Pak gelijk de pot erbij.. ik denk dat je niet veel wil missen deze ochtendquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:36 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen! Even een koppie thee erbij pakken.![]()
Tippiewan!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef webextreme.nl het volgende:
Klote personeel, kunnen ze niet gewoon een paar aziaten inhuren ofzo
Ik zeg : vervang die haak maar voor een zeisquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:37 schreef Polonium-120 het volgende:
ik seg: toneelhaak voor die schoonmaaksters...
Dat is dan ook de reden waarom ik 's ochtend weinig de streams kijk.... Vanochtend moest ik natuurlijk wel even de wekker zetten om hier van te kunnen genieten. Ook in de hoop dat het personeel eindelijk eens op hun plek gezet zouden worden. Maar helaas... DGK draait om huishoudsters ipv wanabee miljonairs... en Eric hou je bek. Loser.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat heeft de FEBO ze gegeven.. zij zijn degene die dit alles heeft toegelaten..
Zou Lieke tranen van het lachen hebben of van liefdesverdriet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind Hupert nu erg OK.
Een welhaast ridderlijk statement naar 'zijn' Lieke! Dat is pas Echte Liefde!
Geharnast ten strijde voor zijn Prinses!![]()
nee en hij gaat niet doodt ook denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef demins het volgende:
Is Eric al dood?
Schoonmaakbedrijf bellenquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:39 schreef happyme28 het volgende:
Maar hoe kan Huub dit ooit nog winnen? Als iedereen tegen je is en de redactie laat het ze zelf uitzoeken, dan wordt het erg lastig. Tegenwerken doet de FEBO vol overgave, maar met steunen geven ze niet thuis.
Nog even wachten schatquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef demins het volgende:
Is Eric al dood?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef getl0st het volgende:
Huub heeft volgens mij iets over het hoofd gezien gister..
de enige twee die naar me toe kwamen zitten hier naast me (eric en sylvia).. maar dat waren de twee die ver weg bleven volgens mij
ik seg: groupshug bij de 'tegenpartij' en dat jaap iedereen plet...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zeg : vervang die haak maar voor een zeis
Het wachten is op de plasmaschermen... de opdrachten daarop moeten de miljonairs ten alle tijde opvolgen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:39 schreef happyme28 het volgende:
Maar hoe kan Huub dit ooit nog winnen? Als iedereen tegen je is en de redactie laat het ze zelf uitzoeken, dan wordt het erg lastig. Tegenwerken doet de FEBO vol overgave, maar met steunen geven ze niet thuis.
'de hele dag' verliefd naar een paard kijken... dat is een lekker niveauquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Syl: Ik vind het zo'n kleuterschoolniveau..
Alsof iemand het ook maar iets kan schelen wat Syl of haar kaarten vinden.
Die zal ook zeker komen.. want huub gaat echt wel moeten schoonmaken.. en dan komen de steken van de andere bewoners (lees: huishouders)..quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wachten is op de plasmaschermen... de opdrachten daarop moeten de miljonairs ten alle tijde opvolgen...
Hè, ik ben meteen opgevrolijktquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ie er dan meteen korte metten mee maakt. Met dat sorry excuse voor een leven van 'm dan, hè.
Sylvia is allang dood.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef demins het volgende:
Syl dan?
De enige reden dat Syl of Eric hoog staan in de popo komt omdat zij zgn bevriend zijn met Huub. Huub met z'n kleuterschoolniveau en daar liften ze lekker op mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
'de hele dag' verliefd naar een paard kijken... dat is een lekker niveau
Dat moet Huub wel doen, hij houdt de schijn hoog. Syl en Eric weten zelf wel dat ze dat niet gedaan hebben en hopenlijk voelen zich nu erg KUT daarover.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef getl0st het volgende:
Huub heeft volgens mij iets over het hoofd gezien gister..
de enige twee die naar me toe kwamen zitten hier naast me (eric en sylvia).. maar dat waren de twee die ver weg bleven volgens mij
dankje, ik heb er niets aan toe te voegen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden dat Syl of Eric hoog staan in de popo komt omdat zij zgn bevriend zijn met Huub. Huub met z'n kleuterschoolniveau en daar liften ze lekker op mee.
Als Syl bij Ban zou zitten dan was zij helemaal niks en Eric ook niet.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.......quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:41 schreef noekje het volgende:
Syl: Ik vind het zo'n kleuterschoolniveau..
Is ze er al???quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Welkom Diana
Meer is niet toegestaan daar in de kooiquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.......
in de fucking verrotte Gouden Kooi!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Welkom Diana
Die is toch dood?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:45 schreef kleinzusje het volgende:
Welkom Diana
Sylvia is sluw. Die glibbert overal tussendoor met haar nietszeggende opmerkingen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia is allang dood.
Die vertoeft al 6 maanden tussen de geesten en waart rond als een spook.
sylvia en eric zakken bij mij flink... huub is voor mij (op dit moment) nummero uno en nicolaas een goede tweede...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sylvia is allang dood.
Die vertoeft al 6 maanden tussen de geesten en waart rond als een spook.
Toch typisch hoe Eric hier mee omgaat... nachten achtereen heeft ie op kleuterschool niveau met Huub meegedaan... en nu zijn zg Homo moeder te pakken wordt genomen is ie helemaal tegen Huub. Ach die zielige pisnicht wordt door iedereen al uitgekotst en hij probeert te redden wat er te redden valt en lult met de andere miljonairs mee om bij hun uit de gevaren zone te komen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden dat Syl of Eric hoog staan in de popo komt omdat zij zgn bevriend zijn met Huub. Huub met z'n kleuterschoolniveau en daar liften ze lekker op mee.
Als Syl bij Ban zou zitten dan was zij helemaal niks en Eric ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |