Tas geeft Hupert al alle troost die het arme knulletje nodig heeft...quote:
Leuk heh zo'n avondje Talpa*quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef mazaru het volgende:
Nou, leuk hoor
Mijn streams doen het weer, en wat krijg je dan te zien? Mensen die tv zitten te kijken![]()
quote:
Das meer dan hier ... 2 woorden in 5 minuten ... paradijs.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag had ik streams willen hebben!
Maar toen hoorde ik eens in de vijf minuten twee haperende woorden![]()
By the dashboard light?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Das meer dan hier ... 2 woorden in 5 minuten ... paradijs.
Gewoon weer 80 kilo. Daar gaat haar doel. Wat een teleurstelling, geen buikwandcorrectie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Natasia soms weer zwanger zijn, zo'n bolle buik.......
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Geer en Goor op DGK-streams: grotere pulp is gewoon niet denkbaar.
Pulplady Natasja ligt in een deuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Een beetje het Droste-effect voor slechte televisie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Vanavond ook nog de popu poll.
Haha, da's een druk dagje monteren dan morgenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Haar zoontje kijkt ook altijdquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iedere zender die BB en/of DGK op de buis brengt vind ik een goede zenderquote:
Nee joh. Zouden wij toch nooit doen....quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thx![]()
![]()
of maak je ons blij met een dooie mus?
Hallo homo.....ik ben hem niet vergetenquote:
Heeft Natasja Gaby voor zichzelf uitgenodigd? Want anders kan Huub wel iedere stontvlieg een one way ticket voor de K*T van Natasja verkopen toch? Zou ik doen Huub. Foto van die vrouw ( die lesbienne) tot postertje laten verwerken en haar aanbieden op de keilerweg!quote:Inmiddels heeft Natasia de telefoon gepakt om Gaby uit te nodigen.
Natasia: Vanavond, ASAP of morgen.
Mooi dan eindigt hopelijk Huub zijn dag goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Hoe laat ongeveer? Kondigen we het vast aan in een nieuw topic..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Lief van je ...! Natas is haar zoontje nl. wel vergetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo homo.....ik ben hem niet vergeten![]()
Wij zijn het misschien niet vaak met elkaar eens, maar dit is nu al de tweede keer dat ik het helemaal met je eens ben!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een baggerzender eigenlijk, dat Tien.![]()
Ik krijg de indruk dat Jaap 's morgens, 's middags en 's avonds hetzelfde eetquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap trakteert zichzelf op een flink diner na het behalen van zijn opdracht
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee joh. Zouden wij toch nooit doen....![]()
Inderdaad! Bij een dergelijk geluid zo dichtbij, zou de adrenaline door m'n lijf pómpen.. gebalde vuisten, ogen wijd open, álles op standje "gevaar".quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Knap dat Huub zo doorslaapt op Natasia's borst terwijl ze zo aan het schateren is.
Niet echt scherp van je kleinschatje,quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
OK het is geen mus, maar tochquote:
Kwartiertje na Geer en Goor denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer? Kondigen we het vast aan in een nieuw topic..
Het was ironisch bedoeld, omdat DGK ook op Tien uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wij zijn het misschien niet vaak met elkaar eens, maar dit is nu al de tweede keer dat ik het helemaal met je eens ben!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |