Bull, maar dat heb ik eerder in dit topic al uitgelegd.quote:Op maandag 16 april 2007 19:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad.
Veel te veel wapens in omloop daar.
Die hadden een paar weken geleden daar nodig. Vielen daar niet 2 doden bij een schietpartij?quote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
Een medewerker van een beveiligingsbedrijf zit nu al te promoten voor proffesionele (en dure en winstgevende) beveiliging op CNN![]()
Welke ze?quote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:mensen toch, ze hebben weinig geleerd van Columbine
Maar ze gaan wel om 8 uur openquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jezus! Het wordt steeds gruwelijker.
Volgens nu.nl is de dader van Aziatische afkomst en stelde hij de studenten in rijen op om ze vervolgens met zware munitie af te knallen.
Idd, er vallen nu veel meer dodenquote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef Jor_Dii het volgende:mensen toch, ze hebben weinig geleerd van Columbine
Vraag me af of die twee niet een verband hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 19:49 schreef Evil_Jur het volgende:
En het is dus wel de 2e schietpartij op campus in een jaar, maar ook in sinds het campus bestaat ongeveer.
Ziekquote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
Een medewerker van een beveiligingsbedrijf zit nu al te promoten voor proffesionele (en dure en winstgevende) beveiliging op CNN![]()
ohquote:
cnn geeft helemaal geen aantallen meer aanquote:Op maandag 16 april 2007 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
CNN doet er wel lang over om ook naar de 32 te gaan...
www.cbsnews.com meld nu ook zeker 30 doden.. volgens Fox News zijn het er 33quote:Op maandag 16 april 2007 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
cnn geeft helemaal geen aantallen meer aan
Duidelijk was er iets aan het broeien daar op die schoolquote:On April 13, the campus closed three of its academic halls after they received a letter stating that explosive devices were in the building. Classes were canceled for the remainder of the day. A bomb threat was also made against Torgerson Hall on April 2.
"For some reason, this just seemed a little different … it was more than just a sick joke someone was playing," one student told FOX News about those bomb threats.
Ik vind het ook redelijk ziek dat het tvkanaal van de uni zelf wat net in beeld was bij CNN geloof ik ook zo sensationeel kopt met : BREAKING NEWS: AT LEAST 22 DEADquote:
Breaking News is toch vrij standaard in de USA, dat gebruiken zoveel zenders.quote:Op maandag 16 april 2007 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik vind het ook redelijk ziek dat het tvkanaal van de uni zelf wat net in beeld was bij CNN geloof ik ook zo sensationeel kopt met : BREAKING NEWS: AT LEAST 22 DEAD
Ik weet niet hoor maar dat komt niet echt respectvol en meelevend over.
Mwah. of dat sensatie is of puur het weergeven van feiten ... denk vooral dat tweede. En dan mag dat best met hoofdletters geschreven worden.quote:Op maandag 16 april 2007 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik vind het ook redelijk ziek dat het tvkanaal van de uni zelf wat net in beeld was bij CNN geloof ik ook zo sensationeel kopt met : BREAKING NEWS: AT LEAST 22 DEAD
Ik weet niet hoor maar dat komt niet echt respectvol en meelevend over.
Ik heb al berichten gehoord dat er zeker slachtoffers zijn gevallen in het kruisvuur.quote:Op maandag 16 april 2007 19:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als je die ene video ziet trouwens, waarbij agenten gewapend binnen gaan en dan veel schoten hoort vraag je je wel af of de politie zelf niet random is gaan schieten op alles wat een verkeerde beweging maakt..
Volgens Fox news was dit een reporter die zijn werk iets te doordringend deed. Hij is opgepakt omdat hij lastig deed, hij heeft niets met de schietpartij te maken.quote:
ik hoorde het ook ja.quote:Op maandag 16 april 2007 19:59 schreef Bullebak het volgende:
2 vuistvuurwapens, 9 mm.
Da's vrij normaal.quote:Op maandag 16 april 2007 19:58 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf, een uni met een eigen vliegveld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |