quote:32 dead in Virginia Tech shooting: Fox News quoting federal sources 1:45pm ET -Reuters-
Sjonge, die laten er ook geen gras over groeien zeg.quote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef Smeich het volgende:
staat zelfs al op wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/2007_Virginia_Tech_shooting
idd ja.. en dan dit stukje tekstquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sjonge, die laten er ook geen gras over groeien zeg.![]()
quote:Virginia Tech president Charles Steger advised that since the semester is more than halfway over, the students who perished will not receive tuition refunds
Wat ergquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sjonge, die laten er ook geen gras over groeien zeg.![]()
quote:The Virginia Tech Massacre was a school massacre that occurred on April 16, 2007 on the premises of the Virginia Polytechnic Institute and State University, more commonly known as Virginia Tech, at Blacksburg in the U.S. state of Virginia. Over 9000 people were killed, including the gunman, with at least 29 injured,[2] making it the deadliest school shooting in U.S. history.[3]
quote:
Ik vond Elephant wel genoeg m.b.t. dit onderwerp.quote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef Gitanki het volgende:
Holy crap,.
Ben benieuwd of hier ook weer films over gemaakt worden.
Vast.quote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef Gitanki het volgende:
Holy crap,.
Ben benieuwd of hier ook weer films over gemaakt worden.
Over 9000 people were killed???? lekker stukje textquote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef Bluurgh het volgende:
ze zijn al flink wiki aan het aanpassen hoor
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Over 9000 people were killed???? lekker stukje text
Zo teringquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Roi het volgende:
Grootste slachtpartij op een campus ooit in de VS.
Schutter dwong studenten op een rij te staan en schoot ze een voor een dood.
Ik vrees dat ie gelijk gaat krijgen, ookal heeft de schietpartij niet met legaal wapenbezit te maken..quote:Buy cheap and stack em deep. This is the catalyst that will bring on a new age of gun control. Mark my words this is it.
ja, ze leven zich uit nu.. rocket launchers zag ik al staanquote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Over 9000 people were killed???? lekker stukje text
And still counting.quote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef Roi het volgende:
2:00 p.m.: Federal authorities confirm 34 dead.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
ja, ze leven zich uit nu.. rocket launchers zag ik al staan
Ligt er maar net aan hoe snel 't gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je zo op rij gezet wordt, en de eerste worden dood geschoten, gaat de rest toch niet netjes afwachten zeker. Dan probeer je toch iets terug te doen lijkt me.
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je zo op rij gezet wordt, en de eerste worden dood geschoten, gaat de rest toch niet netjes afwachten zeker. Dan probeer je toch iets terug te doen lijkt me.
Oh, dit gaat minimaal naar de 50 hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
And still counting.
Godverdomme.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand op een Amerikaans wapen-forum zegt al:
[..]
Ik vrees dat ie gelijk gaat krijgen, ookal heeft de schietpartij niet met legaal wapenbezit te maken..
Weet ik veel, iets doen op z'n minst. Niet je dood afwachten.quote:
Mooi niet dus. Dit doen ze vaker in oorlogen met mannen of jongemannen van de tegenstander. Of met de Joden tijdens WO2....quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
weg rennen?quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mooi niet dus. Dit doen ze vaker in oorlogen met mannen of jongemannen van de tegenstander. Of met de Joden tijdens WO2....
In rijen opstellen en een voor een afknallen. En dan kun je helemaal NIETS.
Ik denk dat je alleen maar kunt hopen dat dit een nachtmerrie is of dat de schutter ineens 'geen zin meer heeft'.quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets doen op z'n minst. Niet je dood afwachten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_shootingsquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Roi, waar haal jij je 'confirmed' updates vandaan?
De feiten misschien?quote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam het causaal verband tussen de relatief vrije wapenhandel en dit soort slachtpartijen blijven ontkennen....
Als je blijft staan gelukkig nietquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan wordt je zeker voor je pens geschoten.
Ben ik het alleen niet mee eens.quote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bull, maar dat heb ik eerder in dit topic al uitgelegd.
Maar niemand wil dood.quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef ASroma het volgende:
als je met 10 man staat opgesteld kun je echt wel wat proberen hoor 1 tegen 10, wellicht dat je hem kunt overmeesteren, kan niet op 10 personen tegelijk aimen
Net als het vliegveld is dat vrij normaal.quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef StephanL het volgende:
Er is een politiestation gevestigd op de campus.
op wikipedia moet je bij zoiets recents niet echt vertrouwenquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Roi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_shootings![]()
Dat er elke minuut 9 (!) wapens in de VS worden gemaakt voor de normale markt is toch best extreem...quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De feiten misschien?
Over het algemeen gebeurt dit met illegale wapens, daar doet de wapenhandel beperken weinig aan. Daarnaast vonden de ergste slachtpartijen tot vandaag plaats in Duitsland en Engeland. En in andere landen met relatief vrije wapenhandel zoals Canada en Zwitserland komt dit nauwelijks voor.
Jij bent sneller dan een kogel?quote:
Idd, een fokking vliegveld op die campus!! Het bestaat uit ruim 100 gebouwen de campus.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Net als het vliegveld is dat vrij normaal.
Ik denk dat de meeste mensen niet echt op de hoogte zijn van hoe groot een Amerikaanse campus kan zijn.
Illegale wapens krijg je makkelijker wanneer er legaal grotere partijen zijn hequote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De feiten misschien?
Over het algemeen gebeurt dit met illegale wapens, daar doet de wapenhandel beperken weinig aan. Daarnaast vonden de ergste slachtpartijen tot vandaag plaats in Duitsland en Engeland. En in andere landen met relatief vrije wapenhandel zoals Canada en Zwitserland komt dit nauwelijks voor.
Bron: http://newzreviews.blogsp(...)gs-confirmed-at.html (met updates)quote:Another rumor going around campus is that the shooter was looking for his girlfriend -- quite possibly at her dorm (West AJ) and later at class in Norris Hall.
Als je het met Nederland vergelijkt wel ja.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat er elke minuut 9 (!) wapens in de VS worden gemaakt voor de normale markt is toch best extreem...
Oh god we hebben weer zo'n figuur die liever heeft dat iedereen een gun op zak heeft ipv niemand.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij bent sneller dan een kogel?
Ik blijf erbij, als de uni geen wapenvrije zone was geweest waren er vast wel gewone legaal gewapende burgers of bewakers geweest die hier veel eerder een einde aan hadden kunnen maken.
Dit klopt niet, volgens MSNBC is dit de schutter zoals beschreven is door meerdere studenten die neergeschoten zijn (ze hebben contact met een jongen die in z'n arm is geschoten).quote:Iemand wordt gearresteerd op de campus. Het zou om een opdringerige verslaggever van CNN gaan.
Ik zie het al voor me ja, girlfriend maakt het uit, gast draait door en begint maar wild in het rond te schietenquote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Recording of gunshots: http://wmvod.mgnetwork.com/vod/wsls/studentvid.wmv
[..]
Bron: http://newzreviews.blogsp(...)gs-confirmed-at.html (met updates)
Ik zou wegskippen Of op de schutter springenquote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen moeten meer naar Nash luisteren.quote:
Ziekquote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op andere fora dat de dader tenminste 1 uitgang heeft afgesloten met een kettingslot vlak voor het schieten.
Waarom komen deze problemen dan nauwelijks voor in andere landen met veel legale wapens per capita?quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Illegale wapens krijg je makkelijker wanneer er legaal grotere partijen zijn he
Whahaha, ja heel objectieve professionele documentaire jaquote:En voor de rest... kijk Bowling for Columbine.
De schutter is dood.quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef leejow het volgende:
Ik weet niet of iemand van de FP meekijkt maar:
[..]
Dit klopt niet, volgens MSNBC is dit de schutter zoals beschreven is door meerdere studenten die neergeschoten zijn (ze hebben contact met een jongen die in z'n arm is geschoten).
quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Illegale wapens krijg je makkelijker wanneer er legaal grotere partijen zijn he
En voor de rest... kijk Bowling for Columbine.
http://www.trouw.nl/laats(...)achtoffers_in_rij_opquote:'Dader stelde slachtoffers in rij op'
BLACKSBURG (ANP) - De dader van de dodelijke schietpartij op de technische universtiteit van Virginia was een jonge man van Aziatische afkomst.
Volgens de Britse nieuwszender Sky stelde hij zijn slachtoffers in het gebouw van de wiskundefaculteit, Norris Hall, in rijen op voordat hij het vuur opende. De man zou gewapend zijn geweest met een ,,kolossale hoeveelheid'' munitie voor zijn pistool.
Nou, leugenachtig is het niet. Eenzijdig wel.quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom komen deze problemen dan nauwelijks voor in andere landen met veel legale wapens per capita?
[..]
Whahaha, ja heel objectieve professionele documentaire jaRot toch op met je eenzijdige, tendentieuze, leugenachtige propaganda.
Niet iedereen, iedereen die verantwoordelijk, getrained en gecontroleerd is, en wie dat wil natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oh god we hebben weer zo'n figuur die liever heeft dat iedereen een gun op zak heeft ipv niemand.
Omdat daar a. minder wapens zijn van ook nog eens een andere soort (meestal zijn handvuurwapens niet legaal) en b. Amerikanen ook inderdaad gewoon gestoord zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom komen deze problemen dan nauwelijks voor in andere landen met veel legale wapens per capita?
Objectief niet, maar cijfertjes van mensen die door vuurwapen geweld om het leven zijn gekomen zijn redelijk vrij van interpretatie hoor.quote:Whahaha, ja heel objectieve professionele documentaire jaRot toch op met je eenzijdige, tendentieuze, leugenachtige propaganda.
Ja een handjevol doden erbij. Hopelijk wordt dat nog naar onder bijgesteld maar ik ben bang van niet.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 16 april 2007 20:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zit nu voor een stage op een universiteit in Florida (Florida Institute of Technology). Het plan was in eerste instantie om stage te lopen op VirginiaTech. Ben blij dat dat uiteindelijk niet mocht omdat ik als buitenlandse student niet aan dat project mocht werken...
Overmaskerde?quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Oh, als er echt maar één schutter was heeft 'ie het wel goed aangepakt zeg... Meer dan 30 doden in z'n eentje en niemand overmaskerde hem? Hoe lang heeft 'ie wel niet vrijuit kunnen knallen?
goh, wat zou ie allemaal wel niet zeggen?quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Roi het volgende:
Bush gaat over 2 uur een live persconferentie geven.
22.15 uur NL tijd idd.quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Roi het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef -Muse- het volgende:
Nou Roger Moore, je film heeft echt geholpen!
Roger?quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef -Muse- het volgende:
Michael Moore.quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef -Muse- het volgende:
James Bond kon er ook niks meer aan doenquote:
Nog even en Bush heeft het zeker ook gedaanquote:Op maandag 16 april 2007 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh, wat zou ie allemaal wel niet zeggen?.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
James Bond kon er ook niks meer aan doen
whehequote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef -Muse- het volgende:
Inderdaad! Die Bond films hebben een slechte invloed!!quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef -Muse- het volgende:
Wat gaat ie zeggen? ''You're either for or against us!'' Wordt zeker een volgend excuus om een Aziatisch land kuchNKoreakuch aan te vallen. Symbolische bullshit allemaal.quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Roi het volgende:
Eén.quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Hathor het volgende:
Was het nou een schutter of waren het er nou twee?
nee hoorquote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nog even en Bush heeft het zeker ook gedaan![]()
Vrij misschien niet, maar er zijn al behoorlijk wat federale restricties nog los van lokale wetten.quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat daar a. minder wapens zijn van ook nog eens een andere soort (meestal zijn handvuurwapens niet legaal) en b. Amerikanen ook inderdaad gewoon gestoord zijn.
Vooral punt b. lijkt me geen aanbeveling om wapens vrij verkrijgbaar te maken
Ken je de AWB nog, een enorme verscherping van de wapenwet, geintroduceerd in 94? Het heeft nooit een aantoonbaar effect op wapengeweld gehad. Moordcijfers daalden gestaag, en in 04 kwam de wet ten einde, wat gebeurde er? De moordcijfers bleven nog steeds dalen...quote:[..]
Objectief niet, maar cijfertjes van mensen die door vuurwapen geweld om het leven zijn gekomen zijn redelijk vrij van interpretatie hoor.
Maar goed, leg mij maar eens uit waarom het in Amerika dan zoveel voorkomt en hoe het aan banden leggen van vrij verkrijgbare wapens daar géén verbetering in kan brengen.
Ik ben er zojuist achter gekomen waarom Amerika zo op de 'war on terror' is gaan hameren; als iemand nu een studie zoekt over de effecten van vrije wapen handel, zal hij alleen artikelen vinden over nucleare wapens, terrorisme en ander bijbehorend gepauper.quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De feiten misschien?
Op welke wijze had jij dan een reactie gegeven als je de meest voornaamste vertegenwoordig van een bepaald land bent?quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor.
Ik gok iets van:
we zijn vol van afschuw
we leven mee met de slachtoffers
dit mag nooit weer gebeuren
Ja, cool!quote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
He, kan TS niet even een poll maken waarin we kunnen stemmen hoeveel doden er zullen zijn?.
Ik volg dit topic. Ik heb het onderschrift veranderd in:quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef leejow het volgende:
Ik weet niet of iemand van de FP meekijkt maar:
[..]
Dit klopt niet, volgens MSNBC is dit de schutter zoals beschreven is door meerdere studenten die neergeschoten zijn (ze hebben contact met een jongen die in z'n arm is geschoten).
ook zoiets, denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Op welke wijze had jij dan een reactie gegeven als je de meest voornaamste vertegenwoordig van een bepaald land bent?
Rot is opquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
He, kan TS niet even een poll maken waarin we kunnen stemmen hoeveel doden er zullen zijn?.
De Amerikanen zijn doorgaans nou niet bepaald een erg snugger volkje en het duurt even voordat men het in de gaten had dat die wet was afgeschaft.quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Ken je de AWB nog, een enorme verscherping van de wapenwet, geintroduceerd in 94? Het heeft nooit een aantoonbaar effect op wapengeweld gehad. Moordcijfers daalden gestaag, en in 04 kwam de wet ten einde, wat gebeurde er? De moordcijfers bleven nog steeds dalen...
quote:Op maandag 16 april 2007 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh, wat zou ie allemaal wel niet zeggen?.
Loserquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
quote:Eye witnesses are telling news organizations that a professor who was shot in the face died at the scene in Norris Hall. Others report that the shooter had an automatic long gun, a shotgun and two handguns -- one of which he used on himself during a gunfight with police
het was geen grapjequote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een grapje op z'n tijd kan niet kwaad.
Dat is nogal een niet erg snuggere opmerking.quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn doorgaans nou niet bepaald een erg snugger volkje en het duurt even voordat men het in de gaten had dat die wet was afgeschaft.
Ja daaromquote:Op maandag 16 april 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook zoiets, denk ik. Het is alleen zo zinloos. Iedereen weet wat je wilt zeggen en toch ga je het zeggen. Het spreekt toch voor zich dat een president dit erg vindt? (alhoewel...).
Eensch! Vooral niet als ze o zo grappig zijn!quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het aantal gewonden loopt terug trouwens, zie je dat?quote:
Het is gewoon niet echt gepast lijkt me, stel je voor dat het op je eigen school/universiteit gebeurdquote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een kutwijf ben jijquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Zie PI.quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is nogal een niet erg snuggere opmerking.
ja, maar het aantal doden loopt op. Goh, zou er een verband zijn?quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het aantal gewonden loopt terug trouwens, zie je dat?
De medische wetenschap staat voor niks tegenwoordig...quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad!111:D:D:D:D:D!!!!!!!11:dldd:Dquote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat wapenbezit zit te gewoon te verweven in de maatschappij, dat krijg je er nooit meer uit helaas.quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En verder ben ik van mening dat deze discussie toch zinloos is. Amerika gaat z'n vrije wapenbezit toch écht niet afschaffen.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef Zyggie het volgende:
Het was een Iraniër en Bush heeft derhalve besloten Iran binnen te vallen.![]()
![]()
Dat is redelijk te verklaren natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wapenbezit zit te gewoon te verweven in de maatschappij, dat krijg je er nooit meer uit helaas.
Het is iig een aziaatquote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef Zyggie het volgende:
![]()
Krijg een beeld van Rambo voor mequote:Others report that the shooter had an automatic long gun, a shotgun and two handguns -- one of which he used on himself during a gunfight with police
Dat zijn negers...quote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach we maken ook grapjes over dunne somaliers etc etc. Grapjes moeten kunnen, dit is fok!![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach we maken ook grapjes over dunne somaliers etc etc. Grapjes moeten kunnen, dit is fok!![]()
*mompelt iets over Irakquote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef venomsnake het volgende:
CNN, this is the deadliest rampage in US history
Oh, meer slachtoffers dan 9-11?quote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef venomsnake het volgende:
CNN, this is the deadliest rampage in US history
9-11 is nooit echt gebeurdquote:Op maandag 16 april 2007 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, meer slachtoffers dan 9-11?![]()
Ze zullen wel de dodelijkste schietpartij in de geschiedenis van de VS bedoelen.quote:Op maandag 16 april 2007 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, meer slachtoffers dan 9-11?![]()
Schietpartij met maar een genodigde.quote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zullen wel de dodelijkste schietpartij in de geschiedenis van de VS bedoelen.![]()
Nee, was gewoon een spannende filmquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een spannende film![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef ASroma het volgende:
veel fitte agenten daar in Amerika, die conditie-tests moet haast onmogelijk zijn om te halen![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef ASroma het volgende:
veel fitte agenten daar in Amerika, die conditie-tests moet haast onmogelijk zijn om te halen![]()
of het er nu 20 of 30 zijn..quote:Op maandag 16 april 2007 20:44 schreef Zyggie het volgende:
Fatalities Uncertain:
32 reported by Fox, Collegiate Times[1][2],
31 reported by MSNBC [3],
31 reported by AP [4],
29 reported by ABC [5],
22 reported by Reuters and Virginia Tech [6][7],
31 reported by CNN, citing AP source [8],
31 reported by BBC[9]
*slaat zichzelf voor zijn kop, lekker slim bezig Muse!quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Inderdaad! Die Bond films hebben een slechte invloed!!
Van een forum en zonder bron, maar toch.quote:"Virginia Tech president Charles Steger advised that since the semester is more than halfway over, the students who perished will not receive tuition refunds"
Oh well. Kan de beste overkomenquote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef -Muse- het volgende:
[..]
*slaat zichzelf voor zijn kop, lekker slim bezig Muse!
joh echt?quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef -Muse- het volgende:
Moest Michael moore zijn
quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Viking84 is weer lekker aan het provoceren
Kloontje van Viking84quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Roi het volgende:
[..]
Van een forum en zonder bron, maar toch.![]()
JA KUTHOER HOE KNA JEJ OZJOZO ONVEROZNONVERSCHILLIG ZIJN OMFZGOMquote:
ja die andere drie zijn inmiddels zombies gewordenquote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
abc nu weer naar 29 doden.
Het is pas 2-3 uur geleden gebeurd, denk dat we morgen pas echt meer duidelijkheid hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
abc nu weer naar 29 doden.
Familie van je?quote:Op maandag 16 april 2007 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja die andere drie zijn inmiddels zombies geworden.
je humor wordt alsmaar sterker tijdens dit topicquote:Op maandag 16 april 2007 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja die andere drie zijn inmiddels zombies geworden.
Hahaha.quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef Viking84 het volgende:
oeh, 34 nu volgens de frontpage (). Ik wed dat het aantal doden op 39 komt te staan
.
zeg nou zelf: als er 32 doden wordt geroepen en jij komt met 29 doden, dan vráág je er toch om?quote:Op maandag 16 april 2007 20:50 schreef ASroma het volgende:
[..]
je humor wordt alsmaar sterker tijdens dit topic![]()
![]()
![]()
quote:
nu.nlquote:BLACKSBURG - Zeker tweeëntwintig mensen zijn maandag om het leven gekomen door een schietpartij in een gebouw van de technische universiteit in de Amerikaanse staat Virginia.
Het dodental van de schietpartij zou inmiddels zijn opgelopen tot 31, onder wie de schutter. Dat meldt persagentschap Associated Press maandagavond.
De dader van de schietpartij in een woongebouw en de wiskundefaculteit zou zichzelf van het leven hebben beroofd, zeiden agenten tegen de zender NBC. De man zou gewapend zijn geweest met twee pistolen. Er zouden 28 gewonden zijn.
Volgens een woordvoerder van de politie begonnen de gewelddadigheden in een woongebouw op de campus. Daar zou zeker één persoon zijn gedood. Twee uur later richtte de dader een bloedbad aan in de zogeheten Norris Hall, waar zich een aantal klaslokalen bevinden.
Rijen
De dader was een jonge man van Aziatische afkomst. Volgens de Britse nieuwszender Sky stelde hij zijn slachtoffers in het gebouw van de wiskundefaculteit, Norris Hall, in rijen op voordat hij het vuur opende. De man zou gewapend zijn geweest met een "kolossale hoeveelheid" munitie voor zijn pistool.
Volgens de woordvoerder is het niet duidelijk of de dader een student was. Zeker is dat een aantal slachtoffers op Virginia Tech studeerde en enkelen in klaslokalen zijn doodgeschoten.
De rector van de universiteit, Charles Steger, sprak van "een tragedie met monumentale proporties".
Paniek
Onder studenten van de technische universiteit van Virginia heerste maandag grote paniek. Sommige studenten in het gebouw sloten zichzelf op in hun kamers en zaten op de grond om onzichtbaar te zijn vanaf de straat. Andere studenten meldden dat ze op internet probeerden te ontdekken wat er aan de hand was.
In het lesgebouw Norris Hall, waar de meeste slachtoffers vielen, probeerden studenten wanhopig te vluchten. Zeker één persoon raakte gewond toen hij uit een raam sprong.
Kan je niet ergens anders het gefrustreerde molenpaardje gaan uithangen?quote:Op maandag 16 april 2007 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Doe es lief.
Je hebt wel een toepasselijke avatar, dus jij hoort hier ook niet.
Hoe weet je dat? Feiten aub....quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef Document1 het volgende:
Zo sick en allemaal om een vrouw....
Ow ???? Ken jij de dader en zijn motief ?quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef Document1 het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders het gefrustreerde molenpaardje gaan uithangen?
?quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef Document1 het volgende:
Jezus, mens! En nu ophoeren, dit is 'nieuws en achtergronden' en geen 'onzin en humor'.quote:
Dat was maar 1 van de vele geruchten.quote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef Document1 het volgende:
Doe ff nietquote:Op maandag 16 april 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Die 31 lijkt nu wel redelijk agreed-upon door de diverse bronnen
Kap er es ff mee?quote:
drudgereport.comquote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Feiten aub....
Nounou, dat komt geloofwaardiger over dan al die nieuwssites die er zijn.quote:
quote:SKY NEWS: Witnesses said he was heavily armed and entered the college looking for his girlfriend... He reportedly lined up students and opened fire at them. He was said to be a young Asian...
gevalletje weinig sex denk ik........... uit 84 en zo n hoofdquote:Op maandag 16 april 2007 20:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan je niet ergens anders het gefrustreerde molenpaardje gaan uithangen?
waarom zijn het altijd de mensen zonder fobo die zoiets zeggen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
gevalletje weinig sex denk ik........... uit 84 en zo n hoofdkon het niet laten maar tis zo makkelijk
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef Super7fighter het volgende:
Gelukkig was het niet een Marokkaan.
? Wat bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
Verdwijnende topics...altijd gezellig.
Pfff, er is niks bekend behalve dat de dader een Aziaat is. En de berichten spreken elkaar tegen over die foto van die Chinees die door de poltitie wordt aangehouden, sommigen spreken over de dader en anderen over een iets te enthousiaste journalist.quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef Super7fighter het volgende:
ieder zijn ding tochquote:Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom zijn het altijd de mensen zonder fobo die zoiets zeggen?. Maar ik ben weg, doei!
.
Wie weet was het een moslim...quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef Super7fighter het volgende:
Hij had een masker op...quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef Super7fighter het volgende:
Wie zegt dat het een Chinees is?quote:Op maandag 16 april 2007 21:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Pfff, er is niks bekend behalve dat de dader een Aziaat is. En de berichten spreken elkaar tegen over die foto van die Chinees die door de poltitie wordt aangehouden, sommigen spreken over de dader en anderen over een iets te enthousiaste journalist.
Dus niet te vroeg juichen.
Wie weet was het een Christen.quote:
Joodse aziaten zie je veel ja.quote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef Meki het volgende:
Anoniem)
2007-04-16 06:22 pm UTC (link)
JEWS DID VIRGINIA TECH SHOOTING
http://cyanne.livejournal.com/294476.html?view=437836#t437836
quote:December 1989
Marc Lepine shot dead 14 women in Montreal's Ecole Polytechnique.
March 1996
Thomas Hamilton killed 16 children and their teacher at a school in Dunblane in Scotland.
March 1997
Mohammad Ahman al-Naziri killed six children and two staff during attacks on two schools in Sanaa, Yemen.
April 1999
Two students killed 12 students and a teacher at Coulmbine High School in the United States.
February 2002
A former student thrown out of trade school shot dead three people in Freising, Germany
April 2002
Eighteen people died when a former student opened fire at a high school in Erfurt, Germany after being expelled.
Vind ik ook, maarre...wat zijn menen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:06 schreef N.icka het volgende:
31 menen dood , ik vind het onvoorstelbaar![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef Zyggie het volgende:
![]()
lol laat een dozijn uit Amerika eruit johquote:Op maandag 16 april 2007 21:06 schreef Tirion het volgende:
Slecht topic. [afbeelding]
Een selectie van de laatste grote school shootings:
[..]
Ja Meki een zelfmoordaanslagquote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Meki het volgende:
zelfmoordaanslag ??
Dat er Jews staat in plaats van Jaws, gefeliciflapstaart en well donequote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef Meki het volgende:
Anoniem)
2007-04-16 06:22 pm UTC (link)
http://cyanne.livejournal.com/294476.html?view=437836#t437836
Ook de schuld van de Joden natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 21:05 schreef Meki het volgende:
Het sneeuwt nu daar
http://newzreviews.blogspot.com/2007/04/multiple-shootings-confirmed-at.htmlquote:* The gunman, who is described as an Asian male in 20's, was on the second floor of Norris Hall. Cross was on 3rd floor of Norris Hall taking a test.
* Students initially thought shooting sounds were construction noises (which is going on next door).
* A female student finished her test and was walking to second floor. She saw a student jump down the stairwell from a higher floor -- screaming about gunshots. The female student said she also saw smoke from gunshots.
* Everyone in classroom heard girl screaming and more gunshots.
* The SWAT team arrived soon after. They called for "Rescue squad - floor two". SWAT escorted students out of building.
Zometeen ga je nog beweren dat het de sneeuwvlokken de daders warenquote:Op maandag 16 april 2007 21:07 schreef Meki het volgende:
zelfmoordaanslag ??
Toch weer happen hequote:
Zelfmoordsneeuwvlokken?quote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog beweren dat het de sneeuwvlokken de daders waren.
De wapens zijn niet de oorzaak, wel iets dat het gevolg verergerenquote:Op maandag 16 april 2007 21:09 schreef Pakspul het volgende:
Nu maar weer wachten op de volgende, want de wapen wet gaan ze toch niet veranderen
Dat lijstje bestaat uit de ergste, alle grote staan ertussen. Duitsland en Engeland stonden tot vandaag aan de top.quote:Op maandag 16 april 2007 21:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
lol laat een dozijn uit Amerika eruit joh![]()
Ze storten zich en masse te pletter!quote:
Waarom die PI , Meki?quote:Op maandag 16 april 2007 21:11 schreef Meki het volgende:
Only in America
Nee hoor, ook in Schotland en Duitsland (Erfurt)quote:Op maandag 16 april 2007 21:11 schreef Meki het volgende:
Only in America
oow er ging ook geruchten dat Bush erachter zatquote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er gingen al een tijdje geruchten over een tweede "Beslan" in de VS. Het zal nog moeten blijken of de dader inderdaad een gefrustreerde moslim is/was.
April 2002quote:Op maandag 16 april 2007 21:11 schreef Meki het volgende:
Only in America
Je bent een beetje snel met het verspreiden van geruchten, vindt je niet.quote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er gingen al een tijdje geruchten over een tweede "Beslan" in de VS. Het zal nog moeten blijken of de dader inderdaad een gefrustreerde moslim is/was.
Ik weet niet of je het weet, maar dat liedje is dus gebasseerd op zo'n slachtpartij.quote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef Red_85 het volgende:
'..I don't like monday's...'
Helaas niet, als je het rijtje bekijktquote:Op maandag 16 april 2007 21:11 schreef Meki het volgende:
Only in America
Meki jij zit toch op de universiteit?quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef Meki het volgende:
[..]
oow er ging ook geruchten dat Bush erachter zat
Ik zie dit nu pas maar moest er nog wel om lachenquote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef Super7fighter het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 21:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
quote:We learn today that the FBI and DHS have been handing out bulletins to law enforcement across the country warning that jihadists may be targeting US schools. Terrorism analyst Lt Col Steve Grossman recently warned that the US is vulnerable to a Beslan-style attack. Beslan, you will recall, is the southern Russian city where in 2004 Muslim jihadists took over a school and killed 332 people, 178 of them children. “The enemy is infiltrating us at all levels, and certainly school bus drivers are one area to look at,” Col Grossman warns. “And how about high school, middle school and elementary school cafeteria workers? Janitors? Delivery people?” Not a comforting thought.
Hooguit als dakdekker.quote:Op maandag 16 april 2007 21:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Meki jij zit toch op de universiteit?!
Casablanca universityquote:Op maandag 16 april 2007 21:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Meki jij zit toch op de universiteit?!
Bedankt Meki, dat was om 10:30 uur vanochtend al bekendquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Meki het volgende:
De autoriteiten melden 32 doden. De dader zou de studenten in rijen hebben gezet, waarna hij het vuur opende
Dit vind ik geen harde bewijzen. En als ik de bloeddorstige moslim uit zou hangen zou ik een basisschool uitkiezen, en niet een campus. Jonge kinderen slachtoffer maken is net nog een graadje erger.quote:
Dat het je mening is, prima, maar dat mensen betaald krijgen om dat te zeggen, mwah.quote:
huh net was het nog 22.15? ze zeiden within a little more of one hourquote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Meki het volgende:
21.25 persconferentie BUSH op CNN
En je punt / bewijs is?quote:
waarom denk je dat ik dat zo overduidelijk dat daar neer zettequote:Op maandag 16 april 2007 21:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar dat liedje is dus gebasseerd op zo'n slachtpartij.
http://en.wikipedia.org/wiki/I_Don%27t_Like_Mondays_%28song%29
22.15 dusquote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef danos het volgende:
[..]
huh net was het nog 22.15? ze zeiden within a little more of one hour
Eh? Het is toch pas vanavond gebeurd, onze tijd dan?quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Bedankt Meki, dat was om 10:30 uur vanochtend al bekend
Hij overdreef maar wat meki aanhaalde werd al op pagina 2 van het vorige topic geplaatst, dat bedoelde hijquote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh? Het is toch pas vanavond gebeurd, onze tijd dan?
Doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef misbruiker het volgende:
President Bush gaat een persconferentie geven.
Wat gaat hij zeggen?
a) Terrorristen!!
b) We leggen de vrije verkoop van wapens aan banden..
Wat dacht je van zijn afschuw uitspreken en medeleven tonen?quote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef misbruiker het volgende:
Wat gaat hij zeggen?
a) Terrorristen!!
Geen van bijde, zal wel zoiets worden als: God has bla bla bla bla bla blaquote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is.
quote:Op maandag 16 april 2007 21:24 schreef misbruiker het volgende:
Wat gaat hij zeggen?
a) Terrorristen!!
He was an Asianquote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef Roi het volgende:
Virginia Tech Victim Describes Shooter
http://www.liveleak.com/view?i=67f_1176750363
Dit zie ik ineens op wiki staan. Zal er zo wel weer vanaf zijn, dit is niet realistischquote:46 [fatalities] reported by Fox and Collegiate Times and CNN
Nobelprijs voor deze man!quote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ach ja, wil je iets doen aan al die vuurwapens op die scholen met dat geweld, geef dan wanneer de studenten/leerlingen binnen komen allemaal een vuurwapen en wanneer ze vertrekken moeten ze de vuurwapens weer inleveren, dan halen die kamikaze moordenaars het voortaan niet in hun hoofd om anderen te vermoorden, ze krijgen de kans er niet eens toe!
Ik heb gesproken
God bless nog iets gok ik ja.quote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Geen van bijde, zal wel zoiets worden als: God has bla bla bla bla bla bla
Alleen zijn verhaal al. Daar wordt je even niet goed van.quote:Op maandag 16 april 2007 21:21 schreef Roi het volgende:
Virginia Tech Victim Describes Shooter
http://www.liveleak.com/view?i=67f_1176750363
Idd, nog erger wanneer je dan de tv aan zet, en die dikke paul de leeuw op tv ziet waar men aan het stoelendansen is.quote:Op maandag 16 april 2007 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alleen zijn verhaal al. Daar wordt je even niet goed van.
thanx dat je me er op weesquote:
dat is al 200x gepost en moet je het nou echt zo nodig 2 X op 1 fucking pagina posten ?quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Meki het volgende:
De autoriteiten melden 32 doden. De dader zou de studenten in rijen hebben gezet, waarna hij het vuur opende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |