en nu is die weer op huub zijn slaapkamer huub in zijn straatje te praten bahquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
Nicolaas hamert erop dat Huub gediskwalificeerd moet worden.
Je zal snel genoeg zien of de buren echt een hekel hebben aan huub..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
-edit- laat maarquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:19 schreef noekje het volgende:
Huub: deze is met ruggenspraak gegaan, wat denk jij?
Dat dacht ik al.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef Liess het volgende:
Beetje jammer van dat glas in het zwembad dan....
De Sint zit gewoon de anderen op te naaien. En nu gaat hij lekker in de sauna zitten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
Dat zei hij tegen Nicolaas toen deze zei dat het wel een verwijdering uit de villa kon zijn. Huub gaf aan dat het in samenspraak met achter is gebeurd dus toegestaan.quote:
Wat ik vannacht begrepen heb is dat er geen glas in het zwembad ligt.... glas viel kapot nadat deze naar de kant kwam drijven en eruit gehaald was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:20 schreef Liess het volgende:
Beetje jammer van dat glas in het zwembad dan....
nicolaas mag van mij blijven tot de eindronde... lekker rellen samen met huub... het is goed dat huub voor donderdag immuniteit heeft... en de rest inclusief de schoonmaaksters zijn hypocriet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
Oh ok!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik vannacht begrepen heb is dat er geen glas in het zwembad ligt.... glas viel kapot nadat deze naar de kant kwam drijven en eruit gehaald was.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
Oh gut, Brian krijgt straks een Thaiboksleraar over de vloer. Zulke gerespecteerde mensen komen hier...
mwoahahaha
Denk ook niet dat die camerageile meta ooit daar weggaat.. maar hou je bezig met je fok!ing werk.. en niet met de miljonairs!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh ok!
Palma zegt dat ze ontslag wil nemen (Tuuuuuurlijk Palma)
draagkracht maakt macht...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:24 schreef avonne het volgende:
Huub had wel iets minder snel te werk moeten gaan.
Eerst andere miljonairs opstoken.
Iedereen had toch wel ergens een probleem met Palma?
Dus heeft Huub geen enkel houvast meer mbt tot werkweigering...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:22 schreef Liess het volgende:
Natas zegt dat Palma en Herma die gang niet schoon mogen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |