Ik denk dat die palma er juist op geselecteerd is om af en toe uit haar plaat te gaan en iedereen ff flink de waarheid te vertellen om ze weer een beetje terug op aarde te krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is knap, terwijl ik nog aan de senseo zit. Maar ik ben hier wel heel fel op ja, want ik vind het echt bij de beesten af wat er vandaag gebeurd is. opvallend dat veel fokkers ook op de hand van Lieke waren, terwijl dat eerder niet zo was. De aanpak van Palma was echt beneden alle peil en dat heeft iedereen gelukkig wel opgepikt. Het was ook echt lager dan laag, die actie vandaag. Zoiets flikt je niemand, maar in de gouden kooi blijkbaar wel.
:]] @ nicknamequote:Op dinsdag 17 april 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat die palma er juist op geselecteerd is om af en toe uit haar plaat te gaan en iedereen ff flink de waarheid te zeggen om ze weer een beetje terug op aarde te krijgen.
Snap (ongezien) niet dat je je daar zo druk om kan maken.
quote:
Wat ik er niet juist aan vind, is dat ze het spel kan beinvloeden zonder daar net als de miljonairs de consequenties van te voelen. Als de ene miljonair ruziet met de ander, heeft dat gevolgen voor de verhoudingen, dus evt. ook stemmingen. Alles wat Palma doet (gesprekken verstoren, raad geven, stoken) gebeurt zonder dat ze iets verliest terwijl ze wel het spel beinvloedt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat die palma er juist op geselecteerd is om af en toe uit haar plaat te gaan en iedereen ff flink de waarheid te vertellen om ze weer een beetje terug op aarde te krijgen.
Snap (ongezien) niet dat je je daar zo druk om kan maken.
Nog niet eens. Huub doet zijn best rollen te leven, in dit geval de Verliefde, en creëert daarbij zoals iemand hier eens zei filmachtige situaties. Zo weet hij tegen Lieke te zeggen: door onze relatie verlies ik fans, en daarmee speelt hij de rol van Held die tegen de stroom ingaat voor zijn Geliefde. Het gênante is dat hij zichzelf in die rollen een beetje heel erg serieus neemt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huub heeft geen relatie met Lieke, hij is geil...........meer niet. EN hij gedraagt zich als een kleuter, prima hoor maar een relatie.......Puhlease
Mazzel ikke ookquote:
Dank voor de lopende streams en slaap lekker. On-topic: Eginia geniet van de fluitende vogels.quote:
Helemaal mee eens, en bovendien haalt ze het nog eens in haar hoofd om mensenquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
Wat ik er niet juist aan vind, is dat ze het spel kan beinvloeden zonder daar net als de miljonairs de consequenties van te voelen. Als de ene miljonair ruziet met de ander, heeft dat gevolgen voor de verhoudingen, dus evt. ook stemmingen. Alles wat Palma doet (gesprekken verstoren, raad geven, stoken) gebeurt zonder dat ze iets verliest terwijl ze wel het spel beinvloedt.
Hopelijk post jij af en toe een berichtje, ik lees dat graag morgen want ik haak nu afquote:Op dinsdag 17 april 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank voor de lopende streams en slaap lekker. On-topic: Eginia geniet van de fluitende vogels.
Zou kunnen, zou ook kunnen dat de programmaleiding hem een beetje zat wordt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat levert wel heel veel vrije tijd op.
Er komt nog een nieuwe miljonair (die houdt de redactie niet voor niets achter de hand). Als Huub risico loopt, komt er opeens een enorme Huub-fan in de villa. Dat is mijn voorspelling
En bij wie ligt de regie denk je?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik er niet juist aan vind, is dat ze het spel kan beinvloeden zonder daar net als de miljonairs de consequenties van te voelen. Als de ene miljonair ruziet met de ander, heeft dat gevolgen voor de verhoudingen, dus evt. ook stemmingen. Alles wat Palma doet (gesprekken verstoren, raad geven, stoken) gebeurt zonder dat ze iets verliest terwijl ze wel het spel beinvloedt.
Verdikkie. Nu ligt het beest natuurlijk net.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hopelijk post jij af en toe een berichtje, ik lees dat graag morgen want ik haak nu af![]()
Dat zag ik nog net. Maar lijkt op een slaaphouding. In ieder geval gewoon rustig, je ziet geen krampen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdikkie. Nu ligt het beest natuurlijk net.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:00 schreef STAP01 het volgende:
Huub is van huis uit gereformeerd opgevoed. Hij mocht niets van de kerk. Hij is nu losbandig. Zit in DGK en wil zich bewijzen. Seks is zijn uitlaatklep. Liegen kan niet op de streams dus op deze manier kan niemand hem betrappen op een leugen. Hij zou wel willen maar het kan gewoon niet. Door de camera’s Hij doet zich voor als een braaf jongetje en wil zich omhoog neuken door de dingen te doen die hij doet. Zijn omgeving (moeder) vindt het goed omdat zij ook schijt heeft aan de verplichte gereformeerde kerk.Kijk naar haar drankgebruik (opgevangen in een telefoongesprek tussen Huub en zn moeder) Ik weet precies hoe dit werkt. Ik ben 100 procent atheïst. Heb een affaire gehad met iemand uit een dorp vlak bij Urk en ik weet hoe die schijnheiligheid te werk gaat. Achteraf om te kotsen!
Ik weet het!quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Al zet je het drie keer neer: het is nogsteeds te laat voor dit soort shit.
Het was het drinkbakje maar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:12 schreef miesy het volgende:
leek net alsof ze een dikke en vet lange scheet liet![]()
een drink bakje dat keiharde scheet geluiden maakt?quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 04:21 schreef miesy het volgende:
[..]
een drink bakje dat keiharde scheet geluiden maakt?
![]()
Zou ik ook schijt aan hebben als een medewerker niet functioneert, dan ga ik niet eerst afwegen of mijn klanten het wel zo leuk zouden vinden hun neukertje niet meer komt schoonmaken. Ze kunnen elkaar zonder het schoonmaken ook gewoon zien, zonder dat dat al teveel moeite kost. Ze wonen immers niet duizenden kilometers uit elkaar, huub moet er alleen ff het spel voor opgeven. Bovendien heb je het over een relatie tussen huub en lieke, maar volgens huub heeft ie toch alleen een relatie met DGK?quote:Op dinsdag 17 april 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
EXACT HUUB! Palma gaat voorbij aan de Huub/ Lieke relatie. Maar Palma heeft daar schijt aan en ook Eric heeft daar schijt aan.
Hoe dan ook dient het hoofdhuishouding natuurlijk te overleggen met de baas (de miljonair). Dan kan het hoofd huishouding het probleem voorleggen aan de baas en die kan dan in overleg met hoofd huishouding de persoon in kwestie ontslaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou ik ook schijt aan hebben als een medewerker niet functioneert, dan ga ik niet eerst afwegen of mijn klanten het wel zo leuk zouden vinden hun neukertje niet meer komt schoonmaken. Ze kunnen elkaar zonder het schoonmaken ook gewoon zien, zonder dat dat al teveel moeite kost. Ze wonen immers niet duizenden kilometers uit elkaar, huub moet er alleen ff het spel voor opgeven. Bovendien heb je het over een relatie tussen huub en lieke, maar volgens huub heeft ie toch alleen een relatie met DGK?
Wie is hij om dat te zeggen. Hij was toch de geen die een handdoek over de camera gooide.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef kleinelievewolff het volgende:
Nicolaas: "Een zwarte dag in de gouden kooi!"
Hij heeft net ook even met achter gebeld om te melden dat dit echt niet kan.
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:21 schreef kleinelievewolff het volgende:
Nicolaas: "Een zwarte dag in de gouden kooi!"
Hij heeft net ook even met achter gebeld om te melden dat dit echt niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |