Wat denkt die wannabe-transseksueel wel niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:54 schreef Liess het volgende:
"Ben geen imbeciel, dit ruim ik niet op"
Nee je bent een schoonmaakster, poetsen met je lelijke dikke reet.
Precies. Het feestje was vrije tijd, dus daar heeft Palma geen moer mee te maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:56 schreef avonne het volgende:
Zie je, begint ze alweer over het feestje
Ja, ze heeft zich zondag zo zitten te ergeren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:56 schreef avonne het volgende:
Zie je, begint ze alweer over het feestje
Dat gaat lastig worden want hij heeft nu echt iedereen inclusief achter tegen zich in deze kwestie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Huub denkt dit te winnen...
Dat is die wel gewend dat iedereen tegen hem is.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden want hij heeft nu echt iedereen inclusief achter tegen zich in deze kwestie.
Ze heeft het hele kantoor gedaan, niet alleen die glasplaat, dus dat is ook bullshit.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef schatje het volgende:
Een uur schoonmaken over een glasplaat is ook niet normaal hoor.
Dat maakt Palma er van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:57 schreef schatje het volgende:
Een uur schoonmaken over een glasplaat is ook niet normaal hoor.
da zeg ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:59 schreef FSR het volgende:
Wat ik niet snap, is dat Palma een grote rol heeft terwijl ze van de hushouding is... ?
De show draaid om de Miljonairs... niaar nu is het om de schoonmakers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |