quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
James Bond kon er ook niks meer aan doen
whehequote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef -Muse- het volgende:
Nou Roger Moore, je film heeft echt geholpen!
Inderdaad! Die Bond films hebben een slechte invloed!!quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef -Muse- het volgende:
Nou Roger Moore, je film heeft echt geholpen!
Wat gaat ie zeggen? ''You're either for or against us!'' Wordt zeker een volgend excuus om een Aziatisch land kuchNKoreakuch aan te vallen. Symbolische bullshit allemaal.quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Roi het volgende:
Bush gaat over 2 uur een live persconferentie geven.
Eén.quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Hathor het volgende:
Was het nou een schutter of waren het er nou twee?
nee hoorquote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nog even en Bush heeft het zeker ook gedaan![]()
Vrij misschien niet, maar er zijn al behoorlijk wat federale restricties nog los van lokale wetten.quote:Op maandag 16 april 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat daar a. minder wapens zijn van ook nog eens een andere soort (meestal zijn handvuurwapens niet legaal) en b. Amerikanen ook inderdaad gewoon gestoord zijn.
Vooral punt b. lijkt me geen aanbeveling om wapens vrij verkrijgbaar te maken
Ken je de AWB nog, een enorme verscherping van de wapenwet, geintroduceerd in 94? Het heeft nooit een aantoonbaar effect op wapengeweld gehad. Moordcijfers daalden gestaag, en in 04 kwam de wet ten einde, wat gebeurde er? De moordcijfers bleven nog steeds dalen...quote:[..]
Objectief niet, maar cijfertjes van mensen die door vuurwapen geweld om het leven zijn gekomen zijn redelijk vrij van interpretatie hoor.
Maar goed, leg mij maar eens uit waarom het in Amerika dan zoveel voorkomt en hoe het aan banden leggen van vrij verkrijgbare wapens daar géén verbetering in kan brengen.
Ik ben er zojuist achter gekomen waarom Amerika zo op de 'war on terror' is gaan hameren; als iemand nu een studie zoekt over de effecten van vrije wapen handel, zal hij alleen artikelen vinden over nucleare wapens, terrorisme en ander bijbehorend gepauper.quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De feiten misschien?
Over het algemeen gebeurt dit met illegale wapens, daar doet de wapenhandel beperken weinig aan. Daarnaast vonden de ergste slachtpartijen tot vandaag plaats in Duitsland en Engeland. En in andere landen met relatief vrije wapenhandel zoals Canada en Zwitserland komt dit nauwelijks voor.
Op welke wijze had jij dan een reactie gegeven als je de meest voornaamste vertegenwoordig van een bepaald land bent?quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee hoor.
Ik gok iets van:
we zijn vol van afschuw
we leven mee met de slachtoffers
dit mag nooit weer gebeuren
Ja, cool!quote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
He, kan TS niet even een poll maken waarin we kunnen stemmen hoeveel doden er zullen zijn?.
Ik volg dit topic. Ik heb het onderschrift veranderd in:quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef leejow het volgende:
Ik weet niet of iemand van de FP meekijkt maar:
[..]
Dit klopt niet, volgens MSNBC is dit de schutter zoals beschreven is door meerdere studenten die neergeschoten zijn (ze hebben contact met een jongen die in z'n arm is geschoten).
ook zoiets, denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Op welke wijze had jij dan een reactie gegeven als je de meest voornaamste vertegenwoordig van een bepaald land bent?
Rot is opquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
He, kan TS niet even een poll maken waarin we kunnen stemmen hoeveel doden er zullen zijn?.
De Amerikanen zijn doorgaans nou niet bepaald een erg snugger volkje en het duurt even voordat men het in de gaten had dat die wet was afgeschaft.quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Ken je de AWB nog, een enorme verscherping van de wapenwet, geintroduceerd in 94? Het heeft nooit een aantoonbaar effect op wapengeweld gehad. Moordcijfers daalden gestaag, en in 04 kwam de wet ten einde, wat gebeurde er? De moordcijfers bleven nog steeds dalen...
quote:Op maandag 16 april 2007 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goh, wat zou ie allemaal wel niet zeggen?.
Loserquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
quote:Eye witnesses are telling news organizations that a professor who was shot in the face died at the scene in Norris Hall. Others report that the shooter had an automatic long gun, a shotgun and two handguns -- one of which he used on himself during a gunfight with police
het was geen grapjequote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een grapje op z'n tijd kan niet kwaad.
Dat is nogal een niet erg snuggere opmerking.quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn doorgaans nou niet bepaald een erg snugger volkje en het duurt even voordat men het in de gaten had dat die wet was afgeschaft.
Ja daaromquote:Op maandag 16 april 2007 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ook zoiets, denk ik. Het is alleen zo zinloos. Iedereen weet wat je wilt zeggen en toch ga je het zeggen. Het spreekt toch voor zich dat een president dit erg vindt? (alhoewel...).
Eensch! Vooral niet als ze o zo grappig zijn!quote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het aantal gewonden loopt terug trouwens, zie je dat?quote:
Het is gewoon niet echt gepast lijkt me, stel je voor dat het op je eigen school/universiteit gebeurdquote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een kutwijf ben jijquote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Zie PI.quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is nogal een niet erg snuggere opmerking.
ja, maar het aantal doden loopt op. Goh, zou er een verband zijn?quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het aantal gewonden loopt terug trouwens, zie je dat?
De medische wetenschap staat voor niks tegenwoordig...quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad!111:D:D:D:D:D!!!!!!!11:dldd:Dquote:Op maandag 16 april 2007 20:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat wapenbezit zit te gewoon te verweven in de maatschappij, dat krijg je er nooit meer uit helaas.quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
En verder ben ik van mening dat deze discussie toch zinloos is. Amerika gaat z'n vrije wapenbezit toch écht niet afschaffen.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef Zyggie het volgende:
Het was een Iraniër en Bush heeft derhalve besloten Iran binnen te vallen.![]()
![]()
Dat is redelijk te verklaren natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 16 april 2007 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wapenbezit zit te gewoon te verweven in de maatschappij, dat krijg je er nooit meer uit helaas.
Het is iig een aziaatquote:Op maandag 16 april 2007 20:36 schreef Zyggie het volgende:
Het was een Iraniër en Bush heeft derhalve besloten Iran binnen te vallen.![]()
![]()
Krijg een beeld van Rambo voor mequote:Others report that the shooter had an automatic long gun, a shotgun and two handguns -- one of which he used on himself during a gunfight with police
Dat zijn negers...quote:Op maandag 16 april 2007 20:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach we maken ook grapjes over dunne somaliers etc etc. Grapjes moeten kunnen, dit is fok!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |