Nu waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.
Huub heeft naar zijn zeggen gevraagd hoe ver hij kan gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.
normaal zijn ze er toch al??quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef Ecila111 het volgende:
Ik was Huub zat..... eigenlijk nog maar ik moet toegeven: weinigen doen hem dit na, moet wel grinniken. Hoe laat komen de stoottroepen?
Oh, ik dacht dat ie vroeg waar de suiker was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:28 schreef AnTjUh het volgende:
nicolaas maakt huub wakker en vraagt wat hij in
de koffie heeft
Boeit hem ook niet. Heeft hij al meerdere malen gezegd, hij vindt het wel leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:29 schreef Kinga het volgende:
Alsof Huub dat wakker maken van Nicolaas wat boeit..
Of de GG&GD is gebeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:27 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
normaal zijn ze er toch al??
ik denk dat palma gisteren de streams heeft gevolgt en nu de ziektewet in is
er valt zeker eer te behalen daar!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Ecila111 het volgende:
Ik houd van opruimen en ordenen: m'n handen jeuken..... ik zou helemaal in m'n element zijn.
Dan mag je bij mij ook wel langskomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Ecila111 het volgende:
Ik houd van opruimen en ordenen: m'n handen jeuken..... ik zou helemaal in m'n element zijn.
Jij geeft er een leuke draai aan..... ik hoop er op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:36 schreef Clank het volgende:
Huub![]()
Palma zal de afgelopen nacht ook wel voor de streams hebben gezeten en straks in samenwerking met achter een plan bedenken.
De kans dat ze vandaag met de rest een snipperdag neemt, goedgekeurd door achter, acht ik groot.
Dan heeft Huub heibel met alle bewoners om dat het zo'n chaos is.
Nicolaas: Wederom een dieptepunt in De Gouden Kooi.
Héél erg gemaakt!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef Kinga het volgende:
Oke, script aan de gng.... net voor de deur nog lachen, herma: hou op hoor... en dan binnenkomen "wat is dit?!"
hoe nep weer
Ja, die ene opmerking van Herma was duidelijk ......... Script dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef Kinga het volgende:
Oke, script aan de gng.... net voor de deur nog lachen, herma: hou op hoor... en dan binnenkomen "wat is dit?!"
hoe nep weer
Het mooiste is, dat er geen glas in het zwembad ligt. Dat is er weer uitgehaald en daarna door Japio gebroken (voetje eraf, meer niet, geen scherven)quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
....
Glas in het zwembad is gevaarlijk voor medebewoners, dus hij moet er gewoon uit. Aldus Nico
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:45 schreef schatje het volgende:
Palma moet er helemaal van trillen.
pisnicht.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:46 schreef Liess het volgende:
Eric stokert, vieze vuile ......... ARGH
Eric vindt ook dat Palma een fout heeft gemaakt. Palma vindt niet dat ze een fout heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric legt Palma uit wat de redenen van Huub zijn. Hij geeft een goede weergave.
[afbeelding]
let jij ff op het paard dan....quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:49 schreef pullup het volgende:
Ik ga dat onzingesprek tussen die twee even niet aanhoren![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:49 schreef kleinzusje het volgende:
Palma verslikt zich bijna in haar poliep
Hey het zijn er twee !!!quote:
Maar de regels zijn sinds vanmorgen veranderd!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:52 schreef petraa het volgende:
Palma zegt dat ze alleen met een unanieme ontslagen kan worden.
Eric zegt weet je dat zeker, want huub heeft het nagevraagd.
Ja hoe durven die bewoners hun huis zo smerig te makenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:53 schreef schatje het volgende:
Ze gaan gewoon staken joh.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar de regels zijn sinds vanmorgen veranderd!![]()
Wat denkt die wannabe-transseksueel wel niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:54 schreef Liess het volgende:
"Ben geen imbeciel, dit ruim ik niet op"
Nee je bent een schoonmaakster, poetsen met je lelijke dikke reet.
Precies. Het feestje was vrije tijd, dus daar heeft Palma geen moer mee te maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:56 schreef avonne het volgende:
Zie je, begint ze alweer over het feestje
Ja, ze heeft zich zondag zo zitten te ergeren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:56 schreef avonne het volgende:
Zie je, begint ze alweer over het feestje
Dat gaat lastig worden want hij heeft nu echt iedereen inclusief achter tegen zich in deze kwestie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Huub denkt dit te winnen...
Dat is die wel gewend dat iedereen tegen hem is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden want hij heeft nu echt iedereen inclusief achter tegen zich in deze kwestie.
Ze heeft het hele kantoor gedaan, niet alleen die glasplaat, dus dat is ook bullshit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef schatje het volgende:
Een uur schoonmaken over een glasplaat is ook niet normaal hoor.
Dat maakt Palma er van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef schatje het volgende:
Een uur schoonmaken over een glasplaat is ook niet normaal hoor.
da zeg ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:59 schreef FSR het volgende:
Wat ik niet snap, is dat Palma een grote rol heeft terwijl ze van de hushouding is... ?
De show draaid om de Miljonairs... niaar nu is het om de schoonmakers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |