Nu waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.
Huub heeft naar zijn zeggen gevraagd hoe ver hij kan gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.
normaal zijn ze er toch al??quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef Ecila111 het volgende:
Ik was Huub zat..... eigenlijk nog maar ik moet toegeven: weinigen doen hem dit na, moet wel grinniken. Hoe laat komen de stoottroepen?
Oh, ik dacht dat ie vroeg waar de suiker was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:28 schreef AnTjUh het volgende:
nicolaas maakt huub wakker en vraagt wat hij in
de koffie heeft
Boeit hem ook niet. Heeft hij al meerdere malen gezegd, hij vindt het wel leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:29 schreef Kinga het volgende:
Alsof Huub dat wakker maken van Nicolaas wat boeit..
Of de GG&GD is gebeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:27 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
normaal zijn ze er toch al??
ik denk dat palma gisteren de streams heeft gevolgt en nu de ziektewet in is
er valt zeker eer te behalen daar!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Ecila111 het volgende:
Ik houd van opruimen en ordenen: m'n handen jeuken..... ik zou helemaal in m'n element zijn.
Dan mag je bij mij ook wel langskomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Ecila111 het volgende:
Ik houd van opruimen en ordenen: m'n handen jeuken..... ik zou helemaal in m'n element zijn.
Jij geeft er een leuke draai aan..... ik hoop er op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:36 schreef Clank het volgende:
Huub![]()
Palma zal de afgelopen nacht ook wel voor de streams hebben gezeten en straks in samenwerking met achter een plan bedenken.
De kans dat ze vandaag met de rest een snipperdag neemt, goedgekeurd door achter, acht ik groot.
Dan heeft Huub heibel met alle bewoners om dat het zo'n chaos is.
Nicolaas: Wederom een dieptepunt in De Gouden Kooi.
Héél erg gemaakt!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:40 schreef Kinga het volgende:
Oke, script aan de gng.... net voor de deur nog lachen, herma: hou op hoor... en dan binnenkomen "wat is dit?!"
hoe nep weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |