Heb je Amanda wel eens gezien met haar "jurkjes"quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Sylvia: die hond trekt helemaal krom door het jurkje.
Och...
Die was te laat en kan gesloten wordenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Worden de COS-sen niet meer volgebaggerdpost?
[COS #1166] Met werkende streams.....
Yepquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:18 schreef Liess het volgende:
Weet Huub dat Gaby uitgenodigt is
Als hij het niet weet of niet wil, dan komt ze waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:18 schreef Liess het volgende:
Weet Huub dat Gaby uitgenodigt is
Zielig figuur die vreet straks in een week die kilo's er weer aan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:19 schreef Ashrak het volgende:
Jaap beschuldigt Huub ervan de batterij te hebben gestolen ....
en... nog een keer...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Safaa weg. Palma mag van mij bij het oud vuil.
Je moet gewoon op dezelfde plek, dezelfde weegschaal en dezelfde tijd als het beginpunt wegen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
Die weegschaal moet eerst geijkt worden alvorens de wedstrijd ingaat![]()
![]()
Tis allemaal niet zo moeilijk he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon op dezelfde plek, dezelfde weegschaal en dezelfde tijd als het beginpunt wegen.
Weer een streamlockquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:23 schreef Polonium-120 het volgende:
aaaaaah!!!!!!!!!!!!!! jaap vol in beeld...
Die eerste weegschaal was onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet gewoon op dezelfde plek, dezelfde weegschaal en dezelfde tijd als het beginpunt wegen.
Hij dorst er zelf CP op te zettenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
Brian: Gefeliciteerd grote vriend.. ik was de enige die in je geloofde.
Klopt! Jaap heeft de vorige gemanipuleerd door hem te laten vallen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die eerste weegschaal was onbetrouwbaar
Dat worden er in elk geval geen 15 in 2 weken meer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben nu benieuwd hoe hij zich nu gaat gedragen met eten en sporten.
Hij woog zich waarschijnlijk nu, zodat hij nu ook aan de sushi kanquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben nu benieuwd hoe hij zich nu gaat gedragen met eten en sporten.
Jaap lust geen sushi, vindt het koudquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij woog zich waarschijnlijk nu, zodat hij nu ook aan de sushi kan
weeegschaaalquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:27 schreef solara4 het volgende:
wat zette nico nou buiten
Hopen dat hij weer aankomt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat worden er in elk geval geen 15 in 2 weken meer.
Via Vol gaat het hier perfect.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams althans hij valt steeds weg, begint overnieuw of heb gene geluid. Heeft iemand anders die via VOL(garnierstreams ofzo) kijkt dit nog meer? Dus tot die tijd lees ik nog even mee.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams althans hij valt steeds weg, begint overnieuw of heb gene geluid. Heeft iemand anders die via VOL(garnierstreams ofzo) kijkt dit nog meer? Dus tot die tijd lees ik nog even mee.
Huub is er meteen 120 kwijt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:29 schreef Polonium-120 het volgende:
redactie geen tv, maar popipoll ... laat de bewoners maar lekker zweten... en brian geen cp's...![]()
Kijken of maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pffff... TV kijken?
Dat kan ik zelf beter.
Waar hadden ze trouwens om gewed?quote:
Nee weddenschap dat Japio geen 10 kilo zou afvallen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom die 20? Dat ging toch over dat hij Lieke zou scoren?
Ben ik het mee eens ....quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen geen CP meer weggeven toch? Dan moet dat ook niet via weddenschappen gebeuren, want dan gaan de bewoners namaak weddenschappen afsluiten, dan schiet je nog nergens mee op.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen geen CP meer weggeven toch? Dan moet dat ook niet via weddenschappen gebeuren, want dan gaan de bewoners namaak weddenschappen afsluiten, dan schiet je nog nergens mee op.
Dat zal "achter" nu wel niet zeggen want het is Brian die die punten krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
fantastisch, dus doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat zal "achter" nu wel niet zeggen want het is Brian die die punten krijgt.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef bunnyma het volgende:
Huub is uitgeput van het in en uitruimen van de kasten.![]()
Hij sukkelt mooi in slaap op de tieten van Natasja.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:40 schreef FuTilE het volgende:
Mogen ze alleen programma's kijken die nóg dommer zijn dan De Gouden Kooi?
Top capquote:
het kegelen kan ze vergeten.... (ga ook even iets anders doen, I'LL be back)quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef bunnyma het volgende:
Huub is uitgeput van het in en uitruimen van de kasten.![]()
Hij sukkelt mooi in slaap op de tieten van Natasja.
Ik ben de gluuurbuuuur....quote:
Tas geeft Hupert al alle troost die het arme knulletje nodig heeft...quote:
Leuk heh zo'n avondje Talpa*quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef mazaru het volgende:
Nou, leuk hoor
Mijn streams doen het weer, en wat krijg je dan te zien? Mensen die tv zitten te kijken![]()
quote:
Das meer dan hier ... 2 woorden in 5 minuten ... paradijs.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Vanmiddag had ik streams willen hebben!
Maar toen hoorde ik eens in de vijf minuten twee haperende woorden![]()
By the dashboard light?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Das meer dan hier ... 2 woorden in 5 minuten ... paradijs.
Gewoon weer 80 kilo. Daar gaat haar doel. Wat een teleurstelling, geen buikwandcorrectie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Natasia soms weer zwanger zijn, zo'n bolle buik.......
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Geer en Goor op DGK-streams: grotere pulp is gewoon niet denkbaar.
Pulplady Natasja ligt in een deuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Een beetje het Droste-effect voor slechte televisie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Thxquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Vanavond ook nog de popu poll.
Haha, da's een druk dagje monteren dan morgenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Haar zoontje kijkt ook altijdquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Iedere zender die BB en/of DGK op de buis brengt vind ik een goede zenderquote:
Nee joh. Zouden wij toch nooit doen....quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thx![]()
![]()
of maak je ons blij met een dooie mus?
Hallo homo.....ik ben hem niet vergetenquote:
Heeft Natasja Gaby voor zichzelf uitgenodigd? Want anders kan Huub wel iedere stontvlieg een one way ticket voor de K*T van Natasja verkopen toch? Zou ik doen Huub. Foto van die vrouw ( die lesbienne) tot postertje laten verwerken en haar aanbieden op de keilerweg!quote:Inmiddels heeft Natasia de telefoon gepakt om Gaby uit te nodigen.
Natasia: Vanavond, ASAP of morgen.
Mooi dan eindigt hopelijk Huub zijn dag goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Hoe laat ongeveer? Kondigen we het vast aan in een nieuw topic..quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Lief van je ...! Natas is haar zoontje nl. wel vergetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo homo.....ik ben hem niet vergeten![]()
Wij zijn het misschien niet vaak met elkaar eens, maar dit is nu al de tweede keer dat ik het helemaal met je eens ben!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een baggerzender eigenlijk, dat Tien.![]()
Ik krijg de indruk dat Jaap 's morgens, 's middags en 's avonds hetzelfde eetquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap trakteert zichzelf op een flink diner na het behalen van zijn opdracht
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee joh. Zouden wij toch nooit doen....![]()
Inderdaad! Bij een dergelijk geluid zo dichtbij, zou de adrenaline door m'n lijf pómpen.. gebalde vuisten, ogen wijd open, álles op standje "gevaar".quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Knap dat Huub zo doorslaapt op Natasia's borst terwijl ze zo aan het schateren is.
Niet echt scherp van je kleinschatje,quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
OK het is geen mus, maar tochquote:
Kwartiertje na Geer en Goor denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe laat ongeveer? Kondigen we het vast aan in een nieuw topic..
Het was ironisch bedoeld, omdat DGK ook op Tien uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:12 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wij zijn het misschien niet vaak met elkaar eens, maar dit is nu al de tweede keer dat ik het helemaal met je eens ben!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |