Ik weet het!quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al zet je het drie keer neer: het is nogsteeds te laat voor dit soort shit.
Het was het drinkbakje maar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:12 schreef miesy het volgende:
leek net alsof ze een dikke en vet lange scheet liet![]()
een drink bakje dat keiharde scheet geluiden maakt?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:21 schreef miesy het volgende:
[..]
een drink bakje dat keiharde scheet geluiden maakt?
![]()
Zou ik ook schijt aan hebben als een medewerker niet functioneert, dan ga ik niet eerst afwegen of mijn klanten het wel zo leuk zouden vinden hun neukertje niet meer komt schoonmaken. Ze kunnen elkaar zonder het schoonmaken ook gewoon zien, zonder dat dat al teveel moeite kost. Ze wonen immers niet duizenden kilometers uit elkaar, huub moet er alleen ff het spel voor opgeven. Bovendien heb je het over een relatie tussen huub en lieke, maar volgens huub heeft ie toch alleen een relatie met DGK?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
EXACT HUUB! Palma gaat voorbij aan de Huub/ Lieke relatie. Maar Palma heeft daar schijt aan en ook Eric heeft daar schijt aan.
Hoe dan ook dient het hoofdhuishouding natuurlijk te overleggen met de baas (de miljonair). Dan kan het hoofd huishouding het probleem voorleggen aan de baas en die kan dan in overleg met hoofd huishouding de persoon in kwestie ontslaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou ik ook schijt aan hebben als een medewerker niet functioneert, dan ga ik niet eerst afwegen of mijn klanten het wel zo leuk zouden vinden hun neukertje niet meer komt schoonmaken. Ze kunnen elkaar zonder het schoonmaken ook gewoon zien, zonder dat dat al teveel moeite kost. Ze wonen immers niet duizenden kilometers uit elkaar, huub moet er alleen ff het spel voor opgeven. Bovendien heb je het over een relatie tussen huub en lieke, maar volgens huub heeft ie toch alleen een relatie met DGK?
Wie is hij om dat te zeggen. Hij was toch de geen die een handdoek over de camera gooide.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef kleinelievewolff het volgende:
Nicolaas: "Een zwarte dag in de gouden kooi!"
Hij heeft net ook even met achter gebeld om te melden dat dit echt niet kan.
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef kleinelievewolff het volgende:
Nicolaas: "Een zwarte dag in de gouden kooi!"
Hij heeft net ook even met achter gebeld om te melden dat dit echt niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |