De redundantie in artiestnaam in de album/songtitel lijkt me niet prettigquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm ik heb het iets anders.
D:\Muziek\Jedi Mind Tricks\Jedi Mind Tricks - Legacy of Blood\Jedi Mind Tricks - Bonus Track.mp3
Is een goede oplossing. Alleen ik heb ontzettend veel verschillende benamingenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik heb: <drive>\mp3\artist\album\<titelnummer>-<titel>.mp3
voorbeeld: d:\mp3\radiohead\OK Computer\01-Airbag.mp3
Dit leek mij de handigste hierarchische opdeling.
Je hebt wel programma's waarmee je ze kan renamen, maar ik heb het een keer gedaan; ik raad het je niet bepaald aanquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef Bastian het volgende:
[..]
Is een goede oplossing. Alleen ik heb ontzettend veel verschillende benamingen
zoals Alanis_-_Morisette--__--Hand_-_in_-_my_-_pocket
dit is super irritant. is er een tooltje om dit soort onzin te renamen?
of moet ik ze handmatig renamen?
Hoe doe jij het met losse mp3? (zonder album)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef Soli het volgende:
[..]
Je hebt wel programma's waarmee je ze kan renamen, maar ik heb het een keer gedaan; ik raad het je niet bepaald aan
Ik deed het met audiomonkey, maar de titels raakten totaal door de war en de id3-tags werkten niet meer, dus toen heb ik maar even al mijn muziek opnieuw gedownload
Vind het wel handigquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
De redundantie in artiestnaam in de album/songtitel lijkt me niet prettig
Over het algemeen worden nummers uitgebracht in een album. Dus ook als ik het album niet compleet heb zet ik hem wel in een album mapje.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:30 schreef Bastian het volgende:
[..]
Hoe doe jij het met losse mp3? (zonder album)
In albumnaam doe ik wel redundantie, want dan is het overzichtelijker bij het kopieren van een single album naar een CD-tje. In tracktitel vind ik klote.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
De redundantie in artiestnaam in de album/songtitel lijkt me niet prettig
Pop/Rock/Punk is heel algemeen omdat ik niet van gitaarmuziek houdt dus die paar albums die ik heb o.a. Nirvana, RHCP bij elkaar gooi. Industrial hardcore en teKno past prima bij elkaar. Gewone techno-albums staan bij mij onder 'minimal', wat op zich vreemd is ja. Zelf vind ik echte ambient dichter bij IDM liggen dan lounge, triphop en downtempo. Ambient vereiste mentale verdieping, net zoals IDM; lounge, triphop enzo is leuk als je ouders langs komen of om op te seksen. Hoewel ik vind dat mijn verdeling categorisch klopt is het ook op gevoel gebaseerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 03:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Een hoop genres daar tussen MOETEN in een andere dir, zeker Pop/Rock/Punk and Industrial Hardcore/Techno en Ambient/IDM al snap ik niet waarom je Ambient dan niet bij Downtempo/Lounge gooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |