Als je blijft staan gelukkig nietquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan wordt je zeker voor je pens geschoten.
Ben ik het alleen niet mee eens.quote:Op maandag 16 april 2007 19:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bull, maar dat heb ik eerder in dit topic al uitgelegd.
Maar niemand wil dood.quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef ASroma het volgende:
als je met 10 man staat opgesteld kun je echt wel wat proberen hoor 1 tegen 10, wellicht dat je hem kunt overmeesteren, kan niet op 10 personen tegelijk aimen
Net als het vliegveld is dat vrij normaal.quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef StephanL het volgende:
Er is een politiestation gevestigd op de campus.
op wikipedia moet je bij zoiets recents niet echt vertrouwenquote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Roi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_shootings![]()
Dat er elke minuut 9 (!) wapens in de VS worden gemaakt voor de normale markt is toch best extreem...quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De feiten misschien?
Over het algemeen gebeurt dit met illegale wapens, daar doet de wapenhandel beperken weinig aan. Daarnaast vonden de ergste slachtpartijen tot vandaag plaats in Duitsland en Engeland. En in andere landen met relatief vrije wapenhandel zoals Canada en Zwitserland komt dit nauwelijks voor.
Jij bent sneller dan een kogel?quote:
Idd, een fokking vliegveld op die campus!! Het bestaat uit ruim 100 gebouwen de campus.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Net als het vliegveld is dat vrij normaal.
Ik denk dat de meeste mensen niet echt op de hoogte zijn van hoe groot een Amerikaanse campus kan zijn.
Illegale wapens krijg je makkelijker wanneer er legaal grotere partijen zijn hequote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De feiten misschien?
Over het algemeen gebeurt dit met illegale wapens, daar doet de wapenhandel beperken weinig aan. Daarnaast vonden de ergste slachtpartijen tot vandaag plaats in Duitsland en Engeland. En in andere landen met relatief vrije wapenhandel zoals Canada en Zwitserland komt dit nauwelijks voor.
Bron: http://newzreviews.blogsp(...)gs-confirmed-at.html (met updates)quote:Another rumor going around campus is that the shooter was looking for his girlfriend -- quite possibly at her dorm (West AJ) and later at class in Norris Hall.
Als je het met Nederland vergelijkt wel ja.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat er elke minuut 9 (!) wapens in de VS worden gemaakt voor de normale markt is toch best extreem...
Oh god we hebben weer zo'n figuur die liever heeft dat iedereen een gun op zak heeft ipv niemand.quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij bent sneller dan een kogel?
Ik blijf erbij, als de uni geen wapenvrije zone was geweest waren er vast wel gewone legaal gewapende burgers of bewakers geweest die hier veel eerder een einde aan hadden kunnen maken.
Dit klopt niet, volgens MSNBC is dit de schutter zoals beschreven is door meerdere studenten die neergeschoten zijn (ze hebben contact met een jongen die in z'n arm is geschoten).quote:Iemand wordt gearresteerd op de campus. Het zou om een opdringerige verslaggever van CNN gaan.
Ik zie het al voor me ja, girlfriend maakt het uit, gast draait door en begint maar wild in het rond te schietenquote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Recording of gunshots: http://wmvod.mgnetwork.com/vod/wsls/studentvid.wmv
[..]
Bron: http://newzreviews.blogsp(...)gs-confirmed-at.html (met updates)
Ik zou wegskippen Of op de schutter springenquote:Op maandag 16 april 2007 20:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je zo op rij gezet wordt, en de eerste worden dood geschoten, gaat de rest toch niet netjes afwachten zeker. Dan probeer je toch iets terug te doen lijkt me.
Mensen moeten meer naar Nash luisteren.quote:
Ziekquote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef Disorder het volgende:
Ik lees op andere fora dat de dader tenminste 1 uitgang heeft afgesloten met een kettingslot vlak voor het schieten.
Waarom komen deze problemen dan nauwelijks voor in andere landen met veel legale wapens per capita?quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Illegale wapens krijg je makkelijker wanneer er legaal grotere partijen zijn he
Whahaha, ja heel objectieve professionele documentaire jaquote:En voor de rest... kijk Bowling for Columbine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |