog nooit zo cynisch als in die post hoor.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de meerderheid DGK niet meer zal volgen.
Maar hij heeft verder niets stuk gemaakt o.i.d dus hoop het niet.
Daar lijkt i idd wel wat opquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:48 schreef petraa het volgende:
Catweazle zit op de bank. Oh nee het is Brian.
jaaaaaaaaaaaa. Amanda of jaap.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |