Ja nee, daar doe ik niet aan mee, doch bedankt.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef bigshadow het volgende:
Voor licko; Tiësto, Dälek, Kristofer Åström & Hidden Truck & Frida Hyvönen
Wat doe je nou? Nu copy/paste jij Licko's lijstje. Kan ik net zo goed het punt aan hem geven.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef bigshadow het volgende:
Tegen de principes in dan (wist ook niet dat nummers mochten);
queensrÿche
mötorhead
björk
maxïmo park
mötly crüe
böse onkels
röyksopp
Tiësto
Dälek
Kristofer Åström & Hidden Truck
Frida Hyvönen
Arvo Pärt
Ja, ik wilde hem helpen! Dat mocht niet! Dus daarom, tegen mijn principes in. Hij had ook een paar van mijn antwoorden, dus kan ik net zo goed die 3 andere lenen. Iig, ik trek me terug op deze vraag. No harm intented!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Nu copy/paste jij Licko's lijstje. Kan ik net zo goed het punt aan hem geven.
Je kunt je ook gewoon aan je principes houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem helpen! Dat mocht niet! Dus daarom, tegen mijn principes in. Hij had ook een paar van mijn antwoorden, dus kan ik net zo goed die 3 andere lenen. Iig, ik trek me terug op deze vraag. No harm intented!
True buk, je hebt gelijk. (waarom die stommequote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon aan je principes houden
Ik wacht nog vijf minuten en anders gaat het punt naar Licko.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
True buk, je hebt gelijk. (waarom die stomme! Je weet dat ik het niet zo bedoelde
)
Ik had niet gelezen dat je had verlaagd naar 11quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef bukgeit het volgende:
Wow. Ben ik toch een hoop bekende namen vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |