Nu waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.
Huub heeft naar zijn zeggen gevraagd hoe ver hij kan gaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of in het regelement staat dat je geen troep mag maken.
normaal zijn ze er toch al??quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:22 schreef Ecila111 het volgende:
Ik was Huub zat..... eigenlijk nog maar ik moet toegeven: weinigen doen hem dit na, moet wel grinniken. Hoe laat komen de stoottroepen?
Oh, ik dacht dat ie vroeg waar de suiker was.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:28 schreef AnTjUh het volgende:
nicolaas maakt huub wakker en vraagt wat hij in
de koffie heeft
Boeit hem ook niet. Heeft hij al meerdere malen gezegd, hij vindt het wel leuk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:29 schreef Kinga het volgende:
Alsof Huub dat wakker maken van Nicolaas wat boeit..
Of de GG&GD is gebeld.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:27 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
normaal zijn ze er toch al??
ik denk dat palma gisteren de streams heeft gevolgt en nu de ziektewet in is
er valt zeker eer te behalen daar!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Ecila111 het volgende:
Ik houd van opruimen en ordenen: m'n handen jeuken..... ik zou helemaal in m'n element zijn.
Dan mag je bij mij ook wel langskomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:35 schreef Ecila111 het volgende:
Ik houd van opruimen en ordenen: m'n handen jeuken..... ik zou helemaal in m'n element zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |