quote:32 dead in Virginia Tech shooting: Fox News quoting federal sources 1:45pm ET -Reuters-
Sjonge, die laten er ook geen gras over groeien zeg.quote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef Smeich het volgende:
staat zelfs al op wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/2007_Virginia_Tech_shooting
idd ja.. en dan dit stukje tekstquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sjonge, die laten er ook geen gras over groeien zeg.![]()
quote:Virginia Tech president Charles Steger advised that since the semester is more than halfway over, the students who perished will not receive tuition refunds
Wat ergquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sjonge, die laten er ook geen gras over groeien zeg.![]()
quote:The Virginia Tech Massacre was a school massacre that occurred on April 16, 2007 on the premises of the Virginia Polytechnic Institute and State University, more commonly known as Virginia Tech, at Blacksburg in the U.S. state of Virginia. Over 9000 people were killed, including the gunman, with at least 29 injured,[2] making it the deadliest school shooting in U.S. history.[3]
quote:
Ik vond Elephant wel genoeg m.b.t. dit onderwerp.quote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef Gitanki het volgende:
Holy crap,.
Ben benieuwd of hier ook weer films over gemaakt worden.
Vast.quote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef Gitanki het volgende:
Holy crap,.
Ben benieuwd of hier ook weer films over gemaakt worden.
Over 9000 people were killed???? lekker stukje textquote:Op maandag 16 april 2007 20:06 schreef Bluurgh het volgende:
ze zijn al flink wiki aan het aanpassen hoor
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Over 9000 people were killed???? lekker stukje text
Zo teringquote:Op maandag 16 april 2007 20:03 schreef Roi het volgende:
Grootste slachtpartij op een campus ooit in de VS.
Schutter dwong studenten op een rij te staan en schoot ze een voor een dood.
Ik vrees dat ie gelijk gaat krijgen, ookal heeft de schietpartij niet met legaal wapenbezit te maken..quote:Buy cheap and stack em deep. This is the catalyst that will bring on a new age of gun control. Mark my words this is it.
ja, ze leven zich uit nu.. rocket launchers zag ik al staanquote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Over 9000 people were killed???? lekker stukje text
And still counting.quote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef Roi het volgende:
2:00 p.m.: Federal authorities confirm 34 dead.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
ja, ze leven zich uit nu.. rocket launchers zag ik al staan
Ligt er maar net aan hoe snel 't gaat.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je zo op rij gezet wordt, en de eerste worden dood geschoten, gaat de rest toch niet netjes afwachten zeker. Dan probeer je toch iets terug te doen lijkt me.
Ja inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je zo op rij gezet wordt, en de eerste worden dood geschoten, gaat de rest toch niet netjes afwachten zeker. Dan probeer je toch iets terug te doen lijkt me.
Oh, dit gaat minimaal naar de 50 hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
And still counting.
Godverdomme.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand op een Amerikaans wapen-forum zegt al:
[..]
Ik vrees dat ie gelijk gaat krijgen, ookal heeft de schietpartij niet met legaal wapenbezit te maken..
Weet ik veel, iets doen op z'n minst. Niet je dood afwachten.quote:
Mooi niet dus. Dit doen ze vaker in oorlogen met mannen of jongemannen van de tegenstander. Of met de Joden tijdens WO2....quote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
weg rennen?quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mooi niet dus. Dit doen ze vaker in oorlogen met mannen of jongemannen van de tegenstander. Of met de Joden tijdens WO2....
In rijen opstellen en een voor een afknallen. En dan kun je helemaal NIETS.
Ik denk dat je alleen maar kunt hopen dat dit een nachtmerrie is of dat de schutter ineens 'geen zin meer heeft'.quote:Op maandag 16 april 2007 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets doen op z'n minst. Niet je dood afwachten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_shootingsquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Roi, waar haal jij je 'confirmed' updates vandaan?
De feiten misschien?quote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam het causaal verband tussen de relatief vrije wapenhandel en dit soort slachtpartijen blijven ontkennen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |