quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
Het mag wel in de OP dat Palma het héérlijk vindt allemaal.
Zoals ze al giechelend binnenkwam....
een fokker heeft gesignaleerd dat het gewassen is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef schatje het volgende:
Het jurkje van Amanda staat niet meer stijf van het vuil.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik ben zo bang dat iedereen vergeet om Sylvia wakker te maken. Die wordt dan om half 6 vanmiddag een keer wakker en dan heeft ze misschien de bevalling van het paard gemist
Bright side, zou ik deze als avatar mogen gebruiken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Herma is erop gekleed, ze heeft haar vrije-dag staartjes
[afbeelding]
Ow ja en Jaap. Zie je iedereen vergeet die gast.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:11 schreef schatje het volgende:
Jaap?
Dat was de beste cap van dit jaarquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Bright side, zou ik deze als avatar mogen gebruiken?
Ja hoor, ga je gang.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Bright side, zou ik deze als avatar mogen gebruiken?
Palma is de grootste fan van DGK.. veeeel te veel bezig met het spel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:13 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat Palma dit niet kan zeggen... en rare bijgeluiden gaat maken over het verliefd zijn van Lieke.
Eric staat, wat mij betreft, ver onder Amanda en Jaap... Dit mannetje kan niet voor zichzelf denken. Is verbaal zeer zwak en lift slechts mee met Huub. Die geconditioneerde homogebaartjes hangen me vanaf dag 1 al de keel uit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef Varen het volgende:
Ik denk dat Eric hier niet populairder van wordt
En Palma beslist wie welke kaarten krijgt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:13 schreef kleinelievewolff het volgende:
De miljonairs aan het pokeren:
Eric maakt een statement.
Brian raised met een onbegrijpelijk verhaal.
Natasia checked omdat callen een gebaar van zwakte is.
Nicolaas is alleen maar aan het bluffen met verwijdering uit de villa.
Nicolaas grijpt gewoon alles aan... en daar moet ik wel om lachen... het is aan Huub om binnen de regels te blijven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |