True buk, je hebt gelijk. (waarom die stommequote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon aan je principes houden
Ik wacht nog vijf minuten en anders gaat het punt naar Licko.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
True buk, je hebt gelijk. (waarom die stomme! Je weet dat ik het niet zo bedoelde
)
Ik had niet gelezen dat je had verlaagd naar 11quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef bukgeit het volgende:
Wow. Ben ik toch een hoop bekende namen vergeten.
Hebben ze zelf een naam voor bedacht.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef bigshadow het volgende:
Walvistaal? Tenminste, zo ervaar ik het altijd
Dat is schijnbaar goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:54 schreef horned_reaper het volgende:
hooplands ^_^
Denk Spandau Ballet, ABC, Visage, Japan, Ultravox, Landscape, Adam & The Ants en Duran Duran...quote:
mag ik ook nog een puntje ?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar goed.
Nieuwe vraag?
the watcher +1quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef the__watcher het volgende:
guus meeuwis dan?
horned_reaper +1quote:Op woensdag 18 april 2007 13:54 schreef horned_reaper het volgende:
hooplands ^_^
Ik heb een paar jaar geleden toevallig de bassist van de band leren kennen in de USA, heb sindsdien contact met hem gehouden en ontving zo hun CD's. Hun laatste CD 'Voices' van vorig jaar vond ik zeer de moeite waard (check die eens, zou ik zeggen). Op Kink FM kwamen ze regelmatig voorbij en ze hebben Nederland een paar keer aangedaan voor concerten...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef ranja het volgende:
valt het op dat ik nog nooit van die band gehoord heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |