Ik ken Dingetje beter van Kaplaarzen en Houtochdiekop, maar je maakt 'm wel afquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:42 schreef knars het volgende:
the wrong way van dingetje. Het enige wat in me opkomt is Baseball Annie, maar dat is niet amerikaans.
Kwam eerst foto's tegen van hun 'nieuwere' uiterlijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Papa Roach
Ja, ik ga naar dromenland. Ik deel morgen wel 't puntje uit....quote:
Hier zit dus een hint in verstopt....quote:Op woensdag 18 april 2007 01:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar dromenland. Ik deel morgen wel 't puntje uit....![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 10:11 schreef schaap001 het volgende:
Dream Theater
Net zulke ouwe lullen, ja: maar deze lui zijn wat minder 'main stream', om het zo maar te noemen...quote:Op woensdag 18 april 2007 10:26 schreef Bimmel het volgende:
White Snake?
Dat waren er toch maar 3?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:38 schreef Berkery het volgende:
Spinal Tap?
ouwere lullen: begonnen in 1976quote:Op woensdag 18 april 2007 11:02 schreef ranja het volgende:
Testament?
Juist! Vorige maand nog in Paradiso gestaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef knars het volgende:
Saxon met Biff Bifford
geweldige strot, nog steeds.
even een hit & run puntje, kan hier niet echt internetten vandaag
Ja nee, daar doe ik niet aan mee, doch bedankt.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:49 schreef bigshadow het volgende:
Voor licko; Tiësto, Dälek, Kristofer Åström & Hidden Truck & Frida Hyvönen
Wat doe je nou? Nu copy/paste jij Licko's lijstje. Kan ik net zo goed het punt aan hem geven.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef bigshadow het volgende:
Tegen de principes in dan (wist ook niet dat nummers mochten);
queensr˙che
mötorhead
björk
maxīmo park
mötly crüe
böse onkels
röyksopp
Tiësto
Dälek
Kristofer Åström & Hidden Truck
Frida Hyvönen
Arvo Pärt
Ja, ik wilde hem helpen! Dat mocht niet! Dus daarom, tegen mijn principes in. Hij had ook een paar van mijn antwoorden, dus kan ik net zo goed die 3 andere lenen. Iig, ik trek me terug op deze vraag. No harm intented!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Nu copy/paste jij Licko's lijstje. Kan ik net zo goed het punt aan hem geven.
Je kunt je ook gewoon aan je principes houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem helpen! Dat mocht niet! Dus daarom, tegen mijn principes in. Hij had ook een paar van mijn antwoorden, dus kan ik net zo goed die 3 andere lenen. Iig, ik trek me terug op deze vraag. No harm intented!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |