Ja.. en Huub al verteld dat hij het allemaal zelf mag doen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:58 schreef Vector_SLD het volgende:
Is ze er al?
Ik erger me al maanden aan de overdreven rol die de huishoudster 's ochtends hebben... waar is de tijd gebleven dat het personeel hun mond allleen opendeed als hun wat gevraagd werd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:59 schreef FSR het volgende:
Wat ik niet snap, is dat Palma een grote rol heeft terwijl ze van de hushouding is... ?
De show draaid om de Miljonairs... niaar nu is het om de schoonmakers...
Dan moeten die omhooggevallen poetssnollen hun nieuwe collega maar beter begeleiden en instrueren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef schatje het volgende:
Een uur schoonmaken over een glasplaat is ook niet normaal hoor.
Hier nog iemand die zich daar dood aan ergert.. Het feit dat Herma vorige week tegen Natasia zei dat ze Eric en Huub kon afluisteren als ze voor ging staan slaat alles..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik erger me al maanden aan de overdreven rol die de huishoudster 's ochtends hebben... waar is de tijd gebleven dat het personeel hun mond allleen opendeed als hun wat gevraagd werd.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat Herma de meest valse bitch is.
Is ook valsssssquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
En nu doet Nicolaas weer 'aardig' tegen Huub.
Nicolaas doet alles om de boel een beetje op te stoken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
En nu doet Nicolaas weer 'aardig' tegen Huub.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Herma is erop gekleed, ze heeft haar vrije-dag staartjes
[afbeelding]
Klopt Brenda zit ook al zo onder het plamuur...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef avonne het volgende:
Zagen jullie Herma in close up?
Ze heeft mega veel make up op... helemaal klaar voor haar TV-momentje
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
Het mag wel in de OP dat Palma het héérlijk vindt allemaal.
Zoals ze al giechelend binnenkwam....
een fokker heeft gesignaleerd dat het gewassen is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef schatje het volgende:
Het jurkje van Amanda staat niet meer stijf van het vuil.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik ben zo bang dat iedereen vergeet om Sylvia wakker te maken. Die wordt dan om half 6 vanmiddag een keer wakker en dan heeft ze misschien de bevalling van het paard gemist
Bright side, zou ik deze als avatar mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ow ja en Jaap. Zie je iedereen vergeet die gast.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:11 schreef schatje het volgende:
Jaap?
Dat was de beste cap van dit jaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Bright side, zou ik deze als avatar mogen gebruiken?
Ja hoor, ga je gang.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Bright side, zou ik deze als avatar mogen gebruiken?
Palma is de grootste fan van DGK.. veeeel te veel bezig met het spel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:13 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat Palma dit niet kan zeggen... en rare bijgeluiden gaat maken over het verliefd zijn van Lieke.
Eric staat, wat mij betreft, ver onder Amanda en Jaap... Dit mannetje kan niet voor zichzelf denken. Is verbaal zeer zwak en lift slechts mee met Huub. Die geconditioneerde homogebaartjes hangen me vanaf dag 1 al de keel uit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef Varen het volgende:
Ik denk dat Eric hier niet populairder van wordt
En Palma beslist wie welke kaarten krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:13 schreef kleinelievewolff het volgende:
De miljonairs aan het pokeren:
Eric maakt een statement.
Brian raised met een onbegrijpelijk verhaal.
Natasia checked omdat callen een gebaar van zwakte is.
Nicolaas is alleen maar aan het bluffen met verwijdering uit de villa.
Nicolaas grijpt gewoon alles aan... en daar moet ik wel om lachen... het is aan Huub om binnen de regels te blijven...quote:
en nu is die weer op huub zijn slaapkamer huub in zijn straatje te praten bahquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
Nicolaas hamert erop dat Huub gediskwalificeerd moet worden.
Je zal snel genoeg zien of de buren echt een hekel hebben aan huub..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
-edit- laat maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Huub: deze is met ruggenspraak gegaan, wat denk jij?
Dat dacht ik al.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef Liess het volgende:
Beetje jammer van dat glas in het zwembad dan....
De Sint zit gewoon de anderen op te naaien. En nu gaat hij lekker in de sauna zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
Dat zei hij tegen Nicolaas toen deze zei dat het wel een verwijdering uit de villa kon zijn. Huub gaf aan dat het in samenspraak met achter is gebeurd dus toegestaan.quote:
Wat ik vannacht begrepen heb is dat er geen glas in het zwembad ligt.... glas viel kapot nadat deze naar de kant kwam drijven en eruit gehaald was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef Liess het volgende:
Beetje jammer van dat glas in het zwembad dan....
nicolaas mag van mij blijven tot de eindronde... lekker rellen samen met huub... het is goed dat huub voor donderdag immuniteit heeft... en de rest inclusief de schoonmaaksters zijn hypocriet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
Oh ok!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik vannacht begrepen heb is dat er geen glas in het zwembad ligt.... glas viel kapot nadat deze naar de kant kwam drijven en eruit gehaald was.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
Oh gut, Brian krijgt straks een Thaiboksleraar over de vloer. Zulke gerespecteerde mensen komen hier...
mwoahahaha
Denk ook niet dat die camerageile meta ooit daar weggaat.. maar hou je bezig met je fok!ing werk.. en niet met de miljonairs!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh ok!
Palma zegt dat ze ontslag wil nemen (Tuuuuuurlijk Palma)
draagkracht maakt macht...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:24 schreef avonne het volgende:
Huub had wel iets minder snel te werk moeten gaan.
Eerst andere miljonairs opstoken.
Iedereen had toch wel ergens een probleem met Palma?
Dus heeft Huub geen enkel houvast meer mbt tot werkweigering...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef Liess het volgende:
Natas zegt dat Palma en Herma die gang niet schoon mogen maken.
uitstekend planquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kom op Huupie!
Nu Lieke bellen, en haar op laten treden als stakingsbreekster!
En dan lekker samen met je lieffie alles op je dooie gemak weer op zijn plaats zetten!
De zoveelste leugen!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:24 schreef schatje het volgende:
Palma zegt dat ze geen imbeciel is.
Nemen? Krijgen.... oneervol en op staande voet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh ok!
Palma zegt dat ze ontslag wil nemen (Tuuuuuurlijk Palma)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:27 schreef pullup het volgende:
Ik zou in een deuk liggen als nu op het plasma zou komen:
" Beste huishouding...als jullie niet gewoon aan het werk gaan gaan jullie maar naar huis DOEI !!"
Aaaah, dank je wel schat!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Noekje, exclusief voor jou, de uitgesneden en verkleine cap voor jouw avater.
Graag even overnemen naar je eigen upload space
[afbeelding]
Ik weet niet hoe zij Lieke behandelde, maar ze heeft ook niks te zeggen hierin. Palma is de baas.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:26 schreef Kinga het volgende:
Die Brenda zegt ook nooit wat he.
Het is weer net als 3 maanden geledenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:29 schreef akveor het volgende:
Met z'n allen naar de slaapkamer van Huub. Het is nu inderdaad zo dat Huub tegen 10 mensen moet vechten ipv 7 miljonairs.
Dat ie er dan meteen korte metten mee maakt. Met dat sorry excuse voor een leven van 'm dan, hè.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
Brian gaat er ook werk van maken, want hij kan hier niet mee leven.
En zelfs met deze groep moet Brian even vragen of Nicolaas er bij wil zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:29 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, met zn allen
Herma is echt een misselijk kutwijf.. zelfs zij pleit nu voor een exit.. maar het schoonmaaks team mag zich niet bemoeien met miljonairs volgens palmaquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:31 schreef noekje het volgende:
Brian: je weet dat je ons er allemaal mee hebt he.
Huub: Dan gaan jullie maar met z'n allen naar huis.
Huub is sterk.
Stoerquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:31 schreef pullup het volgende:
[..]
En zelfs met deze groep moet Brian even vragen of Nicolaas er bij wil zijn.
Yep Huub die gaat naar huis ole ole... Het word steeds gekkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:32 schreef kleinzusje het volgende:
Zong Herma nou: ole ole ?
Nee, het enge was dat Natasia dat deed.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:33 schreef Liess het volgende:
Wat lullen Syl en Eric nou... zij hebben Huub niet eens even een arm aangeboden toen Lieke ontslagen werd, goeie vrienden.
Ik vind dit echt niet kunnen..... Personeel blijft personeel al denken die ondertussen dat ze een sterrenstatus genieten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep Huub die gaat naar huis ole ole... Het word steeds gekker![]()
Ja we kunnen veel zeggen over die heks, maar gevoel heeft ze wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het enge was dat Natasia dat deed.
Dat heeft de FEBO ze gegeven.. zij zijn degene die dit alles heeft toegelaten..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet kunnen..... Personeel blijft personeel al denken die ondertussen dat ze een sterrenstatus genieten.
Verander we graag in ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:35 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja we kunnen veel zeggen over die heks, maar gevoel heeft ze wel.
Pak gelijk de pot erbij.. ik denk dat je niet veel wil missen deze ochtendquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:36 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen! Even een koppie thee erbij pakken.![]()
Tippiewan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef webextreme.nl het volgende:
Klote personeel, kunnen ze niet gewoon een paar aziaten inhuren ofzo
Ik zeg : vervang die haak maar voor een zeisquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef Polonium-120 het volgende:
ik seg: toneelhaak voor die schoonmaaksters...
Dat is dan ook de reden waarom ik 's ochtend weinig de streams kijk.... Vanochtend moest ik natuurlijk wel even de wekker zetten om hier van te kunnen genieten. Ook in de hoop dat het personeel eindelijk eens op hun plek gezet zouden worden. Maar helaas... DGK draait om huishoudsters ipv wanabee miljonairs... en Eric hou je bek. Loser.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat heeft de FEBO ze gegeven.. zij zijn degene die dit alles heeft toegelaten..
Zou Lieke tranen van het lachen hebben of van liefdesverdriet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind Hupert nu erg OK.
Een welhaast ridderlijk statement naar 'zijn' Lieke! Dat is pas Echte Liefde!
Geharnast ten strijde voor zijn Prinses!![]()
nee en hij gaat niet doodt ook denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef demins het volgende:
Is Eric al dood?
Schoonmaakbedrijf bellenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:39 schreef happyme28 het volgende:
Maar hoe kan Huub dit ooit nog winnen? Als iedereen tegen je is en de redactie laat het ze zelf uitzoeken, dan wordt het erg lastig. Tegenwerken doet de FEBO vol overgave, maar met steunen geven ze niet thuis.
Nog even wachten schatquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef demins het volgende:
Is Eric al dood?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef getl0st het volgende:
Huub heeft volgens mij iets over het hoofd gezien gister..
de enige twee die naar me toe kwamen zitten hier naast me (eric en sylvia).. maar dat waren de twee die ver weg bleven volgens mij
ik seg: groupshug bij de 'tegenpartij' en dat jaap iedereen plet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zeg : vervang die haak maar voor een zeis
Het wachten is op de plasmaschermen... de opdrachten daarop moeten de miljonairs ten alle tijde opvolgen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:39 schreef happyme28 het volgende:
Maar hoe kan Huub dit ooit nog winnen? Als iedereen tegen je is en de redactie laat het ze zelf uitzoeken, dan wordt het erg lastig. Tegenwerken doet de FEBO vol overgave, maar met steunen geven ze niet thuis.
'de hele dag' verliefd naar een paard kijken... dat is een lekker niveauquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Syl: Ik vind het zo'n kleuterschoolniveau..
Alsof iemand het ook maar iets kan schelen wat Syl of haar kaarten vinden.
Die zal ook zeker komen.. want huub gaat echt wel moeten schoonmaken.. en dan komen de steken van de andere bewoners (lees: huishouders)..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wachten is op de plasmaschermen... de opdrachten daarop moeten de miljonairs ten alle tijde opvolgen...
Hè, ik ben meteen opgevrolijktquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ie er dan meteen korte metten mee maakt. Met dat sorry excuse voor een leven van 'm dan, hè.
Sylvia is allang dood.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef demins het volgende:
Syl dan?
De enige reden dat Syl of Eric hoog staan in de popo komt omdat zij zgn bevriend zijn met Huub. Huub met z'n kleuterschoolniveau en daar liften ze lekker op mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
'de hele dag' verliefd naar een paard kijken... dat is een lekker niveau
Dat moet Huub wel doen, hij houdt de schijn hoog. Syl en Eric weten zelf wel dat ze dat niet gedaan hebben en hopenlijk voelen zich nu erg KUT daarover.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef getl0st het volgende:
Huub heeft volgens mij iets over het hoofd gezien gister..
de enige twee die naar me toe kwamen zitten hier naast me (eric en sylvia).. maar dat waren de twee die ver weg bleven volgens mij
dankje, ik heb er niets aan toe te voegen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden dat Syl of Eric hoog staan in de popo komt omdat zij zgn bevriend zijn met Huub. Huub met z'n kleuterschoolniveau en daar liften ze lekker op mee.
Als Syl bij Ban zou zitten dan was zij helemaal niks en Eric ook niet.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.......quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Syl: Ik vind het zo'n kleuterschoolniveau..
Is ze er al???quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Welkom Diana
Meer is niet toegestaan daar in de kooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.......
in de fucking verrotte Gouden Kooi!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Welkom Diana
Die is toch dood?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Welkom Diana
Sylvia is sluw. Die glibbert overal tussendoor met haar nietszeggende opmerkingen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia is allang dood.
Die vertoeft al 6 maanden tussen de geesten en waart rond als een spook.
sylvia en eric zakken bij mij flink... huub is voor mij (op dit moment) nummero uno en nicolaas een goede tweede...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia is allang dood.
Die vertoeft al 6 maanden tussen de geesten en waart rond als een spook.
Toch typisch hoe Eric hier mee omgaat... nachten achtereen heeft ie op kleuterschool niveau met Huub meegedaan... en nu zijn zg Homo moeder te pakken wordt genomen is ie helemaal tegen Huub. Ach die zielige pisnicht wordt door iedereen al uitgekotst en hij probeert te redden wat er te redden valt en lult met de andere miljonairs mee om bij hun uit de gevaren zone te komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden dat Syl of Eric hoog staan in de popo komt omdat zij zgn bevriend zijn met Huub. Huub met z'n kleuterschoolniveau en daar liften ze lekker op mee.
Als Syl bij Ban zou zitten dan was zij helemaal niks en Eric ook niet.
en nu jij bedankt. Niks meer aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sylvia en eric zakken bij mij flink... huub is voor mij (op dit moment) nummero uno en nicolaas een goede tweede...
eenschquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch typisch hoe Eric hier mee omgaat... nachten achtereen heeft ie op kleuterschool niveau met Huub meegedaan... en nu zijn zg Homo moeder te pakken wordt genomen is ie helemaal tegen Huub. Ach die zielige pisnicht wordt door iedereen al uitgekotst en hij probeert te redden wat er te redden valt en lult met de andere miljonairs mee om bij hun uit de gevaren zone te komen.
Sylvia is de echte Rat!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sylvia is sluw. Die glibbert overal tussendoor met haar nietszeggende opmerkingen.
Eric is over een week weer poeslief tegen Huub want dan heeft die z'n backup weer nodig. Huub is een week imuun en vervolgens valt Eric Huub al een week af. Vies loeder is het!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch typisch hoe Eric hier mee omgaat... nachten achtereen heeft ie op kleuterschool niveau met Huub meegedaan... en nu zijn zg Homo moeder te pakken wordt genomen is ie helemaal tegen Huub. Ach die zielige pisnicht wordt door iedereen al uitgekotst en hij probeert te redden wat er te redden valt en lult met de andere miljonairs mee om bij hun uit de gevaren zone te komen.
Eric en Huub hebben idd. vanalles uitgehaald en nu speelt Eric de heilige!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat natuurlijk weer welquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
En ik vind Lieke nog steeds een stofzuigsnol
quote:
Ik geloof nooit dat Syl en Eric Huub gaan helpen met opruimen. Ze laten hem de hele week al vallen dus waarom nu niet. Eric snapt het echt niet en Syl speelt gewoon zwitserland, maar dat siert haar niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef jacqjacq het volgende:
huub heeft beter dan silvia en eric door hoe de situatie werkelijk was, jammergenoeg komen ze er daar pas achter als ze uit de vila komen.
ik begrijp sil en eric best wel, ze willen echt het beste voor huub en kalmeren hem, eric bedoeld het naar mijn idee ook best goed.
maar ik denk dat sil en eric huub uiteindelijk wel rustig krijgen en dat ze gezamenlijk gaan puinruimen.
en jaap is inderdaad een grote vervelende vent. maar huub moet hem negeren, dat is het enige en beste.
...het vuilnis buiten zetten? Is al gebeurd!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef demins het volgende:
Er moet gewoon iemand...
precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
Als je wint heb je vrienden, rijen dik.......
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
Kan niet wachten tot de PoPo het huis in komt! Mag hopen dat Eric onderaan staat en hij eens goed gaan nadenken hoe dat nou zou komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
Dan moet ze zich er nu ook niet mee bemoeien, en lekker met de paarden gaan knuffelen en met een sigaret in haar smoel maar weer eens een Tarot-kaartje gaan trekken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:53 schreef bloodymary het volgende:
Sylvia en Eric hebben altijd goed met Palma op kunnen schieten en een hekel gehad aan Lieke. Dus ik snap hun standpunt in deze wel. En Sylvia heeft altijd een hekel gehad aan dit kleuterschoolniveau. Ze hoeven niet tenslotte niet in alles als een hondje achter Huub aan te lopen.
Tis één groot rattennest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia is de echte Rat!
Smaakt je kopje thee, lieffie?![]()
Rookte jij dan al op de kleuterschool?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:57 schreef product het volgende:
Sylvia met haar kleuterschoolniveau... wat doet zij dan behalve roken, discussies ontwijken en moeilijk kijken....
Ja échte schoonmakers.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Polonium-120 het volgende:
volgens mij is het heel simpel... bel andere schoonmakers en klaar is clara... zijn die napalm, herma en brenda op hun clit getrapt...
Strak planquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef Polonium-120 het volgende:
volgens mij is het heel simpel... bel andere schoonmakers en klaar is clara... zijn die napalm, herma en brenda op hun clit getrapt...
Ik bedoel, beter kleuterschoolniveau dan die verschrikkelijke lethargische houding van Sylvia...en maar denken dat ze ver boven alle anderen staat omdat ze geen ene vorm van emotie toont...Grote klasse Sylvia...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Rookte jij dan al op de kleuterschool?
Sylvia is mijn favo enik begrijp haar wel... maar Eric speelt een vies spelletje... Huub heeft hem groot gemaakt en dat alleen maar omdat Eric hem eruit kon stemmen.... Noodgedwongen is SHE onstaan... iets wat ik verafschuw. het spreekwoord zegt: Drie is teveel... en dat is zeker waar betreffende Eric. Eric blaast nu ook hoog van de toren... zodat ie later weer zielig bakzeil moet halen en zielig in een hoekje kan gaan zitten pruilen. Sinds Eric bij SHE zit zijn Huub en Sylvia van elkaar gedreven omdat Eric hen nooit alleen laat.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:53 schreef bloodymary het volgende:
Sylvia en Eric hebben altijd goed met Palma op kunnen schieten en een hekel gehad aan Lieke. Dus ik snap hun standpunt in deze wel. En Sylvia heeft altijd een hekel gehad aan dit kleuterschoolniveau. Ze hoeven niet tenslotte niet in alles als een hondje achter Huub aan te lopen.
Ik heb er 2 voor Huub gestuurdquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb voor het eerst deze keer niet voor Sylvia een sms-je gestuurd.
Ja, ik sms...gvd![]()
Als je maar geen SMS voor Herma stuurt ....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
Ja, ik sms...gvd![]()
Huub zei gisteren al dat als zij daar kwamen om alleen maar schoon te maken ze bij Asito moesten gaan werken.quote:
Dat vroeg ik ook al, maar kreeg geen reaktie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef Ashrak het volgende:
Heb vannacht niet echt meegekeken en ik lees verschillende verhalen.
Wie heeft nu het glas in het zwembad gegooid en flessen omgegooid op de tafels ?
Was dat Huub of Jaap ?
lethargisch?... ik vind het meer een botte houding...quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef product het volgende:
[..]
Ik bedoel, beter kleuterschoolniveau dan die verschrikkelijke lethargische houding van Sylvia...en maar denken dat ze ver boven alle anderen staat omdat ze geen ene vorm van emotie toont...Grote klasse Sylvia...
Owww ik meende Huub gisteren horen zeggen dat de PP vrijdag gesloten was....quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
Ja, ik sms...gvd![]()
Heeft hij al gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef Varen het volgende:
Lieke komt woensdag, maar de rest mag dit niet weten. Ik ben benieuwd of Eric dit niet door kletst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |