en nu jij bedankt. Niks meer aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sylvia en eric zakken bij mij flink... huub is voor mij (op dit moment) nummero uno en nicolaas een goede tweede...
eenschquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch typisch hoe Eric hier mee omgaat... nachten achtereen heeft ie op kleuterschool niveau met Huub meegedaan... en nu zijn zg Homo moeder te pakken wordt genomen is ie helemaal tegen Huub. Ach die zielige pisnicht wordt door iedereen al uitgekotst en hij probeert te redden wat er te redden valt en lult met de andere miljonairs mee om bij hun uit de gevaren zone te komen.
Sylvia is de echte Rat!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sylvia is sluw. Die glibbert overal tussendoor met haar nietszeggende opmerkingen.
Eric is over een week weer poeslief tegen Huub want dan heeft die z'n backup weer nodig. Huub is een week imuun en vervolgens valt Eric Huub al een week af. Vies loeder is het!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch typisch hoe Eric hier mee omgaat... nachten achtereen heeft ie op kleuterschool niveau met Huub meegedaan... en nu zijn zg Homo moeder te pakken wordt genomen is ie helemaal tegen Huub. Ach die zielige pisnicht wordt door iedereen al uitgekotst en hij probeert te redden wat er te redden valt en lult met de andere miljonairs mee om bij hun uit de gevaren zone te komen.
Eric en Huub hebben idd. vanalles uitgehaald en nu speelt Eric de heilige!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat natuurlijk weer welquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
En ik vind Lieke nog steeds een stofzuigsnol
quote:
Ik geloof nooit dat Syl en Eric Huub gaan helpen met opruimen. Ze laten hem de hele week al vallen dus waarom nu niet. Eric snapt het echt niet en Syl speelt gewoon zwitserland, maar dat siert haar niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:50 schreef jacqjacq het volgende:
huub heeft beter dan silvia en eric door hoe de situatie werkelijk was, jammergenoeg komen ze er daar pas achter als ze uit de vila komen.
ik begrijp sil en eric best wel, ze willen echt het beste voor huub en kalmeren hem, eric bedoeld het naar mijn idee ook best goed.
maar ik denk dat sil en eric huub uiteindelijk wel rustig krijgen en dat ze gezamenlijk gaan puinruimen.
en jaap is inderdaad een grote vervelende vent. maar huub moet hem negeren, dat is het enige en beste.
...het vuilnis buiten zetten? Is al gebeurd!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef demins het volgende:
Er moet gewoon iemand...
precies.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
Als je wint heb je vrienden, rijen dik.......
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
Kan niet wachten tot de PoPo het huis in komt! Mag hopen dat Eric onderaan staat en hij eens goed gaan nadenken hoe dat nou zou komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |