Hoe weet je dat? Mailen ze jou persoonlijk? ( als ze zoiets zeggen dan is het een uurtje later... meestal )quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:18 schreef Gert het volgende:
De uitslag zal waarschijnlijk 2145 a 2200 bekend worden gemaakt in het huis, aldus DGK-REDAKTIE.
Ik denk dat Huub nog steeds op nummer 1 staat.![]()
Dat hebben ze toch net zelf in de COS gepost?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Mailen ze jou persoonlijk? ( als ze zoiets zeggen dan is het een uurtje later... meestal )
Ik hou van mooie mannen, maar in dit geval kan ik het met de woorden van Natasja eens zijn.... echte schoonheid zit van binnen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[afbeelding]
Wie stemt er nou niet op zo'n held
Suikeroom volgende maand doet Nicolaas ook mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Suikeroom het volgende:
een hele dikke middelvinger voor faggot Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
Voorspellend als in Nicolaas is helderziend of voorspelbaar?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:06 schreef Grafikal het volgende:
Ik vind Niels zeker geen held, ik vind hem heel voorspellend.
Nou..... de underdog positie heeft Jaap tot in de hoogste regionen gebracht....quote:Op woensdag 18 april 2007 02:08 schreef Meds het volgende:
strategische missers van Huub;
1. lieke
2. lieke
3. lieke
4. zijn populariteit was gebaseerd op het feit dat ie een underdogpositie had. Sinds zijn terugkeer is dat veranderd
let ook op bolle Japie!
Laatbloeiers zijn altijd te laat.(waarschijnlijk is de show dan al afgelopen)quote:Op woensdag 18 april 2007 02:05 schreef Meds het volgende:
ik voorspel dat de houdbaarheid van Huub langzaam aan het verstrijken is. Na 1 of 2 maanden verliest hij zijn toppositie. Te vroeg gepiekt. Publiekslievelingetjes wisselen met de snelheid van het weer. Let op de stille wateren en de laatbloeiers....
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
![]()
![]()
Uitslag populariteitspollquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
1. Huub 38% 190 CP
2. Eric 20% 100 CP
3. Sylvia 13% 65 CP
4. Brian 12% 60 CP
5. Natasia 7% 35 CP
6. Amanda 6% 30
7. Jaap 4% 20 CP
en waar stop je die dan in??quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |