Jaap lust geen sushi, vindt het koudquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij woog zich waarschijnlijk nu, zodat hij nu ook aan de sushi kan
weeegschaaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:27 schreef solara4 het volgende:
wat zette nico nou buiten
Hopen dat hij weer aankomt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat worden er in elk geval geen 15 in 2 weken meer.
Via Vol gaat het hier perfect.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams althans hij valt steeds weg, begint overnieuw of heb gene geluid. Heeft iemand anders die via VOL(garnierstreams ofzo) kijkt dit nog meer? Dus tot die tijd lees ik nog even mee.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams althans hij valt steeds weg, begint overnieuw of heb gene geluid. Heeft iemand anders die via VOL(garnierstreams ofzo) kijkt dit nog meer? Dus tot die tijd lees ik nog even mee.
Huub is er meteen 120 kwijt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef Polonium-120 het volgende:
redactie geen tv, maar popipoll ... laat de bewoners maar lekker zweten... en brian geen cp's...![]()
Kijken of maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pffff... TV kijken?
Dat kan ik zelf beter.
Waar hadden ze trouwens om gewed?quote:
Nee weddenschap dat Japio geen 10 kilo zou afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom die 20? Dat ging toch over dat hij Lieke zou scoren?
Ben ik het mee eens ....quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen geen CP meer weggeven toch? Dan moet dat ook niet via weddenschappen gebeuren, want dan gaan de bewoners namaak weddenschappen afsluiten, dan schiet je nog nergens mee op.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen geen CP meer weggeven toch? Dan moet dat ook niet via weddenschappen gebeuren, want dan gaan de bewoners namaak weddenschappen afsluiten, dan schiet je nog nergens mee op.
Dat zal "achter" nu wel niet zeggen want het is Brian die die punten krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
fantastisch, dus doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zal "achter" nu wel niet zeggen want het is Brian die die punten krijgt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef bunnyma het volgende:
Huub is uitgeput van het in en uitruimen van de kasten.![]()
Hij sukkelt mooi in slaap op de tieten van Natasja.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef FuTilE het volgende:
Mogen ze alleen programma's kijken die nóg dommer zijn dan De Gouden Kooi?
Top capquote:
het kegelen kan ze vergeten.... (ga ook even iets anders doen, I'LL be back)quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef bunnyma het volgende:
Huub is uitgeput van het in en uitruimen van de kasten.![]()
Hij sukkelt mooi in slaap op de tieten van Natasja.
Ik ben de gluuurbuuuur....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |